Oudere FW ?
Ik zet die FW 2020 er niet op,je hoort er alleen maar gezeik over.
Volgens mij is mijn wifi module ook kapot,vind geen draadloos netwerk meer mijn tv,wat een klote ding.Heb nu maar alles bedraad aangesloten.
Volgens mij is mijn wifi module ook kapot,vind geen draadloos netwerk meer mijn tv,wat een klote ding.Heb nu maar alles bedraad aangesloten.
Ik gebruik fw 2020 maar de rtlxl app werkt niet.
Samsung gebeld en ze hebben ingelogd.
Voor ik het wist was mijn hele televisie gereset en had ze alles op Arabisch gezet.
De vrouw aan de telefoon had helaas geen flauw idee waar ze mee bezig was.
Alles zelf maar weer opnieuw ingesteld
Alle apps opnieuw gedownload, maar helaas...
De enigste apps die ik gebruik zijn de uitzending gemist apps.
Al die andere rommel wat er mee geïnstalleerd word kan me gestolen worden.
Helaas kun je deze rommel ook niet verwijderen.
Om de zoveel dagen moet er weer zo'n onzinnige app geupdate worden.
Gek word je ervan...
Zou het nou echt zo moeilijk zijn om software te ontwikkelen die gewoon doet wat de klant wil?
Samsung gebeld en ze hebben ingelogd.
Voor ik het wist was mijn hele televisie gereset en had ze alles op Arabisch gezet.
De vrouw aan de telefoon had helaas geen flauw idee waar ze mee bezig was.
Alles zelf maar weer opnieuw ingesteld
Alle apps opnieuw gedownload, maar helaas...
De enigste apps die ik gebruik zijn de uitzending gemist apps.
Al die andere rommel wat er mee geïnstalleerd word kan me gestolen worden.
Helaas kun je deze rommel ook niet verwijderen.
Om de zoveel dagen moet er weer zo'n onzinnige app geupdate worden.
Gek word je ervan...
Zou het nou echt zo moeilijk zijn om software te ontwikkelen die gewoon doet wat de klant wil?
Nee dat kan Samsung niet, ze zijn je na een jaar vergeten en alle features werken vaak net niet. Gelukkig komen ze daar nu zelf ook achter (de hoge baas die zegt dat ze beter moeten worden met software) Nu alleen nog de beloftes na komen die ze maken en het wordt nog een keer wat.
Anoniem: 427085
Maar weer eens gezeurd om de EVO kit:
Goedemorgen André, we hebben vorig jaar de SEK-3500 EVO kit One Connect Box uitgebracht waarmee je een Samsung UHD TV uit 2013 of 2014 kunt upgraden naar de nieuwste hardware en software. Naast de SEK-3000 hebben we voorlopig geen plannen om de SEK-3000 EVO kit uit te brengen voor bijvoorbeeld de FHD modellen (UExxES8000/F8000/H8000). Het is niet bekend of hij in de toekomst wel uit gebracht zal worden.
Goedemorgen André, we hebben vorig jaar de SEK-3500 EVO kit One Connect Box uitgebracht waarmee je een Samsung UHD TV uit 2013 of 2014 kunt upgraden naar de nieuwste hardware en software. Naast de SEK-3000 hebben we voorlopig geen plannen om de SEK-3000 EVO kit uit te brengen voor bijvoorbeeld de FHD modellen (UExxES8000/F8000/H8000). Het is niet bekend of hij in de toekomst wel uit gebracht zal worden.
.
[ Voor 100% gewijzigd door edddy op 08-01-2016 10:06 ]
Vreemd, ik heb firmware 2020 en Netflix werkt (nog) naar behoren.xdwarfx schreef op vrijdag 18 december 2015 @ 15:45:
Heeft er iemand problemen met netflix bij de es8000? Ik heb de laatste firmware al een tijdje draaien (2020) maar ineens speelt de netflix app helemaal niets meer af.
Starten app, filmpje uitzoeken doet het allemaal prima maar het afspelen blijft de laadbalk hangen.
Youtube etc werkt wel perfect.
Tips iemand?
Ik heb juist problemen met YouTube, want kan geen filmpje bekijken, want na een paar seconden bevriest het scherm en gaat de tv spontaan rebooten.
Iemand misschien een tip, teruggaan naar een oude versie werkt volgens mij bij mijn tv (es8000) niet, want ik komt juist van een hele oude versie af en daar had ik het ook!
charleyr
Ik heb de firmware van de tv al gedowngrade naar versie 2009, hier werkt de RTLxl app helaas ook niet. Heeft iemand nog de 2017 of anders 2019 versie?
http://forum.samygo.tv/viewtopic.php?f=50&t=7544edddy schreef op zaterdag 09 januari 2016 @ 10:36:
Ik heb de firmware van de tv al gedowngrade naar versie 2009, hier werkt de RTLxl app helaas ook niet. Heeft iemand nog de 2017 of anders 2019 versie?
[...]
daarna spoiler: show aanklikken
Ik kom zelf van de 2017 versie , daarmee werkt de app ook niet!
[ Voor 22% gewijzigd door charleychui op 09-01-2016 18:22 ]
charleyr
Ik heb een *ES5500 Samsung LED TV.
Werkt een externe schijf van WD Elements Portable 2TB daar probleemloos mee samen om films te bekijken?
Kan iemand dit bevestigen?
Bedankt!
Werkt een externe schijf van WD Elements Portable 2TB daar probleemloos mee samen om films te bekijken?
Bedankt!
[ Voor 10% gewijzigd door RaPMaN op 11-01-2016 20:54 ]
Hoi, ik heb er een 1TB al jaren aan hangen, geformatteerd met fat32RaPMaN schreef op maandag 11 januari 2016 @ 20:53:
Ik heb een *ES5500 Samsung LED TV.
Bedankt!
Volgens mij werkt een 2Tb ook, maar ik weet niet meer zeker of NTFS format ook werkt, dus als het met NTFS format niet werkt gewoon formateren met Fat32
charleyr
Thx!charleychui schreef op dinsdag 12 januari 2016 @ 11:12:
[...]
Hoi, ik heb er een 1TB al jaren aan hangen, geformatteerd met fat32
Volgens mij werkt een 2Tb ook, maar ik weet niet meer zeker of NTFS format ook werkt, dus als het met NTFS format niet werkt gewoon formateren met Fat32
Ik heb er nu een 250gb NTFS HDD aan hangen, dus ik veronderstel dat NTFS geen probleem stelt.
heeft iemand de app uitzendgemist gedwonload =.http://www.ugsamsungapp.nl/
Ik krijg op de RTL gemist telkens een hapering waarmee beeld en geluid niet synchroon gaan.
Je kunt hier voor meerdere afspeelopties kiezen, waar ik bij de 1 (adaptive) slecht beeld en daarna een waas krijg en 2 (smooth) het blijft hangen bij het verbinden...
Iemand die dit wel goed heeft op een e6000 serie?
En ook bij mij werkt RTLXL niet goed. Althans vorige week nog..
Ik krijg op de RTL gemist telkens een hapering waarmee beeld en geluid niet synchroon gaan.
Je kunt hier voor meerdere afspeelopties kiezen, waar ik bij de 1 (adaptive) slecht beeld en daarna een waas krijg en 2 (smooth) het blijft hangen bij het verbinden...
Iemand die dit wel goed heeft op een e6000 serie?
En ook bij mij werkt RTLXL niet goed. Althans vorige week nog..
Vraagje kan iemand uitleggen hoe je in het service menu komt?
Ik heb hier een ES7000 met FW 2009 maar de wifi heeft het hier nooit gedaan en ik ben benieuwd of er errors in staan.
RTLXL werkt hier trouwens zonder problemen.
Ik heb hier een ES7000 met FW 2009 maar de wifi heeft het hier nooit gedaan en ik ben benieuwd of er errors in staan.
RTLXL werkt hier trouwens zonder problemen.
Anoniem: 545455
@pietertje 085
in het service menu kan je komen door het volgende te doen:
tv standby, dan vervolgens achter elkaar info, menu, mute power on.
LET OP: doe je 1 ding verkeerd, en verander je on doordacht 1 instelling, wat overig heel snel en ongemerkt gebeurd kan je in 1 klap je hele televisie verzieken. error counts staan overig onder kopje SVC.
wees gewaarschuwd
LET OP: doe je 1 ding verkeerd, en verander je on doordacht 1 instelling, wat overig heel snel en ongemerkt gebeurd kan je in 1 klap je hele televisie verzieken. error counts staan overig onder kopje SVC.
wees gewaarschuwd
Zijn er hier nog mensen die via CanalDigitaal kijken ?
Er lijkt iets niet goed te gaan met de ondertitels b.v bij de BBC heb je steeds ondertitels ook bij AutoMotort Sport HD is dat het gevaal, alleen dan in het Roemeense dat kijkt niet fijn.
Alleen door de ondertiteling compleet uit te zetten voor kom je dit, lijkt me niet oke.
Er lijkt iets niet goed te gaan met de ondertitels b.v bij de BBC heb je steeds ondertitels ook bij AutoMotort Sport HD is dat het gevaal, alleen dan in het Roemeense dat kijkt niet fijn.
Alleen door de ondertiteling compleet uit te zetten voor kom je dit, lijkt me niet oke.
Dank ik heb even in het menu gekeken en mn wifi error count staat op 200Anoniem: 545455 schreef op dinsdag 09 februari 2016 @ 19:20:
@pietertje 085
wees gewaarschuwd

Je kunt relatief eenvoudig je WIFI module vervangen. De guide staat in dit draadje.Pietertje 085 schreef op dinsdag 16 februari 2016 @ 23:18:
[...]
Dank ik heb even in het menu gekeken en mn wifi error count staat op 200die is overleden dus al vanaf het begin helaas
Anoniem: 545455
na het vervangen is een factory reset nodig om je counters op 0 te zetten, anders blijft deze op max hangen, wat reboots blijft veroorzaken,
Anoniem: 545455 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 14:23:
na het vervangen is een factory reset nodig om je counters op 0 te zetten, anders blijft deze op max hangen, wat reboots blijft veroorzaken,
Ja dat had ik al gezien maar het ging me er meer om of ie nou echt stuk was of niet, hij heeft het vanuit de doos namelijk nooit gedaan!knights16 schreef op woensdag 17 februari 2016 @ 13:02:
[...]
Je kunt relatief eenvoudig je WIFI module vervangen. De guide staat in dit draadje.

Dat vond ik gewoon bijzonder en wilde ik even weten
Mijn tv is van de 2012 - 8000 serie.
Wat betreft de rtlxl app had ik hetzelfde probleem dat hij telkens vastliep, dit was met een draadloze netwerkverbinding dus via wifi. Ik heb daarna een bekabelde netwerkverbinding gemaakt met een powerline-adapter. Daarna werkte de app perfect.
Daarnaast vond ik het niet prettig om netflix te kijken met gele ondertiteling. Ik heb laatst de evolution kit (Sek-1000) aangeschaft, en kreeg een iets verbeterde versie van netflix die wel witte ondertiteling weergaf. Echter als ik naar de (ahum) amerikaanse versie ging, bleef de ondertiteling geel.
Dit alles was nog steeds met mijn oude (origineel vanaf aankoop) versie van de firmware(2008). Ik hou er niet van om te updaten als iets naar behoren werkt, maar ik dacht ik probeer het maar, als ik het nodig acht ga ik wel weer downgraden. Ik heb dus de update(2020) gedaan en alles werkt gewoon perfect in combinatie met de kit. De netflix app kreeg gelijk hierna een update(versie 4.06402-7 januari 2016) en draait nu dus volgens mij dezelfde versie zoals je die ook ongeveer vanaf je browser draait. En alle ondertitels stralend wit.
Wat betreft de rtlxl app had ik hetzelfde probleem dat hij telkens vastliep, dit was met een draadloze netwerkverbinding dus via wifi. Ik heb daarna een bekabelde netwerkverbinding gemaakt met een powerline-adapter. Daarna werkte de app perfect.
Daarnaast vond ik het niet prettig om netflix te kijken met gele ondertiteling. Ik heb laatst de evolution kit (Sek-1000) aangeschaft, en kreeg een iets verbeterde versie van netflix die wel witte ondertiteling weergaf. Echter als ik naar de (ahum) amerikaanse versie ging, bleef de ondertiteling geel.
Dit alles was nog steeds met mijn oude (origineel vanaf aankoop) versie van de firmware(2008). Ik hou er niet van om te updaten als iets naar behoren werkt, maar ik dacht ik probeer het maar, als ik het nodig acht ga ik wel weer downgraden. Ik heb dus de update(2020) gedaan en alles werkt gewoon perfect in combinatie met de kit. De netflix app kreeg gelijk hierna een update(versie 4.06402-7 januari 2016) en draait nu dus volgens mij dezelfde versie zoals je die ook ongeveer vanaf je browser draait. En alle ondertitels stralend wit.
hallo sinds gister werk wifi niet meer als ik zoek naar netwerk springt zoekbalk netwerk weg?
iemand enig idee
iemand enig idee
Wifi module error 4 wat houdt dat in?
Graag uitleg
Graag uitleg
Ik gebruik de smarthub zelden. Maar zoals je kan zien is de hele smarthub een fiasco, Telefoons updaten ze niet meer, maar kan je nog wel blijven gebruiken. Bij Tv's slopen ze dus de halve smarthub. Ach het zal mij aan mn reet roesten, Raspberri pi + Chromecast doen het hier uitstekend.Anoniem: 427085 schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 23:08:
En weer wordt de SmartHub kaler de 3D App gaat er af
Is dit via wifi of bekabeld?Napsju schreef op dinsdag 23 februari 2016 @ 18:26:
RTL XL werkt weer op FW 2020!
Dit vraag ik omdat de app bij mij bekabeld werkte vanaf fw 2008 en niet via wifi.
Waar heb je je kit gekocht als ik vragen mag? Ik wil hem binnenkort ook nog maar aanschaffen, voordat hij straks nergens meer te krijgen is, maar wil er uiteraard niet teveel voor betalen.rasfire schreef op donderdag 18 februari 2016 @ 19:57:
... Ik heb laatst de evolution kit (Sek-1000) aangeschaft, en kreeg een iets verbeterde versie van netflix die wel witte ondertiteling weergaf.
Ja, pricewatch heb ik al bekeken. Ik ben gewoon benieuwd.
https://strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
En weer eem sloop van de Smarthub
Samsung heeft aan NU.nl laten weten dat vanaf 2 juni de Skype service stopt op zijn smart-tv’s.
Samsung heeft aan NU.nl laten weten dat vanaf 2 juni de Skype service stopt op zijn smart-tv’s.
Het begint echt schandalig te worden inderdaad. Waarom kunnen die apps niet native blijven bestaan zonder ondersteuning.
Ik heb nu een nieuwe Panasonic in de woonkamer staan en de Netflix app vinden wij erg belangrijk. Maar om een of andere reden ben je wel afhankelijk van de servers van Panasonic. Als die problemen hebben kun je Netflix kijken. Ik snap echt niet waarom die TV fabrikanten zoiets debiels doen. Daar zal de ondersteuning over enkele jaren ook wel over zijn.
Ik heb nu een nieuwe Panasonic in de woonkamer staan en de Netflix app vinden wij erg belangrijk. Maar om een of andere reden ben je wel afhankelijk van de servers van Panasonic. Als die problemen hebben kun je Netflix kijken. Ik snap echt niet waarom die TV fabrikanten zoiets debiels doen. Daar zal de ondersteuning over enkele jaren ook wel over zijn.
Inderdaad als Samsung de SmartTV server uitzet is het gedaan, dan is het uit met de "pret".
Het gaat er niet om of je de Smarthub wel of niet gebruikt maar in de naam van service aan de gebruikers wist samsung van alles 15 Maart gaan de stekker uit de 3D app, nou 2 Juni dus Skype, NU.nl App doet het ook niet meer.
( Skype stopt omdat Skype geen ontwikkeling meer doet voor SmartTV, maar de fabriekanten zijn vrij om dat wel te doen, nou Sumg.... dus niet)
Wat is de volgende....
Het gaat er niet om of je de Smarthub wel of niet gebruikt maar in de naam van service aan de gebruikers wist samsung van alles 15 Maart gaan de stekker uit de 3D app, nou 2 Juni dus Skype, NU.nl App doet het ook niet meer.
( Skype stopt omdat Skype geen ontwikkeling meer doet voor SmartTV, maar de fabriekanten zijn vrij om dat wel te doen, nou Sumg.... dus niet)
Wat is de volgende....
[ Voor 17% gewijzigd door Anoniem: 427085 op 10-03-2016 09:35 ]
Ach, blijkbaar heeft een open-source platform dus ook al geen nut. Ook dan ben je overgeleverd aan de genade van de TV fabrikant. Dat een OS niet geüpdate wordt is jammer (zoals bij telefoons), maar dan zouden apps gewoon moeten blijven werken. En dat lijkt ook bij Panasonic niet het geval (terwijl die draait op het open-source Firefox OS).
Erg jammer.
Erg jammer.
Ik heb een samsung Smart-TV maar ik moet eerlijk bekennen dat ik alles uitvoer vanuit mijn Google Nexus Player. De Smart-TV functionaliteit raak ik eigenlijk niet meer aan. Alles wat ik wil: Youtube, Netflix en Plex werken ook goed op Android.
A life lived in fear is a life half lived
Klopt, ik heb ook nooit gebruik gemaakt van de Samsung apps. Ik vond ze ook gewoonweg kut. Echter doe ik het liever zonder player/chromecast, mits de apps goed werken.
Ik heb hem aangeschaft bij een electronicazaak in een pittoresk dorpje, die er op dat moment nog twee nieuw had liggen in het magazijn al enige jaren. Hij bood ze aan op marktplaats voor een hele mooie prijs.Gregory76 schreef op dinsdag 08 maart 2016 @ 16:37:
[...]
Waar heb je je kit gekocht als ik vragen mag? Ik wil hem binnenkort ook nog maar aanschaffen, voordat hij straks nergens meer te krijgen is, maar wil er uiteraard niet teveel voor betalen.
Ja, pricewatch heb ik al bekeken. Ik ben gewoon benieuwd.
Wat vind jij een 'mooie prijs'? € 219,- is het beste dat ik kan vindenrasfire schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 03:36:
[...]
Ik heb hem aangeschaft bij een electronicazaak in een pittoresk dorpje, die er op dat moment nog twee nieuw had liggen in het magazijn al enige jaren. Hij bood ze aan op marktplaats voor een hele mooie prijs.
https://strava.app.link/jmaOuFSwnUb PSN: GregNL76 - Possessor of: PS1, PS2, PS3 phat, slim & superslim, PS4 (fw 5.05), PS4 Pro, PS4 Slim, PS5, PS Portal, PS Vita (HENkaku), PSP, PSVR, Nintendo Wii U, Switch (unpatched), DS, NES, GameBoy and more consoles!
Ja die prijzen zijn ook belachelijk hoog,slaat echt nergens op.Gregory76 schreef op vrijdag 11 maart 2016 @ 09:06:
[...]
Wat vind jij een 'mooie prijs'? € 219,- is het beste dat ik kan vinden
Paar maanden geleden zag ik die SEK 2000 voor 90 euro bij een zaak maar helaas alles was al verkocht,nog gevraagd of ze nieuwe binnen kregen maar helaas.
Vraagje over ARC (Audio Return Channel)...
Situatie:
- Ik heb reeds een Samsung TV UE40ES7000 met Evolution Kit (SEK-2000)
- Ik heb reeds een Samsung Blu-ray speler BD-H6500
- Ik ben nu aan het kijken om een Samsung soundbar aan te schaffen
Vraag:
Hoe kan ik dit het beste aansluiten? Rekening houdende dat ik het liefst maar één afstandsbediening gebruik (die van TV) vanwege de HDMI-CEC functionaliteit en rekening houdende met de best mogelijke geluidskwaliteit.
Soundbar op TV via HDMI 2 (ARC) en BluRay speler op TV via HDMI 1 of HDMI 3?
Als ik het op deze wijze aansluit krijg ik dan surround sound (5.1) uit de soundbar vanuit de bron TV? Of is dat dan uitsluitend stereo geluid (2.0)?
En krijg ik surround sound uit de soundbar vanuit de bron BluRay speler? Aangezien HDMI poort 1/3 van de TV waar ik de BluRay speler op aansluit geen ARC poorten zijn.
Ik kan de BluRay speler natuurlijk ook rechtstreeks optisch aansluiten op de soundbar, maar dan kan ik het volume niet bedienen met de afstandsbediening van mijn TV.
Graag advies aangezien ik nog geen ervaring heb met ARC.
Situatie:
- Ik heb reeds een Samsung TV UE40ES7000 met Evolution Kit (SEK-2000)
- Ik heb reeds een Samsung Blu-ray speler BD-H6500
- Ik ben nu aan het kijken om een Samsung soundbar aan te schaffen
Vraag:
Hoe kan ik dit het beste aansluiten? Rekening houdende dat ik het liefst maar één afstandsbediening gebruik (die van TV) vanwege de HDMI-CEC functionaliteit en rekening houdende met de best mogelijke geluidskwaliteit.
Soundbar op TV via HDMI 2 (ARC) en BluRay speler op TV via HDMI 1 of HDMI 3?
Als ik het op deze wijze aansluit krijg ik dan surround sound (5.1) uit de soundbar vanuit de bron TV? Of is dat dan uitsluitend stereo geluid (2.0)?
En krijg ik surround sound uit de soundbar vanuit de bron BluRay speler? Aangezien HDMI poort 1/3 van de TV waar ik de BluRay speler op aansluit geen ARC poorten zijn.
Ik kan de BluRay speler natuurlijk ook rechtstreeks optisch aansluiten op de soundbar, maar dan kan ik het volume niet bedienen met de afstandsbediening van mijn TV.
Graag advies aangezien ik nog geen ervaring heb met ARC.
[ Voor 8% gewijzigd door TranceDJ op 12-04-2016 19:40 ]
Ik zoek zelf nog altijd een SEK-2000, maar tot op heden niks...
Hallo allemaal, mijn receiver ontavngt een hdmi bron met 5.1 geluid en speelt het geluid zelf af op 5.1 en geeft het beeld en het geluid door aan de mijn ue50es6100vw. Ik heb een koptelefoon aangesloten op mijn samsung TV, maar de TV zet het 5.1 signaal niet om naar stereo. Dit is eht geval voor de jack en de spdif uitgang. Weten iemand misschien of ik mijn tv het 5.1 signaal naar stereo kan laten omzetten voordat het geluid naar de koptelefoon stuurt?
Tip. Mochten er nog mensen zijn die de Samsung SEK-1000 Smart Evolution tv Upgrade Kit willen bestellen: pricedrop! De adviesprijs was geloof ik bijna € 300,- en de goedkoopste was online voor € 219,- te vinden.
Ze zijn nu opeens veel goedkoper (niet bij alle aanbieders trouwens) - zie ook pricewatch. Ik heb hem zelf nu toch ook maar besteld (voordat ze niet meer te krijgen zullen zijn), bij een verkoper op Bol.com € 51,95. Maar het kan geloof ik nog goedkoper.
Ze zijn nu opeens veel goedkoper (niet bij alle aanbieders trouwens) - zie ook pricewatch. Ik heb hem zelf nu toch ook maar besteld (voordat ze niet meer te krijgen zullen zijn), bij een verkoper op Bol.com € 51,95. Maar het kan geloof ik nog goedkoper.
[ Voor 5% gewijzigd door Gregory76 op 31-05-2016 14:17 ]
Koopje, al hoop ik dat sek 2000 ook goedkoper wordt.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Thank's maar eens besteld, vind ik het niks dan kan die nog op marktplaats masr voor deze prijs wil ik de gok wel wagen.Gregory76 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:16:
Tip. Mochten er nog mensen zijn die de Samsung SEK-1000 Smart Evolution tv Upgrade Kit willen bestellen: pricedrop! De adviesprijs was geloof ik bijna € 300,- en de goedkoopste was online voor € 219,- te vinden.
Waar kan je de SEK-2000 nog kopen?
Bedankt!
Bedankt!
Ik heb deze ook maar eens besteld voor 42,57 € ben ik wat smarthub toch weer een beetje up to date. Bedankt voor de tip
[ Voor 3% gewijzigd door 1bit op 31-05-2016 22:58 ]
Mooi is dat niet meer op voorraad ineens en bij bol ook niet meer voor die prijs......beste keus bleek toch niet zo`n goede.....
Zulle de laatste geweest zijn en dan is op=op, is tenslotte alweer 3 jaar oud de SEK-1000.
Nu weer 266 euro bij BOL
Nu weer 266 euro bij BOL
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 427085 op 01-06-2016 13:22 ]
Dus niet op is opAnoniem: 427085 schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 13:21:
Zulle de laatste geweest zijn en dan is op=op, is tenslotte alweer 3 jaar oud de SEK-1000.
Nu weer 266 euro bij BOL
Zou je die nog weten?1bit schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 22:59:
[...]
Zag deze nog beschikbaar voor 200 € zonder doos op een be website...
Mag via pb
Bedankt!
Helaas niets te vinden op bol.com. Misschien zoek ik verkeerd, maar degene die er staat, daar staat bij dat hij uitverkocht is?
Dat was dus de nieuwe aanbieder die hem aanbod voor 266,-- nu dus ook op.
Misschien gaat nu de sek-2000 gedumpt worden.
Misschien gaat nu de sek-2000 gedumpt worden.
Hopelijk.
Die zal ik nog aanschaffen!
Die zal ik nog aanschaffen!
Dus bestekeus had hem opeens toch niet1bit schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:16:
Mooi is dat niet meer op voorraad ineens en bij bol ook niet meer voor die prijs......beste keus bleek toch niet zo`n goede.....

Nou, da's mooi lullig zeg...
Voor diegene(n) die nog een SEK-2000 zoeken, wie het eerst komt..
http://www.marktplaats.nl...c1b&previousPage=lr&pos=1
GrtZ
GrtZ
Is dat de jouwe?rasfire schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 12:00:
Voor diegene(n) die nog een SEK-2000 zoeken, wie het eerst komt..![]()
GrtZ
Ok, omdat je zei: "Wie het eerst komt"
Maar heb deze dus gekocht.
Bedankt voor link!
Maar heb deze dus gekocht.
Bedankt voor link!
Morgen komt normaal me SEK-2000 binnen (Persoon reeds opgestuurd gisteravond en me tracking code gegeven).
Maar heb op de site zitten zoeken van Samsung naar laatste firmware versie, maar vind die enkel op de US site en denk niet dat die werkt op de Europese versie.
Iemand link naar laatste firmware versie die geschikt is voor Belgische tv's?
Bedankt!
Maar heb op de site zitten zoeken van Samsung naar laatste firmware versie, maar vind die enkel op de US site en denk niet dat die werkt op de Europese versie.
Iemand link naar laatste firmware versie die geschikt is voor Belgische tv's?
Bedankt!
Wat denk je1bit schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 12:16:

http://www.bestekeus.nl/p..._Hub_2013-pId-201076.html
Wat een schandaal......
Ik heb veel minder betaald voor de SEK-2000, die vandaag trouwens is geleverd door PostNL
Dankjewel voor je statusupdates, nu kan ik weer rustig slapen
Had pb gekregen van iemand om te melden hoe het ging...
Vinden jullie het ook niet raar dat samsung de sek-2000 niet meer maakt ? Ze maken ook geen opvolgers meer voor deze serie tv's. Als je met ze op de chat gaat op de site zeggen ze dat je pech hebt en niks voor je kunnen betekenen. Goede service van samsung.
@patv: ze willen natuurlijk dat de consument eerder een nieuwe tv koopt.
Daarom updaten ze die smart ook maar 1 jaar.
Daarom updaten ze die smart ook maar 1 jaar.
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Ik heb nog een SEK-2000 kunnen kopen tweedehands, maar veel voegt het echt niet toe aan de TV
Hier is al veel ove geschreven de TV's werden verkocht als de TV die altijs uptodte blijft door middel van de EVO Kit's NIET DUS[b][message=47305501,noline] Als je met ze op de chat gaat op de site zeggen ze dat je pech hebt en niks voor je kunnen betekenen. Goede service van samsung.
Smart functie is natuurlijk een lachertje. Van mij mag Samsung nog 1 update uitbrengen. De optie om het hele smart gebeuren van je tv te mieteren.
Chromecast + Raspberry Pi. Mij hoor je niet klagen.
Chromecast + Raspberry Pi. Mij hoor je niet klagen.
5 jaar lang konden we bij de E-reeks genieten van updates dmv Evo Kits, na twee kits geven ze er de brui aan voor deze reeks...Anoniem: 427085 schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 13:13:
[...]
Hier is al veel ove geschreven de TV's werden verkocht als de TV die altijs uptodte blijft door middel van de EVO Kit's NIET DUS
Heb zelf zoals eerder geschreven nog een EK2 op de kop kunnen tikken, maar had liever een EK3 gehad die het OS naar Tizen bracht, maar ja, zoals bij ieder groot bedrijf mag je ze nooit op hun woord geloven.
- Microsoft (hun ganse smartphone software update gebeuren)
- Levi's die iedere werknemer een extra bonus ging geven, maar hun fabriek sluit en naar Polen verhuisd
- ...
...
Er is weer een nieuwe firmware 2022, geen idee wat er is veranderd.
Het subtitle probleem met Plex is in ieder geval niet opgelost. Gelukkig komt de developer weer met een nieuwe versie binnenkort waardoor internal subtitles in direct play wel afgespeeld moeten kunnen worden.
Het subtitle probleem met Plex is in ieder geval niet opgelost. Gelukkig komt de developer weer met een nieuwe versie binnenkort waardoor internal subtitles in direct play wel afgespeeld moeten kunnen worden.
Anoniem: 819739
Vandaag gesproken met Samsung Electronics helpdesk. Volgens medewerker "Soeridj" komt er een SEK 3000 voor de Benelux, die van de ES modellen een JU model maakt, maar weet hij nog niet wanneer. Hij kwam met deze informatie nadat hij enkele malen overleg had gepleegd met de produktspecialist.
Volgens Soeridj is er wel al een Europese versie van de SEK 3000 beschikbaar, maar is de Benelux versie alleen nog niet gelanceerd. Het zou voor de benelux dan gaan om de versie met extentie XEN, XC of XCN.
Ik vraag mij af of ik voor de gek gehouden wordt. Ik lees hierboven dat er helemaal geen SEK 3000 komt. Ik gaf Soeridj al aan dat ik daarover vorig jaar augustus al gelezen heb dat die er zou komen en hij is er nog steeds niet. Hij wist daar niets van af.
Beste Samsung: wordt het niet eens tijd de beloofde SEK 3000 voor Benelux uit te brengen? Eerst klanten beloven dat ze 5 jaar lang jaarlijks een nieuwe EVO kit kunnen kopen en dan niet thuis geven. Dat kan echt niet. Jullie hebben al genoeg aan vertrouwen verloren met de nieuwe telefoons.
Moeten we dan echt wachten tot Apple TV's gaat maken?
Volgens Soeridj is er wel al een Europese versie van de SEK 3000 beschikbaar, maar is de Benelux versie alleen nog niet gelanceerd. Het zou voor de benelux dan gaan om de versie met extentie XEN, XC of XCN.
Ik vraag mij af of ik voor de gek gehouden wordt. Ik lees hierboven dat er helemaal geen SEK 3000 komt. Ik gaf Soeridj al aan dat ik daarover vorig jaar augustus al gelezen heb dat die er zou komen en hij is er nog steeds niet. Hij wist daar niets van af.
Beste Samsung: wordt het niet eens tijd de beloofde SEK 3000 voor Benelux uit te brengen? Eerst klanten beloven dat ze 5 jaar lang jaarlijks een nieuwe EVO kit kunnen kopen en dan niet thuis geven. Dat kan echt niet. Jullie hebben al genoeg aan vertrouwen verloren met de nieuwe telefoons.
Moeten we dan echt wachten tot Apple TV's gaat maken?
Nog niks gevonden voor de E-reeks, alle info die ik vroeger las beginnen bij de F-reeks, maar meer info over de SEK is er helaas niet te vinden
Anoniem: 251764
Kijkend op de website zie ik ook in het buitenland geen enkel actief verkooppunt...1bit schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:52:
http://www.samsung.com/us...volution-kit-sek-3000-za/
Hij is er dus wel. alleen niet voor benelux
Dragunov schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 12:12:
Nog niks gevonden voor de E-reeks, alle info die ik vroeger las beginnen bij de F-reeks, maar meer info over de SEK is er helaas niet te vinden
Anoniem: 251764 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:23:
[...]
Kijkend op de website zie ik ook in het buitenland geen enkel actief verkooppunt...
Misschien zijn ze via deze site te verkrijgen..1bit schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 12:52:
http://www.samsung.com/us...volution-kit-sek-3000-za/
Hij is er dus wel. alleen niet voor benelux
https://elektrotaelman.be/sek-3000-samsung.html
Succes
Voor een klant moet ik opzoek naar een TV waarmee hij de ondertiteling kan vergroten of verkleinen.
Is er een serie van Samsung vanaf of welke dat sowieso kan?
Is er een serie van Samsung vanaf of welke dat sowieso kan?
Contactformulier ingevuld...rasfire schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:30:
[...]
[...]
[...]
Misschien zijn ze via deze site te verkrijgen..
https://elektrotaelman.be/sek-3000-samsung.html
Succes
Ze hebben wel wat anders te doen momenteel1bit schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 19:01:
Contactformulier ingevuld...
Ben benieuwd naar het antwoord....
servies schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:10:
[...]
Ze hebben wel wat anders te doen momenteel
Antwoord:
Beste
Na contact met Samsung te hebben gehad moet ik u meedelen dat onderstaande niet meer leverbaar is.
Toch bedankt voor uw vraag.
Ik heb een UE46ES7000 met na 3,5 jaar blauwe verticale strepen over het scherm. De reparatiedienst zegt dat LED-scherm van de televisie vervangen moet worden. De hele televisie kostte zo'n €1100 destijds. De verkoper doet wat ingewikkeld, Samsung ook. Dus ik ben een beetje zoekende naar wat redelijk is. Dat voorstel gaat dan naar de verkoper.
De branche-organisatie Uneto VNI stelt dat een dergelijk flatscreen zo'n 6-7 jaar meegaat. Ik heb 3,5 jaar genoten van een wel werkende televisie dus de factuur van de reparatie zal gedeeld worden tussen mij en de verkoper. Dat is één invalshoek.
Daar tegenover zou een LED-scherm (als ik een beetje google) toch zo'n 50000-100000 branduren hebben. Mijn scherm heeft er dik 10000 branduren op zitten. Dat zou betekenen een 2:10 of 1:10 verdeling van de reparatie-factuur. Dit is een andere invalshoek.
Mijn vragen:
- Waar vind ik een onafhankelijke bron die wat zegt over het te verwachten aantal branduren van mijn televisie?
- Hoeveel branduren mag ik verwachten van mij LED-scherm?
- Iedere suggestie/tip is welkom
De branche-organisatie Uneto VNI stelt dat een dergelijk flatscreen zo'n 6-7 jaar meegaat. Ik heb 3,5 jaar genoten van een wel werkende televisie dus de factuur van de reparatie zal gedeeld worden tussen mij en de verkoper. Dat is één invalshoek.
Daar tegenover zou een LED-scherm (als ik een beetje google) toch zo'n 50000-100000 branduren hebben. Mijn scherm heeft er dik 10000 branduren op zitten. Dat zou betekenen een 2:10 of 1:10 verdeling van de reparatie-factuur. Dit is een andere invalshoek.
Mijn vragen:
- Waar vind ik een onafhankelijke bron die wat zegt over het te verwachten aantal branduren van mijn televisie?
Vraag eens na bij selectro service group in Arnhem zij repareren voor samsung meen ik en zouden je wel gedegen advies moeten kunnen geven..... misschien niet heel onafhankelijk dat dan weer nietJoris273 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:46:
Ik heb een UE46ES7000 met na 3,5 jaar blauwe verticale strepen over het scherm. De reparatiedienst zegt dat LED-scherm van de televisie vervangen moet worden. De hele televisie kostte zo'n €1100 destijds. De verkoper doet wat ingewikkeld, Samsung ook. Dus ik ben een beetje zoekende naar wat redelijk is. Dat voorstel gaat dan naar de verkoper.
Mijn vragen:
Kickje, momenteel heb ik hetzelfde. (alleen dan met de es8000)Joris273 schreef op vrijdag 23 december 2016 @ 14:46:
Ik heb een UE46ES7000 met na 3,5 jaar blauwe verticale strepen over het scherm. De reparatiedienst zegt dat LED-scherm van de televisie vervangen moet worden.
Ik heb het probleem alleen na een paar minuten uit een HDMI signaal. Bij AV en USB werkt het perfect, alleen HDMI geeft op willekeurige tijden problemen. De tv schakelt zichzelf ook uit en komt daarna in een loop waarin hij zichzelf continue in- en uitschakelt.
Nu vroeg ik me af, zijn er ergens losse onderdelen voor deze TV te koop?
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Hier ook met een UE46ES8000 aan de linker kant van het scherm. Nog niet heel storend, maar storend genoeg voor een TV van 3,5 jaar. Bron (DVB-C / HDMI) onafhankelijk.
Lekker!
Ik heb nu al een hele tijd dat de TV uit de 2012 serie dagelijks de melding geeft dat er een SmartHub update is. Krijg je zo een mooie update popup midden op het scherm, meestal zo een tien minuten nadat de TV aanstaat.
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
Enig idee hoe ik dit kan oplossen?
A life lived in fear is a life half lived
Even een vraagje kan iemand mij vertellen of ze nog kunnen aanmelden in smarthub, met het develop account of een eigen account?
Ik krijg de foutmelding dat de server niet beschikbaar is?
Als ik ook naar het adres ga wat vermeld wordt http://tv.samsungapps.com krijg ik een foutmelding dus ik heb het idee dat de server uit de lucht is gehaald maar misschien vergis ik me dus :-)
het gaat trouwens om een UE55ES7000
Dank alvast voor de moeite!
Edit: het updaten van de firmware van 2009.2 naar 2022 loste het probleem op.
Ik krijg de foutmelding dat de server niet beschikbaar is?
Als ik ook naar het adres ga wat vermeld wordt http://tv.samsungapps.com krijg ik een foutmelding dus ik heb het idee dat de server uit de lucht is gehaald maar misschien vergis ik me dus :-)
het gaat trouwens om een UE55ES7000
Dank alvast voor de moeite!
Edit: het updaten van de firmware van 2009.2 naar 2022 loste het probleem op.
[ Voor 12% gewijzigd door Pietertje 085 op 11-02-2017 12:20 ]
Kan men in de UE46ES8000 een CI+1.3 module plaatsen.Weet iemand dit misschien?
Edit: Contact gehad met Samsung en ze zeggen dat deze erin kan.
Edit: Contact gehad met Ziggo en die zeggen dat die interactieve module niet werkt op mijn tv
Edit: Contact gehad met Samsung en ze zeggen dat deze erin kan.
Edit: Contact gehad met Ziggo en die zeggen dat die interactieve module niet werkt op mijn tv

[ Voor 56% gewijzigd door maurieske72 op 13-02-2017 23:14 ]
twee nieuwe HDMI kabels en een software update van de tv lijken het tot nu toe op te lossen.Napsju schreef op zondag 5 februari 2017 @ 23:31:
Hier ook met een UE46ES8000 aan de linker kant van het scherm. Nog niet heel storend, maar storend genoeg voor een TV van 3,5 jaar. Bron (DVB-C / HDMI) onafhankelijk.
Toch zijn er onderdelen te vinden voor deze TV's, zoek maar op ebay. http://www.ebay.com/itm/S...998d93:g:YS4AAOSwo4pYevYN
Het Centrale Vodka Topic! win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████
Bedankt voor de tips in deze thread!
De draadloze verbinding van mijn UE46ES6100 begaf het afgelopen zomer, hij kon van het ene op het andere moment geen enkel draadloos netwerk meer zien. Volgens Samsung kon ik hem nog met coulance laten repareren, dat kostte slechts €261.. (WTF?!)
Heb vandaag de WIFI-module ontvangen van AliExpress. Kosten: $14 en na 20 minuutjes schroeven zat hij erin en de tv weer in elkaar. Doet het weer als vanouds!
Mocht iemand er tegenop zien: het stelt echt niks voor, alleen wat schroeven en een stekkertje even los maken.
Nogmaals, thanks!
De draadloze verbinding van mijn UE46ES6100 begaf het afgelopen zomer, hij kon van het ene op het andere moment geen enkel draadloos netwerk meer zien. Volgens Samsung kon ik hem nog met coulance laten repareren, dat kostte slechts €261.. (WTF?!)
Heb vandaag de WIFI-module ontvangen van AliExpress. Kosten: $14 en na 20 minuutjes schroeven zat hij erin en de tv weer in elkaar. Doet het weer als vanouds!
Mocht iemand er tegenop zien: het stelt echt niks voor, alleen wat schroeven en een stekkertje even los maken.
Nogmaals, thanks!
random uninspiring quote
Mijn UE40ES6100WXXN doet vreemd, deze heb ik sinds kort van iemand overgenomen.
Als de TV op stand-by is geweest dan wil hij geen beeld meer geven.
Wanneer ik even een kanaal omhoog of omlaag ga en dan weer terug, dan heb ik beeld.
Ook herkend hij de Algemene Interface (CI+) Neotion module niet meer, even die eruit en er weer in en de algemene interface + smartcard wordt weer herkend.
Dit is nogal storend om elke keer te doen als de tv 'uit' is geweest.
De TV staat niet in SHOP / DEMO mode.
Ik heb via het EXPERT-MENU (INFO-MENU-MUTE-POWER) al een fabriek reset gedaan maar dat heeft niks geholpen. Naar mijn weten verder daar geen instellingen veranderd.
Wat zou een oorzaak kunnen zijn? Zit er misschien nog ergens een koopcel in de TV die 'op' is?
Hoe te fixen?
Firmware volgens de TV: 002007, echter volgens SamyGo dien je nooit de firmware te upgraden dus dat nog niet gedaan.
Latest firmware volgens Samsung site is 2008, dat gaat vast niet heel veel uitmaken.
http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40ES6100WXXN
http://org.downloadcenter...EUC_2008.0.exe&OriginYN=N
Als de TV op stand-by is geweest dan wil hij geen beeld meer geven.
Wanneer ik even een kanaal omhoog of omlaag ga en dan weer terug, dan heb ik beeld.
Ook herkend hij de Algemene Interface (CI+) Neotion module niet meer, even die eruit en er weer in en de algemene interface + smartcard wordt weer herkend.
Dit is nogal storend om elke keer te doen als de tv 'uit' is geweest.
De TV staat niet in SHOP / DEMO mode.
Ik heb via het EXPERT-MENU (INFO-MENU-MUTE-POWER) al een fabriek reset gedaan maar dat heeft niks geholpen. Naar mijn weten verder daar geen instellingen veranderd.
Wat zou een oorzaak kunnen zijn? Zit er misschien nog ergens een koopcel in de TV die 'op' is?
Hoe te fixen?
Firmware volgens de TV: 002007, echter volgens SamyGo dien je nooit de firmware te upgraden dus dat nog niet gedaan.
Latest firmware volgens Samsung site is 2008, dat gaat vast niet heel veel uitmaken.
http://www.samsung.com/nl/support/model/UE40ES6100WXXN
http://org.downloadcenter...EUC_2008.0.exe&OriginYN=N
Ik heb helaas sinds kort met mijn ES6710 een storage test: Fail
en kijk daarom op dit moment Ziggo in Digitaal SD kwaliteit, aangezien de decodering niet meer werkt.
Ik heb verder 0,0 problemen met de TV. De reparatieafdeling geeft aan dat het max 350 Euro gaat kosten, wat ik vrij veel vind voor zou een relatief oude TV.
Heeft iemand misschien meer informatie welke componenten defect kunnen zijn? ik ga ervan uit dat het een onderdeel op het mainboard is. Zelf sorderen is gewoon een optie
en kijk daarom op dit moment Ziggo in Digitaal SD kwaliteit, aangezien de decodering niet meer werkt.
Ik heb verder 0,0 problemen met de TV. De reparatieafdeling geeft aan dat het max 350 Euro gaat kosten, wat ik vrij veel vind voor zou een relatief oude TV.
Heeft iemand misschien meer informatie welke componenten defect kunnen zijn? ik ga ervan uit dat het een onderdeel op het mainboard is. Zelf sorderen is gewoon een optie