Automatisch bureaublad uitbreiden

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-08 11:47
Een simpele vraag, waarschijnlijk kan het niet maar misschien weet iemand toch een manier:
Ik heb een ATI HD 6870 met dus AMD Vision Control Center en ik wil wanneer ik mijn tweede monitor aan zet dat hij automatisch op Extend desktop gaat, en wanneer ik hem uit zet dat ie ook in de Desktop Management automatisch weer uit gaat zodat ik weer één scherm heb.
Is hier een programmaatje of iets dergelijks voor?

Een andere manier om het bureaublad met monitor 2 te extenden en weer uit te zetten met simpel een druk op de knop is ook welkom

[ Voor 15% gewijzigd door Blackice09 op 19-03-2012 23:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geeft die monitor een signaal terug naar de PC in de vorm van "Yo PC, ik ben net aan gezet, dus je kan mij ook gebruiken"

Denk het niet.

Je zou eens kunnen kijken of je een hotkey via het AMD programma kan instellen dat ie de gewenste functionaliteit schakelt.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 19-03-2012 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
Nee denk het ook niet, tenzij je echt alle stroom er af haalt door de stekker er uit te trekken, maar dat is geen optie. Al zou het aan en uit zetten best traceerbaar kunnen zijn door te kijken naar het stroomverbruik.

Ja ik dacht net aan macros of zoiets maar daarvoor moet het control center scherm in focus zijn.

Ik zal eens op hotkeys zoeken inderdaad.

[ Voor 35% gewijzigd door Blackice09 op 19-03-2012 23:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blackice09
Dat was een erg goed idee!

Je kunt blijkbaar voor tal van acties een hotkey instellen, en het is gelukt, kijk maar:

Afbeeldingslocatie: http://img10.imageshack.us/img10/5381/hotkeysp.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooi zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hatsieflatsie
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 07-08 23:08
Pagina: 1