Iemand idee van merk en type van de kruidvat tabletjes die vanaf 3/4 verkocht worden.
Lijkt mij Qware Pro3 te zijn. Kan iemand dit bevestigen?
Edit: Inmiddels vernomen dat dit dus een tablet van het merk Cherry betreft.
Zijn er mensen die hun bevindingen kunnen delen? Wat mij betreft heb ik vooral interesse in de 7 inch versie.
Ik was aan het overwegen om Arnova Childpad te bestellen voor mijn 5 jarige dochter. Deze heeft een Cortex A9 cpu ipv Cortex A8. Heeft tevens 1GB ram ipv 512MB ram ... Maar Childpad heeft echter resistief scherm (en daar ben ik precies niet wild enthousiast voor). Indien het scherm van Kruidvat tablets 'degelijk' is dan zijn deze ondanks minders andere specs toch een betere keuze.
Is er iemand die gecheckt heeft of je root toegang hebt op kuidvat tablets?
Lijkt mij Qware Pro3 te zijn. Kan iemand dit bevestigen?
Edit: Inmiddels vernomen dat dit dus een tablet van het merk Cherry betreft.
Zijn er mensen die hun bevindingen kunnen delen? Wat mij betreft heb ik vooral interesse in de 7 inch versie.
Ik was aan het overwegen om Arnova Childpad te bestellen voor mijn 5 jarige dochter. Deze heeft een Cortex A9 cpu ipv Cortex A8. Heeft tevens 1GB ram ipv 512MB ram ... Maar Childpad heeft echter resistief scherm (en daar ben ik precies niet wild enthousiast voor). Indien het scherm van Kruidvat tablets 'degelijk' is dan zijn deze ondanks minders andere specs toch een betere keuze.
Is er iemand die gecheckt heeft of je root toegang hebt op kuidvat tablets?
[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 22:02 ]