Meerdere monitoren op 1 pc

Pagina: 1
Acties:

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06-2025
Weet iemand of het mogelijk is om op een Asus P6T Deluxetwee twee videokaarten te zetten en zo 3 monitoren aan te sturen.
De bedoeling is om FSX via 1 kaart weer te geven en via de andere kaart 2 programma's die grafisch geen zware videokaart vereisen.
Ik heb als hoofd videokaart een MSI GTX560 Ti Hawk en wil er een goedkope nvidia kaart naast zetten.

Tevens zoek ik een oplossing voor het feit dat, wanneer ik (nu nog met twee schermen) op 1 scherm FSX fullscreen draai en op het tweede scherm een ander programma, dat wanneer ik in het tweede scherm klik mijn FSX in pauze springt en naar de taakbalk verdwijnt. Vaak springt het scherm dan op "zwart" en krijg ik onmogelijk FSX terug in beeld.

Ik heb al gezocht naar de optie om het FSX scherm altijd op de voorgrond weer te geven (kan wel met bijv. winamp) maar dat is met FSX niet mogelijk.

Iemand een oplossing ?

• Killertjuh
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-02 07:45
Eerste wat je zegt is mogelijk (2 video kaarten). Echter het tweede van altijd op voorgrond dat betwijfel ik. Volgens mij heeft dat te maken hoe het programma geschreven is. Wat je kunt proberen is om in windows mode te spelen. Dan wordt je beeld niet zwart.

[ Voor 5% gewijzigd door Killertjuh op 13-03-2012 13:29 ]

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Daar is geen oplossing voor, behalve de game evt in een Window draaien. Een fullscreen app wil altijd de focus hebben. Heb je de focus niet meer, dan wordt de applicatie geminimaliseerd.

Zie verder [Centraal] Multi-monitor setup

• Royer
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 17-06-2025
Bedankt voor de reactie's
Ik heb de 2e kaart er inmiddels inzitten en dat werkt inderdaad prima.

De game in een window draaien is wel een optie maar zou het liever toch full screen draaien.
Maar voor nood werkt het.