Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[forum/feat] Zoeken naar post van gebruiker in grote topics

Pagina: 1
Acties:

• Magnoon
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 16-08 12:07
Op GoT kan er op een naam geklikt worden wordt er een lijst getoond met alle posts die de gebruiker heeft gemaakt op het forum.

Bij een topic met 1 of 2 pagina's in de post gemakkelijk terug te vinden, maar als een post meer dan 20 pagina's heeft is het soms lang zoeken naar de specifieke post van deze persoon.

Is het mogelijk om een directe doorlink te maken naar de post van de gebruiker in het desbetreffende topic i.p.v. alleen een link naar het topic?

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

Cyphax

Moderator LNX
Een overzichtje van echt jouw eigen posts bestaat wel: http://gathering.tweakers...nd/poster/126832/messages
Die vindt je als je op jouw naam klikt en dan op "er zijn n berichten geplaatst" in dat grijze blokje. Is dat wat je zoekt?
Je hebt dan directe links naar die posts. De datum en tijd is dat.

[ Voor 12% gewijzigd door Cyphax op 30-03-2012 14:32 ]

Saved by the buoyancy of citrus

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Rechtsboven in het zoekveld: "zoeken in: dit topic (poster)".

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Datzelfde overzicht kun je ook van een andere gebruiker opvragen. Als je naar het overzicht met alle topics gaat, door op de gebruikersnaam te klikken, kun je daarna op het aantal berichten klikken. Dan zie je alle individuele posts die de gebruiker gemaakt heeft.

Bijvoorbeeld: http://gathering.tweakers...nd/poster/126832/messages :)

edit:
Beetje vage vraagstelling trouwens, ik weet niet precies wat je nu vraagt. Allemaal verschillende antwoorden :+

[ Voor 15% gewijzigd door Cloud op 30-03-2012 14:34 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Magnoon schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:24:
Is het mogelijk om een directe doorlink te maken naar de post van de gebruiker in het desbetreffende topic i.p.v. alleen een link naar het topic?
Klikken op "Geplaats op xxx.xxx.xxx" bovenaan een post.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Als ik het goed begrijp wil hij gewoon dat de post history van een gebruiker linkt naar de post die die gebruiker in dat specifieke topic heeft gemaakt. Maar dat is ook maar arbitrair, want link je dan naar de eerste post van die gebruiker? De laatste? De post met de meeste inhoud? Iets anders? Lijkt me veel logischer om gewoon naar het topic te linken; de post van de gebruiker in kwestie heeft toch geen betekenis zonder context.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Can I get uhm...

Hooglander1 schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:33:
[...]

Klikken op "Geplaats op xxx.xxx.xxx" bovenaan een post.
Volgens mij is dit wat 'ie bedoelt ja, hij legt het alleen een beetje omslachtig uit.

https://oneerlijkewoz.nl
Op papier is hij aan het tekenen, maar in de praktijk...

• Magnoon
Ik zie inderdaad dat er meerdere manieren zijn om dit te doen, bedankt voor de reacties.

Ik zat zelf te denken aan een manier waarop Blizzard het regelt, die jumpt gelijk naar de eerste post van de gebruiker in het topic, en geeft een icoontje om te jumpen naar het volgende post van de desbetreffende persoon.

• Obiter dictum
  • Registratie: Augustus 2008
  • Niet online

Obiter dictum

Zwart, geen suiker.

[feat] Knop voor zoeken naar userposts in topic

Is dit niet wat TS bedoelt, of zie ik het dan verkeerd?

Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!

• Magnoon
Dit is inderdaad waar ik op doel. Alleen dan vanuit de topic uit de topiclijst naar de eerste post om daarna zoals hier beschreven doorgeklikt kan worden

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

NMe schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 14:33:
Rechtsboven in het zoekveld: "zoeken in: dit topic (poster)".
Wordt deze is de nieuwe layout wat gebruiksvrienderlijker? :+
Op een mobiel is dat ding zo goed als niet bruikbaar :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

Dit is een feature waar ik eigenlijk ook al heel lang op zit te wachten. Blijkbaar kan je dus via de search wel gewoon filteren op gebruiker, zo zie je direct alle posts van de desbetreffende user. Als je dan klikt op de datum waarop de reactie gepost werd wordt je doorgestuurd naar de reactie in het topic zelf.
Pagina: 1