Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahosensei84
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-03-2024
Na een lange tijd gezocht te hebben welke HD 6950 ik nou zou willen halen, zit ik erg te twijfelen tussen deze twee. 8)7

1 GB verschil tussen de MSI & Gigabyte... alleen hoor wel vaker dat die extra gig alleen nut heeft voor zeer hoge resoluties. :?

Mijn monitor zal 1920 x 1080 gaan draaien, verders met een i7 2700k en bovenstaande moederbord & voeding.

Iemand een idee....!

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 385882

....alleen hoor wel vaker dat die extra gig alleen nut heeft voor zeer hoge resoluties + hoge I/Q :) , ik zou voor 2GB gaan, maar hangt ook van welke games je speelt, nieuwer games zoals Crysis 2 en BF3 hebben meer aan groter video-RAM.

Of misschien?

pricewatch: Gigabyte GeForce GTX 560 Ti

Edit: als je veel AA instelt zou ik voor een nvidia gaan.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 385882 op 12-03-2012 05:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ahosensei84
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-03-2024
Ik neig ook naar de 2 gig idd, gezien het prijs verschil niet bepaald hoog is... benchmarks geven alleen aan dat die Gigabyte nogal hoog scoort, voor wat voor reden dan ook hoger dan de gemiddelde 6950 2gb.

Betreft de GTX 560, ben in me gaming leven 2 keer in bezit geweest van Nivdia. Eerste keer een Geforce 2 Titanium (Absoluut een geweldige kaart) En nu een 8800 GT. Betreft ati heb ik een Radeon 9800 gehad en bij verre de beste ervaring gehad met die kaart.

De 8800 GT helaas nogal een tegen valler, vanaf het moment dat ik hem kocht merkte je meteen zodra er ook maar ergens mistig, of rook, in een spel kwam dat de frames naar beneden kelderden. Iets wat ik nooit met Ati heb ervaren, dus vandaar mijn keuze voor Ati.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edmin
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 17-07 09:20

Edmin

Crew Council

get on my horse!

**LET OP** Welke videokaart moet ik kopen?
Lezen, dan zie je waarom ik dit topic ga sluiten en waar je _wel_ aan de gewenste info kunt komen. :)

Dit topic is gesloten.