ssd voor samsung np300

Pagina: 1
Acties:
  • 194 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hallo, ik ben nog niet zo lang actief op tweakers forum maar ik hou het graag kort.

ik heb een samsung np300e5a-s01nl notebook ( pricewatch: Samsung 300E5A-S01NL )

en ik ben opzoek naar een geschikte ssd voor in mijn laptop (als vervanging van de huidige hdd)

rond de 60gb zal vast wel voldoende zijn (dacht ik zo) , ik draai windows 7 64bit met wat programmas voor school en voor de rest heb ik een externe hdd voor andere dingen.
*en zo heelveel geld heb ik nou ook weer niet*

als iemand tips heeft voor welke ssd ik het beste kan kiezen hoor ik het graag!

alvast bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:43
Verwijderd schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 12:51:
hallo, ik ben nog niet zo lang actief op tweakers forum maar ik hou het graag kort. als iemand tips heeft voor welke ssd ik het beste kan kiezen hoor ik het graag!
Aangezien dit soort vragen erg vaak voorkomen zijn er speciale verzameltopics voor aangemaakt.

Voor algemene info: Het grote SSD topic ~ Deel 9

Voor aankoopadvies: [BBG aanschaf] SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey Martijn,

Hier op Tweakers.net doen wij eerst zelf moeite zoals de OM-FAQ lezen en als je dan nog een vraag hebt, deze vraag in je juiste topic te openen. In jouw geval zou dat moeten zijn:
[BBG aanschaf] SSD

Daarin wordt het advies elke maand herhaald dus je komt in dat topic honderden keren hetzelfde advies tegen; een keuze op basis van dat advies ligt dus voor de hand. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 14:40

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Ik heb niets toe te voegen aan de reacties van Nielson en CiPher, dit topic gaat dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.