Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Advies nieuwe GPU

Pagina: 1
Acties:
  • 186 views

Verwijderd

Topicstarter
2 vagen,

Vorige maand ben ik begonnen met het bouwen van mijn nieuwe (game) pc:

-M5A99X EVO
-AMD FX 6100
-OCZ ZT 550W (deze ben ik van plan te kopen tegelijk met mijn videokaart)
-ASUS EAH 5570 (Radeon 5570) (Overclocked)
-Corsair vengeance (1600MHZ)

Nou moet er natuurlijk nog een nieuwe videokaart in. Het is de bedoeling dat ik BF3 daar op kan spelen op ultra (1920x1080) (beetje stabiel op 40FPS (eventueel wil ik hem wel overclocken), het budget is 250 euro).

Ik zelf dacht aan een AMD Radeon HD 7850.

Hebben jullie nog suggesties?

En als laatste nog een vraag, is er eigenlijk verschil tussen de sapphire hd 7850 en de OC edition daarvan behalve de kloksnelheid?
Is de normale versie daarvan even ver overclockbaar (MSI Afterburner, AMD catalyst)?
En als ik de normale editie oveklok tot precies dezelfde snelheden is hij dan dus precies even goed in de prestaties als de OC editie?

Bedankt!

• EnerQi
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 22-11 14:21
Voor game systemen zou ik in het volgende topic kijken [BBG aanschaf] Gamesysteem

Daar zit meer expertise over game systemen ;) en kun je zelf ook kijken of het systeem wat je zelf verzonnen hebt voldoet.

Verwijderd

Topicstarter
EnerQi schreef op zondag 08 april 2012 @ 10:29:
Voor game systemen zou ik in het volgende topic kijken [BBG aanschaf] Gamesysteem

Daar zit meer expertise over game systemen ;) en kun je zelf ook kijken of het systeem wat je zelf verzonnen hebt voldoet.
Oke, bedankt, heeft iemand dan alleen nog antwoord op mijn laatste vraag van de 2?

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Ik zie niet in wat dit met Client Software te maken heeft, volgens mij was je eerder op zoek naar Videokaarten & Beeldschermen. Naast het topic waar EnerQi naar verwijst kan je ook een kijkje nemen in **LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?.

Ik ga je topic dan ook niet verplaatsen omdat ik verwacht dat je met die andere topics prima een antwoord gaat vinden :)

[ Voor 35% gewijzigd door Rupie op 09-04-2012 11:17 ]

Desktop | Server | Laptop

Dit topic is gesloten.