twee of drie voedingen op 1 mobo

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nou is gisteren mn 1jaar oude psu ermee opgehouden ocz game x stream 850watt.
en dat in een systeempje met maar 1 ati 5850@ 950mhz/1200mhz .q6600@3.5mhz 7x hd 1tb 7200 8gig raper800 @1066

nu had ik het volgende idee , om twee of drie lichte voedingen te koppelen en zo rond de 1500watt beschikbaar te hebben, ik weet dat ik het niet nodig heb en dat deze gewoon te koop zijn. maar lijkt me gewoon leuk dit te maken en ruimte heb ik er voor .

weet iemand of dit kan en hoe?

mocht deze topic verleerd staan , kick me dan in de juiste .. haha

ik lees graag ideeën en reactie,s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22:22

InFamous

excommunicado

Ja het is mogelijk, gewoon de groene draad en een willekeurige zwarte draad van de 24pins stekkers door verbinden met degene die op het moederbord geplaatst is.

Formerly known as Ragdoll

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
okay , zo schakelen ze allemaal tegelijk in ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 19:57:
okay , zo schakelen ze allemaal tegelijk in ?
De groene draad van de 24pins stekker is een schakeldraad, hiermee schakel je de voeding in. Doormiddel van deze groene draad te kortsluiten met een massa draad start de voeding op. Verbind dus de groene draden van alle voedingen die je wilt gebruiken op de groene draad van de 24 pins stekker die op je moederbord geplaatst is, doe dit eveneens met de massa.

Dus mogelijk ja! Verstandig nee!

[ Voor 3% gewijzigd door InFamous op 24-03-2012 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
duidelijk , ik ga ff wat psu,tjes bestellen en dan lekker knutselen

bedankt ragdoll-csr !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

Verwijderd schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:04:
duidelijk , ik ga ff wat psu,tjes bestellen en dan lekker knutselen

bedankt ragdoll-csr !
Zorg wel dat je je componenten op 1 voeding houd.
moederbord processor -> voeding 1
videokaart-> voeding 2
hardeschijven -> voeding 3

Dus niet.
moederbord 24 pins -> voeding 1 8pins cpu -> voeding 2.
videokaart 6 pins -> voeding 1 videokaart 6/8 pins -> voeding 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Ik zou het niet doen. Voedingen leveren niet standaard exact dezelfde voltages en computeronderdelen houden daar niet van. Goede voedingen leveren daarom ook voltages binnen bepaalde perken maar wel gelijke voltages per lijn. Als je dus een grafische kaart van twee verschillende voedingen stroom laat trekken mol je die. Hetzelfde met mobo's, CPU's en andere elektronica. Het kan in theorie wel maar is gewoon niet aan te raden.

Wat eventueel wel kan is een voeding voor harde schijven en een DVD speler. Mobo, CPU en insteekkaarten moeten op een voeding. Niet vergeten dat de GPU ook stroom trekt van het PCI-E slot op je mobo waardoor je dus geen twee voedingen kan gebruiken. ;)

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InFamous

InFamous

excommunicado

DanielWW2 schreef op zaterdag 24 maart 2012 @ 20:12:
Ik zou het niet doen. Voedingen leveren niet standaard exact dezelfde voltages en computeronderdelen houden daar niet van. Goede voedingen leveren daarom ook voltages binnen bepaalde perken maar wel gelijke voltages per lijn. Als je dus een grafische kaart van twee verschillende voedingen stroom laat trekken mol je die. Hetzelfde met mobo's, CPU's en andere elektronica. Het kan in theorie wel maar is gewoon niet aan te raden.

Wat eventueel wel kan is een voeding voor harde schijven en een DVD speler. Mobo, CPU en insteekkaarten moeten op een voeding. Niet vergeten dat de GPU ook stroom trekt van het PCI-E slot op je mobo waardoor je dus geen twee voedingen kan gebruiken. ;)
Dit is een mooi uitgelegd stukje, hierbij doelde ik mogelijk ja verstandig nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Het is niet zomaar allemaal aan elkaar te knopen inderdaad. Ik weet dat er eerder een topic is geweest waarin men dieper hierop in ging. Je loopt tegen problemen aan als je 2 voedingen aan elkaar knoopt. ze gaan elkaar namelijk beinvloeden. Wellicht een idee om 2 voedingen te gebruiken, 1 voor je mobo+videokaart, en de andere voor HDD's, fan's, optical etc. Voor de stabiliteit zul je geen 2 voedingen nodig hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb daar idd ook aan zitten denken , vandaar dat ik wel de psu,s van het zelfde merk en type wil gebruiken.
en wat jullie zeggen klinkt me helder , ik heb 7 hd,s erin hangen redelijk wat fan,s en een blu-ray combo, die kunnen mooi op 1 voeding. mobo en processor op de tweede , en videokaart en insteek kaarten met apparte voeding op de derde( dit zou dus problemen kunnen geven) maar dat is dan de uitdaging.

wat ik wel vreemd blijf vinden is dat de 850watt voeding ermee gestopt is , ik heb hem nog ff in een ander systeempje gehangen , en kreeg met met wat aanuit en leeglopen ,hem wel aan de praat .
hij heeft een blauwe led verlichting in de(psu) fan , als de psu oppakte starte de pc 1sec en dan doofde de led van de psu en het toerental van de fan van de psu wel voor de helft , dus leek het of de 12 volt rail inzakte , toch bleef de pc ventilatoren op vol draaien en de hd draaide ook. vreemd genoeg .
als ik dan het syteempje uit zetten, en weer aan gebeurde er niks(dood) en na wat geklooi sprong die weer aan met het zelfde resutaat. dit is trouwens al de tweede voeding, eerste was 650watt en kapte er ook mee.

gebruiken hd.s misschien toch veel spanning? en is dat dan meer 12 of 5 volt ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SA007
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 11-09 22:18

SA007

Moderator Tweaking
Het gaat er niet om van welk merk of type ze zijn, ze horen altijd allemaal 12V precies te leveren.

Probleem zit 'm erin dat afhankelijk van wat de voedingen aan het doen zijn de belasting schommelt, en daardoor is het best mogelijk dat als er ergens iets verkeerd aangesloten zit dat de voedingen elkaar gaan tegenwerken.
Als dat gebeurd heb je sterk geluk als de voeding alleen maar uitvalt, als het tegenzit kan het je hele pc slopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45

Onbekend

...

Ik raad dit erg af.
Zowiezo nooit direct aan elkaar knopen. Als de ene voeding precies 12,00V levert en de andere 12,03V gaat er een enorme stroom naar de andere voeding lopen en in het ergste geval blaas je je voeding op.

De voedingen los van elkaar gebruiken zou in theorie misschien wel kunnen, maar je krijgt wel te maken met instabiele hardware. Overigens moeten de losse voedingen altijd tegelijkertijd starten en stoppen, want anders wordt de levensduur van de hardware erg verkort.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
klopt onbekende , dat laatste heb ik al eens gedaan met een video kaart die ik continu stroom gaf en de rest via de gewone psu voede, er ging niks stuk , alleen liep het aan en uitschakelen van de pc niet goed.. deze heeft verder stabiel zo twee jaar gedraaid.naast de rest van de knutsel bakjes .

ik verbind alleen de groene draden met elkaar aangezien die voor de aansturing is . ze zouden nagenoeg tegelijk aan en uit signaal moeten krijgen en ook zo reageren ... en als er kleine verschillen zitten in de 12 volt rail per psu , kan ik evt er een weerstand tussen zetten die dan schommelingen op zou vangen en misschien nog een 7500 uf condesator van 14 volt om gaatjes te vullen ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 19:43
er zijn ook speciale 'briges' te koop voor door te verbinden, schild je een hoop gepruts. ik ga ff zoeken

edit : http://highflow.nl/aanslu...-pins-dual-psu-cable.html dat dus

je hebt je naar 1 stekker gaat 2 draadjes voor het aan en uitschakelen van je psu. andere stekker is enkel een soort 'verlengsnoer', maar goed..

[ Voor 54% gewijzigd door Luukje01 op 26-03-2012 19:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beunhaasbaas
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 30-08 08:42
Wie kent Ediejo nog?
Zijn mod had destijds twee PSU's gebruikt, misschien wel leuk om hier even te lezen?

http://www.bit-tech.net/m...treme_Lian_Li_by_Ediejo/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luukje01
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 08-09 19:43
beunhaasbaas schreef op maandag 26 maart 2012 @ 19:55:
Wie kent Ediejo nog?
Zijn mod had destijds twee PSU's gebruikt, misschien wel leuk om hier even te lezen?

http://www.bit-tech.net/m...treme_Lian_Li_by_Ediejo/1
l3p met z'n desk ook dacht ik (sowieso zn tijdelijke voeding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ventieldopje
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 10:43

Ventieldopje

I'm not your pal, mate!

Is een aparte voeding niet alleen leuk als je je videokaart(en) gigantisch wil overklokken dmv. stikstof?

www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 11-08 11:15

Infant

It's a floating Dino!

Waar komt toch die mythe vandaan dat je voedingen niet aan elkaar kunt knopen?
Waarom gaan er "gigantische" stromen lopen als je ze aan elkaar hangt?

Als je dit gaat doen, waarom is me nog vrij onduidelijk, zou ik beginnen met zo'n splitter kabeltj die Luukje voorstelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Onbekend
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 20:45

Onbekend

...

Infant schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:10:
Waar komt toch die mythe vandaan dat je voedingen niet aan elkaar kunt knopen?
Waarom gaan er "gigantische" stromen lopen als je ze aan elkaar hangt?

Als je dit gaat doen, waarom is me nog vrij onduidelijk, zou ik beginnen met zo'n splitter kabeltj die Luukje voorstelt.
Het is geen mythe. :)
Twee losse voedingen geven nooit exact de zelfde spanning af, en door dit spanningsverschil gaat er een stroom lopen.

Stel dat de ene voeding 12V en de andere 11,9V levert, heb je een spanningsverschil van 0,1V staan.
Als de voeding met een draad met een weerstand van 0,04 ohm verbonden zit, dan heb je een ruststroom lopen van 0,1/0,04 = 2,5A. De meeste voedingen kunnen de 2,5A wel hebben maar je kunt die stroom natuurlijk wel nuttiger gebruiken.

Speel ook Balls Connect en Repeat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _ferry_
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

_ferry_

Moderator Tweaking

Nipple Tweaker

Zo, om niet opnieuw de discussie te hoeven voeren of het wel of niet kan, hier een ouder topic waarin de mogelijkheden en beperkingen duidelijk zijn uitgelegd:
Voedingen samenvoegen dmv. mosfets

Zie met name: Syngrow in "Voedingen samenvoegen dmv. mosfets"

Prima als je dus lekker gaat knoeien met 2 voedingen aan elkaar. Maar dan niet mopperen als de rook er uit komt en de boel niet meer werkt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnLoarne
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 20:54
Waarom zo moeilijk doen? Jouw systeem draait ook wel op deze voeding hoor, en die kan het wel in z'n eentje af. Zo'n GameXStream voeding is ook geen goede voeding, tevens is die al behoorlijk oud.

Discogs | 9900 Wp Oost-West | Honda CBR600F 1996

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant

Infant

It's a floating Dino!

Onbekend schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 18:03:
[...]
Twee losse voedingen geven nooit exact de zelfde spanning af, en door dit spanningsverschil gaat er een stroom lopen.

Stel dat de ene voeding 12V en de andere 11,9V levert, heb je een spanningsverschil van 0,1V staan.
Als de voeding met een draad met een weerstand van 0,04 ohm verbonden zit, dan heb je een ruststroom lopen van 0,1/0,04 = 2,5A. De meeste voedingen kunnen de 2,5A wel hebben maar je kunt die stroom natuurlijk wel nuttiger gebruiken.
Bijna helemaal mee eens: Stel inderdaad dat we twee voedingen hebben die beide van mening zijn dat ze een andere spanning moeten produceren. Voeding 1 12V en Voeding 2 11.9V. Ik zou denken ongeveer zo:

Voedingen

Dan gaat er een initiele stroom van inderdaad 2.5A lopen door de draad, waarna de uitgangcondensator in voeding 2 dus oplaad.

Dan denkt voeding 2: "Het is wel goed zo. Er staat 12V op de lijn, ik kap er mee." En stopt met stroom leveren. Hij gaat niet zomaar de energie weer op zitten vreten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xiphalon
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 14:03
Waarmee je dus voeding 1 volledig overbelast, en voeding 2 niets doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant

Infant

It's a floating Dino!

darkmage schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 15:38:
Waarmee je dus voeding 1 volledig overbelast, en voeding 2 niets doet...
Dit was in reactie op mijn post? Want in mijn voorbeeld doen uiteraard beide voedingen uiteindelijk niks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Registratie: December 2001
  • Niet online
Met lineaire voedingen zou ik het nog wel zo doen, maar met schakelende voedingen met de nodige terugkoppeling is het eigenlijk al vragen om problemen natuurlijk.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MineTurtle
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 23:59
Ik heb het ook wel eens geprobeerd, dit had tot gevolg dat de 220 volt 230 volt tegenwoordig kabel snikheet werd :? waarom dit was heb ik nooit verder op door gezocht...

[ Voor 10% gewijzigd door MineTurtle op 29-03-2012 17:49 ]

Professioneel veters-strikker / Hardware Prutser / Klusserdeklus zowel thuis als bij een lokale computerboer.- Owner Minecraft-community www.dutchkingcraft.nl - Handig met hardware, onhandig met mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant

Infant

It's a floating Dino!

B_FORCE schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 16:32:
Met lineaire voedingen zou ik het nog wel zo doen, maar met schakelende voedingen met de nodige terugkoppeling is het eigenlijk al vragen om problemen natuurlijk.
Leg eens uit. Waarom is dat een probleem?

Als het goed is zijn ATX voedingen forward converters met aan de uitgang een synchrone buck converter, die bij een te hoge uitgangs spanning een duty cycle van 0 aan neemt... lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Onder andere capaciteit die anders is, waardoor bepaalde oplaad tijden niet meer kloppen.
Sommige schakelende voedingen zijn daar gevoelig voor.
Onbalans in belasting is voor schakelende voedingen ook niet heel fijn.
Zo nog wat van die dingen.

In theorie zou het idd niet uitmaken, maar schakelende voedingen hebben meestal allerlei monitoring circuitjes die roet in het eten gooien.
(daarom noemde ik specifiek de terugkoppeling)

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
okay ff een update ,
ik heb nu 2x 550 watt voedingen en 1x 1000 watt voeding in een systeempje hangen en draaid geweldig en stabiel.
spanningen doen geen vreemde dingen en niets word vreemd warm of trekt extra stoom oid . controle via progje hwmonitor en speedfan.

max stroomverbruik voor dit systeem ligt rond de 800 -1000 watt

ook als ik alles maximaal overclock q6600 en hd5830 blijft alles stabiel (.ook niet gek met 2100 watt aan vermogen)
wat de efficientie is van deze setup moet ik nog meten , maar ga er van uit dat die vreselijk slecht is , ook omdat het niet eens 80 plus voedingen zijn .
maar goed , wie kijkt er naar stroom als je overclock knutselen
leuk vind
je gaat ook niet vragen wat een lambo vebruikt toch , haha
duss doe geen moeite met vreselijke dure voedingen , het hoeft niet ! mist je kast het toelaat want deze optie kost wat ruimte natuurlijk.
mocht iemand een foto willen zien kan dat , maar hou je vast , want het ziet er enorm ontploft uit .. 7(8)7

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-04-2012 22:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ploink
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 21-08 13:05
Volgens de theorie kun je stroombronnen parallel schakelen, maar spanningsbronnen niet.
In de praktijk hangt het van de interne architectuur van de voeding af wat er gebeurt.

Volgens het schema van infant zou de voeding met de hoogste spanning stroom leveren.
De andere voeding draagt niks bij omdat deze meer dan voldoende spanning op de uitgang ziet, maar als de PWM controller de onderste mosfet aanzet, gaat deze stroom van de andere dissiperen en kunnen er onvoorspelbare dingen gebeuren. Misschien wordt het probleem gesignaleerd en doet de voeding een complete shutdown, of niet...

Ik ben wel nieuwsgierig wat er gebeurt. Wellicht kun je bewijzen dat elektronica op rook werkt, want als de rook ontsnapt, dan werkt het niet meer :+

Ik heb zelf eens geprobeerd twee labvoedingen parallel te zetten voor meer stroom. Een goede labvoeding is hier op gemaakt, maar toen ik het probeerde ontsnapte de rook uit het goedkope exemplaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hortz
  • Laatst online: 12-09 16:14
Heb je de max stroomverbruik gemeten of is dit een gok van jouw zelf?
Het lijkt mij erg hoog namelijk.
Een systeem met sli Nvidia GTX 580 en een overclocked i7 965 haalt de 719 piek vermogen.
Ik wil niet weten waar de rest van jouw stroom heengaat dan.
Of zie ik hier iets over het hoofd?

En foto's zijn altijd leuk om te zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
het is niet 3 voedingen aan elkaar knopen maar op verschillende delen van je pc in zetten , nu staat 1 550 watter de schijven en een paar vetilatoren te voeden , 1 550 het moederbord en twee pci kaartjes en de1000 watter de cpu en de gpu.
alle drie leveren vermogen , en alle drie verschillend , maar de spanningen zijn op 0.02-0.09 volt gelijk.

deze setup draaid nu twee weken bijna dag en nacht zonder enig probleem .

sommigen willen je bij de praktijk weghouden met theorie....... 8)7 :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
nee ik heb dat niet gemeten , maar is een site voor met redelijk goede recentie,s , waar je je gehele setup in kunt vullen en daar rolt dan een voedings/verbruiks advies uit .
de q6600 is een zware gebruiker , 95-130 watt en haal je het maximale eruit gaat hij nog meer gebruiken
het zelfde geld voor de hd5xxx serie,s die ook onbenullig met stroom omgaan ...
komt bij dat ik nu 7 hdd 7200 1tb erin heb hangen waar van 4 in raid 0
en 8 gig ddr2 800mhz @ 1066 reaper
en nog wat rommel.....
geen idee wat een i7 trekt , maar volgens mij zit die in de 55 watt range(wikkie weet het wel)

ik heb net ff wat foto,s gemaakt van de draden bende , en zal even kijken hoe ik ze hier kan tonen .
Hortz schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:27:
Heb je de max stroomverbruik gemeten of is dit een gok van jouw zelf?
Het lijkt mij erg hoog namelijk.
Een systeem met sli Nvidia GTX 580 en een overclocked i7 965 haalt de 719 piek vermogen.
Ik wil niet weten waar de rest van jouw stroom heengaat dan.
Of zie ik hier iets over het hoofd?

En foto's zijn altijd leuk om te zien! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
een foto plaatsen , vragen ze om een url ?? tja en dan ben ik de weg kwijt .. help?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
haha praktijk is dus anders !!! uitleg uitleg het werkt gewoon ! [

quote]_ferry_ schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 19:16:
Zo, om niet opnieuw de discussie te hoeven voeren of het wel of niet kan, hier een ouder topic waarin de mogelijkheden en beperkingen duidelijk zijn uitgelegd:
Voedingen samenvoegen dmv. mosfets

Zie met name: Syngrow in "Voedingen samenvoegen dmv. mosfets"

Prima als je dus lekker gaat knoeien met 2 voedingen aan elkaar. Maar dan niet mopperen als de rook er uit komt en de boel niet meer werkt ;)
[/quote]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B_FORCE
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 04 april 2012 @ 23:41:
sommigen willen je bij de praktijk weghouden met theorie....... 8)7 :N
Dat is absoluut niet waar.
Iemand vraagt echter van te voren of er een kans van slagen is.
Het enige wat je dan kunt doen is bepaalde voorspellingen doen en daar hoort dus ook bij dat het verkeerd zou kunnen aflopen.

De ene voeding is namelijk zeker niet te vergelijken met anderen.
Ik heb er al eens een paar in rook zien opgaan.

Waarom zet je trouwens VIER posts onder elkaar?
Dat had ook wel middels een edit in 1 post gekund.

One World Concepts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:) o sorry van de vier posts... soms schiet me iets binnen ..

ik wil de test ook wel met andere atx voedingkjes doen hoor mocht dit niet overtuigend genoeg zijn .

99% zeker dat dat ook werkt , lachen toch _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant

Infant

It's a floating Dino!

Maar als ik het goed begrijp heb je ze dus niet echt parallel gezet, maar een beetje ieder een apart ding laten voedden. Dat heeft natuurlijk oneindig veel meer kans van slagen.

Maar mooi dat het werkt. Veel plezier met je 2k rekening van de netbeheerder volgend jaar. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
hahah alsof een 2k voeding ook altijd 2k gebruikt ppff , of moet ik dat ook nog uitleggen ? :X
Infant schreef op donderdag 05 april 2012 @ 12:11:
Maar als ik het goed begrijp heb je ze dus niet echt parallel gezet, maar een beetje ieder een apart ding laten voedden. Dat heeft natuurlijk oneindig veel meer kans van slagen.

Maar mooi dat het werkt. Veel plezier met je 2k rekening van de netbeheerder volgend jaar. :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2012 14:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Infant

Infant

It's a floating Dino!

Verwijderd schreef op donderdag 05 april 2012 @ 14:06:
of moet ik dat ook nog uitleggen ? :X
[...]
Nee hoor, dat hoeft niet, maar met een max stroom verbruik van de 800-100W zoals je zelf zegt, loopt het denk ik wel vrij hard uit de hand.
Pagina: 1