is het mogelijk om net zoals bij modjes enz. het aant. reply's bovenin iedere reply te zetten? zou een stuk makkelijk zijn om te kijken of je met een newbie te maken hebt of met iemand die er al 3000 heeft:)
* Delerium heeft zoiets niet nodig 
Tja, het zou idd wel aardig interesant zijn.
Kunt als je ect wilt overigens ook op de naam van de user klikken.
Tja, het zou idd wel aardig interesant zijn.
zegt het aantal reply's of je wel of niet een newbie bent?
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ja:POp zondag 25 maart 2001 01:00 schreef jelmervos het volgende:
zegt het aantal reply's of je wel of niet een newbie bent?
Het moet natuurlijk wel bijzonder blijven he 
Bovendien is het belangrijk om te weten of je met een "newbie" hebt te maken? Die kunnen tenslotte ook goede vragen stellen. Mensen met 3000 posts die stellen zelfs vandaag de dag nog "newbie" vragen. Je kan ook altijd nog in het profile kijken
* Bulldog vind dat het een speciale optie moet blijven.
Bovendien is het belangrijk om te weten of je met een "newbie" hebt te maken? Die kunnen tenslotte ook goede vragen stellen. Mensen met 3000 posts die stellen zelfs vandaag de dag nog "newbie" vragen. Je kan ook altijd nog in het profile kijken
vragen kunnen ze wel ja:( maar ook goede antwoorden geven:?Op zondag 25 maart 2001 01:04 schreef Bulldog het volgende:
Het moet natuurlijk wel bijzonder blijven he
Verwijderd
Klopt maar het is een beetje omslachtig.. natuurlijk lekker makkelijk als je omhoog kijkt en het aantal postings ziet.Op zondag 25 maart 2001 00:58 schreef ecteinascidin het volgende:
/me heeft zoiets niet nodig
Of ben ik nu lui
Ja, er zijn hier "newbies" die veel verstand van zaken hebben maar niet veel postenOp zondag 25 maart 2001 01:06 schreef richie86 het volgende:
[..]
vragen kunnen ze wel ja:( maar ook goede antwoorden geven:?
Als die gene nou 2000 onzin posts doet en eigenlijk nergens wat van af weet, is het dan een newbie?Op zondag 25 maart 2001 01:01 schreef richie86 het volgende:
[..]
ja:P
"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."
ik zeg niet dat ze niks weten, maar er kunnen bij zitten die nog echt een pc-newbie zijn.
het lijkt me gewoon fijner, want iemand die al 3000 posts op z'n naam heeft staan vertrouw ik eerder als ik m'n mobo ik vloeistof pleur:)
het lijkt me gewoon fijner, want iemand die al 3000 posts op z'n naam heeft staan vertrouw ik eerder als ik m'n mobo ik vloeistof pleur:)
Kijk naar Tnet, er zijn veel mensen te vinden met 500+ postingen maar en waardeloos karma. Ofwel, hun postingen zijn bagger. Er zijn ook mensen met weinig postingen (
) die gewoon een heel hoog karma hebben.
Ofwel, kwaliteit en kwantiteit kun je niet door elkaar halen. Als de optie daarvoor bedoeld is, dan heb je pech. Gewoon voor de heb zou het wel leuk zijn .....
Ofwel, kwaliteit en kwantiteit kun je niet door elkaar halen. Als de optie daarvoor bedoeld is, dan heb je pech. Gewoon voor de heb zou het wel leuk zijn .....
Je bent gewoon jaloersOp zondag 25 maart 2001 01:15 schreef richie86 het volgende:
zou het dan als optie bij de pref's kunnen?
En creatiefOp zondag 25 maart 2001 01:17 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
heeft gelijk, anders post ik dit niet:POp zondag 25 maart 2001 01:17 schreef Bulldog het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers
heeft veeeeeeel meer gelijk:)Op zondag 25 maart 2001 01:19 schreef ecteinascidin het volgende:
[..]
En creatief
Is opzich wel leuk , kun je meteen zien of je met een newbie temaken hebt , ( aan de hand van posts ) als ie er dan bijv. 100 heeft , weet je hoe en wat .
Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.
Hahahaa, daar moest ik ook gelijk aan denken, maar uhm.....aan het aantal posts van iemand kan je weinig aflezen......neem de gequote persoon hier nou als voorbeeldOp zondag 25 maart 2001 07:18 schreef HlpDsK het volgende:
Doe maar niet. Junior-status trauma
Maar iemand die kan 3000 posts doen met alleen vragen of onzin......of iemand kan 300 keer een goed antwoord geven.....wat is dan meer waard?
Ach de mensen met meer dan 1000 posts ken je toch wel redelijk van naam of van icon? Ik wel iig en mijn geheugen is echt KUT dus dan moet het jullie ook lukken
.
ik kan in 1 jaartje geen 500.000 namen onthouden hoor, jij zit hier denk ik al een turkeleven lang:POp zondag 25 maart 2001 13:03 schreef IceStorm het volgende:
Ach de mensen met meer dan 1000 posts ken je toch wel redelijk van naam of van icon? Ik wel iig en mijn geheugen is echt KUT dus dan moet het jullie ook lukken.
Er zitten schat ik 150 man boven de 1000 posts. Dat is te doenOp zondag 25 maart 2001 13:32 schreef richie86 het volgende:
[..]
ik kan in 1 jaartje geen 500.000 namen onthouden hoor, jij zit hier denk ik al een turkeleven lang:P
edit:
Hmm ff de top 100 erbij gepakt, ik gok dat er 250 man boven de 1000 zit
onthoud ik nog nie in 1 jaar:'(Op zondag 25 maart 2001 13:34 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Er zitten schat ik 150 man boven de 1000 posts. Dat is te doen.
edit:
zet gewoon ff die optie in de pref's en klaar.kan deze topic ook weer de kliko in:)
zo moeilijk is dat toch niet:?
Mensen die in de Top 10 staan hebben volgens mij zoiezo geen leven naast GoT
..(had ook top 25 kunnen zeggen maar dan zou ik het ook over mezelf hebben
).
Hmmm.. hoe ga ik me hier in hemelsnaam uitlullenOp zondag 25 maart 2001 14:08 schreef McVirusS het volgende:
Mensen die in de Top 10 staan hebben volgens mij zoiezo geen leven naast GoT..(had ook top 25 kunnen zeggen maar dan zou ik het ook over mezelf hebben
).
* Delerium heeft zich voorgenomen om z'n account te trashen en onder een nieuwe naam verder te gaan bij de top 25.
* Delerium heeft dus al 16 nicks gehad ......
* Delerium heeft dus al 16 nicks gehad ......
wie gingen er vaak offline???users of de modjes???
he? he?
MODJESSS:P:P:P
krijg ik nu/straks antwoord of nie:'(
he? he?
MODJESSS:P:P:P
krijg ik nu/straks antwoord of nie:'(
Hm! Interessant. Kan het T.Net karma niet in je GoT profile worden gezet? Dat moet toch op een of andere manier te linken zijn?Op zondag 25 maart 2001 01:14 schreef ecteinascidin het volgende:
Kijk naar Tnet, er zijn veel mensen te vinden met 500+ postingen maar en waardeloos karma. Ofwel, hun postingen zijn bagger. Er zijn ook mensen met weinig postingen () die gewoon een heel hoog karma hebben.
En inderdaad: ik zie mensen die er net 2 maanden zijn en > 1000 posts hebben gedaan, bijna allemaal in de zin van "Idd" en "Haha :)" of ze herhalen wat al 10 keer gezegd is. Er zijn ook mensen die wel heel veel lezen, maar alleen (proberen te) reageren als het iets toevoegt..
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
dat laatste ben ik:)Op zondag 25 maart 2001 15:32 schreef Burat het volgende:
[..]
Hm! Interessant. Kan het T.Net karma niet in je GoT profile worden gezet? Dat moet toch op een of andere manier te linken zijn?
En inderdaad: ik zie mensen die er net 2 maanden zijn en > 1000 posts hebben gedaan, bijna allemaal in de zin van "Idd" en "Haha :)" of ze herhalen wat al 10 keer gezegd is. Er zijn ook mensen die wel heel veel lezen, maar alleen (proberen te) reageren als het iets toevoegt..
/me heeft een veeeeel te hoge eige-dunk:D
Als je zoiets invoert ga je krijgen dat iedereen zoveel mogelijk gaat posten om maar een hoog getalletje te hebben.
waarom, er zijn ook nog normale tweakertjes:)
/me vind dat :rnep-tweakers:r die alleen maar aan veel posts denken mogen oprotten
/me vind dat :rnep-tweakers:r die alleen maar aan veel posts denken mogen oprotten
Ja ik ook. Maar met dat systeem van jou werk je dat juist in de hand.Op zondag 25 maart 2001 15:48 schreef richie86 het volgende:
waarom, er zijn ook nog normale tweakertjes:)
nep-tweakers deleten en bannen:)Op zondag 25 maart 2001 15:50 schreef Artcore_Trooper het volgende:
[..]
Ja ik ook. Maar met dat systeem van jou werk je dat juist in de hand.
en als het als optie bij de pref's staat, dan doen allen de echte tweakers het aanzetten want nep-tweakers kijken daar denk ik niet:)
Stond toch altijd alleen maar 'newbie' of 'member' (of zoiets, slecht geheugen). Bij 100 posts was je iig memberOp zondag 25 maart 2001 15:50 schreef SuB het volgende:
vroeger met met ubb stond het er toch nog wel bij?
spreekt opa subbie
Bij BillGates stond opeens ook "blaataap" 
Een link in je rechterbovenhoekje naar een eventueel tweakers.net profiel is het beste wat je dan kan plaatsen, daarbij aannemend dat iedere user 1 account heeft en dezelfde naam en op Tnet niet de boel gaat lopen zieken.
Mijn geheugen is iig voldoende om de boel ..... uhhmmmm, tja, wat wilde ik eigenlijk doen.
Een link in je rechterbovenhoekje naar een eventueel tweakers.net profiel is het beste wat je dan kan plaatsen, daarbij aannemend dat iedere user 1 account heeft en dezelfde naam en op Tnet niet de boel gaat lopen zieken.
Mijn geheugen is iig voldoende om de boel ..... uhhmmmm, tja, wat wilde ik eigenlijk doen.
De userdatabases van t.net en GoT zijn compleet verschillend; je kunt hier een hele andere nick hebben dan op t.net.Op zondag 25 maart 2001 15:32 schreef Burat het volgende:
[..]
Hm! Interessant. Kan het T.Net karma niet in je GoT profile worden gezet? Dat moet toch op een of andere manier te linken zijn?
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
jah.. statussen als: terminale bok, superzusje, blaataap en vele andere.. magoed, dat was voor bc1.. *zucht*Op zondag 25 maart 2001 15:50 schreef SuB het volgende:
vroeger met met ubb stond het er toch nog wel bij?
spreekt opa subbie
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Verwijderd
Gewoon niet eens proberenOp zondag 25 maart 2001 14:24 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Hmmm.. hoe ga ik me hier in hemelsnaam uitlullen?
lijkt me toch geen geweldig idee dan krijg je dat mensen bevooroordeeld worden op hun aantal post.. lijkt me niet zo geweldig.. als je alleen naar mij post kijkt dan val ik waarschijlijk onder de definitie newbie..
ik ben laatst een zooi post kwijt geraakt somehow
en verder is het zo dat ik gewoon veel meer lees dan post.. ik heb een lange tijd zelfs geen login gehad en las alleen maar.. zo'n die-hard newbie ben ik dus niet en het lijkt me niet fijn als mensen me wel zo zien.
en verder is het zo dat ik gewoon veel meer lees dan post.. ik heb een lange tijd zelfs geen login gehad en las alleen maar.. zo'n die-hard newbie ben ik dus niet en het lijkt me niet fijn als mensen me wel zo zien.
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
Hoe zou dat nou komenOp zondag 25 maart 2001 18:09 schreef digitaldead het volgende:
lijkt me toch geen geweldig idee dan krijg je dat mensen bevooroordeeld worden op hun aantal post.. lijkt me niet zo geweldig.. als je alleen naar mij post kijkt dan val ik waarschijlijk onder de definitie newbie..
Bericht hierboven
neej niet door het onzin forum: ) ik poste daar bijna nooit ben der daardoor 50 kwijtgeraakt ofzo meer niet..
Heaven is overrated... -[Al 4.5 jaar hetzelfde Usericon]- ::Trots op zijn pasieve Got gedrag::
nep-tweakers deleten en bannen:)
en als het als optie bij de pref's staat, dan doen allen de echte tweakers het aanzetten want nep-tweakers kijken daar denk ik niet:)
He dude, maar nu even iets anders. Wel heel lief dat je dit allemaal bedenkt en dat je zo enthousiast 'newbies schopt', maareh:Op zondag 25 maart 2001 18:57 schreef richie86 het volgende:
nep-tweakers deleten en bannen:)
Jij bent hier ook nog niet bepaald lang.. En als ik even je posts doorblader, is dat regelmatig van het kaliber ee amateur, komt er nog wat van??? en en nu in het NLs. Of een topic als hoe kun je meer dan 4 hardeschijven aansluiten????. Dat je je dit afvraagt is uiteraard prima, maar het getuigt niet van een zodanig grote kennis op computergebied dat het gerechtvaardigd is om naar anderen te wijzen. Dus om nou gelijk hier te gaan gillen dat 'neptweakers' geband enzo moeten worden...Gebruikersnaam: richie86
Aantal posts: 428
Homepage | Me @ T.net | Having fun @ Procurios | Collega's gezocht: Webontwikkelaar PHP
met nep-tweakers bedoel ik mensen die alleen maar onzin posten om veel reply's te krijgen:)Op zondag 25 maart 2001 19:30 schreef Burat het volgende:
[..]
He dude, maar nu even iets anders. Wel heel lief dat je dit allemaal bedenkt en dat je zo enthousiast 'newbies schopt', maareh:
[..]
Jij bent hier ook nog niet bepaald lang.. En als ik even je posts doorblader, is dat regelmatig van het kaliber ee amateur, komt er nog wat van??? en en nu in het NLs. Of een topic als hoe kun je meer dan 4 hardeschijven aansluiten????. Dat je je dit afvraagt is uiteraard prima, maar het getuigt niet van een zodanig grote kennis op computergebied dat het gerechtvaardigd is om naar anderen te wijzen. Dus om nou gelijk hier te gaan gillen dat 'neptweakers' geband enzo moeten worden...
newbie is trouwens iemand die er net 50 heeft:P
Het stinkt hier naar eigendunk
Bericht hierboven
Behoorlijk ja...Op zondag 25 maart 2001 21:01 schreef Floris_Diemel het volgende:
Het stinkt hier naar eigendunk
IK WIL MOD WORDEN!!!!!!
StatBar.nl - @GoT
Het verschil tussen theorie en praktijk is in de praktijk altijd veel groter dan in theorie.
Ik moet wel zeggen dat ik vind dat bepaalde mensen die op nummer 2 in de lijst staan regelmatig loze berichten plaatsen.
Goh, er begint hier al bijna een kroeg sfeertje te hangen
"Is het mogelijk?" --> Ja doh.. alles is mogelijk
..
"Gebeurt het ook?" --> Ik hoop van niet, ben ik voor niks mod geworden >:):P (j/k)
"Gebeurt het ook?" --> Ik hoop van niet, ben ik voor niks mod geworden >:):P (j/k)
ik verwachte eigelijk een antwoord waar ik iets meer aan had:)Op zondag 25 maart 2001 22:02 schreef IceStorm het volgende:
"Is het mogelijk?" --> Ja doh.. alles is mogelijk..
Een van de redenen dat die rankings (newbie member ed) niet meer gevoerd worden was juist het status-gezeik wat onherroepelijk volgt.
Wat dat betreft ben ik het wel eens met ecteinascidin en bulldog dat je dit als je het persé wil weten uit de user's profile kan halen.
Ik wil zelfs zover gaan dat het zoals het nu staat zelfs beter is dan voorheen mét userstatus bij je naam (wie dat ooit verzonnen heeft, die userratings, had volgens mij iets teveel gesnoven op dat moment
. Ik heb er nooit echt het nut van gezien.)
Wat dat betreft ben ik het wel eens met ecteinascidin en bulldog dat je dit als je het persé wil weten uit de user's profile kan halen.
Ik wil zelfs zover gaan dat het zoals het nu staat zelfs beter is dan voorheen mét userstatus bij je naam (wie dat ooit verzonnen heeft, die userratings, had volgens mij iets teveel gesnoven op dat moment
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device
gebeurt weinig/niet als het bij de pref's als optie staat:)Op zondag 25 maart 2001 22:52 schreef BackSlash32 het volgende:
Een van de redenen dat die rankings (newbie member ed) niet meer gevoerd worden was juist het status-gezeik wat onherroepelijk volgt.
weet ik, weet ik...Wat dat betreft ben ik het wel eens met ecteinascidin en bulldog dat je dit als je het persé wil weten uit de user's profile kan halen.

Ik wil zelfs zover gaan dat het zoals het nu staat zelfs beter is dan voorheen mét userstatus bij je naam (wie dat ooit verzonnen heeft, die userratings, had volgens mij iets teveel gesnoven op dat moment. Ik heb er nooit echt het nut van gezien.)
Jij hebt duidelijk niet meegemaakt dat je bij 100 posts 'member' was. Ik kan me zo denk ik 10 topics voor de geest halen waar mensen binnen een uur naar de 100 gingen tellen ofzo om maar member te worden. Ook als dat een optie in je prefs is zal er misbruik van gemaakt worden.Op zondag 25 maart 2001 23:15 schreef richie86 het volgende:
gebeurt weinig/niet als het bij de pref's als optie staat:)
Idd.. En de honderden mensen die 'per ongeluk' gingen dubbel-/trippleposten of alleen maar reageerden met 'haha' om maar zo snel mogelijk bij de 100 te komen..Op maandag 26 maart 2001 08:47 schreef IceStorm het volgende:
[..]
Jij hebt duidelijk niet meegemaakt dat je bij 100 posts 'member' was. Ik kan me zo denk ik 10 topics voor de geest halen waar mensen binnen een uur naar de 100 gingen tellen ofzo om maar member te worden. Ook als dat een optie in je prefs is zal er misbruik van gemaakt worden.
En al die mensen die al 2000 posts in stuffis generalis hebben gedaan en nu ineens in WG gaan posten met newbie vragen? 
of wil je aantal posts per forum bijhouden?
Misschien is dat trouwens wel gewoon een goed idee.
In profiel een overzichtje van de fora hier en dan daarachter aantal posts daarin.
of wil je aantal posts per forum bijhouden?
Misschien is dat trouwens wel gewoon een goed idee.
In profiel een overzichtje van de fora hier en dan daarachter aantal posts daarin.
Saved by the buoyancy of citrus
dat mensen veel gaan posten omdat ze veel posts willen hebben is hun probleem, dat zijn gewoon mensen waar ik me op kan afreageren>:)
als optie bij de pref's moet je het wel eerst uitzetten want volgens mij komen daar maar wijnig tweakertjes dus zullen er ook weinig zijn die het aanzetten:)
doe nou maar gewoon, dan ben ik ook weer blij:)
en niemand gaat er dood aan*D
als optie bij de pref's moet je het wel eerst uitzetten want volgens mij komen daar maar wijnig tweakertjes dus zullen er ook weinig zijn die het aanzetten:)
doe nou maar gewoon, dan ben ik ook weer blij:)
en niemand gaat er dood aan*D
Pagina: 1