• hawkagent
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 03-11-2024
Als een kado voor een vriendin heb ik 1000 euro te besteden aan een goeie spiegelreflex camera. Ik weet zelf helemeel 0 van fotografie. Ik heb al een beetje rondgezocht op google en tweakers, heb een gevoel dat ik beetje rondtast in het donker. Ik weet dat ze graag mensen en landschap fotografeert, in dag- en nachtlicht.
Als jullie aanraders hebben om te overwegen zou dat helemaal top zijn.

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:26

beany

Meeheheheheh

edit: verkeerd gelezen

[ Voor 85% gewijzigd door beany op 18-03-2012 18:27 ]

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Daan_
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 09:06

Daan_

Alles op zijn tijd !!

Recentelijk heeft een vriendin van mij de 600D met 18-55 IS en de 55-250 IS gekocht. Ze is er heel tevreden mee. Dit alles valt binnen je budget.

Dan is er nog budget voor geheugen kaartje, tas, eventueel extra batterij.

Indien je bij mindere lichtomstandigheden een objectief wenst dan is de 50 f/1.8 II nog een optie om toe te voegen aan de set. Dan heb je alles bij elkaar al een hele gave set.

Ik geeft optie van Canon aan, aangezien ik hier meeste in thuis ben, maar Nikon is ook zeker het overwegen waard ;-)

MTB24.nl plekje op het web voor filmpjes :)

• Kettrick
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11:48

Kettrick

Rantmeister!

Ik zou je/de vriendin er vooral bij betrekken, 1000 euro is veel geld om een gok mee te wagen. Nikon/Canon is al best persoonlijk, en dan heb ik het nog niet eens over lensen :).

Gewoon een tegoedbon photoshoppen en samen op stap gaan!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
We verwachten op Tweakers iets meer inzet wanneer het om aankoopadvies gaat. Welke mogelijkheden heb je zelf bekeken? Wil je één of meerdere lenzen erbij aanschaffen? Wil je er mee kunnen filmen? Etc...

In het [starters] Ik wil een dSLR / ILC, wat nu? Deel 6 topic kun je meer informatie opdoen over de eerste aanschaf van een dSLR camera. Ook kun je onderaan een vragenlijstje vinden die je kunt invullen en plaatsen in dat topic. Dit topic gaat wegens bovenstaande redenen op slot.

Dit topic is gesloten.