Beste medeTweakers,
Ik, mijn zusjes en mijn ouders gaan binnenkort verhuizen. Nou heb ik alles klaar alleen met de aanschaf van laptops zit ik nog te twijfelen tussen 3 laptops (de laptops zijn voor mijn twee zusjes). De eisen/benodigheden van de laptops zij:
- Windows 7 (ABSOLUUT GEEN WIN7 STARTER)
- minimaal 4GB ram
- minimaal 15,6" scherm met minimale resolutie van: 1366x768
- geen Atom power maar beter!
- toekomst bestendig (physiek en kwa snelheid)
- schoolwerk moet erop gedaan kunnen worden (mijn zusje doe havo/vwo)
- internet spelletjes moeten erop gespeeld kunnen worden als ook wat minder eisende spelletjes zoals RollerCoaster Tyciin 2)
- prijs range is: tussen de 300,- en de 450,- euro
De laptops waar ik tussen zit te twijfelen zijn: http://tweakers.net/price.../496/293406;294010;304698
waarom zit ik te twijfelen tussen:
de MSI:
- deze laptop heeft een intel cpu. Persooonlijk ben ik meer fan van Intel
- deze laptop heeft USB 3.0
- deze laptop heeft een 500GB HDD
- deze laptop heeft Ethernet 1Gbps (in het nieuwe huis krijgen we overal cat6e of 7 LAN kabels)
de HP:
- deze laptop heeft een AMD A6 APU. De gpu is hier toch veel beter dan de intel gpu
- deze laptop heeft 6GB ram
- deze laptop heeft op cpu turbo, de intel cpu niet
- hoog laptop staat aangeschreven kwa kwaliteit bij mij en mijn ervaring
de Acer Aspire:
- deze laptop heeft een AMD A6 APU. De gpu is hier toch veel beter dan de intel gpu
- deze laptop heeft de snelste cpu van de AMD varianten
- deze laptop laptop heeft 6GB ram
- deze laptop heeft Ethernet 1Gbps (in het nieuwe huis krijgen we overal cat6e of 7 LAN kabels)
Ik weet dat ik 1 van deze 3 laptops wil kiezen alleen ik kan echt NIET kiezen tussen de 3. Kunnen jullie mij helpen met kiezen tussen de 3 en ook vertellen waarom? Ik dank u allen hartelijk die mij helpen!
Mvg,
Bart
Ik, mijn zusjes en mijn ouders gaan binnenkort verhuizen. Nou heb ik alles klaar alleen met de aanschaf van laptops zit ik nog te twijfelen tussen 3 laptops (de laptops zijn voor mijn twee zusjes). De eisen/benodigheden van de laptops zij:
- Windows 7 (ABSOLUUT GEEN WIN7 STARTER)
- minimaal 4GB ram
- minimaal 15,6" scherm met minimale resolutie van: 1366x768
- geen Atom power maar beter!
- toekomst bestendig (physiek en kwa snelheid)
- schoolwerk moet erop gedaan kunnen worden (mijn zusje doe havo/vwo)
- internet spelletjes moeten erop gespeeld kunnen worden als ook wat minder eisende spelletjes zoals RollerCoaster Tyciin 2)
- prijs range is: tussen de 300,- en de 450,- euro
De laptops waar ik tussen zit te twijfelen zijn: http://tweakers.net/price.../496/293406;294010;304698
waarom zit ik te twijfelen tussen:
de MSI:
- deze laptop heeft een intel cpu. Persooonlijk ben ik meer fan van Intel
- deze laptop heeft USB 3.0
de HP:
- deze laptop heeft 6GB ram
- hoog laptop staat aangeschreven kwa kwaliteit bij mij en mijn ervaring
de Acer Aspire:
- deze laptop heeft de snelste cpu van de AMD varianten
- deze laptop laptop heeft 6GB ram
Ik weet dat ik 1 van deze 3 laptops wil kiezen alleen ik kan echt NIET kiezen tussen de 3. Kunnen jullie mij helpen met kiezen tussen de 3 en ook vertellen waarom? Ik dank u allen hartelijk die mij helpen!
Mvg,
Bart