Ik ben op zoek naar een nieuwe laptop voor zo rond de 1000 euro, ik heb uiteraard de BBG voor April doorgelezen maar ik vind de Dell persoonlijk erg lelijk en wil, hoewel krachtig, toch ook vooral een beetje stille laptop.. Mijn huidige laptop (oude C2D Lenovo) maakt zo'n gierend lawaai dat ik hem eigenlijk al nooit meer aan zet..
Ik wil het liefst een laptop met een 17" 1920*1080 scherm met een leuke videokaart, er hoeven overigens niet echt games op gespeeld te worden. Verder wil ik graag een laptop waar 2 schijven in zitten of in kunnen zodat er een SSD voor het systeem in kan en een losse schijf voor de data. Deze kan ik evt. later zelf plaatsen.
Qua geheugen minimaal 6GB RAM, meer is altijd leuk!
Ik twijfel ook of ik een laptop gelijk met SSD moet kopen of deze zelf moet plaatsen, bij het laatste weet ik precies wat ik in huis haal, als het er al in zit is dat niet altijd het geval, ik kon in ieder geval in zulke gevallen nergens specificaties van de SSD vinden..
Ik zag bijvoorbeeld deze: http://tweakers.net/price...-pavilion-dv7-6b70ed.html
160 GB SSD en een 500GB data schijf, hoe snel is echter die SSD? De videokaart lijkt me echter wel weer heel erg zwak? Er wordt wel Second Life op gespeeld door mijn vriendin en die heeft wel een beetje videokaart nodig..
Heeft iemand misschien een goede suggestie? Zie ik er 1 over het hoofd? Ik zie vooral nergens bij staan of er een 2e schijf in kan?
Gewenste specs op een rijtje:
Processor: Core i5 of i7 (Sandy Bridge)
Geheugen: 6GB of meer
Schijven: 2 of 2 te plaatsen
Videokaart: NVidia of AMD van redelijke snelheid
Scherm: 17" of groter
Resolutie: 1920x1080
Alvast heel erg bedankt!
Ik wil het liefst een laptop met een 17" 1920*1080 scherm met een leuke videokaart, er hoeven overigens niet echt games op gespeeld te worden. Verder wil ik graag een laptop waar 2 schijven in zitten of in kunnen zodat er een SSD voor het systeem in kan en een losse schijf voor de data. Deze kan ik evt. later zelf plaatsen.
Qua geheugen minimaal 6GB RAM, meer is altijd leuk!
Ik twijfel ook of ik een laptop gelijk met SSD moet kopen of deze zelf moet plaatsen, bij het laatste weet ik precies wat ik in huis haal, als het er al in zit is dat niet altijd het geval, ik kon in ieder geval in zulke gevallen nergens specificaties van de SSD vinden..
Ik zag bijvoorbeeld deze: http://tweakers.net/price...-pavilion-dv7-6b70ed.html
160 GB SSD en een 500GB data schijf, hoe snel is echter die SSD? De videokaart lijkt me echter wel weer heel erg zwak? Er wordt wel Second Life op gespeeld door mijn vriendin en die heeft wel een beetje videokaart nodig..
Heeft iemand misschien een goede suggestie? Zie ik er 1 over het hoofd? Ik zie vooral nergens bij staan of er een 2e schijf in kan?
Gewenste specs op een rijtje:
Processor: Core i5 of i7 (Sandy Bridge)
Geheugen: 6GB of meer
Schijven: 2 of 2 te plaatsen
Videokaart: NVidia of AMD van redelijke snelheid
Scherm: 17" of groter
Resolutie: 1920x1080
Alvast heel erg bedankt!