Als NickH inderdaad niet meegaat, heb ik nog drie plekken over. Ik kan dan wel iemand oppikken aan de rand van Utrecht, maar eigenlijk wil ik die plekken niet voor vrijdag avond weggeven. (Ik hoop namelijk wel dat hij zich wat beter gaat voelen.)
Hij kan leuk worden.Zartok schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:39:
Ik zit ff te kijken, het weer wordt nou ook niet echt top, dus mogelijk dat ik dan solidair met NickH thuis blijf. Als ik ga, dan pak ik wss de intercity vanaf Rdam centraal naar Amersfoort. Mocht ik toevallig op de route van iemand liggen (A15 afslag 21, P+R oudelande) en ik zou nog mee kunnen rijden, mijn DM is open.
1. mennovanw, gaat vanaf rotterdam richting amersfoort, ik weet dat hij in de buurt van NS station alexander of metro station graskruid Leevmeister moet oppikken.
Echter ik weet ook dat Menno nog een vraagteken had of dat hij ging?
Meno weet je al wat je doet?
Misschien dat je met Meno mee kan?
2. Als meno niet ging heb ik al een afspraakje met Leevmeister, dat ik hem daar ophaal en dan weer een stukje richting Zoetermeer rij om daar de volgende passagier mee te nemen. Als ik toch richting Station Alexander ga kan ik je ook wel meenemen, echter geld alleen als ik ook Leevmeister meeneem.
Oppik tijd zou rond 7:15-7:30 zijn.
3. Ridderkerk is voor mij echt te verom. Echter als jij in vlaardingen afzet kan worden kan je daar instappen.
Opstap plek zal vlak bij de snelweg zijn.
Auto vertrekt om rond 7:00, wil namelijk rond 9:00 aankomen in Amersfoort. Om toch nog wat plaatjes van dieren te schieten.
NickH schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 10:03:
Er zit een redelijke kans in dat ik niet mee ga. Ik zit nu anderhalve week ziek thuis door de combinatie lage weerstand + griep + vaccinaties (hep.a/hep.b) voor mijn reis naar Thailand.![]()
Mijn vriendin (mijn +1) komt dan ook niet, ik ben met DickCAH en Zartok nog even een het kijken hoe we Zartok (mijn neefje) wel richting DickCAH/Dierentuin kunnen krijgen. (note to Zartok: tijd voor je rijbewijs)
@ Zartok: Niet zeuren over het weer, doe je die groene sjaal maar weer om

Mijn +1 komt ook niet. Collega heeft afgezegd, persoonlijk denk ik dat hij niet durft.....maargoed..
Vriendin was niet blij dat het nu nét deze zaterdag moest zijn (alsof ik het plots bedacht heb
[ Voor 8% gewijzigd door sapphire op 10-05-2012 23:12 ]
Wat heb ik er weer zin in mannen, de laatste meet voor mij (Emmen) is alweer veelste lang geleden maar was rete gezellig en zelfs nog wat leuke pics aan overgehouden
Zo te zien is de vertrouwde club er ook weer en wat nieuwe gezichten, leuk! Het weer zit ook mee zover ik nu kan zien dus dat wordt een top dag.
Tot snel allen!
Tot snel allen!
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Even met duidelijkere letters: Zullen we om 12.30uur bij de Olifant afspreken om samen te lunchen en misschien ook een groepsfoto maken?
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Lijkt me prima plan Universal Creations
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
CheckUniversal Creations schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:52:
Even met duidelijkere letters: Zullen we om 12.30uur bij de Olifant afspreken om samen te lunchen en misschien ook een groepsfoto maken?

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
PrimaUniversal Creations schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 00:52:
[mbr]Even met duidelijkere letters: Zullen we om 12.30uur bij de Olifant afspreken om samen te lunchen en misschien ook een groepsfoto maken?[/mbr]
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn.
De rest natuurlijk veel plezier gewenst!
De rest natuurlijk veel plezier gewenst!
Kink FM radio player. Doet aan ultracrepidarianisme
Excuus voor het late antwoord, maar ik ben er morgen gewoon bij. Ga volgende week pas naar Toronto.Rubencs schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 18:43:
Hij kan leuk worden.
1. mennovanw, gaat vanaf rotterdam richting amersfoort, ik weet dat hij in de buurt van NS station alexander of metro station graskruid Leevmeister moet oppikken.
Echter ik weet ook dat Menno nog een vraagteken had of dat hij ging?
Meno weet je al wat je doet?
Misschien dat je met Meno mee kan?
Ik denk dat ik een uurtje of 8 ga rijden, ben ik half negen op Alexandrium. Nog 1 plaats over momenteel.
DM even voor details / nummers etc.
EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts
Verwijderd
Ik loop nog steeds te klooien met een enorme blaar, veel meer dan een half uur lopen zit er niet in dus moet ik helaas verstek laten gaan.
Veel plezier allen, het weer zit als het goed is wel mee
Veel plezier allen, het weer zit als het goed is wel mee
op de slippers komen Krusher, het blijft droog
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Verwijderd
Leuk voor in huis en op het strand misschien, maar niet op straat 
/me vind het maar ondingen..

/me vind het maar ondingen..
Last minute aanmelding:
Ik moest eigenlijk werken morgen, maar gaat niet door dus ik kan mee.
Ik kom met de Auto va omgeving Eindhoven (Veldhoven), Ik moet echter wel eerder weg (ong 15:00u).
Het volgende neem ik mee:
Nikon D7000
Nikon MB-D11
Nikon AF-S VR 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF DX
Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G
Ik kom met de Auto va omgeving Eindhoven (Veldhoven), Ik moet echter wel eerder weg (ong 15:00u).
Het volgende neem ik mee:
Nikon D7000
Nikon MB-D11
Nikon AF-S VR 18-200mm f/3.5-5.6 G ED-IF DX
Nikon AF-S DX 35mm f/1.8G
De cursus kon niet verzet worden naar vandaag, dus ik heb me ook afgemeld
.
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Deserteurs !
Wel jammer dat jullie niet kunnen mannen, erg jammer
Wel leuk dat jb1981 meegaat
Ik twijfel of ik nog even een Black Rapid strapje zal halen voor morgen, rij praktisch langs de winkel in A'dam dus....maargoed wel prijzig die krengen en stond pas voor oktober op de planning
@Krusher: Serieus rolstoeltje is zo geregeld hoor, ik wil best duwen, zolang ik m'n tas er aan mag hangen
Wel jammer dat jullie niet kunnen mannen, erg jammer
Wel leuk dat jb1981 meegaat
Ik twijfel of ik nog even een Black Rapid strapje zal halen voor morgen, rij praktisch langs de winkel in A'dam dus....maargoed wel prijzig die krengen en stond pas voor oktober op de planning
@Krusher: Serieus rolstoeltje is zo geregeld hoor, ik wil best duwen, zolang ik m'n tas er aan mag hangen
[ Voor 15% gewijzigd door sapphire op 11-05-2012 20:27 ]
Verwijderd
Leuk dat rolstoel idee, maar ik moet nog van huis naar het NS station etc
Bovendien zie dat helemaal niet zitten in een rolstoel (been there before
)
Heb voor een aantal dagen de boodschappen geregeld, zodat ik mijn voet de komende dagen met rust kan laten. Lijkt mij een veel verstandiger idee 
Bedankt voor de geste iig

Bedankt voor de geste iig
Kan haast niet geloven wat er hierna komt, maar ik sluit me bij die groep aansapphire schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 20:26:
Deserteurs !

Zartok, ik verwacht een uitgewerkte patsfactor formule op mijn bureau maandagmorgen!
Jammer van iedereen die niet mee kan natuurlijk
Hier thuis is ondertussen het plan ontstaan om een kampvuurtje te bouwen vanavond, en mij kennende voel ik er dan de volgende morgen niet zo veel voor om 20KM te gaan fietsen. Komt er nog iemand langs Utrecht/Driebergen die nog plek heeft in zijn auto?
Jammer van iedereen die niet mee kan natuurlijk
Hier thuis is ondertussen het plan ontstaan om een kampvuurtje te bouwen vanavond, en mij kennende voel ik er dan de volgende morgen niet zo veel voor om 20KM te gaan fietsen. Komt er nog iemand langs Utrecht/Driebergen die nog plek heeft in zijn auto?
Ik ga over de A12 en heb nog plek, dus DM maar als je nog mee wil.
[ Voor 3% gewijzigd door Radiant op 11-05-2012 21:26 ]
Die vraag lag er voor mij Citruspers, volgens mij had DickCAH nu plekken vrij. Het zou wel prettig zijn als ie dan reageert.
citruspers schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 21:21:
Zartok, ik verwacht een uitgewerkte patsfactor formule op mijn bureau maandagmorgen!
...
code:
1
| todolist.Add(new task('patsfactor formule uitwerken', prio.low, duration.low)); |
Uhm, ik krijg een buffer overflow: Computer says no

Top dat je ook mee komt gozer, dat wordt gezellig!jb1981 schreef op vrijdag 11 mei 2012 @ 17:32:
Last minute aanmelding:
Weer bericht voor morgen:
Morgen zijn er naast wolkenvelden ook zonnige momenten en is er een kleine kans op een bui. Met een maximumtemperatuur van 13 graden is het tamelijk fris. De noordwestelijke wind is matig en aan de kust (vrij) krachtig. (Bron: KNMI)
[ Voor 38% gewijzigd door Donnie op 11-05-2012 21:49 ]
Verwijderd
Ja, ik heb plek over en ik kom langs Utrecht.
Sorry dat ik niet eerder reageerde. Mijn vrouw had mijn laptop in beslag genomen en oh, ja, ik was op een verjaardag, dus tja....
Flappie heeft een DM. Ik zal er ook nog eentje naar weet ik wie die vanuit utrecht/driebergen een lift nodig had...
Sorry dat ik niet eerder reageerde. Mijn vrouw had mijn laptop in beslag genomen en oh, ja, ik was op een verjaardag, dus tja....
Flappie heeft een DM. Ik zal er ook nog eentje naar weet ik wie die vanuit utrecht/driebergen een lift nodig had...
Het is al weer een tijd geleden dat ik 'serieus' iets heb gedaan met mijn DSLR. Het lag niet aan de organisatie van de Den Haag meet, maar wellicht wel aan de kou. Sinds die meet eigenlijk geen tijd meer gehad 
Vandaag eigenlijk sinds lange tijd weer eens "per ongeluk" op GoT en blijkt er weer een meet te zijn! Dus ik zal morgen ook van de partij zijn.
Wel eerst even een dikke laag stof verwijderen en de accu aan de lader leggen, ben ik bang.
Jammer dat er zo veel mensen niet kunnen komen, maar ik zal het aantal NickonSimon's wel weer iets opkrikken
* JeroenE gaat zijn handleiding ook maar weer zoeken. Hoe werkte het nou ook al weer?
NB Ik kom uit Amersfoort dus ik kan niet echt een lift geven
Vandaag eigenlijk sinds lange tijd weer eens "per ongeluk" op GoT en blijkt er weer een meet te zijn! Dus ik zal morgen ook van de partij zijn.
Wel eerst even een dikke laag stof verwijderen en de accu aan de lader leggen, ben ik bang.
Jammer dat er zo veel mensen niet kunnen komen, maar ik zal het aantal NickonSimon's wel weer iets opkrikken
* JeroenE gaat zijn handleiding ook maar weer zoeken. Hoe werkte het nou ook al weer?
NB Ik kom uit Amersfoort dus ik kan niet echt een lift geven
[ Voor 5% gewijzigd door JeroenE op 11-05-2012 23:09 ]
Leuk dat je komt en wel lekker toevallig dat je het precies op tijd ziet.
ik zal er morgen ook gewoon bij zijn.
als mensen nog een lift nodig hebben, ik kom via de A27 en de A1 vanuit Almere.
als mensen nog een lift nodig hebben, ik kom via de A27 en de A1 vanuit Almere.
60D / 70-200 F4L IS / 17-40 F4L Volvo 480 Turbo rijder!!
Iemand die toevallig een goede 1.4x TC heeft om uit te proberen? Dus Canon II of III of nog beter de Kenko MC4 (die ga ik waarschijnlijk kopen).
Emmen is alweer te lang geleden dus laat ik dan ook maar last-minute boeken ter compensatie voor niet-kunners. had het topic al wel gezien maar moest eea afwachten tot vanavond of het ging lukken.
tot over 9u 45m mensen!
tot over 9u 45m mensen!
Sony a6700 + primes | Trek Checkpoint SL5 Gen2 | Trek Emonda SL7 2019
Tip (ook al denk ik dat de meesten hier dat wel weten): koop je ticket online, dat scheelt wachten in de rij.
Kak....Alarm set for 5 hours and 45 minutes
Er wordt morgen NIET geschreeuwd.
Goeie tip, zo maar even doen nogUniversal Creations schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 00:29:
Tip (ook al denk ik dat de meesten hier dat wel weten): koop je ticket online, dat scheelt wachten in de rij.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Ik ben een half uurtje later, zo rond 10.30.
Schijnt morgen Moederdag te zijn, had al een half kado...nu nog wat erbij kopen. Maar de winkels gaan pas om 9u open
Schijnt morgen Moederdag te zijn, had al een half kado...nu nog wat erbij kopen. Maar de winkels gaan pas om 9u open
En jawel hoor, de eerste "ho i, jullie zijn ook voor de fotocursus toch?" Is voorbij gekomen.
Verwijderd
Zo, ik ben weer thuis. Wel ergens anders naartoe geweest, maar anders had ik misschien wel naar Amersfoort gekomen.
En thuis
Was een leuke dag en heb lekker veel gelachen. Foto's volgen zsm, eerst even een schoolproject afronden
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
En weer thuis! Nu eerst even lekker eten en dan maar beginnen met uitzoeken...
Standard Operating Procedure voor Maxifoto... Ik kan het wetenOrion84 schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 09:47:
Oeh, hip, dierenpark crew maakt familiefoto's met een flitser recht omhooggericht (met bouncecard)
Ook zojuist weer thuis afgezet door Menno. Ga nu direct de foto's sorteren en uploaden zodat ze vanavond wel ongeveer klaar zijn 
EDIT: en ook gelijk maar toch even Camera Raw 7.1 moeten downloaden om de foto's van G-Tus z'n 5DIII te kunnen zien in lightroom
EDIT: en ook gelijk maar toch even Camera Raw 7.1 moeten downloaden om de foto's van G-Tus z'n 5DIII te kunnen zien in lightroom
[ Voor 34% gewijzigd door Leevmeister op 12-05-2012 18:56 ]
En ook weer thuis 
Serieuze foto's mogen in [verzamel] Dierentuinmeet mei 2012, minder serieus spul mag gewoon hier.
Serieuze foto's mogen in [verzamel] Dierentuinmeet mei 2012, minder serieus spul mag gewoon hier.
Was echt heel gezellig, heb niet iedereen gezien bij het gedag zeggen dus bij deze, bedankt voor deze gezellig dag mannen! Foto's komen snel, al zijn het er niet zo heel veel geworden...
Alle leuke tweakers waren op de meeting....Verwijderd schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 18:53:
Het was wel rustig en saai hier op het forum vanmiddag door dit soort meetings.
Ik trap maar weer eens af:
"Heej, ruik jij die ook?"

"Leuk, zo'n fisheye"

"Sexy and I know it"

"Wat zit er nou IN zo'n fisheye?"

"Aap overdenkt zonden"

"Leuk zo'n dierentuin, MAAR AL DIE GOZERS MET DIE CAMERA'S!!!"

"Hoe bedoel je, in het basispakket wordt tandartszorg geschrapt?"

"Kijk ma, ik ben een slang met haar!!"

"Ow jezus, waar is die Sigma-dop nou gebleven?"

"Leuk, zo'n fisheye"

"Sexy and I know it"

"Aap overdenkt zonden"

"Leuk zo'n dierentuin, MAAR AL DIE GOZERS MET DIE CAMERA'S!!!"

"Hoe bedoel je, in het basispakket wordt tandartszorg geschrapt?"

"Kijk ma, ik ben een slang met haar!!"

"Ow jezus, waar is die Sigma-dop nou gebleven?"

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
Briljantmennovanw schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:26:
...
waarom niet in het serieuze topic?
[ Voor 9% gewijzigd door Zartok op 12-05-2012 19:30 ]
iedereen thuis en posten!!1! 
inmiddels gegeten en dochter naar bed, inladen die kaartjes dan maar
was uitermate gezellig heren!
inmiddels gegeten en dochter naar bed, inladen die kaartjes dan maar
was uitermate gezellig heren!
Zo, even wat foto's door Lightroom gehaald. Het was wederom erg gezellig mensen!
Ook "Sexy and I know it"

Zit je net lekker rustig te vlooien, beginnen die kinderen weer te klooien!

Tweakers in het wild

De vrouw rechts kijkt erg bedenkelijk

500/4 met tussenringen experiment

Nikon 14-24 van dichtbij

Naast de bruids-shoot en de foto-cursus mocht de flitsende Nikonian ook afgevinkt worden

En nog wat foto's van Tweakers:

Ook "Sexy and I know it"

Zit je net lekker rustig te vlooien, beginnen die kinderen weer te klooien!

Tweakers in het wild

De vrouw rechts kijkt erg bedenkelijk

500/4 met tussenringen experiment

Nikon 14-24 van dichtbij

Naast de bruids-shoot en de foto-cursus mocht de flitsende Nikonian ook afgevinkt worden

En nog wat foto's van Tweakers:

Wat was de nickname van deze tweaker ook alweer?

DSC_6033.jpg by RiencovdM, on Flickr
Citruspers en Leevmeister filmen in 3D

IMG_6281.jpg by RiencovdM, on Flickr

DSC_6142.jpg by RiencovdM, on Flickr

DSC_6206.jpg by RiencovdM, on Flickr

DSC_6208.jpg by RiencovdM, on Flickr

DSC_6210.jpg by RiencovdM, on Flickr

DSC_6033.jpg by RiencovdM, on Flickr
Citruspers en Leevmeister filmen in 3D

IMG_6281.jpg by RiencovdM, on Flickr

DSC_6142.jpg by RiencovdM, on Flickr

DSC_6206.jpg by RiencovdM, on Flickr

DSC_6208.jpg by RiencovdM, on Flickr

DSC_6210.jpg by RiencovdM, on Flickr
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Fisheye spielerei

DSC_6022.jpg by FrankVl, on Flickr
Nikon 300/2.8 vs. Canon 500/4

DSC_5949.jpg by FrankVl, on Flickr
More:
http://www.flickr.com/pho...s/sets/72157629695345166/

DSC_6022.jpg by FrankVl, on Flickr
Nikon 300/2.8 vs. Canon 500/4

DSC_5949.jpg by FrankVl, on Flickr
More:
http://www.flickr.com/pho...s/sets/72157629695345166/
[ Voor 3% gewijzigd door Orion84 op 12-05-2012 20:38 ]
YES ik heb elke foto nog weten te ontwijken
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Ooh, wacht maar, ik heb wel een paar van je
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Ohhhh bummer!
* Ventieldopje doet snel de foto's inladen doen ...
www.maartendeboer.net
1D X | 5Ds | Zeiss Milvus 25, 50, 85 f/1.4 | Zeiss Otus 55 f/1.4 | Canon 200 f/1.8 | Canon 200 f/2 | Canon 300 f/2.8
Ventieldopje schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:41:
Ohhhh bummer!![]()

Juah maar dat ben ik niet op die foto! Kan wel zijn dat menno schrok van me op dat moment ofzo
www.maartendeboer.net

IMG_0573.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
Menno met zijn radioactieve meetzoeker

IMG_0588.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
Je gaat met Tweakers naar de dierentuin en wat doen ze ...

IMG_0591.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
www.maartendeboer.net
Wacht maar Maarten, wilde je nog sparen.....maar nu
@Leevmeister ... LOL 
Beetje naar bloempjes staren in de dierentuin

IMG_0782.jpg by Maarten de Boer, on Flickr

IMG_0682.jpg by Maarten de Boer, on Flickr

IMG_0676.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
Bah bah ... maar vooruit ik plaats hem toch!

IMG_0665.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
Wat moeten die enge Nikonians van me!!

IMG_0700.jpg by Maarten de Boer, on Flickr

IMG_0853.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
... Ohooooooo ... betrapt!

IMG_0696.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
Beetje naar bloempjes staren in de dierentuin

IMG_0782.jpg by Maarten de Boer, on Flickr

IMG_0682.jpg by Maarten de Boer, on Flickr

IMG_0676.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
Bah bah ... maar vooruit ik plaats hem toch!

IMG_0665.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
Wat moeten die enge Nikonians van me!!

IMG_0700.jpg by Maarten de Boer, on Flickr

IMG_0853.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
... Ohooooooo ... betrapt!

IMG_0696.jpg by Maarten de Boer, on Flickr
[ Voor 29% gewijzigd door Ventieldopje op 12-05-2012 21:16 ]
www.maartendeboer.net
Ze heette Polio, Polio of zooooo..
Shit nu baal ik pas écht dat ik er niet bij was...
Nou ja, als ik was meegegaan had het vast geregend, die mazzel heb ik nu eenmaal dus jullie mogen me wel dankbaar zijn dat ik jullie dat bespaard heb.
Aan de positieve kant: de operatie van de hond is goed verlopen en ze huppelt nu vrolijk rond in huis. Alleen mag ze de komende 6 weken bijna niet lopen en pas daarna kunnen we beginnen met de revalidatie.
Aan de positieve kant: de operatie van de hond is goed verlopen en ze huppelt nu vrolijk rond in huis. Alleen mag ze de komende 6 weken bijna niet lopen en pas daarna kunnen we beginnen met de revalidatie.
Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
Ook deze kunnen afhandelen, ik ben klaar voor de vogels van morgen.

Ging een heel stuk sneller dan in Emmen. Of was deze groep gewoon makkelijker?

Technisch mislukt, en toch vind ik hem wat hebben.

Daar komt de volgende.

Technisch mislukt, en toch vind ik hem wat hebben.

Daar komt de volgende.

Fotograaf was gewoon beter en heeft geen uurtarief, dus dat scheelt veel nutteloos tijdverdrijf om maar uren te kunnen schrijvenRubencs schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 21:40:
[afbeelding]
1. Wat nou DSLR? HTC Sensation One X FTW!

2. Meest gebruikte lens? Fisheye?

3. Meest ongebruikelijke lens?

4. Potentiele overstapper

5. Radioactieve meetzoeker!

6. D2H met filmfuctie (en gaffertape!)

7. 5D2 met twee filmfuncties!

8. Tweakers en glijbanen...

9. Groepsfotograaf zonder uurtarief

10. G-Tus macroënd zonder IS!

11. Tweakers in een nettegang.

12. Nog meer macro.

13. Flappie met 1D 500F4

14. Die combo dus

15. Leevmeister

16. Fisheyefoto van mij door Menno op de foto gezet door Jeroen met een fisheye.

17. Gert-Jan met bokehBart!

MOAR!!! (In mijn veelste grote Dropbox ondertussen)

2. Meest gebruikte lens? Fisheye?

3. Meest ongebruikelijke lens?

4. Potentiele overstapper

5. Radioactieve meetzoeker!

6. D2H met filmfuctie (en gaffertape!)

7. 5D2 met twee filmfuncties!

8. Tweakers en glijbanen...

9. Groepsfotograaf zonder uurtarief

10. G-Tus macroënd zonder IS!

11. Tweakers in een nettegang.

12. Nog meer macro.

13. Flappie met 1D 500F4

14. Die combo dus

15. Leevmeister

16. Fisheyefoto van mij door Menno op de foto gezet door Jeroen met een fisheye.

17. Gert-Jan met bokehBart!

MOAR!!! (In mijn veelste grote Dropbox ondertussen)
[ Voor 4% gewijzigd door Zandpad op 15-05-2012 11:08 ]
Ik heb de meeste tweakers in 1 shot:

Wie plant er even namen in?

G-Tus weet vast wel wie wat vast houdt, dus die mag hierin gear benoemen in de foto
De rest van de set: http://www.flickr.com/pho...s/sets/72157629696648148/ (de foto's genomen met de Zeiss haal je er zo uit natuurlijk...)

G-Tus weet vast wel wie wat vast houdt, dus die mag hierin gear benoemen in de foto
De rest van de set: http://www.flickr.com/pho...s/sets/72157629696648148/ (de foto's genomen met de Zeiss haal je er zo uit natuurlijk...)
[ Voor 5% gewijzigd door Universal Creations op 12-05-2012 22:10 ]
Nou daar gaat ie dan, Nickname met echte naam tussen haakjesUniversal Creations schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:08:
Ik heb de meeste tweakers in 1 shot:
[afbeelding]
Achterste rij, van links naar rechts
- Spikey (Ronny)
- Speeltje (Patrick)
- Phehistyr (Rienco)
- Donnie (Arno)
- JeroenE
- Thierry
- Ventieldopje (Maarten)
- Pixeltje (Sjaak)
- Leevmeister (Levi)
- Zandpad (Koen)
- Rubencs (Ruben)
- Radiant (?)
- Tok027 (Thomas)
- G-Tus (Gert-Jan)
- Citruspers (Marijn)
- JB1981 (John)
- PowerUp (Bart)
- Dazedream (Alex)
- Deathchant (Andy)
- Hagelslager (Ron)
- Universal Creations (Paul)
- Sapphire (Willem)
- Orion84 (Frank?)
- Fl4pp13 (Job)
- DickCAH (Dick)
- Servertje (Jeroen)
- Tyno (Martijn?)
- mennovanw (Menno)
Dat is wel een uitdaging...Universal Creations schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:08:
[afbeelding]
Achterste rij, van links naar rechts
- Nikon D40 met Samyang 8mm fish+Nikon D90 met Samyang 85/1.4
- Canon 7D met 100-400
- Nikon D700 met Zeiss 100/2?
- Canon 7D met 70-300 IS
- Nikon D80 met 18-135
- Nikon D40 met 24-70
- Dubbele lippiercing
- Canon 40D met Tamron/Tokina? 500/8 spiegellens
- Nikon D5000 met 70-300VR
- Canon 1D4 met 500/4 IS
- Fuji X100+Canon 7D met 100-400
- Canon 60D met 70-200/4 IS
- Canon 5D3 met 200/2.8
- Canon 500D met 70-200/2.8 IS
- Nikon D2h met Sigma 10mm? fish
- Nikon D7000 met 18-200 VR2
- Sony a580 met Sony 50/1.8
- Canon 40D met 70-200/4 IS?
- Canon 40D met 85/1.2
- Nikon D300 met Sigma 70-200
- Gearloze fotograaf van deze foto(Canon 5D2 met Sigma 50/1.4)
- Canon 5D2 met 100-400
- Nikon D7000 met 300/4
- Nikon D7000 met 70-300VR
- Nikon D300 met 300/2.8 AF-D+D700 met 8mm Peleng fish
- Canon 5D2 met 100L Macro
- Canon 5D2 met 70-200/2.8 IS v2
- Canon 1D3 met 8-15 fish
[ Voor 42% gewijzigd door Universal Creations op 14-05-2012 01:59 ]
achterste rij helemaal links ben ik
unknowndude1 == Spikey (Ronny)
UC: toegevoegd
Edit op Edit
gear op groepsfoto
D40 + samyang 8mm (correct dus) + D90+ Samyang 85mm 1.4
unknowndude1 == Spikey (Ronny)
UC: toegevoegd
Edit op Edit
gear op groepsfoto
D40 + samyang 8mm (correct dus) + D90+ Samyang 85mm 1.4
[ Voor 48% gewijzigd door Spikey op 12-05-2012 22:52 ]
Ik vond het erg gezellig vandaag.
Eerst maar eens bijslapen, foto's komen morgen. fl4pp13 = Job trouwens.
Whoho! Was een topdag! Vanaaf helaas zaken voor m'n nieuwe huisje moeten regelen, dus de foto's laten nog even op zich wachten. Degene die er al staan, geweldig 
Nog even wat aanvulling op de groupshot:
Op de groupshot sta ik (Dazedreams/Alex) als "unknowndude7" en ja, met de Canon 40D met 70-200/F4 IS
Speeltje is a.k.a. Patrick
Unknowndude6 is JB1981 a.k.a. John
Donnie is a.k.a. Arno
Nog even wat aanvulling op de groupshot:
Op de groupshot sta ik (Dazedreams/Alex) als "unknowndude7" en ja, met de Canon 40D met 70-200/F4 IS
Speeltje is a.k.a. Patrick
Donnie is a.k.a. Arno
Verwijderd
Jongens, wat ziet het er gezellig uit, zèg! Leuke foto's! En goede dag hadden jullie uitgekozen, want het was volgens mij prachtig weer..
Voor het lijstje:Dazedreams schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 23:14:
Ik heb een D7000 met een Nikon 18-200mm VRII
1: "huh? wat moeten die tweakers hier nou ?"

IMG_0694.jpg by Leevmeister, on Flickr
2: Citruspers test mogelijkheden 3D fisheye fotografie uit

IMG_0859.jpg by Leevmeister, on Flickr
3: Door het glaasje heen kijken

IMG_0861.jpg by Leevmeister, on Flickr
4: Servertje "gefisheyed"

IMG_0876.jpg by Leevmeister, on Flickr
5: "oplossing voor het gebrek van filmmodus op de Nikon D2H"

IMG_0900.jpg by Leevmeister, on Flickr
6: Ook de ezels moesten gefish'ed worden

IMG_0906.jpg by Leevmeister, on Flickr
7: Groepsfoto moment

IMG_0928.jpg by Leevmeister, on Flickr
More here: http://www.flickr.com/pho...r/sets/72157629696989740/

IMG_0694.jpg by Leevmeister, on Flickr
2: Citruspers test mogelijkheden 3D fisheye fotografie uit

IMG_0859.jpg by Leevmeister, on Flickr
3: Door het glaasje heen kijken

IMG_0861.jpg by Leevmeister, on Flickr
4: Servertje "gefisheyed"

IMG_0876.jpg by Leevmeister, on Flickr
5: "oplossing voor het gebrek van filmmodus op de Nikon D2H"

IMG_0900.jpg by Leevmeister, on Flickr
6: Ook de ezels moesten gefish'ed worden

IMG_0906.jpg by Leevmeister, on Flickr
7: Groepsfoto moment

IMG_0928.jpg by Leevmeister, on Flickr
More here: http://www.flickr.com/pho...r/sets/72157629696989740/

D40_3298 by ronny.., on Flickr
straight from Chernobyl

DSC_22530 by ronny.., on Flickr

DSC_22544 by ronny.., on Flickr
Lunch!

DSC_22562 by ronny.., on Flickr
Smile allemaal!

DSC_22565 by ronny.., on Flickr
hmm, me likes!

DSC_22668 by ronny.., on Flickr
set op flickr: http://www.flickr.com/pho...n/sets/72157629698232032/
Verwijderd
Unknowndude3 = Thierry
Gear Unknowndude3 = Nikon D40 met 24-70 f2.8
Foto's uitzoeken is niet voor vandaag. Ik mag weer op bezoek bij mijn schoonfamilie en op de een of andere manier heeft iedereen me gisteravond ook uitstekend van het foto's uitzoeken afgehouden.
Trouwens wel opvallend dat je in Amersfoort nergens dicht bij de beesten kan komen, aangezien iedere zichzelfrespecterende canon fotograaf kennelijk 500 mm nodig had.
Volgende keer neem ik mijn verrekijker mee.
Gear Unknowndude3 = Nikon D40 met 24-70 f2.8
Foto's uitzoeken is niet voor vandaag. Ik mag weer op bezoek bij mijn schoonfamilie en op de een of andere manier heeft iedereen me gisteravond ook uitstekend van het foto's uitzoeken afgehouden.
Trouwens wel opvallend dat je in Amersfoort nergens dicht bij de beesten kan komen, aangezien iedere zichzelfrespecterende canon fotograaf kennelijk 500 mm nodig had.
[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2012 08:04 ]
Dat ben ik, als ik het goed heb (ik heb een groene jas aan, voor als het niet klopt).unknowndude2
Ik heb een Nikon D80 met 18-135mm F3.5-5.6G in mijn handen op de groepsfoto.
Zoals ik al min of meer verwacht had heb ik (weer) geleerd dat
- ik vaker foto's moet maken zodat ik nog weet waar alle knopjes voor zijn
- het helpt als je de iso code 'goed' instelt en daar niet pas na een paar uur aan denkt
- het gezellig is op een meet
- het goed is dat ik wat foto's op de auto-stand heb genomen zodat ik toch nog een paar mooie plaatjes heb

02: Actie bij de kamelen

03: Laatste controle van de instellingen voor de groepsfoto

04: Tweakers op zoek naar Geheimtipps van de fotocursuscursisten

En ook nog wat dieren:
05: Mijn camera kan gelukkig wel autofocussen op een zebra

06:Giraffe

07: Schreeuwlelijk

Toffe plaat!!mennovanw schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 19:26:
[afbeelding]
Gisteren was het echt weer een super gezellige meet, echt zoals een tweakers-meet bedoeld is.
Hierbij alvast enkele van mijn plaaten:
1. 3x Fisheye

2. Nikon D300 of een Galaxy note? die keuze is snel gemaakt...

Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook

Movie-mode addon

Grote Nikon, klein lensje

Hey Menno, ik heb toch een flare gevonden in je fisheye

Tijgers kieken

Kom daar eens vanaf!

"Psst, kijk eens achter je"

Filmcrew was ook aanwezig

Tweakers in het donker
Kom maar opsapphire schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 20:57:
Wacht maar Maarten, wilde je nog sparen.....maar nu
www.maartendeboer.net
En bij deze ook mijn foto's van de meet! Dier- en tweakerfotografie met een 10mm fisheye op 4 Megapixels
"You talkin' to me?"

Olympus, en we hebben 'm niet eens uitgelachen!

Otter nonsense

F/0.95

"Had ik maar een zonnekap op mijn rangefinder!"

Piewie! (zoals de oudere vrouw penguins noemde)

Nog een Piewie

"Had ik maar een camera......"

Extreme Uber-tele-uber macrofotografie (zonder IS)

Ezel
face

Iets met neus in andermans zeken/fisheyes

Glijbaantweaker van de andere kant

Ik snap niet waarom je telelenzen nodig hebt voor vogelfotografie?

Popup flash!

Paul werkte niet volgens uurtarief en zette daarom de self-timer extra kort

Kan een mens niet eens even rustig poepen?

"Of wij van de dierenfotografie cursus zijn?"

Up close

Levi bij de olifanten

Tweakers in het net

Koen verdwijnt in de glijbaan

Welkomstcommitee

Wazaaaa!

Wazaaaa! 2

Wazaaaa! 3

Levi met Tilt-shift

"kakpolarisatiefilters..."

Voorzien van tripod, en tripod!

Wat een inspanning, die bij fotografeer ik wel van een afstandje...

Gekke toeristen...zo'n beest moet je gewoon naar je toe laten komen

Kiss the lens

I haz teh bionic fisheye
"You talkin' to me?"

Olympus, en we hebben 'm niet eens uitgelachen!

Otter nonsense

F/0.95

"Had ik maar een zonnekap op mijn rangefinder!"

Piewie! (zoals de oudere vrouw penguins noemde)

Nog een Piewie

"Had ik maar een camera......"

Extreme Uber-tele-uber macrofotografie (zonder IS)

Ezel

Iets met neus in andermans zeken/fisheyes

Glijbaantweaker van de andere kant

Ik snap niet waarom je telelenzen nodig hebt voor vogelfotografie?

Popup flash!

Paul werkte niet volgens uurtarief en zette daarom de self-timer extra kort

Kan een mens niet eens even rustig poepen?

"Of wij van de dierenfotografie cursus zijn?"

Up close

Levi bij de olifanten

Tweakers in het net

Koen verdwijnt in de glijbaan

Welkomstcommitee

Wazaaaa!

Wazaaaa! 2

Wazaaaa! 3

Levi met Tilt-shift

"kakpolarisatiefilters..."

Voorzien van tripod, en tripod!

Wat een inspanning, die bij fotografeer ik wel van een afstandje...

Gekke toeristen...zo'n beest moet je gewoon naar je toe laten komen

Kiss the lens

I haz teh bionic fisheye

Hier sta ik
Nogmaals dank voor het mogen lenen van 2 geweldige lenzen
Unknown dude 8; Ron (Hagelslager) met een d300 en sigma 70-200 HSM (en vast nog allerlei andere hippe afkortingen) maar geen IS.G-Tus schreef op zaterdag 12 mei 2012 @ 22:17:
[...]
Voorste rij, van links naar rechtsGaarne enige hulp met de vraagtekens en unknowndudes.
- unknowndude8
[...]

dierentuin_amersfoort_panorama_8 by ronny.., on Flickr
pano-cam stond op jpg

Deze en 8 meer in de set op flick
[ Voor 8% gewijzigd door Spikey op 14-05-2012 00:15 ]
Let op:
Graag zou ik van de mensen die zich al ingeschreven hebben en die zich nog inschrijven de volgende informatie ontvangen. Voor meer info zie hier
Graag zou ik van de mensen die zich al ingeschreven hebben en die zich nog inschrijven de volgende informatie ontvangen. Voor meer info zie hier