Toon posts:

Wifi op de camping..

Pagina: 1
Acties:
  • 417 views

Verwijderd

Topicstarter
Referentie : voor gaande topic

Oké en nu even geen trolletjes die beweren dat ik naar het antwoord vis voor mijn opdracht. Dit is tevens niet mijn stage opdracht. Dit is een opdracht voor het bedrijf gewenst door een klant die bij mij op het bureau belande.

Blijk baar is dit niet een onwil van mij om informatie te zoeken maar een onwil voor sommige om informatie te verstrekken en simpel weg te trollen op een verveelde dinsdag ochtend.
Als ik geen wil zou steken in het zoeken naar informatie naar deze producten had ik hier geen topic gepost.
Wat is nou de beste en kortste klap om naar informatie te zoeken over een type product dan een topic te posten op tweakers ?

Dus ik herhaal, Wat voor invloed heeft het weer op een AP in een open lucht ruimte.
En welke AP raden de mensen met ervaring van soort gelijke situaties aan ?

Natuurlijk heb ik gekeken op het internet, Maar ja bij elke verkoop punt staan er altijd positieve praatjes onder of het nou klopt of niet. Negatieve berichten verkoopt immers niet.
Dus als je blieft lees de tekst eerst goed voor je mensen gaat afkraken en gaat omschrijven als een luie donder als je zelf te beroerd bent om simpel weg tips of advies te geven.

En voor de mensen die wel een positief bericht hebben achter gelaten.
Dank jullie wel tips zijn goed en nuttig en ik neem ze zeker mee naar het verder zoeken van de juiste product.

Mijn dank is groot.

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13:09
Ik heb eens op een camping gezeten waarbij ze het WiFi geupgrade hadden naar N.
Dramatisch, want je had iets verderop al geen verbinding meer. Voor zover ik weet is N namelijk gericht. Ga je daar voor (grotere afstand etc) dan moet je daar iig op letten.
Daarnaast gewoon goede apparatuur.

Denk zelf dat regen etc wel invloed heeft op de verbinding.

[ Voor 9% gewijzigd door Arunia op 13-03-2012 11:29 ]

• Frank_Zero
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-02 18:27
na dit kinderachtige gedoe eingelijk eens wat serieuse andwoorden dus hier mijn reactie.

het lijkt mij eingelijk best voor de hand liggend dat een AP voor buiten wel omkan gaan met de verschillende weers omstandig heden. maar ik zou wel een beetje gaan spelen met de range (dus kun je beter een sterk bereik aan houden)

ik hoop dat u iets met mijn reatie kan

met vriendelijke groet,
Frank

• Tjeerdtq
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17-02 10:16
Ik heb op een beurs een AP gezien met 8 antennes. Deze staan in een 360 opstelling.
Die zijn van het bedrijf Xirrus. Ik weet niet of ze volledig weer bestendig zijn. Maar het voordeel is juist dat deze alle kant op stralen. Op de beurs had ik goed bereik in verschillende kamers.

Verwijderd

Hoe hoger de frequentie hoe slechter de penetratie in de lucht bij "vochtig" (lees: regen) weer.

Dus je kan beter op b/g inzetten.

Haik

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-02 15:50

Equator

Crew Council

#whisky #barista

Verwijderd schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 11:26:
Referentie : voor gaande topic

Dus als je blieft lees de tekst eerst goed voor je mensen gaat afkraken en gaat omschrijven als een luie donder als je zelf te beroerd bent om simpel weg tips of advies te geven.
Ik heb je wel degelijk een tip gegeven. Lees je in, ga op zoek naar vergelijkbare topics/problemen. Denk goed na over wat je wilt bereiken. Ik heb je ook nergens een 'luie donder' genoemd.

Of het nu wel of geen stage opdracht is, wij zijn niet jouw persoonlijke helpdesk. Jij hebt een vraag/probleem, dan is het dus aan jezelf om inzet te tonen voor het oplossen van je eigen probleem. Ik zie in je vorige topic, noch in dit topic geen enkele eigen inzet. (vertel eens wat je zelf al bedacht had, technisch / functioneel)

Er zijn zat review websites over routers. stel voor jezelf wat functionele en technische eisen, en probeer (al dan niet geholpen door je budget) een lijst met mogelijke kandidaten op papier te zetten.

Denk goed na over wat je exact wilt bereiken (losse AP's versus Range Extenders) en bedenk de voor- en nadelen erbij. Kies dan een bepaalde richting en doe een voorzet. Wat, sterker nog: zet de mogelijkheden en kosten in een excel sheet, en laat anders iemand anders kiezen (op basis van kosten of technologie)
Mijn dank is groot.
Mij rechtenset op GoT is nog groter. Ik raad je aan om niet nog een keer een topic te starten met dezelfde vraag. Ik heb je gewezen op het feit dat je zelf 0,0 laat zien van wat je al gedaan hebt. Een derde topic openen heeft verdere consequenties.

Geloof me: Ik zit hier niet om je te pesten, maar we proberen de topics een beetje op niveau te houden. Dat doen we vooral door te vragen om een stukje eigen inzet. Het instellen van een dergelijke WiFi mesh is niet iets wat een noob zou doen, dus geloof me als ik zeg dat ik je niet voor een noob uitmaak ;)

EDIT: Hier, 2 minuten googlen: http://www.strixsystems.com/product-detail.aspx?look=2
Check http://www.strixsystems.com voor de andere mogelijkheden.

Google query was: [google=wifi mesh network equipment]

[ Voor 4% gewijzigd door Equator op 13-03-2012 19:13 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.