Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren
. of alles cancellen of we hebben de top bereikt...
Wat denken jullie?
Wat denken jullie?
Top bereikt.tasqa1004 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:30:
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. of alles cancellen of we hebben de top bereikt...
Wat denken jullie?
[ Voor 4% gewijzigd door n0elite op 18-03-2012 19:32 ]
Waarom zouden ze alles cancellen, genoeg mensen die hem 'normaal' hebben gekocht hoor denk iktasqa1004 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:30:
Ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren. of alles cancellen of we hebben de top bereikt...
Wat denken jullie?
Verwijderd
Verwijderd
Ik ga terug naar deal van de dag. Waarbij je nog op de knop: "bekijk deal" kunt drukken.tedjevanduuren schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:35:
Ik weet niet waar jij kijkt, maar bij mij blijft hij op 14792 staan
[ Voor 18% gewijzigd door aliteDC op 18-03-2012 19:38 ]
[ Voor 98% gewijzigd door Yellowneck op 18-03-2012 19:37 ]
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Verwijderd
Het leek alsof hij terug was. Toen ik op de knop drukte om mijn deal te innen werd ik redirected naar de uitverkochte pagina..
Eentje extra kunnen bestellen en daarna gooide die me inderdaad weer terug... Lol, wat een gedoeVerwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:38:
[...]
Het leek alsof hij terug was. Toen ik op de knop drukte om mijn deal te innen werd ik redirected naar de uitverkochte pagina..
[ Voor 17% gewijzigd door Rctworld op 18-03-2012 19:42 ]
Email:Oscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:43:
Hoe zie je dat ze gecancelled zijn? Krijg je daar bericht van?
En even voor de duidelijkheid, ik heb hem niet zelf gecancelledHallo!
Je LivingSocial deal voor bol.com is geannuleerd.
Heb je je deal per ongeluk geannuleerd? Bezoek onze site en ‘schaf de deal opnieuw aan' voordat deze sluit of is uitverkocht. Anders ben je de deal voorgoed kwijt.
Indien het onduidelijk is waarom je aankoop is geannuleerd, neem dan contact op met onze klantenservice via (nl.help@livingsocial.com) of (0800-0224459).
Bedankt uit naam van LivingSocial!
-- Klantenservice LivingSocial
Verwijderd
Exact dezelfde mail kreeg ik ok tweemaal, maar toen had ik ook zelf de betaling geannuleerd (bedrag was 15e ipv 10e).Rctworld schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:44:
[...]
Email:
[...]
En even voor de duidelijkheid, ik heb hem niet zelf gecancelledZullen ze soms alle emailadressen pakken waar + in staat ofzo
Ik heb echt geen idee hoe ik me geld terug ga krijgen... Bij ABN zijn ze wel afgeboekt maar in LivingSocial accounts is er nu ook niets meer over te vinden...Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:45:
[...]
Exact dezelfde mail kreeg ik ok tweemaal, maar toen had ik ook zelf de betaling geannuleerd (bedrag was 15e ipv 10e).
Wat zeiden ze toen je ze er een e-mail over stuurde?Rctworld schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:47:
[...]
Ik heb echt geen idee hoe ik me geld terug ga krijgen... Bij ABN zijn ze wel afgeboekt maar in LivingSocial accounts is er nu ook niets meer over te vinden...
Niks, er stond niet bij, wie, wat, waar of waarom en ook niet wat er met het geld ging gebeuren. Feit is dat me account gewoon leeg is nu...Yorin schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:49:
[...]
Wat zeiden ze toen je ze er een e-mail over stuurde?
[ Voor 58% gewijzigd door Freakster86 op 18-03-2012 19:52 ]
WAT ZEIDEN ZE TOEN JE ZE EROVER E-MAILDE?Rctworld schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:51:
[...]
Niks, er stond niet bij, wie, wat, waar of waarom en ook niet wat er met het geld ging gebeuren. Feit is dat me account gewoon leeg is nu...
Hier niet meer.Freakster86 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:51:
We kunnen weer KOPEN!
[ Voor 18% gewijzigd door Yorinn op 18-03-2012 19:52 ]
En je denkt dat ze daar zo snel op reageren?Yorin schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:52:
[...]
WAT ZEIDEN ZE TOEN JE ZE EROVER E-MAILDE?
Wat is er moeilijk aan die zin?
[...]
Hier niet meer.
Zou iemand die nu pas deze actie ontdekt er flink wat korting uit kunnen slaan? (mits die timer ook echt klopt)Freakster86 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:51:
We kunnen weer KOPEN!
Precies hetzelfde!Freakster86 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:44:
Mijn aller eerste aankoop van 2 dagen terug is er nog steeds niet door.
Als ik inlog op living social en dan naar account ga staat er het volgende:
http://www.freeimagehosting.net/8cvsz
Als ik er op klik staat er: "a CC purchase is required"
![]()
Gewoon betaalt met iDeal....
[ Voor 78% gewijzigd door welkenaamnuweer op 18-03-2012 20:18 ]
jezusislief
Nee maar nutteloze vragen hier zijn nutteloos. Ik weet bijna zeker dat hij ze zelf nog niet gecontacteerd heeft.Rctworld schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:53:
[...]
En je denkt dat ze daar zo snel op reageren?
Alles is uitverkocht dus dit is nogal nuttelooswelkenaamnuweer schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:53:
iemand nog invites over pm please!
Waarom wil je nu nog een invite als de actie done is?welkenaamnuweer schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:53:
iemand nog invites over pm please!
jezusislief
Ook als je via iDeal betaald hebt? Automatisch?Mcctje schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:53:
[...]
En voor diegene die hun bon geannuleerd hebben gekregen.
No worries, bon krijg je helaas wel niet meer maar je geld krijg je na 2-3 weken terug.
Helaas ontzettend langzaam maar je krijgt je geld terug.
Verwijderd
Er staat bij mij gewoon "aanbod voorbij".Freakster86 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:51:
We kunnen weer KOPEN!
Laat maar... site springt nu weer op uitverkocht...
[ Voor 69% gewijzigd door painkill op 18-03-2012 19:56 ]
Hm ik heb via iDeal betaald ja, maar in mijn afschrift zie ik de betaling niet staan misschien daar iets fouts gegaan... Zijn toch weer 10 bonnen en 95 bucks.Rctworld schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:55:
[...]
Ook als je via iDeal betaald hebt? Automatisch?
Ah rente trekken en vervolgens terugstorten.,... slimMcctje schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:53:
[...]
Precies hetzelfde!
En bij "Mijn account" staat een knop met "betaalgegevens bijwerken"
No worries, bon krijg je helaas wel niet meer maar je geld krijg je na 2-3 weken terug.
Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf.
Dus jij denkt dat deze zijn geannuleerd?Mcctje schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:53:
[...]
Precies hetzelfde!
En bij "Mijn account" staat een knop met "betaalgegevens bijwerken"
Dat was bij mij ook, en ik had er pas 2 besteld >< Gewoon gecancelledxPhantom schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:00:
[...]
Verder is het geld van mijn rekening af, status is 'purchase pending'. Ik hoop dat ik morgen 5 bonnen in mijn mailboxen aantref
Klok is inderdaad niet 100% lekker. Op de ene pc hier 09:08:38 en de andere 09:01:52 op hetzelfde moment.xPhantom schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:00:
Die klok die aan het aftellen is, is niet helemaal lekker volgens mij. Eerste keer refresh: 09:14:05, ~20 seconden later refresh: 09:08:55, ~5 seconden later refresh: 09:14:05...
Verder is het geld van mijn rekening af, status is 'purchase pending'. Ik hoop dat ik morgen 5 bonnen in mijn mailboxen aantref
Klik eens verder voor je schreeuwt hier.
Ik heb het niet over onze probleem, maar dat mensen een annuleringsmailtje hebben gekregen. Dat van ons is gewoon een betalingsfout. Ik heb een mailtje gestuurd met de vraag of ze me een acceptgiro kunnen sturen of iets dergelijks waarmee ik het kan betalen.Freakster86 schreef op zondag 18 maart 2012 @ 19:59:
[...]
Dus jij denkt dat deze zijn geannuleerd?
Dat is toch vreemd! Dit was namelijk mijn eerste aankoop! 10 voor mezelf en 10 cadeau voor 15 euro per stuk.
Betalen is ook gewoon goed gegaan. iDeal heeft het gewoon afgeschreven.
Ik heb het idee dat het fout is gegaan nadat ik 3 vrienden heb uitgenodigd en ik dus mijn deal gratis kreeg.
285 ipv 300. Dat staat ook keurig in 'account'.
Fotogear: Canon EOS RP | Canon 400D + BG-E3 | RF 24-105mm F4.0L | 50mm F1.8 | 17-40mm F4.0L | 70-200mm F4.0L | 100mm F2.8L Macro | 430EX II
[ Voor 61% gewijzigd door Yellowneck op 18-03-2012 20:09 ]
En die Galaxy S3 is er ook echt al
[ Voor 11% gewijzigd door Kwastie op 18-03-2012 20:13 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Dat weet niemand, we zullen het morgen zienKwastie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:13:
Als ik de de TS zie loopt de actie al vanaf afgelopen donderdag, maar livingsocial gaat toch juist om 'dagelijkse' deals.
Betekend dat morgen de actie opnieuw begint?
jezusislief
Actie loopt blijkbaar al vanaf woensdag. Maar hopen mag altijd. Als het er morgen weer is, bestel ik gelijk ff 1 á 2 bonnen erbij.Kwastie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:13:
Als ik de de TS zie loopt de actie al vanaf afgelopen donderdag, maar livingsocial gaat toch juist om 'dagelijkse' deals.
Betekend dat morgen de actie opnieuw begint?
[i know wishfull thinking]
Paar pagina's terug was er iemand die gewoon meerdere bonnen heeft gekocht en gekregen (en al reeds besteed heeft bij bol.comOscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:14:
Zal wel meevallen. Er zijn in totaal 15.000 bonnen verkocht en groot deel zal nog wel gewoon op de "normale" manier zijn gekocht. De CC-aankopen, worden kennelijk automatisch uitgefilterd en vervolgens kun je de dubbele iDeals ook makkelijk opsporen (rekeningnummer hele tijd zelfde dan wel gebruik gemaakt van een aliasemailadres) en die mensen een standaardmail sturen. De algemene voorwaarden geven LS veel mogelijkheden tot annuleren, dus dat is het probleem ook niet.
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Ik ook hoor. Doe al mee met de 1e actie van LivingSocial. Vorig jaar ergens.Kwastie schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:15:
[...]
Paar pagina's terug was er iemand die gewoon meerdere bonnen heeft gekocht en gekregen (en al reeds besteed heeft bij bol.com)
Ik geloof dat ik een paar pagina's terug al gelezen had dat ze geen rekeningnummers te zien zouden krijgen, hoe of wat weet ik niet.Oscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:14:
Zal wel meevallen. Er zijn in totaal 15.000 bonnen verkocht en groot deel zal nog wel gewoon op de "normale" manier zijn gekocht. De CC-aankopen, worden kennelijk automatisch uitgefilterd en vervolgens kun je de dubbele iDeals ook makkelijk opsporen (rekeningnummer hele tijd zelfde dan wel gebruik gemaakt van een aliasemailadres) en die mensen een standaardmail sturen. De algemene voorwaarden geven LS veel mogelijkheden tot annuleren, dus dat is het probleem ook niet.
Populisme: de weigering van complexiteit en de poging om simplistische antwoorden te formuleren op ingewikkelde vraagstukken middels gebruik van elke mogelijke prikkel van gedrag - i.p.v. moeite te doen voor gezonde participatie.
Klopt blijkbaar krijgen ze gewoon alleen de betaling te zien meer niet. Bij cc is dit natuurlijk wel te zienxPhantom schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:17:
[...]
Ik geloof dat ik een paar pagina's terug al gelezen had dat ze geen rekeningnummers te zien zouden krijgen, hoe of wat weet ik niet.
Verwijderd
Goed bericht! Wellicht was dit de afscheidsaanbieding van LivingSocial!Virtuozzo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:17:
Nou, feest in de straat. Dat zijn een paar leuke dagen geweest. Er zullen waarschijnlijk een aantal bonnen zijn hier wat net buiten de boot vallen en gecanceld worden, maar al met al is zo te zien ook van vandaag het gros er door. Die van eerder zijn trouwens ook al besteed bij Bol, zonder problemen, massaal. Eigenlijk best erg om zo te zienNou ja, ook best goed. Een gezin hier heeft nu de wasmachine en droger waar ze eigenlijk nog een flinke tijd verder voor hadden moeten sparen. Ze zijn dan ook enorm blij nu.
Ik vermoed dat de actie nu wel echt afgelopen is, gezien hoe het storm begon te lopen en gezien de verhouding korting versus vereiste omzet e.d.
Zeker als ik zie wat mensen hier in de straat allemaal bekokstoofd en doorgevoerd hebben, mijn god.
iDeal laat ook gewoon de rekeningnummer zien. Tis geen PayPal hoor.ilovebol.com schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Klopt blijkbaar krijgen ze gewoon alleen de betaling te zien meer niet. Bij cc is dit natuurlijk wel te zien
Fijn om te horen dat niet alleen de mensen die het al konden betalen hebben geprofiteerd van deze actie. Nu kunnen ze weer eens met het gezin iets leuks doenVirtuozzo schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:17:
Nou, feest in de straat. Dat zijn een paar leuke dagen geweest. Er zullen waarschijnlijk een aantal bonnen zijn hier wat net buiten de boot vallen en gecanceld worden, maar al met al is zo te zien ook van vandaag het gros er door. Die van eerder zijn trouwens ook al besteed bij Bol, zonder problemen, massaal. Eigenlijk best erg om zo te zienNou ja, ook best goed. Een gezin hier heeft nu de wasmachine en droger waar ze eigenlijk nog een flinke tijd verder voor hadden moeten sparen. Ze zijn dan ook enorm blij nu.
Ik vermoed dat de actie nu wel echt afgelopen is, gezien hoe het storm begon te lopen en gezien de verhouding korting versus vereiste omzet e.d.
Zeker als ik zie wat mensen hier in de straat allemaal bekokstoofd en doorgevoerd hebben, mijn god.
Ik heb zo'n vermoeden dat dit inderdaad wel een van de laatste kon zijn, aangezien de rest van de NL site ook niks meer biedt.Verwijderd schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:18:
[...]
Goed bericht! Wellicht was dit de afscheidsaanbieding van LivingSocial!
Normaal moet je bij annulering van iets wat via iDeal betaald is altijd rekeningnummer opgeven, die kunnen ze zelf niet in zien volgens mijMcctje schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:19:
[...]
iDeal laat ook gewoon de rekeningnummer zien. Tis geen PayPal hoor.
Is ergens op een andere pagina uitgelegd dat Living dit dus niet te zien krijgt maar allen een bevestiging krijgt dat de betaling is gelukt of zo. Heb het ook maar zo begrepen als het anders is let me know.Mcctje schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:19:
[...]
iDeal laat ook gewoon de rekeningnummer zien. Tis geen PayPal hoor.
Verwijderd
Inderdaad. Daarom ook mijn vermoeden.Megamind schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:20:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit inderdaad wel een van de laatste kon zijn, aangezien de rest van de NL site ook niks meer biedt.
Is de laatste actie was al bekent van te voren stond op hun facebook account volgens mij.Megamind schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:20:
[...]
Ik heb zo'n vermoeden dat dit inderdaad wel een van de laatste kon zijn, aangezien de rest van de NL site ook niks meer biedt.
Ach ja wie weet filteren ze helemaal niet en heb je morgen rond een uur of 6 je bonnen gewoon in je inboxOscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:22:
Ben ik trouwens de enige, samen met Freakster86, die zo "stom" is geweest om het met CreditCard te doen? En de bonnen dus niet gaat krijgen om die reden?
* Oscar Mopperkont kan zich wel voor de kop slaan dat hij dit in het topic over het hoofd heeft gezien
Het is een van de laatste acties van LivingSocial zoals op Facebook staat.ilovebol.com schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:22:
[...]
Is de laatste actie was al bekent van te voren stond op hun facebook account volgens mij.
Nou, en bedankt!Oscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:22:
Ben ik trouwens de enige, samen met Freakster86, die zo "stom" is geweest om het met CreditCard te doen? En de bonnen dus niet gaat krijgen om die reden?
* Oscar Mopperkont kan zich wel voor de kop slaan dat hij dit in het topic over het hoofd heeft gezien
Tja, bij CC hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je je geld niet terug krijgtOscar Mopperkont schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:22:
Aanhalingstekens he
2 cd's die nergens goedkoper te vinden waren zonder de bonnen. Met bon al helemaal niet.ilovebol.com schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:24:
Maar wat gaan jullie eigenlijk allemaal er van kopen ?
Ikzelf heb 2 ipads besteld een voor ouders een voor mijzelf.
Ik ga ook voor een goedkope ipad 3.ilovebol.com schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:24:
Maar wat gaan jullie eigenlijk allemaal er van kopen ?
Ikzelf heb 2 ipads besteld een voor ouders een voor mijzelf.
Verwijderd
Precies de reden dat ik CC heb gebruikt (en het betaade bovendien veel sneller, dat ABN ideal via USN had ik nog niet door)... Maar wel vreemd dat ze bij CC wel kijken of er al met 1 CC is betaald en bij iDeal niet. Ook bij iDeal krijgen ze gewoon het rekeningnummer door nadat er betaald is.Rctworld schreef op zondag 18 maart 2012 @ 20:25:
[...]
Tja, bij CC hoef je in ieder geval niet bang te zijn dat je je geld niet terug krijgtBij iDeal is het dus net zo goed...
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq