Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwe laptop +- 500 euro

Pagina: 1
Acties:
  • 390 views

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
Hallo Tweakers, 8)

Ik ben op zoek naar een goed betaalbare laptop (aangezien ik al een volwaardige desktop bezit).
Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen.
Ik heb op zich wel wat kennis en zo mijn ideeën, maar ik ben niet zo thuis in de laptop-wereld zoals andere hier.

Het budget is rond de 500 euro.
Er zijn uiteraard een aantal preferables, maar hier kan van afgeweken worden aan de hand van goede argumentatie.

Ik ben eigenlijk opzoek naar een laptop die zo snel mogelijk is zonder geld uit te geven aan grafische performance (dus ik hoef er niet mee te gamen, liever wat sneller applicaties runnen)
Ik prefereer dus liever i5 met integrated dan i3 met nvidia kaart.

Ik ben bereid om vanwege mijn budget minder te letten op accutijd, opslag en uiterlijk.

Het moet gewoon een prima internet pc zijn, die ook wel wat applicaties kan runnen (maar dat kunnen ze tegenwoordig z.g.a. allemaal meen ik).

Alvast heel erg bedankt voor iedereen die mee wilt denken !
Mochten er nog 'open eindjes' zijn wil ik die graag toelichten.

Groetjes,

Wouter

_/-\o_

PS: Zelf neig ik deels naar de Dell Inspiron 15 met i5 voor 499.

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
(dus ik hoef er niet mee te gamen, liever wat sneller applicaties runnen)
Als je er niet mee gamed waar heb je die videokaart voor nodig dan ? Welke applicaties ga je gebruiken waarmee je iets aan die videokaart hebt ? Er zijn niet zo heel veel programma's die baat hebben bij een losse videokaart. Vrijwel alle programma's hebben meer aan een i5 met onboard kaart dan een i3 met losse kaart.

Edit: Niet goed gelezen... My bad.

[ Voor 4% gewijzigd door PilatuS op 16-03-2012 21:53 ]

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 17:56
Ik ga voor gein wel eens even naar de pricewatch, selecteer daar maximum prijs en schermdiagonaal, sorteer op prijs, en dan is er keus genoeg aan leuke laptopjes, al rond de 400 euro.

• mr.DJ95
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13:23
asus k en n serie zijn heel goed!

• Wouter1337
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 19-01 15:23
Haha geeft niet PilatuS, ik wil dus idd juist geen geld uitgeven aan videokaart.
De applicaties zal niet veel noemenswaardig zijn

Momenteel heb ik gezocht op core i5 en zo veel mogelijk RAM, dit is toch juist voor mijn wensen?
Is het verschil tussen 4, 6 en 8 GB is uiteindelijk merkbaar en de meerprijs (40-80 €) waard?

[ Voor 42% gewijzigd door Wouter1337 op 16-03-2012 23:46 ]

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 19:14
MSI CX640DX-479NL

i5 en Geforce gt540M 2048MB :) iets meer als 500euro maar dan heb je ook wat :)
en kan je alsnog iets doen met gamen mocht je dat willen.

[ Voor 22% gewijzigd door Mektheb op 16-03-2012 23:25 ]

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Nu online

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadviesforum (bèta) is bedoeld voor de producten die binnen het hoofdforum worden behandeld, in dit geval dus TV's, Audio en HiFi en Mediaspelers. Laptops mogen nog in Complete Systemen & Laptops. Daar verhuis ik dit topic dan ook even heen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

• Johannes77
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-11 08:52
Ik heb onlangs voor mijn dochter een laptop van Lenovo gekocht, en die loopt erg soepel. pricewatch: Lenovo Essential B570e (MAB22MH)
Ik heb er een review over geschreven, en de Sandy bridge i3 2330M die er in zit maakt hem vrijwel even snel als de MSI die 110 euro duurder is. Ander idee is pricewatch: Toshiba Satellite L750D-15Z Die heeft een AMD A6 quadcore processor met crossfire grafische kaart, het hele verhaal maakt hem net zo soepel als een i5

https://www.youtube.com/watch?v=nn2FB1P_Mn8

• Bolletje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 17:14

Bolletje

Moderator Harde Waren
Hier in CSL is het niet de bedoeling om voor elke aankoop een los topic aan te maken.

In plaats daarvan zijn er de zogeheten (N)BBG-topics. Je kan je vraag daarin kwijt: [NBBG Aanschaf] Basis notebook februari 2012

Derhalve gaat dit topic op slot.

[ Voor 6% gewijzigd door Bolletje op 17-03-2012 13:06 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.