Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Voor € 400,- motorrijbewijs halen

Pagina: 1
Acties:
  • 765 views

• Daffie
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 19-11 11:05
!! LEES EDIT !!
-----------------------
Hallo,

Om mee te beginnen:
- Ik bedoel dit topic zeker niet als reclame, puur en alleen om de medetweaker op een potentieel mooi aanbod te wijzen
- Ik weet niet of ik voor dit onderwerp een apart topic mag openen, zo niet dan staat het een modje vrij om dit topic te verwijderen.

Zoals misschien bij meerderen van jullie, beginnen, nu het mooie weer steeds meer gemeengoed wordt, de motorrijkriebels weer op te spelen. Ik heb al enkele jaren de 'fantasie' om mijn motorrijbewijs te halen maar ik ben er nooit aan begonnen, mede omdat ik het geld er niet voor (over) had.

Maar, nu zag ik laatst op www.groupon.nl een aanbieding van rijschool Peter Hoek in 's-Hertogenbosch!
Ik wil er geen reclamestunt van gaan maken dus ik zal alleen even de highlights neerzetten, voor de rest moet je maar op de website kijken:

2 pakketten mogelijk:
- 10 lessen, Eigen Verklaring en AVD á € 300,-
- 12 lessen, Eigen Verklaring en AVB+AVD á € 400,-

Laatstgenoemde pakket kost normaal gesproken volgens hen € 830,-

Restricties:
- Één groupon code per persoon
- Binnen 25KM van Rijschool Peter Hoek in 's-Hertogenbosch (technisch gezien Rosmalen)
- Beginnende motorrijder

Actie loopt nog tot 21 maart 2012 23:59

EDIT: Ik zie zojuist dat de actie (vroegtijdig (?)) is afgelopen. Nothing to see here.

[ Voor 5% gewijzigd door Daffie op 21-03-2012 13:54 ]

https://freight.associates

• FireBladeX
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:24
GVD

Die had ik dus echt gewild... balen balen balen

• FiXeR.nl
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online
Shit.. Dat had ik ook wel gewild!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

En dicht ;) Los van dat het al is afgelopen, is het niet de bedoeling een topic te openen voor dit soort tijdelijke dingen. Een losse post in Motor - Beginnersvragen... en meer! Deel 14 was meer op zijn plek geweest (even los van de vraag over de dunne scheidslijn met spam)

Dit topic is gesloten.