Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

notebook voor vakantie

Pagina: 1
Acties:
  • 175 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb niet zoveel verstand van computers en ben op zoek naar een notebook om mee op vakantie te nemen. Na wat zoekwerk op internet ben ik op 2 notenbooks uitgekomen maar ik heb geen idee wat beter is. Kan iemand mij hierbij helpen?

Ik wil er mijn foto's op kunnen bekijken, internetten, skypen en een vakantieverslag op typen. Misschien soms een filmpje.

Acer AspireOneAO722-C62kk-AMD C-60

Windows 7 Home Premium, AMD Dual-Core C-60, 29cm (11.6") HD WXGA CineCrystal LED-backlit 16:9 (200-nit), 4GB DDR3 RAM (2x 2GB), 500GB HDD 5400 rpm , 6-cell Li-ion, 10/100Mbit LAN & Wireless LAN 802.11b/g/n, HDMI, ATI Radeon HD 6250, 0.3MP CrystalEye, 5-in

ASUS Eee PC 1215B - Unprecedented performance for excellent multimedia enjoyment

- Genuine Windows® 7 Home Premium
- Thin and light AMD Brazos platform with Accelerated Processing Unit (APU) combines high performance with low power consumption
- ATI Radeon HD 6310*/6320* integrated graphics, DirectX® 11 and Unified Video Decoder 3 for high definition visuals
- Enjoy Full HD 1080p on a HDTV or big display via a HDMI connection

Specificaties:
Asus EEE PC 1215B-BLK166M
- Kleur: Zwart
- Beeldscherm: 12.1" LED Backlight WXGA (1366x768) Screen
- Cpu: AMD E350 1.6GHz (dual core)
- Systeemgeheugen: 3GB DDR3, SO-Dimm
- Harde schijf: 500GB Sata
- Grafische controller: AMD® Radeon HD 6310
- Optical: -
- Netwerk: GLan & Wireless LAN 802.11 b/g/n@2.4GHz
- Overige: 0.3 M Pixel Camera, Cardreader, HDMI, USB2.0 , Bluetooth 3.0
- Accu: 6-Cell 56Wh Li-ion Battery
- Software: Windows® 7 Home Premium
- Afmetingen/Gewicht: 296 x 203 x 38 mm (WxDxH), vanaf 1,45kg

Ik hoop dat ik advies kan krijgen aan de hand van deze gegevens.

Groetjes Danielle

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Kijk eens in *LET OP* - Wat moet ik kopen en bijv naar een BBG als [NBBG Aanschaf] Basis notebook februari 2012

Wat beter is hangt helemaal af van wat je wilt. Met de eisen die je geeft voldoen beide systemen wel. Skypen en internetten is niet zo heel spannend.

Verwijderd

Topicstarter
Maakt het dan nog wat uit of het een C-60 of E350 systeem is. Ik heb het opgezocht op internet maar krijg dan voor mij alleen maar hele onduidelijke termen. Is de ene sneller dan de ander of kan de ene meer aan?

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:14

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hier in CSL is het niet de bedoeling om voor elke aankoop een los topic aan te maken.

In plaats daarvan zijn er de zogeheten (N)BBG-topics. Je kan je vraag daarin kwijt: [NBBG Aanschaf] Basis notebook februari 2012 of in [NBBG Aanschaf] netbook april 2011

Derhalve gaat dit topic op slot.

Dit topic is gesloten.