Toon posts:

synology-ds211 of synology-ds212 welke harde schijf

Pagina: 1
Acties:
  • 311 views

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik ben van plan om een synology-ds211 of synology-ds212 te kopen. Mijn hardeschijven voor erin te steken moet ik apart kopen. Ik zou liefst 2TB hebben die minstens 50mb/s kan schrijven. Maar welke harde schijf maakt bijna geen lwaai (fluisterstil) en die niet veelverbruikt? Omdat ze 24/7 blijft aanliggen. Welke harde schijf zou er bijpassen?

Mvg

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15:35

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Beste Patrick3, Van harte welkom op GoT! :) Graag wil ik je er op wijzen dat GoT een forum is waar wij van een ieder een stukje eigen initiatief verwachten, zoals je in de huisregels hebt kunnen lezen bij het aanmelden.

Wij verwachten dan ook dat je eerst zelf op onderzoek uit gaat door FAQ's te lezen en de GoT search te gebruiken, om informatie uit reeds bestaande topic's te halen, zoals in dit geval uit het Synology ervaring topic: Het grote Synology topic - deel 4

Daarnaast is er genoeg informatie over hardeschijven in dit subforum te vinden, op het gebied van eigenschappen van de verschillende hardeschijven. Een fabrikant hanteerd vaak ook een lijst van componenten die getest zijn met hun produkt, in dit geval zal Synology vast een lijst hebben met getest hardeschijven in hun NAS systemen.

Er is dus genoeg dat je zelf eerst kunt gaan uitzoeken, daarom gaat dit topic dan ook op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.