[FP/Feat] Linux-kernel versie 3.x @ Tweakers-CV Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Zie titel: het viel me op dat op dit moment de Linux-kernels v. 2.2 t/m 2.6 er wél tussen staan, maar we zitten ondertussen al bij 3.0/3.2/3.3 of zoiets :+

Wellicht hendig om te updaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Dan wil ik meteen een bug aanmelden dat ie dat topic niet vond bij zoeken op 'tweakers-cv linux' in de quicksearch :+

edit:
Ah, eeuwenoud topic, tja, die jaartallen staan default uit :)

[ Voor 34% gewijzigd door Osiris op 22-03-2012 22:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:32

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joshua
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:22
Er staat ook nog iPhone OS tussen. Tegenwoordig heet het echter gewoon iOS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 09:20
Wie een mooi volledig beeld kan maken van wat er allemaal in een CV thuishoort, is welkom om het te maken. Ik kom er zelf voorlopig niet aan toe...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 325463

Misha schreef op zondag 01 april 2012 @ 12:57:
Wie een mooi volledig beeld kan maken van wat er allemaal in een CV thuishoort, is welkom om het te maken. Ik kom er zelf voorlopig niet aan toe...
Zal zo eens kijken wat ik kan doen, gewoon per categorie in een csv bestandje zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-06 09:20
Bijvoorbeeld :) maar let er wel op dat het lang kan duren voordat het resultaat live staat. Het gaat sowieso minimaal pas mee bij de volgende wijzigingen in het profiel. Dat staat momenteel vziw nog niet op de roadmap

Maar het kan uiteraard geen kwaad om alvast wat voorwerk te doen
Pagina: 1