westergas schreef op zaterdag 14 juli 2012 @ 11:23:
[...]
Ik ben ook erg benieuwd naar je bevindingen. Ik ben zelf nog aan het zoeken naar een goede reden om te flashen. Destijds met mijn Desire was het pure noodzaak (ruimtegebrek) maar ik ben zo tevreden over mijn
One X dat ik niet in kan zien wat een nieuwe rom kan verbeteren.
Behalve iets sneller(??) Is eigenlijk al snel zat...
Eigenlijk zit ik te wachten op een Jelly Bean met Sense (ben nou eenmaal een succer for Sense

) maar daar moeten we denk ik nog op wachten totdat er weer nieuwe modellen van
HTC komen die Sense hebben verwerkt in Jelly Bean.
Heb het nu een dag gebruikt, en ik heb me blijkbaar verkeken op Android Revolution HD en Viper
X, Revolution is echt héél stock terwijl ik ook juist wat e
xtra customization wilde, en dat heeft Viper
X juist

.
Het belangrijke is natuurlijk de snelheidswinst, en die is niet écht heel goed te merken. Alles lijkt nét wat sneller en vloeiender te gaan, maar na de bootloader-unlock merkte ik al wel dat de telefoon met lege system e.d. sowieso al iets sneller was dan stock met 3 maanden gebruik.
Zoals de post na je zegt zal het waarschijnlijk vooral 2.05 zijn ipv echt de custom rom zelf, maar de custom rom heeft wel allemaal e
xtra fi
xes en had 2.05 al 4 weken geleden (en
HTC heeft hem officieel nog steeds niet uitgegeven...).
Ik heb ook geen andere cpu governor ingesteld, die zou het op zich nog sneller kunnen maken door de cores gewoon vaker hoger te clocken, maar had een Desire hiervoor waar het gewoon flash zip & klaar was, hierbij steeds boot.img flashen als onderdeel van de ramdisk, pff, geen zin om me daarin te verdiepen.
De "menu-knop" is wel ideaal nu, ook
eindelijk gewoon het volledige 4,7" beeld in plaats van steeds die 3 stipjes