Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22-07 08:08
Hallo mede-tweakers!

Ik heb sinds kort mijn eigen systeem in elkaar gezet, en ik ben opzoek naar een toetsenbord, heb nu een oude stoffige dell toetsenbord aangezien ik toen geen geld had voor een nieuwe.

Ik zoek dus een toetsenbord met de volgende eisen:

1. Bedraad
2. platte toetsen (net als die van een laptop)
3. binnen budget (25-30 euro)

Ik wil hem gebruiken voor gamen en internet.
Er mogen ledjes in de toetsen zitten, maar dit is geen pré.

Ook zoek ik een lekkere muismat die groot genoeg is en een pols steun heeft.

Mijn dank is groot!

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09 18:40

Perkouw

Moderator General Chat
Wat heb je zelf al opgezocht ? En maak bij wijze eens een top 3 en geef aan waarom het wel of net niet het toetsenbord is dat je zoekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
Perkouw schreef op donderdag 05 april 2012 @ 13:53:
Wat heb je zelf al opgezocht ? En maak bij wijze eens een top 3 en geef aan waarom het wel of net niet het toetsenbord is dat je zoekt.
Ik heb al vaker in de pricewatch gekeken, maar er is echt ZO veel keuze dat ik daar niet echt uit kom...

Ik heb de volgende al in overweging genomen.

1. productreview: Keysonic KSK-8001 UEL review door Brazza
Deze ziet er echt tof uit! Alleen zijn het geen platte toetsen, zijn deze wel stil genoeg?

2. pricewatch: Speedlink Darksky LED Keyboard (US Layout)
Ziet er opzich ook netjes uit alleen zijn dit ook dikke toetsen.

3. pricewatch: Razer Arctosa Silver Edition
Heeft een touch interface qua media mogelijkheden, vindt ik niet echt handig. En slijt volgens vele reviews te snel.

Ik zoek dus een toetsenbord dat niet veel lawaai maakt in de avond/nacht.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Logitech K360?

pricewatch: Logitech K360 Wireless Keyboard (Victorian Wallpaper)

Kost amper 20 euro, en maar 13 in de pricewatch. Overduidelijk accentuatie punt, 2,5mm travel, stil als je niet overbodig hard erop mept, media opties... Zelfs verschillende skins om uit te kiezen, (deze keuze is willekeur trouwens)

Mooi? Neh, misschien niet, maar dat mag je zelf besluiten. Ik vind ze in ieder geval erg goed typen voor de prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
djunicron schreef op donderdag 05 april 2012 @ 17:43:
Logitech K360?

pricewatch: Logitech K360 Wireless Keyboard (Victorian Wallpaper)

Kost amper 20 euro, en maar 13 in de pricewatch. Overduidelijk accentuatie punt, 2,5mm travel, stil als je niet overbodig hard erop mept, media opties... Zelfs verschillende skins om uit te kiezen, (deze keuze is willekeur trouwens)

Mooi? Neh, misschien niet, maar dat mag je zelf besluiten. Ik vind ze in ieder geval erg goed typen voor de prijs.
Nee, ik vindt deze niet mooi, en ik zoek overigens een bedraad toetsenbord.

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze misschien?

pricewatch: Thermaltake KB-CHL002US

Wel iets duurder.

BTW die Arctosa zou ik vergeten voelt als goedkoop speelgoed, it sucks..

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2012 01:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie78
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-09 17:11
Er is flink wat keuze, via Pricewatch vind je er heel wat. Bijvoorbeeld deze of deze. Met beide toetsenborden heb ik overigens geen ervaring, maar er staan uiteraard reviews bij.

Een toetsenbord die je nog kan overwegen is de Logitech illuminated keyboard, voldoet aan al je eisen, is alleen wel een stuk duurder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kKaltUu
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 02-09 19:59

kKaltUu

Profesionele Forumtroll

Bovenstaande is mijn post. Lees deze aandachtig, dank u wel voor uw medewerking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naarden 4ever
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-09 11:50
Een mechanisch toetsenbord voor 25~30 euro... :F

Gigabyte GK-K7100 is the way to go. Typt fantastisch, ziet er strak uit, mediatoetsen werken enigszins vreemd maar als je die niet gebruikt, koop em. :)

Heb product gekoppeld, zie bovenaan dit topic.

[ Voor 11% gewijzigd door naarden 4ever op 06-04-2012 02:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
timmie78 schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 01:20:
Er is flink wat keuze, via Pricewatch vind je er heel wat. Bijvoorbeeld deze of deze. Met beide toetsenborden heb ik overigens geen ervaring, maar er staan uiteraard reviews bij.

Een toetsenbord die je nog kan overwegen is de Logitech illuminated keyboard, voldoet aan al je eisen, is alleen wel een stuk duurder.
De eerste die je noemt van trust (pricewatch: Trust eLight LED Illuminated Keyboard)

Vindt ik er prima uitzien! Echter vindt ik het jammer dat bij de meeste toetsenborden de media toetsen onder een FN functie zitten... ik wil gewoon direct mijn geluid muten, harder of zachter kunnen zetten.

Persoonlijk leek mij deze ook prima alleen is hij net weer iets te duur...

Freedom for everyone..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supersheep40
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik denk dat je met een Logitech ultraX goed zit. Deze lijkt alleen verdwenen uit de pricewatch... Wie weet is ie toch nog ergens te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 11-09 16:56

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Misschien is het toch wel verstandig om een wat groter budget te nemen (eventueel wat langer doorsparen), anders zit je over een jaartje weer met hetzelfde probleem.

Grillmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djunicron
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 29-08 02:48

djunicron

*click-swoosh-thud*

Niet mooi? Oh en er is ook een bedraadde versie van die Logitech.

Goed, alternatief zou je die van Cherry kunnen bestellen. Niet de mechanische kwaliteit cherry, maar niet verkeerd:

http://www.informatique.nl/880105/cherry-g85-23100eu.html
Of b.v. dit, mocht je dat wel mooi vinden: http://www.informatique.n...rded-keyboard-usb-eu.html

De keyboards van Trust voelen extreem zompig / rubberig aan bij het indrukken. Sommige mensen houden daarvan... Van het recent opkomende Rapoo heb je ook een aantal laptop keyboards, deze drukken ook wat zwaarder zoals sommige microsoft / trust keyboards, maar met minder "rubberweerstand". Persoonlijk zou ik daar ook niet voor kiezen maar goed.

De logitech illuminated 2 voelt in ieder geval exact als een ultraX wat altijd een leuk keyboard was voor 15-20 euro.

Maar is het niet een goed idee om gewoon eens langs wat winkels te gaan en wat te proberen? Wie weet vind je iets wat je bevalt dan ben je denk ik eerder voorzien dan op deze manier, er is gewoon veel (zooi) te koop met deze eisen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noctonix
djunicron schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:08:
Niet mooi? Oh en er is ook een bedraadde versie van die Logitech.

Goed, alternatief zou je die van Cherry kunnen bestellen. Niet de mechanische kwaliteit cherry, maar niet verkeerd:

http://www.informatique.nl/880105/cherry-g85-23100eu.html
Of b.v. dit, mocht je dat wel mooi vinden: http://www.informatique.n...rded-keyboard-usb-eu.html

De keyboards van Trust voelen extreem zompig / rubberig aan bij het indrukken. Sommige mensen houden daarvan... Van het recent opkomende Rapoo heb je ook een aantal laptop keyboards, deze drukken ook wat zwaarder zoals sommige microsoft / trust keyboards, maar met minder "rubberweerstand". Persoonlijk zou ik daar ook niet voor kiezen maar goed.

De logitech illuminated 2 voelt in ieder geval exact als een ultraX wat altijd een leuk keyboard was voor 15-20 euro.

Maar is het niet een goed idee om gewoon eens langs wat winkels te gaan en wat te proberen? Wie weet vind je iets wat je bevalt dan ben je denk ik eerder voorzien dan op deze manier, er is gewoon veel (zooi) te koop met deze eisen.
Ja ik ga morgen of misschien vanavond ff rond kijken in de stad, we hebben de Dynabyte, Dixons, Para digit dus dat komt wel goed!

Allemaal bedankt voor de reacties!

Freedom for everyone..

Pagina: 1