[W7]Radeon 9600 (AGP) drivers werken niet

Pagina: 1
Acties:

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:47
Hoi,

ik heb me lam gezocht maar ik kan geen manier vinden om de drivers werkend te krijgen. Ik heb de nieuwste drivers voor deze kaart op AMD's website opgezocht, ik werd naar een pagina met legacy-drivers verwezen. Die werkte niet. Ik heb daarna oudere drivers die nog deze kaart ondersteunden gezocht, waarvan de laatste de 8.3 drivers waren: ze werkten ook niet.

Is er ook maar iemand die deze kaart onder Windows 7 werkend heeft gekregen? Hij staat wel in de apparaatbeheer, maar daar zit een foutcode (43) bij dat de driver is uitgeschakeld. De drivers van Microsoft zijn voor de Radeon 9600 TX en de versie zonder TX, van Windows update, maar die werken dus niet. Geen van alle drivers, de Windows 7/Vista legacy, of de XP versies, werken,

Nu zijn alleen maar de standaard VGA drivers geladen. Het enige wat ik nodig heb is dat de resolutie goed kan worden ingesteld. Op XP lukte het nog prima met een 1920x1080 resolutie, maar nu ben ik al tevreden met iets als 1280x720.

Iemand? Heel veel bedankt als je een antwoord hebt :D

• Sniperzkillz
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22-02-2023
Misschien zijn de drivers niet geschikt voor W7. Het is al een oudere kaart namelijk.

PC Specs: Asrock B75 Pro-3 M, Intel Core i7 2600, MSI GTX680, Intel 320 40GB SSD, Corsair Builder CX500 V2, Kingston 8GB RAM, Samsung 840 120GB SSD

• nero355
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-02 00:26

nero355

ph34r my [WCG] Cows :P

Koop minimaal een 2xxx serie kaart als je bij ATI wil bijven. Andere optie is er niet :)

|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||

• ikt
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:47
Een andere kaart kan helaas niet. Het vreemde is dat een andere computer met een Radeon 9000, dus een nog slechtere kaart, gewoon wel goed op Windows 7 werkt. Ik kan daar allemaal resoluties selecteren die ik in Windows XP ook kon. Deze Radeon 9600 wordt wel herkend, Microsoft heeft er wel drivers voor, ze zijn wel geladen, maar hij pakt hem gewoon niet.

Oke, ik heb dus gewoon de driverinstallatieprogramma (in een submap) uitgevoerd in XP modus en het heeft gewerkt!

[ Voor 14% gewijzigd door ikt op 10-04-2012 17:08 . Reden: Update ]