Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke laptop?

Pagina: 1
Acties:
  • 169 views

• disgraziato
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-12-2023
Kunnen mensen mij misschien helpen met het uitzoeken van een laptop? Het is echt zoeken naar een speld in een hooiberg en door de bomen zie je het bos niet meer en bla bla. Ik zoek een laptop van maximaal 700 euro, eentje die niet al te gauw warm wordt, goede speakers en redelijk wat aan kan. Oftewel; zo een beetje de perfecte laptop voor niet al te duur dus. Ik haat het als mensen zeggen ''het goedkoopste en het beste'', maar ik wil het wel.

Ik zat te denken aan de Pavilion dv6. Mooi design, maar welke is het beste want er zijn heel veel Pavilion dv6's. Daarnaast hoop ik met een i5 processor Fable III en Age of Empires Online aan te kunnen. Ik wil er niet op gamen, maar voor op vakantie of 's avonds even een potje Age of Empires lijkt me wel relaxt. Ik hoef dus niet de beest der beesten, maar een redelijke waar ik video's op kan editten, met FL Studio aan de slag kan etcetera. Is de Pavilion dv6 een goede keuze of welke moet ik nemen? Ik zag het topic over de Pavilion al, maar als er andere goede laptops zijn hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt!

• ToWi1989
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19-11 15:01
Voor vragen en advies zie [NBBG Aanschaf] Mainstreamnotebook - December 2011

[ Voor 25% gewijzigd door ToWi1989 op 21-03-2012 14:03 ]

• DaMarcus
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:49

DaMarcus

Admin Harde Waren / Consumentenelektronica