Ik ben geen fervent tweakers.net bezoeker, maar kom er wel zeer regelmatig. Nu heb ik opeens op vrijdag 52 moderator punten erbij gekregen. Dat kan toch helemaal niet (maximaal 50 punten toch)? Of is het een foutje in de database?
Dat kan wel. Maximaal 50 via tweakotine maar je krijgt ook modpunten via nieuw verkregen karma.
Ja, maar ik heb helemaal geen karma. Tenminste, niet als ik in mén profiel kijk.
Ja, dat tweakotine snap ik. De hoeveelheid pageviews is daarvoor verantwoordelijk. Nu vindt ik daar opeens 50 punten wel erg veel, maar het kan zijn dat explorer gewoon de hele dag op Tweakers heeft gestaan. Alleen die karma punten. Die worden alleen gegevens als je reacties op tweakers.net (en niet op GOT, toch?) worden beoordeeld? Ik reageer nooit op tweakers.net (wel op GOT), en dan kan dat dus niet.
Nu vindt ik het zelf niet zo'n probleem, maar ik dacht dat het misschien een foutje in de database zou kunnen zijn, ook omdat ik eigenlijk nooit over de 9 punten heen kom.
Nu vindt ik het zelf niet zo'n probleem, maar ik dacht dat het misschien een foutje in de database zou kunnen zijn, ook omdat ik eigenlijk nooit over de 9 punten heen kom.
Erhm, mijn eigen uitspraak is onjuist. Het is maximaal 60 modpunten per dag via tweakotine.
Ehmmm dat had ik dus ook denk ik ik kreeg afgelopen week 250 Mod punten nadat mn karma was hersteld. ik vin et best. maar het klopt niet!!
Advanced sheep-counting strategies
Wel, het systeem is vrij eenvoudig. Femme heft daarvoor een a-synchrone quantum-computer en die kan heel goed random-data genereren. Karma-peilen (die soms opeens 30 punten omhoog gaan) en penalties zijn op deze Computer aangesloten.
Voor tweakotine is Microsoft's IE verantwoordelijk. Random bugs worden door Femme omgezet in Tweakotine.
Voor tweakotine is Microsoft's IE verantwoordelijk. Random bugs worden door Femme omgezet in Tweakotine.
Pagina: 1