Nikon J1 voor een erg lage prijs

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Fiber

Beaches are for storming.

Lijkt me niet. De kassa klopt gewoon hoor... ;) Komen ze pas achter bij een inventarisatie of zo.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morelleth
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12-07 15:57
Dersan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:03:
[...]

Ja leuk, daar ging waarschijnlijk iemand zijn baan...
En de garantie.

D&D enthousiast en overmatig 3D printer, dus nu ook 3D printservice en mini's: MJG-3d.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Antonv9
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 28-12-2024
FaceDown schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 12:58:
Leuk al die zure reacties van mensen die hun medetweaker geen meevallertje gunnen. :D Ik heb laatst ook een meevaller van dik 400 euro gehad omdat een muts aan de kassa een (GROOT) artikel vergat aan te slaan. Is niet mijn probleem dan, scheelt mij weer een paar dagen werken! :D
Meevallertje? Je moest je kapot schamen... Je werkgever zal maar eens 400 van je loon inhouden. Meevallertje voor hem. Ongelovelijk al die topics vol met aasgieren die ondernemers een poot uitdraaien en daarna de handel met winst weer verpatsen.

Ja, het 'mag' en je staat in je recht. Maar ik vind het respectloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenzi
  • Registratie: Oktober 2009
  • Niet online

Kenzi

Scientia potentia est

Dersan schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:03:
[...]

Ja leuk, daar ging waarschijnlijk iemand zijn baan...
Het is natuurlijk een domme fout van de kassier(e), zeker bij zulke dure producten.
Aan de andere kant, als je er al voor het afrekenen zelf achterkomt zou het van enig fatsoen spreken om het aan te geven. Iets met het werkt 2 kanten op, maar dat schijnen veel mensen te vergeten. Zoals eerder in dit topic iemand de winkel betichtte van onredelijkheid maar zelf een toonbeeld is vanredelijkheid (not!). 8)7

De winkel heeft een foute prijs gelinkt, stom van ze. Ze bieden netjes hun excuses aan, geven opties voor alternatieven of ontbinding. Lijkt mij vrij redelijk. Maar nee, mensen willen genoegdoening! Alsof ze enorme schade hebben geleden. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Kenzi schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:12:
[...]
De winkel heeft een foute prijs gelinkt, stom van ze. Ze bieden netjes hun excuses aan, geven opties voor alternatieven of ontbinding. Lijkt mij vrij redelijk. Maar nee, mensen willen genoegdoening! Alsof ze enorme schade hebben geleden. 8)7
Precies! Netjes gezegd. Helemaal mee eens.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hogader
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12:46
Kenzi schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 14:12:
[...]
Het is natuurlijk een domme fout van de kassier(e), zeker bij zulke dure producten.
Aan de andere kant, als je er al voor het afrekenen zelf achterkomt zou het van enig fatsoen spreken om het aan te geven. Iets met het werkt 2 kanten op, maar dat schijnen veel mensen te vergeten. Zoals eerder in dit topic iemand de winkel betichtte van onredelijkheid maar zelf een toonbeeld is vanredelijkheid (not!). 8)7
Een fout van de kassiere idd, maar ook gewoon pure diefstal. Een vergelijkbaar geval is het betalen voor een pakje kauwgom bij de supermarkt terwijl je lekker die zak m&ms in je binnenzak hebt gestoken. Je hebt neit alles betaald, dus je steelt gewoon. In dat laatste geval kan je ook de kassier(e) de schuld geven, maar gebeurd het niet omdat hij/zij dat niet zou kunnen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 12:29

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

JvdGeest schreef op zaterdag 17 maart 2012 @ 12:20:
Waarschijnlijk gebruiken ze eenzelfde leverancier en is daar een foutje gebeurd (automatisch doorvoeren van prijsverandering). Ik geloof ook dat Azery en Salland onder dezelfde keten vallen, maar dat weet ik niet zeker.
Enigszins offtopic: Nee, niet helemaal. Zover mij verteld is bij Azerty, zijn de beide eigenaren in eerste instantie samen begonnen met Salland, waarna er een weer uitgestapt is om zelf met Azerty te beginnen en verder te gaan. :)

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xcalibur
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-07 17:30
Ik kreeg nog een hele mail, dat de website automatisch gevuld wordt door de leverancier en dat het ondoenlijk is alles te controleren. Ik ben van mening dat dat het probleem is van hun en hun leverancier, en niet van mij.

Omdat ik inmiddels iets anders aangeschaft heb, heb ik de order wel geannuleerd :)

Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

Xcalibur schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 15:59:
Ik kreeg nog een hele mail, dat de website automatisch gevuld wordt door de leverancier en dat het ondoenlijk is alles te controleren. Ik ben van mening dat dat het probleem is van hun en hun leverancier, en niet van mij.
Als je dit inderdaad hard kan maken, dan heeft de betreffende winkel hun eigen ramen in gegooid inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06

Omdat ik inmiddels iets anders aangeschaft heb, heb ik de order wel geannuleerd :)
Dit is wel het geval uiteraard.

Wat mij hierin elke keer verbaasd, is dat er geen alarm ingesteld staat op prijswijzigingen van meer dan 10% oid, dat deze eerst geaccordeerd moeten worden voordat het online gaat.

Zou voor de pricewatch ook niet gek zijn trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMoose
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-06 21:36

TMoose

Mooooooose !!

Hier heb je wel een belangrijk punt te pakken. Dat de winkel niet verantwoordelijk is voor de prijs begrijp ik. Maar ze is wel verantwoordelijk voor de koopovereenkomst met de consument. Logischerwijs zou je verwachten dat de winkelier dan ook voor de lage prijs moet leveren. Dat hun leverancier niet meer voor die prijs wil leveren, moeten ze onderling oplossen, en niet de consument mee opzadelen.

En ik snap wel dat het foutjes zijn, maar als consumenten er geen gebruik van maken is er ook totaal geen incentive om ook maar iets aan de situatie te doen. Als dit vaker gaat voorkomen, dan gaan winkels wel afspraken aken met leveranciers, waardoor deze wellicht meer controle op de prijzen gaan uitvoeren...

Prusa mini+ & Xtool M1 & Anycubic Photon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:06
http://azerty.nl/klantenservice/8/disclaimer.html
Azerty doet er alles aan om de informatie die zij aanbiedt op deze site zo volledig en nauwkeurig mogelijk te laten zijn, maar geeft geen garanties t.a.v. de juistheid van de verstrekte informatie.

Bezoekers en/of gebruikers van deze website kunnen op geen enkele wijze rechten ontlenen aan de op de site aangeboden informatie. Alle informatie is onder voorbehoud van prijswijzigingen, typefouten, vergissingen en marktontwikkelingen. De getoonde afbeeldingen zijn louter ter illustratie.
er worden dagelijks duizenden prijzen gesynced met leveranciers. Als hier in 0.01% van de gevallen een fout optreedt dan kan dat nu eenmaal voor komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Douweegbertje
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 06-07 04:44

Douweegbertje

Wat kinderachtig.. godverdomme

Voor mij zijn het twee dingen:

De shops zouden gewoon beter moeten opletten en dan maar voortaan eens fatsoenlijk de prijzen doornemen. Klopt er dan iets niet, en iemand koopt iets voor die prijs.. dan is het voor mij helaas pindakaas maar hun eigen schuld.

Dan het andere punt: Sommige mensen hier zijn zo gierig als de pest en onder het mom van "ja het is toch daar fout, dan sla ik toch mn slag" maken ze MISBRUIK van een situatie.
Stel dat je nou echt daadwerkelijk opzoek was naar een soortgelijk product en je kwam dit tegen en kocht het.. dan heb je voor mij al het recht. Zie je het op tweakers en bestel je een batch bestelling zodat je Frank uit het Kamp na kan doen op markplaats met je shop.. dat is gewoon zielig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 22659

douweegbertje schreef op woensdag 21 maart 2012 @ 14:18:
De shops zouden gewoon beter moeten opletten en dan maar voortaan eens fatsoenlijk de prijzen doornemen. Klopt er dan iets niet, en iemand koopt iets voor die prijs.. dan is het voor mij helaas pindakaas maar hun eigen schuld.
Je gaat als koper akkoord met zowel het aanbod als de voorwaarden. Als de voorwaarden stellen dat de verkoper recht heeft om te ontbinden als het om een prijsfout gaat, dan is er niks aan de hand. Je bent als koper immers akkoord gegaan met de voorwaarden bij de aanschaf.

Daarnaast vind ik dat mensen niet zo moeten klagen als de verkoper de koop ontbindt. Imo heb je geen schade geleden doordat de winkel niet levert als gevolg van een prijsfout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappuhH
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Order geannuleerd en een 10 euro korting (2000 azerties) gekregen op mn volgende order. Best netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiljanvdb
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11:23
Hogader schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 11:10:
[...]

Ik ben wel benieuwd hoe dat terugstorten afloopt. Heb zelf al een keer meegemaakt dat ik mijn bestelling 2 weken later nog een keer (dus de 2de keer) kreeg thuisgestuurd en maar 1x betaald.
Ik heb ze natuurlijk gemaild dat die 750 euro niet klopte en ik heb nu inmiddels het betaalde bedrag + 1 euro (?) op mijn rekening staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 00:37

Twhomp

Stayin' Alive

Het correcte bedrag terugstorten was natuurlijk zonde geweest: nu hebben ze alsnog een klein foutje weten te maken.

Fouten maken FTW!

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroen10
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Zoals beloofd een kleine update:

Vandaag een net mailtje in de mailbox waarin stond dat ze mijn teleurstelling begrijpen en ik een kleine waardebon thuisgestuurd krijg. hierop besloten om de zaak niet door te zetten. De toon van dit mailtje deed me goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twhomp
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-07 00:37

Twhomp

Stayin' Alive

Nou, eind goed al goed :)

Weet van alles een beetje en van een beetje alles!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fiber
  • Nu online

Fiber

Netjes en verstandig...! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.C.
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 12:54
Heb mn geld terug gestort gekregen van Salland met de reden dat de camera niet leverbaar was. Ik kijk nu in de webshop dat de verwachte levertijd 10-20 dagen is. Vind het een beetje jammer dat ze niet gewoon zeggen dat het een prijsfoutje was..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApC_IcE
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-07 22:16

ApC_IcE

Aan elk einde zit een begin

Ik vind het juist goed dat we dit soort 'foutjes' 'bestraffen'
Voor een winkel roept het ook enorme naamsbekendheid op (ook slechte reclame is reclame)
en soms glippen er foutieve prijzen doorheen om maar hoog in de pricewatch te komen van welke vergelijkingssite ook. (ja soms worden foutieve prijzen express neergezet voor korte tijd)
Nu gaan jullie natuurlijk zeggen waar is je bron, maar die wil ik hier niet vermelden.
Het is gewoon zo dat als je een fout maakt, je ook de consequenties moet nemen.
En dat wij hier een voordeel daar van hebben dat is dan jammer. er gebeurt ook genoeg waar wij financieel last van hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Maar heeft een medewerker van één van de bedrijven bevestiging gegeven over de prijs? Zonder dat sta je niet sterk. Met een bevestiging sta je veel sterker als je er mee verder wilt, om de tablet alsnog te kunnen ontvangen.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Pagina: 1 2 Laatste