Het zal mij benieuwen hoeveel mensen die hier actief zijn morgen overschakelen naar Docking@home. Het stampede project voor dit jaar. Gezien het aard van het Docking project verwacht ik wel dat er clients worden overgezet. Je kan het project zien als de volgende stap nadat de resultaten van Folding@home bekent zijn.
Zoals elk jaar is het altijd een discussie welke projecten mogen meedingen om voor de stampede uitgekozen te kunnen worden. Doordat steeds meer projecten de GPU gebruiken wordt de keuze lastiger om te maken. De GPU versie levert op bijna alle projecten veel meer op dan een CPU versie. Dit is een van de reden dat projecten met een GPU versie niet mee kunnen doen met de stampede.
Om toch alle projecten een kans te geven, is er het idee gekomen om elk jaar 2 stampedes te houden. Een die alleen voor de CPU versie geldt en een waar ook de GPU mee mag doen. Het is dus afwachten of dit idee in uitvoering wordt gebracht en hoe de stampedes er de volgende keer uit gaan zien.
Nu over naar de stats.
PCKnutselaar is een plek in de totaallijst gestegen ten koste van
BIG basje. Mocht
Big Basje zijn plek weer terug willen hebben dan zal hij toch eens een PC op dit project moeten zetten. Met een output van 0 punten is het alleen mogelijk om een neerwaartse spiraal te volgen.
De tijd dat er elke dag een mijlpaal uit te delen valt lijkt voorbij en de grootste stijger is
pjvksoft.
Nu de cijfers erbij en er de stats staan er weer.
DPC Folding@Home hitparade van 29 maart 2012
Folding@Home Links
Folding@Home webpage
Folding@Home forum
DPCH Suggestiepagina
DPC FAQ
Bron
[
Voor 0% gewijzigd door
jeroenathome op 31-03-2012 12:01
. Reden: Een stukje {verhaal} gewist. ]
Ik rij voor mijn plezier en ben niet op de vlucht.