Mijn meest recente productreview.
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
GoT; een haast oneindige bron van technologische kennis. Experts die elkaar helpen, en ik ben trots, hieraan een bijdrage -nsfw- te mogen leveren!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Dat lijkt me nogal een onlogische plek voor zo'n 'knop'...Obiter dictum schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:32:
Volgens mij moet je als je alle posts van een user in een topic wilt vinden, de gebruikersnaam in het zoekveld invullen, het zoekcriterium veranderen naar "dit topic (poster)" en dan op pijltje drukken. Is het niet handiger een extra knop hiervoor te gebruiken;
[afbeelding]
Het selecteerprobleem zit 'm denk ik over het algemeen in het verborgen woordje 'Door:' dat tevoorschijn komt bij het kopieëren; dat is iets waar al een andere melding van is
Intentionally left blank
The devil is in the details.
De printversie in ieder geval, maar daarvoor zou ik het wellicht beter met generated content op kunnen lossenMute schreef op maandag 10 mei 2010 @ 13:53:
Mag ik vragen waarom dat woordje er überhaupt zit? Want ik zie het nut ervan eigenlijk niet helemaal, maar misschien dat het ergens anders voor gebruikt wordt.
Intentionally left blank
* Selecteer naam van links naar recht; Is mogelijk, maar een mm teveel naar rechts en je selecteert de hele balk, behalve de naam
* Selecteer naam van rechts naar links; Niet mogelijk, je selecteert direct de hele balk
Maar zelfs al was het simpel geweest, eenvoudiger is een simpel knopje toevoegen ergens. Waarom is die plek volgens jou Crisp een slechte?
Dat laatste is denk ik eerder gewoon een brower-issue, maar wel een irritante en niet voorbehouden aan Firefox helaas...Obiter dictum schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:06:
Nee, het woordje "door" komt niet tevoorschijn bij het kopieeren, het volgende ervaar ik in FF:
* Selecteer naam van links naar recht; Is mogelijk, maar een mm teveel naar rechts en je selecteert de hele balk, behalve de naam
* Selecteer naam van rechts naar links; Niet mogelijk, je selecteert direct de hele balk
Omdat op die plek gebruiker-algemene functies staan die verder niets met het topic te maken hebben.Maar zelfs al was het simpel geweest, eenvoudiger is een simpel knopje toevoegen ergens. Waarom is die plek volgens jou Crisp een slechte?
Intentionally left blank
Zie ik liever:
- In dit forum
- In dit topic
(Als je klikt op overall (totaal) zie je alle berichten van gebruiker, als je klikt op in dit forum zie je alle berichten / topics van gebruiker in het forum, en in dit topic alle berichten van de gebruiker in het topic )
Zoiets iig.
Ik weet bijna zeker dat ik die ook al voor IE en Chrome heb gezien, maar dat heeft iig mijn leven mbt usernames selecteren een heel stuk makkelijker gemaakt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Ik heb 't hier alleen maar vermeld voor 't geval deze mogelijke ER er pas volgend jaar komt.
Overigens ben ik juist geen voorstander van nog meer knopjes, want dit forum is juist redelijk clean gebleven (alhoewel dat steeds meer be"knopt"er wordt
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Het vreemde is dat ik dit gedrag niet ondervind bij jou of BtM909. Wel bij users, maar niet bij crew. In FF btw.crisp schreef op maandag 10 mei 2010 @ 14:14:
[...]
Dat laatste is denk ik eerder gewoon een brower-issue, maar wel een irritante en niet voorbehouden aan Firefox helaas...
Inderdaad; dat lijkt door de ondertitel te komenEquator schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:32:
[...]
Het vreemde is dat ik dit gedrag niet ondervind bij jou of BtM909. Wel bij users, maar niet bij crew. In FF btw.
Intentionally left blank
PSN: DutchTrickle PVoutput
Oeh! Zou vet zijn als je dan iedereen een kan geven, of zocrisp schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 11:47:
[...]
Inderdaad; dat lijkt door de ondertitel te komen
Overigens, zou ik ook wel de gevraagde feature willen ("vind alle posts van $user in deze thread") Maar dat hoeft niet per-se standaard in beeld. Waarom bijvoorbeeld niet in div#extra_XXXXXXX ? Dan wordt ie zichtbaar als je de user details openklapt.
Nee, want die linkt naar de huidige post. Dat die gebruik ik ook vaak om te refreshen (en dus vanaf daar door te lezen). Afblijven dus!Maverick schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:46:
Handigste implementatie lijkt mij om het hoofdje voor de tekst "geplaatst door" hier gewoon voor te gebruiken. Dat als je daar op klikt de pagina naar de volgende post van de desbetreffende gebruiker springt. Hoeft dan natuurlijk niet perse de TS te zijn.
[ Voor 36% gewijzigd door Room42 op 11-05-2010 12:58 ]
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Ik heb het niets over de tekst, maar over het plaatje daarvoor. Dat linkt helemaal nergens naar.Room42 schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 12:55:
[...]
Nee, want die linkt naar de huidige post. Dat die gebruik ik ook vaak om te refreshen (en dus vanaf daar door te lezen). Afblijven dus!
PSN: DutchTrickle PVoutput
"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron
Of anders
Maar daar heb ik al 5 icoontjes staan. Dan wordt het wel erg vol.Mute schreef op dinsdag 11 mei 2010 @ 13:01:
Is het anders geen idee om een icoon naast 'View' en 'Quote' te zetten rechtsboven? Daar staat het niet snel in de weg
Die geeft aan of je aanwezig bent op het forum, die functionaliteit zou dan weer verdwijnen. (aangezien de ALT tekst dan iets anders aan zou moeten geven.)Of anders [afbeelding] en [afbeelding] klikbaar maken kan inderdaad ook, maar die is niet echt bedoeld voor zoeken natuurlijk
Een extra icoontje in het uitklap menu bij
[ Voor 15% gewijzigd door Equator op 11-05-2010 19:23 ]

edit; en dan natuurlijk "in dit topic" of "12" klikbaar maken
[ Voor 15% gewijzigd door Obiter dictum op 11-05-2010 19:29 ]