Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 05-03 12:19
Ik heb al sinds jaar en dag een abonnemt bij T-Mobile met 120 belminuten. Het is een abonnement uit de pre-datalimiet-tijd.

Nu moet ik verlengen, ben wel toe aan een toestel upgrade, maar word een beetje misselijk van de datalimieten. Ik draai dagelijks Spotify in de auto (bijna 2 uur woonwerkverkeer per dag) en zit dan ook makkelijk aan de 1.5 GB per maand. Daarnaast email ik heel veel en upload ik regelmatig een foto naar Facebook enz. Ik vind het belachelijk, maar daarmee schijn ik al een soort heavy user te zijn.

Het lijkt erop dat een hoge datalimiet gepaard gaat met duizenden belminuten, maar die heb ik niet nodig.
Ik wil best betalen voor goed, veel en snel internet, maar niet voor belminuten die ik toch niet gebruik.

Zie ik ergens een provider met een voor mij gunstig aanbod over het hoofd?

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• iawees
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 16-11 09:13
Misschien Simyo (sim-only) of Hi/Tele2 (met nieuw toestel)? Daar kan je je abonnementen modulair samenstellen. Voor "onbeperkt" internet Youfone, maar daar wordt de snelheid al heel snel geknepen.
Is er verder een "minimum" downloadsnelheid wat je wilt hebben?

edit: hoort dit btw niet in aankoopadviesforum?

[ Voor 8% gewijzigd door iawees op 30-03-2012 16:46 ]

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Inderdaad, dit hoort in het aankoopadviesforum :)

Move -> MAA

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw