Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Iemand idee van merk en type van de kruidvat tabletjes die vanaf 3/4 verkocht worden.

Lijkt mij Qware Pro3 te zijn. Kan iemand dit bevestigen?

Edit: Inmiddels vernomen dat dit dus een tablet van het merk Cherry betreft.

Zijn er mensen die hun bevindingen kunnen delen? Wat mij betreft heb ik vooral interesse in de 7 inch versie.

Ik was aan het overwegen om Arnova Childpad te bestellen voor mijn 5 jarige dochter. Deze heeft een Cortex A9 cpu ipv Cortex A8. Heeft tevens 1GB ram ipv 512MB ram ... Maar Childpad heeft echter resistief scherm (en daar ben ik precies niet wild enthousiast voor). Indien het scherm van Kruidvat tablets 'degelijk' is dan zijn deze ondanks minders andere specs toch een betere keuze.

Is er iemand die gecheckt heeft of je root toegang hebt op kuidvat tablets?

[ Voor 71% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 22:02 ]

• ViNyL
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Het is een Cherry tablet.

Hier zou je meer moeten kunnen vinden: Het topic voor onbekende en exotische Android-tablets

[ Voor 11% gewijzigd door ViNyL op 04-04-2012 15:38 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 15:44

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Hallo en welkom op GoT :)

Zoals je ook kunt lezen in Het algemeen beleid is een topicstart van 2 zinnen wel erg mager. Ook is het de bedoeling dat het een probleem oplost en/of een discussie uitlokt. Als je hiervan een "[Ervaringen] Kruidvat tablet" of iets dergelijks van zou kunnen maken met de bijbehorende productinfo heeft dit topic wel bestaansrecht, anders zal ik hem helaas moeten sluiten.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Verwijderd

Topicstarter
janvanduschoten schreef op woensdag 04 april 2012 @ 16:59:
Hallo en welkom op GoT :)

Zoals je ook kunt lezen in Het algemeen beleid is een topicstart van 2 zinnen wel erg mager. Ook is het de bedoeling dat het een probleem oplost en/of een discussie uitlokt. Als je hiervan een "[Ervaringen] Kruidvat tablet" of iets dergelijks van zou kunnen maken met de bijbehorende productinfo heeft dit topic wel bestaansrecht, anders zal ik hem helaas moeten sluiten.
Terechte opmerking 8)7

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13:22

Quad

Doof

Je hebt root toegang door de fix van hier: http://www.tabletsupport.eu/cherry/showthread.php?tid=191
Ook heb je dan volledige google play toegang.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

Na het draaien van het update script krijg je toegang tot veel meer google play software. De installatie ervan is goed te doen. Gewoon stap voor stap de instructies volgen in de link die in 1 van de bovenstaande replies wordt aangehaald.
Installeren van apk files is ook een optie.

Ik heb de tablet nu 4 dagen en ben erg tevreden over de kwaliteit en ondersteuning, gelet op het feit dat hij slechts 139 euro kost.
De hardware (cherry m1007) en software blijken redelijk robuust.

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2012 14:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb inmiddels ook de 7 inch ...

Ik denk dat de mods deze topic mogen sluiten ... meer info is te vinden in hoger vermeld topic.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 15-11 23:08
Dit is topic kapen, plus hoort in het aankoop advies forum

[ Voor 86% gewijzigd door 13art op 23-12-2014 00:56 ]

Pagina: 1