Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AntraXxX
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16:43
Geweldig topic dit! Kan niet wachten op een tof filmpje.

Poor man wanna be rich, rich man wanna be king And a king ain't satisfied till he rules everything.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Oke, lange collegedag is voorbij. Nu kan ik weer alles gaan bijlezen. :/
Type minder mensen. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 10-09 13:50
DanielWW2 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:35:
Oke, lange collegedag is voorbij. Nu kan ik weer alles gaan bijlezen. :/
Type minder mensen. :P
veel goede ideen, topic start update vat het wat samen

Hey, waar is Perry? III Hoezo Mentos verslaving ? III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:41
Gezien de discussie over betalende GoT leden. Als het een probleem wordt, wil ik best 9 euro neertellen hoor, doe ik voor een kwartaal mee..kan ik ook eens kijken of dat clan verhaal wat voor me is.

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Crazyclaws schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:49:
Gezien de discussie over betalende GoT leden. Als het een probleem wordt, wil ik best 9 euro neertellen hoor, doe ik voor een kwartaal mee..kan ik ook eens kijken of dat clan verhaal wat voor me is.
Tis een passwoord die ze moeten aanpassen 8)7

Mja lookie lookie, denk niet dat er non got leden om 1x malig met een filmpje 9euro gaan neerleggen voor een uurke of 3-4
Snapie?

;) Tsurany we non GoTers has exclusive rights for once?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:51:
Ja voor zulke dingen kunnen we natuurlijke en uitzondering maken, het moet alleen niet zo zijn dat we straks jan en alleman aantreffen. Wij betalen tenslotte ook voor die server.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazyclaws
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16:41
Ik heb het ook niet over andere got leden, ik heb het over mezelf en ja ik snap ook wel dat het een eenmalige wijziging van een wachtwoord is.

Maar ik zal mijn eigen idee voor me houden.
[...]

Mja lookie lookie, denk niet dat er non got leden om 1x malig met een filmpje 9euro gaan neerleggen voor een uurke of 3-4
Snapie?

Onder de grote rots, naast die kleine

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18:07
[...]

Snapie?
Denk dat het niet om eenmaligheid gaat.
Die jongen/dat meisje wil wss gewoon één ronde meebetalen zodat hij ook kan zien of een clan wat voor 'm is.

~ Always look on the bright side of light ~ Battlelog: AdmiralSnipe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Tsurany schreef op donderdag 05 april 2012 @ 18:55:
[...]

Ja voor zulke dingen kunnen we natuurlijke en uitzondering maken, het moet alleen niet zo zijn dat we straks jan en alleman aantreffen. Wij betalen tenslotte ook voor die server.
Ik ben nog nooit op de private server geweest.
Ik eis een discount. :P

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
[...]

Neuh neuh ;) bedoeling is om die recording te doen en dat jullie dan jullie wachtwoord van de server kunnen aanpassen daarna :9

Als het bij 1 malig blijft met dit idee je ne sais pas :+
Tis ineens ook vrije reclame voor jan en alleman he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:52

StrongArmLance

Endless flow

[...]

Thanks voor je flexibiliteit, ik weet nog niet of ik wil betalen voor de servers, ik speel niet ontzettend vaak, maar ben wel toe aan een serieuze server, maar ik speel dus niet vaak en weet dus niet of ik het er uit haal, then again zo duur is het niet... I'll let you know, moet via paypal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik zeg het: ik wil gerust iets betalen als het via Paypal kan. :) Maar niet de volle prijs, want buiten voor het maken van de routes, zou ik er niet echt gebruik van maken...

Hier Karkand overview voor routes te maken:
Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/RACE/overviewKarkand.JPG

Wat sfeerbeeldjes:

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/RACE/bf3%202012-04-05%2017-13-45-56.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/RACE/bf3%202012-04-05%2017-25-51-20.jpg

Afbeeldingslocatie: http://dl.dropbox.com/u/2648/BF3/RACE/bf3%202012-04-05%2017-49-10-60.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Resize die pics eens ;)

Anyhow hoe komt dat je squad geel is?= :O ipv groen

Edit : en jah 9euro voor eventjes wat over ne parkoer te racen vind ik immo duur

[ Voor 35% gewijzigd door yzx op 05-04-2012 19:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:08:
Resize die pics eens ;)

Anyhow hoe komt dat je squad geel is?= :O ipv groen
Resizen gebeurt automatisch nadat pictures gans zijn geladen.

Die kleur: ik veronderstel door het effect van Colourblind mode + FXAA injector. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Pff kleurenblindheid heb ik niet aanstaan :P boeiend

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
Ik heb nog een idee voor de race.
Er is dus vastgesteld dat het een race word met survival delen. We krijgen dus nu een soort van oorlog langs de zijlijn. Waarom breiden we dit niet een klein beetje uit en houden we echt gevechten die langs de route plaatsvinden. Dit met kruisvuur over de route waar de buggy's langs komen. Zo word de race wat levendiger, gaan er misschien een paar dood en word het een beetje een oorlogszone race.

En nee, geen tanks hierin. Dat is niet leuk. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Daniel , dus bv 2 groepjes die tegen elkaar schieten ? Een groep aan elke kant van de route ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
yzx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:11:
Daniel , dus bv 2 groepjes die tegen elkaar schieten ? Een groep aan elke kant van de route ?
Ja, dan wel niet gemikt zodat iedereen meteen dood is maar wel zo dat de kogels de racers kunnen raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haarbal
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:13
DanielWW2 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:10:
Er is dus vastgesteld dat het een race word met survival delen. We krijgen dus nu een soort van oorlog langs de zijlijn. Waarom breiden we dit niet een klein beetje uit en houden we echt gevechten die langs de route plaatsvinden. Dit met kruisvuur over de route waar de buggy's langs komen. Zo word de race wat levendiger, gaan er misschien een paar dood en word het een beetje een oorlogszone race.

geen elimiation race, dat elke ronde de laatste jeep door de heli aan gort geschoten wordt?

Mechwarrior Online: Flapdrol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
DanielWW2 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:12:
[...]

Ja, dan wel niet gemikt zodat iedereen meteen dood is maar wel zo dat de kogels de racers kunnen raken.
Dus gewoon in cover gaan liggen en tegen een steen aan de andere kant schieten, roger :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bvk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 18:50

bvk

Het gaat nooit snel genoeg!

kristan schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:02:
[...]

Thanks voor je flexibiliteit, ik weet nog niet of ik wil betalen voor de servers, ik speel niet ontzettend vaak, maar ben wel toe aan een serieuze server, maar ik speel dus niet vaak en weet dus niet of ik het er uit haal, then again zo duur is het niet... I'll let you know, moet via paypal?
Als je vaker op onze servers speelt zou je kunnen overwegen om lid te worden, kost je 4,50 per kwartaal. Maar dan zou ik adviseren om even de volgende betaalperiode af te wachten, gaat in op 27-04-12. Aanmelden gaat via http://www.gotbf3.nl/aanmelden en betalen kan via paypal of bankoverschrijving.

Maar zoals Tsurany aangeeft hoef je geen lid te worden voor dit eenmalige evenement. En we gooien dan zondag wel weer een nieuw wachtwoord op de private server ;)

Als er nog plaats is wil ik ook wel meedoen, hou wel van racen...!

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
yzx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:13:
[...]

Dus gewoon in cover gaan liggen en tegen een steen aan de andere kant schieten, roger :P
Min of meer ja. Dat is het idee. Dan gaan er toch weer wat mensen dood.
Het is wel BF3. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
DanielWW2 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:14:
[...]

Min of meer ja. Dat is het idee. Dan gaan er toch weer wat mensen dood.
Het is wel BF3. >:)
Dus wat denk je qua classes, wat supports en engineers vooral dan? Bedoel medics en snipers gaan niet zou een woaw effect als een LMG, mortar of RPG geven

Alhoewel soflam lock op bv een MAV en dan bam javelin derup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Niet online
yzx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:16:
[...]

Dus wat denk je qua classes, wat supports en engineers vooral dan? Bedoel medics en snipers gaan niet zou een woaw effect als een LMG, mortar of RPG geven

Alhoewel soflam lock op bv een MAV en dan bam javelin derup
Voornamelijk LMG's. Wat RPG's zijn ook leuk. Misschien een tank die random word opgeblazen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 09-07 01:28
DanielWW2 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:10:

Dat is dus puur en alleen voor een filmpje. Ik dacht dat het originele idee nog steeds was om gewoon wat te gaan racen en dat te recorden. Natuurlijk is het leuk om zo'n filmpje te maken, maar dat vereist veel meer voorbereiding en een compleet andere opzet. Nu is er een route gepakt die leuk is om te racen, niet ééntje die heel veel spektakel op gaat leveren. Ik denk dat genoeg mensen het leuk vinden om dus ook echt een serieus filmpje te gaan maken, maar kunnen we het wel alsjeblieft gesplitst houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
DanielWW2 schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:17:
[...]

Voornamelijk LMG's. Wat RPG's zijn ook leuk. Misschien een tank die random word opgeblazen.
Javelin en soflam ;) moet lukken

@Adanteh we kunnen wat races recorden en dan wat " messing around " recorden

[ Voor 13% gewijzigd door yzx op 05-04-2012 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
waarom geen voertuigbattles aan de kantlijn.
Bijvoorbeeld ergens in een bocht twee tanks die op elkaar aan het schieten zijn, boven op hiltop 2 heli's die elkaar te lijf gaan en bijvoorbeeld bij het tankstation dat er 2 jets overheen scheren en dat de ene jet de ander precies op dat moment uit de lucht knalt (of bedoelden jullie dat...).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
AdmiralSnipe schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:20:
waarom geen voertuigbattles aan de kantlijn.
Bijvoorbeeld ergens in een bocht twee tanks die op elkaar aan het schieten zijn, boven op hiltop 2 heli's die elkaar te lijf gaan en bijvoorbeeld bij het tankstation dat er 2 jets overheen scheren en dat de ene jet de ander precies op dat moment uit de lucht knalt (of bedoelden jullie dat...).
het is al gezegd dat ik het simpeltjes moet blijven....

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dus het idee is nu van extra fights langs de weg te doen?
Ok, maar even voor de duidelijkheid: de wagens worden niet opgeblazen he? Ik hoop dat het een Race blijft, en geen Survival tocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Mensen we gaan racen en dan wat fun recording doen

HET WORDT GEEN 80miljoen kostende film waar we een week record tijd aan hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 05-08 15:40
ik denk dat we gewoon eerst de race moeten doen die laten filmen door die helikopter dude, en vervolgens mooie en spannende shots later moet maken en die er met editing inzetten.
Aangezien de bedoeling toch is dat we een race houden.

:EDIT:
wat yzx zegt :P

[ Voor 5% gewijzigd door Pmleader op 05-04-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
yzx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:18:
@Adanteh we kunnen wat races recorden en dan wat " messing around " recorden
Kan je het dan niet veel beter gescheiden houden? Races zijn toch even wat anders. En gewoon messing around kan je op elk moment wel doen. Maar probeer daar maar eens een leuk filmpje van te maken. Er zijn heel veel vette ideeén, maar ik denk niet dat iedereen beseft dat het nogal wat werk is. Ik dacht dat het oorspronkelijke plan was gewoon te gaan racen, maar ik zie nu wel aankomen dat uiteindelijke alle racende mensen eerst 10 uur kunnen wachten voordat iedereen op de juiste plek staat.... Dat betekent ook dat je dingen steeds opnieuw moet doen om goede recordings te krijgen, met alles uit de juiste hoek en dergelijke. Het idee is natuurlijk vet, maar die opzet was er simpelweg niet. Misschien handig om de first post even opnieuw in te delen in twee apparte dingen. Een RACE (En verder dus geen enkel gezeik. Een paar mijnen om wegen af te sluiten waar je niet langs mag, maar verder geen gedoe), en een FILMPJE. Dat filmpje wordt gewoon afspreken wie waar langs rijdt, wie waar gaat staan... dat wordt allemaal in scene gezet. Om nu wat random beelden in de oorspronkelijke race te gaan monteren gaat gewoon niet werken. Dat ziet er altijd falend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh

Caspian Border Race Route (Geen overdreven film gedoe)

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0s2k0e2K1z3e2z260R00/BF3-CaspBorder1.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• heggico
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 20-09 20:15
I kan ook ondertussen wel filmen, speel gewoon op 1920*1080, en zou best willen racen of puur filmen als passagier ofzo. Overigens vind ik het niet zo'n probleem om een kwartaal te betalen, kan ik meteen kijken of ik het zou blijven doen ;)

[ Voor 33% gewijzigd door heggico op 05-04-2012 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AdmiralSnipe
yzx schreef op donderdag 05 april 2012 @ 19:29:
Mensen we gaan racen en dan wat fun recording doen

HET WORDT GEEN 80miljoen kostende film waar we een week record tijd aan hebben
Ja sry, heb te veel ideeën. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh

Operation Firestorm

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/3037270f460c2n0u1d3P/BF3-Firestorm1.jpg

Mijn Fraps deed wat moeilijk, dus de filmpjes komen vanavond nog wel. Beetje onduidelijk met die screenshots.

Kharq Island

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0D240b1Z1x3Q0V1W4724/BF3-KharqIsland.jpg

Nosahar Canals

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/1i0110382q3T163X3B1k/BF3-Neushaar1.jpg

[ Voor 37% gewijzigd door Adanteh op 05-04-2012 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nice, ik zou eerst en vooral kijken voor een parcours op caspian te filmen. Andere mappen zijn dan voor het vervolg (als er genoeg succes is). Op de route die adanteh gepost heeft zou ik nog war meer mijnen/tanks plaatsen om de route aan te duiden verder is die perfect. Maar het moet realiseerbaar blijven, het moet allemaal in één shot realiseerbaar kunnen zijn. (Alleen bij extreme noodgevallen de race herstarten).

Wat de battles op de zijlijn betreft: het racen staat centraal, als er in de verte twee tanks op elkaar aan het schieten zijn zal geen kat het merken. Met de huidige route is het nu wel mogelijk om 10 auto's in te zetten. De rest kan dan begeleidende tank of camera spelen. Jets zou ik er dus uitlaten, supporters aan de zijliin de plaats gaan beter zijn denk ik.

Bij het editing proves kan ik er dan wat special efects tussensteken (slomo jump, fotofinisch, cinematics,...) om het toch een beetje de indruk te geven dat die productie honderd miljoen miljard dollar kostte ;)

edit: adanteh, gebruik dan toch afterburner jongeuh!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07:32

mrc4nl

Procrastinatie expert

zou het mogelijk zijn om bij oparation firestorm een jeep op een jet te parkeren? :D

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

@ de "Het is een race!1!1!"-mensen: ik dacht dat dit een ideeëntopic was, of wordt/is er ergens anders ook nog wat besproken?

Supporters is een leuk idee, maar ik denk niet dat er veel mensen veel zin hebben om een uur lang een beetje stil te staan langs de route om te wachten tot de rest klaar is met opstellen en eindelijk hun rondjes gaan rijden.

Hoeveel last heb je van een paar mensen die in voertuigen battles spelen om de achtergrond wat minder saai te maken?

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kilcoyne
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 28-10-2024
Ik zou wel mee willen doen, erg leuk idee. Ik zou wel in een vliegtuig kunnen ofzo of tank enz.
Ik zit niet in de got clan (ik weet niet of dat verplicht is).
Op origin en in-game heet ik kilcoyne1990.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Rienspy je weet als je gaat crashen zijn we boos op je he xD

Maar lukt het filmen wel om een steady view te hebben als je aan het vliegen bent `?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JerX
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 08-09 09:28
Tof idee! Helaas kan ik zaterdagavond niet :( Hf though!

Steam: Jerx | PSN: Jerxy88 | Xbox: Jerxy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
De route op kharq island die adanteh gepost heeft is echt heel vet!

Ik heb heel erg veel zin in deze race!

Is het misschien een idee om eerst 2 a 3 races te rijden,kijken hoe dat loopt, en hier later een terugkerend evenement van te maken(met eventueel een toernooi hier aan gekoppeld).
Mocht hier animo voor zijn word ik gegarandeerd lid van GoTBF3!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
PmLeader, denk eraan dat dit op de GoT prive server is ;)
Dus dat gaat van de betalende leden afhangen van GoT zelf, tenzij Tsurany uitzonderingen kan blijven maken voor niet GoTers :P

* yzx ziet geen probleem in het blijven organiseren van dit event

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
ik doelde ook meer op de betalende leden van GoT.

Ik zou zeker lid worden als dit een event wordt wat vaker terug komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Mja ik speel teweinig op de GoT servers om in mijn ogen ervoor te willen betalen

Maar het plannen ervoor vind ik geen probleem ;)
Adanteh schreef op donderdag 05 april 2012 @ 20:39:

Caspian Border Race Route (Geen overdreven film gedoe)

heb deze eventjes reden, moet ook zeker te doen zijn met een goede heli piloot om te volgen >:)

[ Voor 58% gewijzigd door yzx op 06-04-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General-Z
  • Laatst online: 07-05-2024
zou ik mee kunnen doen? ben nog geen lid, maar als dit geweldig is dan wil ik wel betalen voor meer :D
(alles wat vliegt vind ik geweldig om mee te spelen:p)

Text kan niet worden weergeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vergeet niet dat het maar 4,50 per kwartaal is he ;) Dat is in een kwartaal twee biertjes minder drinken.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General-Z
ik drink niet dus dat scheelt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
wij drinken op de soos bier voor 1 euro...
dan moet ik 4.5 bier missen...:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Tsurany schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:02:
Vergeet niet dat het maar 4,50 per kwartaal is he ;) Dat is in een kwartaal twee biertjes minder drinken.
4,5euro is ook wel wat naft ;) heb ik meer plezier aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Tsurany schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:02:
Ongehoord. Eet dan gewoon een dag niet of zo, van m'n bier blijf je af!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

mij zie je niet betalen.... zeker niet voor èèn dagje filmen
ik ben niet van plan om lid te worden, meehelpen met filmen ed is natuurlijk geen probleem!

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Natuurlijk moest het een hit worden op youtube, een donatie pagina voor de server te financieren opzetten tzou geen probleem zijn dan he :P mja dat zijn zorgen voor later

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeCaster
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Heren, ik noemde het feit van het gebruik van de server alleen zodat erover nagedacht kon worden, zodat een overijverige admin niet ineens de server leegveegt als 'ie zestien niet-GoTBF3-members op de server ziet zaterdagavond.

Tsurany heeft al gezegd dat het geen probleem is:
[...]

Dus de geldkwestie is uitgesloten. De server staat toch 23,99/7 helemaal leeg, je huurt hem per zoveel maanden, niet per spelende gebruiker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
CodeCaster schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 11:35:
Heren, ik noemde het feit van het gebruik van de server alleen zodat erover nagedacht kon worden, zodat een overijverige admin niet ineens de server leegveegt als 'ie zestien niet-GoTBF3-members op de server ziet zaterdagavond.

Tsurany heeft al gezegd dat het geen probleem is:

[...]

Dus de geldkwestie is uitgesloten. De server staat toch 23,99/7 helemaal leeg, je huurt hem per zoveel maanden, niet per spelende gebruiker.
^dit

Maar tis dan ook niet de bedoelding als er bv 25 mensen van de 32slots zijn dat ineens wat betalende leden denken we joinen om een match te spelen en dan alles vernielen om het zo te zeggen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BurnerXL
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-03-2024
Snipers als extra camera's in de toren van caspian?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grimmie187
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:42
Is het nog mogelijk om in te schrijven hier voor? Echt een vet idee :) Ik en een vriend zouden graag mee willen doen!

IDs:
-Grimmie187
-PoisonIvy187

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

@Rienspy http://torrentz.eu/search?f=video+copilot
Ik beveel action essentials aan :) 100 miljoen miljard

[ Voor 35% gewijzigd door StrongArmLance op 06-04-2012 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 00:04:
Nice, ik zou eerst en vooral kijken voor een parcours op caspian te filmen. Andere mappen zijn dan voor het vervolg (als er genoeg succes is). Op de route die adanteh gepost heeft zou ik nog war meer mijnen/tanks plaatsen om de route aan te duiden verder is die perfect. Maar het moet realiseerbaar blijven, het moet allemaal in één shot realiseerbaar kunnen zijn. (Alleen bij extreme noodgevallen de race herstarten).

Wat de battles op de zijlijn betreft: het racen staat centraal, als er in de verte twee tanks op elkaar aan het schieten zijn zal geen kat het merken. Met de huidige route is het nu wel mogelijk om 10 auto's in te zetten. De rest kan dan begeleidende tank of camera spelen. Jets zou ik er dus uitlaten, supporters aan de zijliin de plaats gaan beter zijn denk ik.

Bij het editing proves kan ik er dan wat special efects tussensteken (slomo jump, fotofinisch, cinematics,...) om het toch een beetje de indruk te geven dat die productie honderd miljoen miljard dollar kostte ;)

edit: adanteh, gebruik dan toch afterburner jongeuh!
Waarom niet bij begin race 2 jets laten overvliegen? Na dat stukje, kunnen de piloten van de jets ook andere rollen vervullen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Asgaro schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 13:39:
[...]

Waarom niet bij begin race 2 jets laten overvliegen? Na dat stukje, kunnen de piloten van de jets ook andere rollen vervullen ;)
Tuurlijk is het wel cool om zoiets te doen, maar vergeet niet dat er hierin veel tijd kruipt, en dat 3 uurtjes misschien niet genoeg gaan zijn voor én een race, én veel speciale effecten. Maar in ieder geval wil ik een sterke openingscène doen (de wagens die komen aanrijden en klaarstaan om te vertrekken, jeweetwel, zo'n F&F shit).
CodeCaster schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 05:06:
Hoeveel last heb je van een paar mensen die in voertuigen battles spelen om de achtergrond wat minder saai te maken?
Weinig, maar opvallen zullen ze niet echt doen, als we alle 10 de auto's gebruiken kunnen we in principe 20 man al werk geven, dan is er nog plaats voor 10 mensen die iets anders doen (waaronder een camera bij de finish en een camera bij de jump). Dus zóveel sidebattles gaan er niet gebeuren.

Tuurlijk mogen de mensen die niets te doen hebben hun tank meebrengen en elkaar afknallen, zolang ze de racers maar niet hinderen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wie gaat er zich bezig houden met de rolverdeling?

Dit moet echt tegen zaterdag overdag geregeld zijn. Want als we op de server 's avonds zelf nog iedereen zijn taak moeten geven, zijn we ook terug een uur verder...

Best dat enkele mensen samen een schema opstellen om zo per map iedereen zijn taak te geven.

[ Voor 4% gewijzigd door Asgaro op 06-04-2012 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Asgaro schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 14:34:
Wie gaat er zich bezig houden met de rolverdeling?

Dit moet echt tegen zaterdag overdag geregeld zijn. Want als we op de server 's avonds zelf nog iedereen zijn taak moeten geven, zijn we ook terug een uur verder...

Best dat enkele mensen samen een schema opstellen om zo per map iedereen zijn taak te geven.
Beginnen we niet beter gewoon met het filmen van Caspian Border? Ik stel anders wel een schema op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Als we het in ieder geval beperken tot één map. (Caspian Border lijkt mij het handigste). Dan zorgen dat we in ieder geval een paar volledige races doen en dat die dan opgenomen worden. Uit speciale hoeken iets opnemen kan altijd later nog, aangezien het daar niet echt om de globale shots gaat. Als er mensen zijn die fatsoenlijk in een jet kunnen vliegen is dat ook ideaal als cameraman. Voordeel is dat je eigenlijk geen UI hebt als je op zijn kop hangt en freelook doet. Makelijk uit te voeren en even een simpel globaal shot. Op een bepaald hoekje staan met een explosie en jumps filmen kan altijd later nog. Rienspy en ik kunnen sowieso altijd de private server op de juiste map instellen, dus desnoods kunnen wij dat nog wel doen.

Eerst maar kijken hoe die ene map gaan. Racen kan natuurlijk gewoon op alle maps. Ik zal straks wel even mijn captures van de routes omzetten en in dit topic gooien.

Ik ga in ieder geval 21:30 weg morgen. Misschien nog iets eerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie het filmwerk als volgt:
• Helicopter die de race volgt (de kopgroep)
• Paar chauffeurs die de race uit hun perspectief.
• Een camera bij de finish en een camera bij de jump (beide 60fps)

Camera's in een jet gaan veel te snel volgens mij, en zijn ook veel te slecht manoeuvreerbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Mooie top down view dacht ik aan en je kan ook redelijk langzaam met een jet. Gewoon zorgen dat je even laag vliegt zodat je landingsgestel uit gaat, dan op de kop gaan vliegen en je snelheid rond de 120 houden zodat je niet zakt. Beetje afwisseling in de camera hoeken en zo'n shot is redelijk makelijk te maken eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19:25
Ik kan toch jammer genoeg niet!
Als het nog keer wordt geregeld zal ik er bij zijn! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• General-Z
ik wil wel een van de heli's 8) besturen, mitst er nog piloten nodig zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 15:07:
Ik zie het filmwerk als volgt:
• Helicopter die de race volgt (de kopgroep)
• Paar chauffeurs die de race uit hun perspectief.
• Een camera bij de finish en een camera bij de jump (beide 60fps)

Camera's in een jet gaan veel te snel volgens mij, en zijn ook veel te slecht manoeuvreerbaar.
Wat dacht je van mede passagiers die wellicht opzij kunnen kijken bij een gevecht, om wellicht, de eerste plaats? Iig een lifter heeft meer vrijheid om rond te kijken.

Het machine gun verhaaltje gaat niet door? ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RA7
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-09 20:35

RA7

Ik doe al niet anders dan racen in die buggies en je kan prima driften met die dingen :-) Kom wel ff kijken morgen :-) :-)

We are all accidents waiting to happen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor teamspeak: gebruiken jullie een overlay zodat jullie tijdens het gamen ZIEN wie er praat? (de nickname)
Indien ja, geef is site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Nopz, na verloop van tijd leer je de stem herkennen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pannekoek141
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22-09-2023
verloop van tijd rien
dat gaat snel hoor :P

Suh dude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rikkiz0r
  • Registratie: Januari 2009
  • Niet online
2 beeldschermen wil ook nog wel eens helpen als je op teamspeak zit en battlefield 3 speelt. ;)

Moet ik trouwens vliegen morgen Rien? Of gaat chilled dat doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
En wegens veiligheids reden mag Rienspy geen Engineer zijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yzx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:36:
En wegens veiligheids reden mag Rienspy geen Engineer zijn :+
Why not ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Cause you shot my choppa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yzx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:38:
[...]

Cause you shot my choppa
Als ik zit in choppa kan ik mopeilijk shot your choppa :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:46:
[...]

Als ik zit in choppa kan ik mopeilijk shot your choppa :)
Dont shoot meh :+

!vote kick rienspy teamkill :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
yzx schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 17:46:
[...]

Dont shoot meh :+

!vote kick rienspy teamkill :+
I'm good :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Adanteh mooie keuze van parkoer heb je gekozen (Y)

Rien U mad? :+ _/-\o_

[ Voor 21% gewijzigd door yzx op 06-04-2012 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Me NOMAD :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StrongArmLance

StrongArmLance

Endless flow

Bij de tweede mis ik de komische team speak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pmleader
De routes van Kharq Island Caspian Border en Operation Firestorm zijn zeker heel erg vet.
Ik denk alleen wel dat er problemen en onduidelijkheid komt als je zoveel bochtjes en stukjes tussendoor doet.
Uiteraard kunnen we de route afbakenen maar we kunnen niet oneindig mijnen en tanks neer blijven zetten bij iedere bocht.
Misschien is er met bijrijders wel iets te bedenken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeefHazard
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 20-09 19:09
Ik hoor hier iets over jets en piloten met bijrollen, lijkt mij wel leuk om zoiets te doen! Count me in, ookal weet ik niet of ik op dat tijdstip er wel ben. Dus count me half in.

R6 | 24-70 F2.8 DG OS HSM Art | 18-35 F1.8 DC HSM Art | EF 70-200 F4L IS USM | EF 50mm f/1.8 | Zenbook 14 OLED | T14G4 OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beatz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:58
Wou mij wel aanmelden als dat nog kan? :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Lol, zoveel opkomst. Morgen zal ik een achema opmaken met wie/wat enz. De server waarop dit zal gebeiren bezit maar plaats voor 32 man, dus de personen die zich eerst hebben aangemeld krijgen voorang. De rest kan dan nog reserve blijven.

Morgen ben ik heel de dag vrij (hopelijk) dus technisch en praktisch zal alles dan geregeld worden. Vergeet dus niet om morgenavond dit topic nog eens te controleren.

Mag ik ook nog eens vragen wie er allemaal ervaring heeft met recorden en zaterdagavond als cameraman kan dienen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrc4nl

mrc4nl

Procrastinatie expert

Verwijderd schreef op vrijdag 06 april 2012 @ 23:52:
Lol, zoveel opkomst. Morgen zal ik een achema opmaken met wie/wat enz. De server waarop dit zal gebeiren bezit maar plaats voor 32 man, dus de personen die zich eerst hebben aangemeld krijgen voorang. De rest kan dan nog reserve blijven.

Morgen ben ik heel de dag vrij (hopelijk) dus technisch en praktisch zal alles dan geregeld worden. Vergeet dus niet om morgenavond dit topic nog eens te controleren.

Mag ik ook nog eens vragen wie er allemaal ervaring heeft met recorden en zaterdagavond als cameraman kan dienen?
ik kan evt filmen. ik heb voldoende power om het met veel AA te capturen, al moet ik wel zeggen dat ik liever een voertuig bestuur. ik was er immers vroeg bij ;)

als het op een gesloten server plaatsvind zal ik iig het wachtwoord moeten krijgen, een DM is wenselijk

[ Voor 6% gewijzigd door mrc4nl op 06-04-2012 23:59 ]

ora et labora

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Mrc4nl dat gaat waarschijnlijk geregeld worden tegen dat het tijd is ;) dont worry

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zal mezelf up to date houden met de posts die hier komen, maar ga zelf niet al te veel posten.

Moet toch ganse dag achter pc blijven want moet nog iets bestellen op world wide sale vandaag voor

dat ik bij de pre-sale vorige maand vergeten was... :X
Duurt uren voor je een plekje hebt!

En daarna studieren achter pc :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Ha nix early bird dan? (Y)

Misschien dit jaar voor een keer naar dour gaan :P moet er toch eens van komen als het al 3 jaar in je hoofd hangt

Alhoewel de reden waarom ik wou gaan is ook een beetje vernield |:(

[ Voor 19% gewijzigd door yzx op 07-04-2012 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
yzx schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 11:12:
Ha nix early bird dan? (Y)

Misschien dit jaar voor een keer naar dour gaan :P moet er toch eens van komen als het al 3 jaar in je hoofd hangt

Alhoewel de reden waarom ik wou gaan is ook een beetje vernield |:(
How come?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Het goeie drum and bass is vervangen door mneer bass cannon en aanverwanten :F

En de dnbers die komen zijn ook precies into dubstep 8)7

(L) counterstrike
Dj hype bracht zo lekker schijfjes uit en tegenwoordig wtf

[ Voor 27% gewijzigd door yzx op 07-04-2012 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adanteh
Die Dubstep die ze op de meeste festivals komt moet je gewoon negeren. Sissy fratboy brostep, te denken aan een Skrillex. Dat zie je toch wel elk genre. Drum&Bass was erg vet, maar werd overspoelt met de gemakkelijke bende die helemaal overhyped werd door de massa, en een jaar later compleet verkracht achter gelaten. Als je je er wat in verdiept is er nog wel genoeg leuks te vinden. Hetzelfde geldt nu weer voor Dubstep. Zo'n Flux Pavilion dude en een Downlink is leuk voor 5 seconden, maar het wordt verdomd irritant als je het iets langer luistert. Ik blijf wel lekker bij mijn Mount Kimbie en Burial boel en meld gewoon dat ik naar 'Ambient Dubstep' luister.
Dat Tomorrowland is ook in één zin samen te vatten: "Druggies gonna drug". Nu heb ik daar verder niks tegen, maar muzikaal gezien heeft het helemaal niks. Trance is altijd al kut geweest. Ik wil verdomme graag naar BlocWeekend, maar bij gebrek aan geld ga ik dat weekend maar naar 8Bahn Area (Nieuwe startup in Nederland. Potentie om erg vet te worden).

/Hipster-gonna-hip

Zeau jongens.

Map Overlays

Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/381o1m1R0z3P3w1S1E1s/BF3-CaspBorder1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/0J1f1y1E0v083n0Z0y16/BF3-KharqIsland.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/042U163L3h1W1G3D2l1z/BF3-Neushaar1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://cl.ly/142q0i1I1W3u3s2X2n3t/BF3-Firestorm1.jpg

Blauw-Groen = Mijnen om de lulz.
Geel-Blauw = C4 om de weg te verduidelijken.

Kijk alsjeblieft in ieder geval dat filmpje van Caspian Border even zodat de chauffeurs ook daadwerkelijk weten waar ze langs moeten. Het kan best pittig zijn, maar met een beetje intellect, weet je na één keer rijden de route perfect uit je hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Zie: startpost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
@Adanteh, voor de roots van Dnb zal je toch naar de Jungle stijl moeten gaan :P maar Russische en Zuid Afrikaanse DnB is yummeh :P de Engelse is "verdubstept"

@Rien: hoe ze gaan joinen staat er nog niet in :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Adanteh schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 12:29:
Die Dubstep die ze op de meeste festivals komt moet je gewoon negeren. Sissy fratboy brostep, te denken aan een Skrillex. Dat zie je toch wel elk genre. Drum&Bass was erg vet, maar werd overspoelt met de gemakkelijke bende die helemaal overhyped werd door de massa, en een jaar later compleet verkracht achter gelaten. Als je je er wat in verdiept is er nog wel genoeg leuks te vinden. Hetzelfde geldt nu weer voor Dubstep. Zo'n Flux Pavilion dude en een Downlink is leuk voor 5 seconden, maar het wordt verdomd irritant als je het iets langer luistert. Ik blijf wel lekker bij mijn Mount Kimbie en Burial boel en meld gewoon dat ik naar 'Ambient Dubstep' luister.
Dat Tomorrowland is ook in één zin samen te vatten: "Druggies gonna drug". Nu heb ik daar verder niks tegen, maar muzikaal gezien heeft het helemaal niks. Trance is altijd al kut geweest. Ik wil verdomme graag naar BlocWeekend, maar bij gebrek aan geld ga ik dat weekend maar naar 8Bahn Area (Nieuwe startup in Nederland. Potentie om erg vet te worden).

/Hipster-gonna-hip

Zeau jongens.

Map Overlays

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]

Blauw-Groen = Mijnen om de lulz.
Geel-Blauw = C4 om de weg te verduidelijken.

Kijk alsjeblieft in ieder geval dat filmpje van Caspian Border even zodat de chauffeurs ook daadwerkelijk weten waar ze langs moeten. Het kan best pittig zijn, maar met een beetje intellect, weet je na één keer rijden de route perfect uit je hoofd.
Tomorrowland is niet echt een drugsparadijs te noemen hoor. Toch niet noemenswaardig meer drugsparadijs dan eender welk ander festival denk ik. Ik ga dit jaar voor de 5de keer gaan, en natuurlijk, je ruikt wel de weed rond je soms. Maar het publiek doet het niet echt in het openbaar en ook zie je nauwelijks echt zatte mensen of mensen die high zijn.
Dit kan natuurlijk dit jaar anders zijn. Voorheen was vooral Belgisch volk aanwezig, en wij zijn meer gekend als een bescheiden en misschien wel sneller beschaamd volk (behalve op gebied van partyen. Altijd al dikke ambiance op tomorrowland geweest :) ), dus wantoestanden zag je niet gebeuren. Maar sinds vorig jaar komen ze echt van wereldwijd. Denkt dat het vooral buitenlanders (Engelsen...) zullen zijn die is alles willen gaan showen.

Enjah, muzikaal: je hebt naast de mainstage (die puur commercieel draait) ook veel kleinere tentjes en standjes waar relatief onbekend volk draait.
Maarja, eenmaal een DJ naar de top stijgt, begint iedereen automatisch "commercieel!" te roepen. Daar is niets aan te doen.

Jullie Nederlanders hebben veel bekende trance en house DJ's die ik echt goed vind. Ja, sommige zijn commercieel maar ik amuseer me, en das voornaamste. Armin Van Buuren bijvoorbeeld <3 :)

OT:
Ziet er goed uit!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzx
Asgaro je hebt dan ook commercieel en slecht commercieel :P

Goed voorbeeld van slecht commercieel is Skrillex :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!