Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Vraag verkoop Laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 216 views

• MichaelW85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 22:09
Beste mede Tweakers,

Ik zou graag 1 van mijn laptops willen verkopen maar vraag mij af of jullie mij kunnen adviseren over een verkoopprijs richting. De gegevens van mijn laptop zijn te vinden op onderstaande Tweakers link:

pricewatch: HP Pavilion dv7-1080ed (FP874EA)
de specs wat je daar ziet zijn exact de zelfde specs als mijn laptop.

Ik heb niet echt een idee wat ik nog voor de laptop kan "vragen' met de huidige verkoop van andere tweedehandse laptops en nieuwe laptops in de winkel.

Ter info:
De laptop functioneert naar behoren en er zijn totaal geen mankementen. Er zitten wat miniscule gebruikelijke gebruikersporen op en de batterij is nog top.

Graag wat advies over een eventuele vraagprijs.

Mvg en b.v.d.
Michael de Mooij

• RoofTurkey
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:28

RoofTurkey

PredatorKalkoen

Grillmeister

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 07:41

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Hoe oud is dat ding? Hij werd al sinds 2008 verkocht..dat is vrij oud in laptopland.

Ik denk dat je niet meer dan 200 euro moet verwachten, gelet op productiedatum, gebruikkersporen en natuurlijke slijtage (scharnieren, accu slijt hoe dan ook).

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Strikie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 10-11 22:16

Strikie

Athletics

17 inch,weinig gebruikerssporen goede batterij en blu-ray speler ik zeg € 275,-

::: All Terrain Boys ::: Cube LTD race

Verwijderd

Ik geloof er overigens weinig van dat de batterij nog 'top' is. Dat zul je op zn minst moeten testen. En een blu-ray drive is niet duur, €30 op ebay, ik zou op nog minder inzetten... Ter indicatie, mijn laptop met 1080p, HD5870 en een i5 (arrandale) kreeg ik voor €400 net verkocht....

Maar het forum is niet bedoeld voor dit soort vragen: daar heb je V&A voor. Om die reden ga ik dit topic sluiten.

Dit topic is gesloten.