krunker.com malware?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Kreeg net de volgende melding in Chrome (17.0.963.83).

Dit in het "[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming" topic. Ik krijg de melding zodra ik iets in de search van het topic invul. Browser meerdere malen herstart, website afgesloten maar steeds dezelfde melding.

[iPad] Cases, covers, sleeves, protectors & bescherming

Gebeurt tevens ook alleen in dit subforum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Zie het 'sticky' topic hier vlak boven: Google Chrome 'safe browsing' malware meldingen :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• no00waa
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 05-09 16:59
Haha, mijn excuses. Dacht "zo snel mogelijk posten!". Nog nooit eerder gebeurd namelijk :(

edit; eerst zoeken voortaan 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door no00waa op 30-03-2012 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Geen probleem, v.w.b. beveiligingsmeldingen op onze site liever mee verlegen dan om verlegen :) Maar eerst zoeken / huidige topiclijst checken is nog beter ja :+ ;)

Een structurele oplossing is aan onze kant dus niet mogelijk. Dat moet van de browser (code of instellingen) komen. Rücksichtslos ieder "verdacht" plaatje verwijderen of zelfs externe plaatjes in het geheel verbieden is ondoenlijk handwerk resp. onzin.

Misschien kunnen de [APL] mensen even kijken of het een enkel plaatje betreft waarbij verwijderen geen probleem is. Mits ze geen Chrome gebruiken dan, anders is het een Catch-22 situatie en kunnen ze de verwijzing niet verwijderen zonder op 'zeur niet' te klikken :+

De enkele keer dat hij mij overkomt druk ik persoonlijk overigens "gewoon" op proceed anyway, mocht het vervelend worden ga ik terug naar Firefox.

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 30-03-2012 12:03 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)