Wel als slechtziende: omgekeerd contrast, goed uitvergroot, eigen lettertype. (tis voor m'n buurvrouw!)
notsonewbie schreef op vrijdag 16 maart 2012 @ 22:41:
[...]
Niet geheel waar.
Ik geef als vergelijkend voorbeeld: ADAC, de duitse 'ANWB' voor auto's, die allerlei spec's , metingen van trilling, geluid, storingen per 1000 autos enz. omzetten naar cijfers tussen 1 en 5 waarbij lager beter is.
Dan kun je na vergelijken wel degelijk op de 'gemiddeld' beste of bijv. top 3, uitkomen, namelijk de som der delen, de spec's cijfers, cijfers voor scherm precisie, batterijduur, wel/geen android market enz en dan degene(n) met het laagste getal.
Dat vind ik nu mooi gezegd. Eigenlijk moeten we dat vanaf morgen 'invoeren', want ik denk niet dat de leek iets kan opmakenen uit de spec. En voor de rest gewoon 't vragenllijstje voor de TS:
Wat ga je ermee doen?mailen, ebooken, browsen (flash?, ICS=Chrome beta=sneller), 'gamen'
Waar, en hoe(lang/veel) ga je hem gebruiken? helderheid, batterijduur enz.
Afwerking en Design? Verflaagje, kapjes op de poorten, enz.
Grootte en Gewicht? spreekt voor zich
Wat is je Budget? wat verwacht je nu kwijt te willen?
Hoe zit het met de Schermeisen? m.b.t. kleuren: IPS, S-IPS, OLED, AMOLED, S-AMOLED, vooral van belang als je graag films kijkt. Of uitzendinggemist, Of vakantiefoto's.
Zoek je nog extra Mogelijkheden? Hdmi, SDxC enz.
[
Voor 19% gewijzigd door
Achilles op 17-03-2012 01:53
]