Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• alwaysleft
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 22-04-2019
Zoals de topic titel al doet aangeven vraag ik me nu af welke provider het beste voldoet voor 1GB internet met een sim only contract.

Iedere provider rekent een actie tarief voor 1GB en gaat erna fiks omhoog. Kortom, wat is het beste om anno maart 2012 aan te schaffen met 1GB internet bundel?

Graag tips!

• flo_
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 13-11 20:53
Simyo? 1500MB voor 21,99 en 1000MB voor 16,99 - Eerste maanden actietarief.

• alwaysleft
flo_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:59:
Zijn dure prijzen

• Jimster
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:33
Tja.. dit is gewoon de trend tegenwoordig. Aangezien er niks meer verdiend wordt op SMS en minder op bellen, verhogen providers de prijzen van mobiel internet. Veel goedkoper zal je het niet meer vinden.

Edit: Tele2; 1000MB eerste jaar voor € 10,-, daarna € 15,-

[ Voor 8% gewijzigd door Jimster op 30-03-2012 00:30 ]

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Wat had je zelf al gevonden via bellen.com oid ?

Abort, Retry, Quake ???

• R.ik
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13-11 07:45
Ben hier zelf ook naar op zoek.. Heb nu nog onbeperkt bij T-Mobile, maar dat zit er niet meer in dit jaar vrees ik :S Dit lijkt me wel een redelijke deal: 200 SMS/Minuten + 1GB @ 3.6 Mb/s bij Tele2 voor €16. Je moet wel ff zelf sliders instellen op de link. http://www.tele2.nl/mobie.../sim-only-abonnement.html

[ Voor 10% gewijzigd door R.ik op 30-03-2012 11:16 ]

• alwaysleft
R.ik schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:15:
Ben hier zelf ook naar op zoek.. Heb nu nog onbeperkt bij T-Mobile, maar dat zit er niet meer in dit jaar vrees ik :S Dit lijkt me wel een redelijke deal: 200 SMS/Minuten + 1GB @ 3.6 Mb/s bij Tele2 voor €16. Je moet wel ff zelf sliders instellen op de link. http://www.tele2.nl/mobie.../sim-only-abonnement.html
thanx voor de tip! dat zijn leuke tarieven 1 jaar lang, wel t-mobile netwerk maar ok :) goedkoop!!

• R.ik
alwaysleft schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 11:47:
[...]
wel t-mobile netwerk maar ok :)
Heb jij ervaring met internet op verschillende providers? Presteert T-Mobile slecht op dat punt? Mijn T-mobile abbo was mn eerste abbo met databundel dus qua internetontvangst heb ik persoonlijk geen vergelijkingsmateriaal....

Heb een beetje rondgeneust bij alle abbo's, en het lijkt erop dat de grote telco's (T-Mobile, KPN (ook Hi), Vodafone) allemaal willen dat je ook minstens 500 belminuten/SMS neemt als je 1000 MB data wilt. Zijn er niet gewoon abbo's met veel internet en weinig belmin/SMS? :S

@Jimster: Oops. Zag dat jij hetzelfde abbo van Tele2 voor mij al had gepost.

Edit: Hmmm. Blijkbaar vragen meerdere mensen zich hetzelfde af: Beste abonnement als je vooral internet, en weinig belt?
Hoort deze vraag trouwens ook niet meer thuis in het topic: Mobiel internet - Vergelijk van providers en abonnementen?

[ Voor 16% gewijzigd door R.ik op 30-03-2012 16:11 ]

• janvanduschoten
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Move->MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• Joostul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 14:37
Ik ben ook op tele2 uitgekomen. Ik vraag me alleen af of de snelheden en bereikbaarheid ed goed is.

Nu youfone.nl gevonden waarbij je 250 minuten + 1gb per maand voor 11,90 krijgt. Geen idee over de service maar via KPN netwerk iig. Bij een 2 jaar contract dat wel.

[ Voor 46% gewijzigd door Joostul op 31-03-2012 20:56 ]

Verwijderd

Joostul schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:29:
Ik ben ook op tele2 uitgekomen. Ik vraag me alleen af of de snelheden en bereikbaarheid ed goed is.

Nu youfone.nl gevonden waarbij je 250 minuten + 1gb per maand voor 11,90 krijgt. Geen idee over de service maar via KPN netwerk iig. Bij een 2 jaar contract dat wel.
via tele2 zelf kan je geen 2 jarig abonnement afsluiten.. via wederverkopers als gsmweb.nl en studentmobiel.nl wel, dan gelden de actietarieven als bijvoorbeeld 10 euro voor 1000MB ook voor de volle 2 jaar..

tele2 is trouwens sinds een paar jaar gewisseld van KPN naar T-Mobile voor consumenten (zakelijke klanten gaan nog wel via KPN)

enige nadeel van tele2 is dat je (nog) geen ¨mijn tele2¨ site hebt waar je je beltegoed en data verbruik kunt inzien.. Je moet echt de klantenservice bellen (0900 nummer) om te vragen hoeveel belminuten en/of data tegoed je nog hebt..
Joostul schreef op zaterdag 31 maart 2012 @ 14:29:

11,90 is wel enkel 1e jaar..

[ Voor 40% gewijzigd door Verwijderd op 01-04-2012 14:08 ]

• Joostul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-11 14:37
@eenenzestig ja ik heb het ook gemerkt ja. Wel misleidend want als je het abbonement kiest is het niet te zien. Dus een waarschuwing voor youfone.nl prijzen.

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:07

J-P

Syntax erro....

Joostul schreef op zondag 01 april 2012 @ 17:16:
@eenenzestig ja ik heb het ook gemerkt ja. Wel misleidend want als je het abbonement kiest is het niet te zien. Dus een waarschuwing voor youfone.nl prijzen.
Staat gewoon in de actievoorwaarden hoor.
Ik ben ook aan het denken aan Youfone namelijk:
  • Goede prijzen
  • Nette snelheden (3.6 down, 0.4 up)
  • Goed (KPN) netwerk
Ik zit alleen nog met de volgende punten:
  • Onbekend
  • Slechte reviews op internet (maar dat hebben zo'n beetje alle providers)

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 16-11 13:39

Perkouw

Moderator General Chat
alwaysleft schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 22:51:
Zoals de topic titel al doet aangeven vraag ik me nu af welke provider het beste voldoet voor 1GB internet met een sim only contract.

Iedere provider rekent een actie tarief voor 1GB en gaat erna fiks omhoog. Kortom, wat is het beste om anno maart 2012 aan te schaffen met 1GB internet bundel?

Graag tips!
Daar kan je zelf heel makkelijker achter komen.
Maak een excel document zet daar alle, voor jou interessante, providers in met de bijbehorende prijzen. Reken het totaal bedrag uit voor een één jarig contract en een tweejarig contract. En voilá als je dan klaar bent heb je een overzicht waarbij je gelijk kan zien wat voor jou het meest goedkoop is.

Het is op GoT ook niet de bedoeling dat je zomaar een vraag neerplempt zonder zelf met enige input te komen. Een stap zoals hierboven beschreven had je dan ook makkelijk zelf kunnen doen.

• Slasher
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Slasher

Right part of the Evil twins

flo_ schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 23:59:
Ik zie op de site van simyo toch andere tarieven: http://www.simyo.nl/sim-only/overzicht

Basis 200 MB € 6,99
Regelmatig 500 MB € 7,99
Vaak 1 GB € 9,99
Altijd 1,5 GB € 13,99

Edit: als je verder en een abo selecteert klikt is het duurder en zijn die genoemde prijzen actietarieven. Beetje vaag.

[ Voor 35% gewijzigd door Slasher op 10-04-2012 14:09 ]

Elect a clown, expect a circus.

Verwijderd

via gsmtopdeal.nl kan je daarnaast 125min + 25sms + 1GB volle snelheid internet (1mbps/ 384kbps) daarna 64/64kbps halen voor 16.95 per maand en nog een toestel bij kiezen uit de lijst. Je kan ook 3 euro extra bijbetalen dan krijg je 3,6mbps down 384kbps up waarbij je snelheid pas na 2GB wordt verlaagd naar 64/64kbps..

beter kan je deze abonnement wel laten ingaan na 8 mei wanneer de stemming in de eerste kamer gaat plaatsvinden over netneutraliteit, want bij deze abonnement staat nog dat VOIP niet toegestaan is :)

• Sigis
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 16-04 21:07
Tele2 Smartmix Sim Only 100 met 1 GB internet voor 13 euro per maand en geen aansluitkosten lijkt me aantrekkelijk. Volgens mij 3,6 Mbps down en 384 Kbps up.

Verwijderd

Ik neem aan dat je aan het zoeken bent voor Nederland? Voor België is er Mobile Vikings. Voor 15 euro heb je 2GB data + 2000 gratis smsssen.

• R.ik
Ik ben zelf op zoek naar weinig belminuten, ca. 200 smsjes en 1GB internet. Had eerst onbeperkt maar vrees dat dat niet meer haalbaar is "/ Maargoed, heb het op een rijtje gezet in Excel, en het is nog best ingewikkeld. Tele2 lijkt een voordelige optie. Hollandsnieuwe doet het ook niet slecht maar dan zul je het met wat minder data moeten doen. In ieder geval, hier de Excel: http://dl.dropbox.com/u/15122620/telefoon%20abbo%27s.xlsx

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16:46
Ik heb zelf een Simyo abonnement, welke vorige jaar in het actie tarief zat dat mijn data bundel 50% korting kreeg.

Tot nu toe is het prima, het KPN netwerk voldoet aan mijn eisen, weinig tot geen dropped calls (kom van T-Mobile) en het internet werkt prima. De webpagina voor het verbruik is netjes en up-to-date. Eigenlijk heb ik niets aan te merken op Simyo.

Simyo zal niet de goedkoopste zijn, ik vind ze echt erg goed. De waar voor het geld ligt mijns inziens hoog.

(Ik heb een geregeld + data 1GB voor totaal 11.99)

Verwijderd

Simpel ik betaal 2,50 voor 200 minuten en/of smsjes 15 euro voor 1,5 gb data

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

Ik heb ook naar Simyo gekeken, maar het actie tarief op de internetbundel is maar 6 maanden geldig, dus na 6 maanden kost het 17 euro (ex voice abbo)

Ik zit daarom maar Hollands Nieuwe te overwegen

Bij HN krijg je via de sim die je fysiek op Schiphol moet ophalen (!) 50% korting op het abonnement en daarnaast nu op all HN abo's 50% korting op het internet abonnement. Als je dus een 275 + 500MB abonnement neemt, heb je 775MB voor iets minder als 11 euro. En extra MB's of minuten neem je af tegen 3,8 cent (via een prepaid model, dwz je moet geld bij storten)) of misschien zelfs tegen het 50% actie tarief (geen idee). Alle kortingen gelden gedurende de looptijd 1 of 2 jaar

Volgens mij is dit de provider met het laagste buiten bundel tarief, voor zowel voice,s ms als internet, ik snap ook niet dat je buiten je bundel bij andere providers meer als je bundel tarief moet betalen, als je meer af neemt moet het toch goedkoper worden? Nadeel van HN is wel, max snelheid 2MB/s en de wat slechtere reviews

Everything is better with Bluetooth

Pagina: 1