[PW] Shop toevoegen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Ik wilde origin zelf als shop toevoegen aangezien op dit moment ze een offer hebben voor bf3 wat bf3 goedkoper maakt dan alle andere webwinkels uit de pw (ben zelf nogal bf fan dus daarom wilde ik dit delen..) (!)

Dus zocht ik verder en kwam ik bij de pricewatch FAQ alleen werkte daar de link naar de wizard niet (quote uit pw FAQ):

"Shop xyz staat niet in het lijstje?
Er zijn meer computerwinkels en -webshops in Nederland en België dan wij in onze database hebben staan. Als een shop niet in onze database staat, dan kun je deze via deze wizard toevoegen."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 29-09 16:41

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

De FAQ hier op het forum is inderdaad een tikkeltje gedateerd. De FAQ die op de pricewatch pagina's zelf staat geeft wel de juiste link:
reviews: Tweakers.net FAQ

Overigens betekent dat niet dat er ook direct prijzen voor die shop opgenomen kunnen worden. Het is al weer een tijdje zo dat er geen handmatige prijzen meer worden toegevoegd en alles verloopt via winkels die (middels een abonnement) hun prijslijst koppelen aan de pricewatch. Zie ook: Prijsvermeldingen van niet-klanten Pricewatch

Dat is ook iets wat nog een keer beter in de FAQ moet worden beschreven zie ik.

[ Voor 5% gewijzigd door Orion84 op 13-03-2012 09:01 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skizo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07-08-2024
Orion84 schreef op dinsdag 13 maart 2012 @ 08:59:
De FAQ hier op het forum is inderdaad een tikkeltje gedateerd. De FAQ die op de pricewatch pagina's zelf staat geeft wel de juiste link:
reviews: Tweakers.net FAQ

Overigens betekent dat niet dat er ook direct prijzen voor die shop opgenomen kunnen worden. Het is al weer een tijdje zo dat er geen handmatige prijzen meer worden toegevoegd en alles verloopt via winkels die (middels een abonnement) hun prijslijst koppelen aan de pricewatch. Zie ook: Prijsvermeldingen van niet-klanten Pricewatch

Dat is ook iets wat nog een keer beter in de FAQ moet worden beschreven zie ik.
ok bedankt!