Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Welke van de 3 laptops moet het worden?

Pagina: 1
Acties:
  • 257 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste medeTweakers,

Ik, mijn zusjes en mijn ouders gaan binnenkort verhuizen. Nou heb ik alles klaar alleen met de aanschaf van laptops zit ik nog te twijfelen tussen 3 laptops (de laptops zijn voor mijn twee zusjes). De eisen/benodigheden van de laptops zij:

- Windows 7 (ABSOLUUT GEEN WIN7 STARTER)
- minimaal 4GB ram
- minimaal 15,6" scherm met minimale resolutie van: 1366x768
- geen Atom power maar beter!
- toekomst bestendig (physiek en kwa snelheid)
- schoolwerk moet erop gedaan kunnen worden (mijn zusje doe havo/vwo)
- internet spelletjes moeten erop gespeeld kunnen worden als ook wat minder eisende spelletjes zoals RollerCoaster Tyciin 2)
- prijs range is: tussen de 300,- en de 450,- euro

De laptops waar ik tussen zit te twijfelen zijn: http://tweakers.net/price.../496/293406;294010;304698

waarom zit ik te twijfelen tussen:

de MSI:
- deze laptop heeft een intel cpu. Persooonlijk ben ik meer fan van Intel
- deze laptop heeft USB 3.0
- deze laptop heeft een 500GB HDD
- deze laptop heeft Ethernet 1Gbps (in het nieuwe huis krijgen we overal cat6e of 7 LAN kabels)

de HP:
- deze laptop heeft een AMD A6 APU. De gpu is hier toch veel beter dan de intel gpu
- deze laptop heeft 6GB ram
- deze laptop heeft op cpu turbo, de intel cpu niet
- deze laptop heeft een 500GB HDD
- hoog laptop staat aangeschreven kwa kwaliteit bij mij en mijn ervaring

de Acer Aspire:
- deze laptop heeft een AMD A6 APU. De gpu is hier toch veel beter dan de intel gpu
- deze laptop heeft de snelste cpu van de AMD varianten
- deze laptop laptop heeft 6GB ram
- deze laptop heeft op cpu turbo, de intel cpu niet
- deze laptop heeft Ethernet 1Gbps (in het nieuwe huis krijgen we overal cat6e of 7 LAN kabels)

Ik weet dat ik 1 van deze 3 laptops wil kiezen alleen ik kan echt NIET kiezen tussen de 3. Kunnen jullie mij helpen met kiezen tussen de 3 en ook vertellen waarom? Ik dank u allen hartelijk die mij helpen!

Mvg,

Bart

• TTC
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 09-11 21:53

TTC

Ik zou voor de MSI gaan.
Hij heeft veruit de beste CPU, en de Intel HD3000 gpu is zeker voldoende voor de games die je erop wilt draaien.
Ook qua bouw het ik er meer vertrouwen in, hedendaagse HP's zijn nu niet bepaald bekend om hun goede bouwkwaliteit.

En Acer, tjah, is ook een beetje hit-&-miss qua kwaliteit.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Je geeft aan dat fysiek heel belangrijk is. Dan kan ik je afraden om de Aspire te nemen. Hoewel de specificaties erg leuk zijn, is de Aspire serie niet gemaakt om continu mee te sjouwen. Dit klinkt belachelijk, maar is in het verleden zelfs bevestigd door Acer naar verschillende users hier op het forum (via support). Neem je een Acer voor veel mobiel gebruik (dus buiten het huis, veel onderweg), dan moet je voor een Extensa gaan.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:14

Bolletje

Moderator Harde Waren
Losse aankoopadviestopics zijn niet gewenst in CSL. Zie ook CSL FAQ en CSL beleid

Dat je BBG van april al hebt doorgelezen is top, maar hier op het forum kan je je vraag kwijt in de daarvoor bedoelde BBG-topics. Een overzicht van al die BBG-topics kan je hier vinden: Best Buy Guide overzichtstopic

Gezien je budget en gebruikerwensen kan je deze het beste kwijt in [NBBG Aanschaf] Basis notebook februari 2012

Dit houdt het forum schoon en overzichtelijk :)

Dit topic gaat op slot.

Dit topic is gesloten.