Toon posts:

Compatible moederbord

Pagina: 1
Acties:
  • 195 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal.

Ik heb een beetje een probleem aangezien ik denk ik geen goed moederbord kan vinden wat goed is voor mijn overige accesoires, ook wil ik weten dat als je 2000 mhz geheugen heb je gewoon een moederbord kan kopen die 1600 enz nz ondersteund.

De dingen die ik heb zijn

Intel core i7 920
Corsair dominator GT 12 gb(3x4) 2000 mhz
Socket LGA 1366

Ik zou graag willen weten of jullie een goed bord kunnen vinden voor een normale prijs
Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Mvg Bas

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Iedere plank zou 2000MHz geheugen gewoon als 1600MHz moeten kunnen draaien, waar je op moet letten is de compatibiliteit van geheugen. Die is bij sommige merken nu eenmaal beter dan bij anderen. Asus staat erom bekend vrij kieskeurig te zijn, terwijl in mijn ervaring je praktisch alles aan een Gigabyte kan voeren om 't te laten werken.

Voor wat betreft de rest van de featuers: **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen? dat is gewoon persoonlijke voorkeur, en kun je gewoon zelf bedenken op basis van wat je op het bord wilt hebben.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:13

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Zie inderdaad: **LET OP** Welk moederbord moet ik kopen?

Mbt prijs en beschikbaarheid, zie Pricewatch. Je hebt het over nogal een legacy-platform, dus begin met wat er beschikbaar is en kijk hoeveel daarvan voldoet aan je eisen. Let daarbij vooral op geheugencompatibility (QVL!)

Edit:
1 topic per vraag is trouwens ook genoeg, zie de antwoorden die je hier gekregen hebt:
Moederbord?

[ Voor 17% gewijzigd door dion_b op 02-04-2012 15:37 ]

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.