Het is vandaag al een week geleden dat ik de nieuwe client geïnstalleerd heb op de PC. Het is zeker wennen vergeleken met de vorige clients. Je hebt nu maar een programma die alles regelt in plaats van een aparte client voor de CPU en GPU en niet te vergeten SMP client. De grafische weergave van de WU vind ik ook een verbetering. De weergave is nu minder zenuwachtig en zal een lagere belasting voor de PC zijn.
Voor wie met een oudere GPU van AMD werkt is deze client ook een vooruitgang. Met mijn 4890 was het niet mogelijk om de laatste jaar de drivers te updaten. De GPU client kon na de update geen WU meer verwerken. Alleen terug gaan naar de ouder drivers kon dit oplossen. Op dit moment zijn de laatste drivers geïnstalleerd en de client vouwt vrolijk de ene WU na de andere. Er zit nog wel een klein bugje in het programma. Het lukt de client niet om de gemiddelde PPD uit te rekenen. Zover ik het na kan gaan ligt de oorzaak in het feit dat de WU niet de credits meekrijgen.
zie afbeelding
Een snelle conclusie van mijn kant is dan ook om deze client te installeren en de oude zo snel mogelijk te vergeten.
En dan nu over naar de stats. In de daily wordt er flink geklommen en de grootste stijger is
Anonymous. Vlak op de hielen gezeten door
Hoodje en
Caseman-nl. Er zijn 3 mijlpalen behaald en deze gaan naar
Kroontjespen,
BonnoBloksma en
amnessia. De resultaten als team zullen we maar gauw vergeten want het is een kleine tranendal gezien de daily positie.
Voordat de paashaas op bezoek komt zijn hieronder de cijfers van Goede vrijdag te vinden.
DPC Folding@Home hitparade van 6 april 2012
Mijlpalen
Folding@Home Links
Folding@Home webpage
Folding@Home forum
DPCH Suggestiepagina
DPC FAQ
Bron
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.