FYI: Mijn +1 is niet mijn vrouw.... Mijn vrouw is niet zo van de foto's en zo.
Helaas veel te ver weg voor mij, dat red mijn scootmobiel niet 
Met de trein geen doen voor mij, misschien is het voor in de toekomst een idee om eens aan Landgoed Hoenderdaell te denken, dan ben ik zeker van de partij !
In ieder geval veel plezier allemaal !
Met de trein geen doen voor mij, misschien is het voor in de toekomst een idee om eens aan Landgoed Hoenderdaell te denken, dan ben ik zeker van de partij !
In ieder geval veel plezier allemaal !
To do or not to do...
Nee dat word em niet, ik ben (ondanks dat er een knipoog staat) echt afhankelijk van een scootmobiel, kan helaas niet lang meer lopen.JvdGeest schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:13:
Misschien dat je met een tweaker mee kunt rijden?
Toch bedankt.
To do or not to do...
Verwijderd
Ik zie net waar landgoed hoenderdael ligt, dus ik denk dat je voor mij toch echt te ver uit de slinger woont. Echter ik zou me er niet op verkijken wat sommige tweakers eventjes gemakkelijk kunnen organiseren.
Ik weet bijvoorbeeld dat je ook van die min-of-meer klapbare scootmobiels hebt. Nou, die raak ik zo kwijt in mijn auto. Ik ben niet de enige. (Of anders gezegd: Niet alle tweakers rijden in een fiat panda.) Sterker nog, het aandeel "best stevige auto's" is bij de gemiddelde fotografie meet helemaal niet zo laag.
Maar goed, het staat je natuurlijk ook vrij om zelf de stoute schoenen aan te trekken en een meeting te organiseren op een plek die jou beter uitkomt. (Dat zou ik dan wel pas doen nadat er een datum voor deze meet is gekozen...)
Ik weet bijvoorbeeld dat je ook van die min-of-meer klapbare scootmobiels hebt. Nou, die raak ik zo kwijt in mijn auto. Ik ben niet de enige. (Of anders gezegd: Niet alle tweakers rijden in een fiat panda.) Sterker nog, het aandeel "best stevige auto's" is bij de gemiddelde fotografie meet helemaal niet zo laag.
Maar goed, het staat je natuurlijk ook vrij om zelf de stoute schoenen aan te trekken en een meeting te organiseren op een plek die jou beter uitkomt. (Dat zou ik dan wel pas doen nadat er een datum voor deze meet is gekozen...)
Wellicht doe ik dat wel een keer, ik zie in ieder geval de foto's van deze meet wel hier verschijnen.Verwijderd schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:28:
Ik zie net waar landgoed hoenderdael ligt, dus ik denk dat je voor mij toch echt te ver uit de slinger woont. Echter ik zou me er niet op verkijken wat sommige tweakers eventjes gemakkelijk kunnen organiseren.
Ik ga zo zelf wel nog even naar Hoenderdaell, is bij mij om de hoek.
Erg mooi plekkie in ieder geval.
Die van mij is niet opklapbaar, kan em hooguit om een boom heen vouwen...
To do or not to do...
Verwijderd
Hmmm, ik kan een paardentrailer meenemen... Daar moet die scootdinges wel inpassen 
Dan hoef je hem volgens mij niet meer dubbel te vouwen.
(Wel een leuke vraag voor een meet een keer... Hoe veel tweakers passen er in de paardentrailer van DickCAH?)
(Wel een leuke vraag voor een meet een keer... Hoe veel tweakers passen er in de paardentrailer van DickCAH?)
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 20-03-2012 08:00 ]
Moet je die ook wel kunnen/mogen parkeren bij dat dierenpark op de bezoekersparking
Gewoon zeggen dat je een dier komt ophalen
Het antwoord is 42?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 07:59:
Ontopic: mei zit best wel vol bij mij, geen idee of ik er bij kan zijn.
Ik kan toch pas korter vooraf (een week of twee) iets zeggen, dus ik vul de prikker niet in.
Hahahaa ik zou dan de gezichten van andere bezoekers/mensen wel eens willen zien als ik dat ding er dan uit rijd, lol !Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 07:59:
Hmmm, ik kan een paardentrailer meenemen... Daar moet die scootdinges wel inpassen
Bedankt in ieder geval voor het mee denken, maar de rest van de dag laten jullie mij dan toch ver achter je vanwege het feit dat ik dan enorm naar paardenstront stink.....
Nee hoor, het is goed zo en ik wens jullie heel veel fotoplezier. thanks anyway.
To do or not to do...
Is dat een L-lens in mijn rug of ben je blij me te zien?Verwijderd schreef op dinsdag 20 maart 2012 @ 07:59:
Datum
Dan is nu de tijd aangebroken om de definitieve datum te prikken. 26 mei ligt één stem voor op 12 mei, maar dat is een datum dat ik zelf niet kan. Ik heb deze datum er toch bijgezet voor het geval er een grote voorkeur zou zijn voor die datum, dan zou ik het niet zo erg vinden om de organisatie uit handen te geven. Met één stem is dat niet het geval, dus de uiteindelijke datum is zaterdag 12 mei.Aanleveren extra info
Aanmelden kan nog steeds, maar nu dus voor één datum. Graag zou ik van de mensen die zich al ingeschreven hebben en die zich nog inschrijven de volgende informatie ontvangen:- Nickname
- Voornaam
- Telefoonnummer voor het geval wij mensen kwijtraken daar overdag (optioneel en zal alleen bij de organisatie bekend zijn)
- Kom je met de auto, zo ja waar vandaan en hoeveel mensen wil je evt. meenemen?
- Wil je met iemand meerijden, zo ja waar vandaan?
- Kom je met het OV, zo ja waar vandaan?
- Welke gear neem je mee? (optioneel)
Let op: als je met iemand mee wil rijden dan zal je zelf contact op moeten nemen met iemand die uit jouw richting komt.
De info kan je mij per DM sturen, of per mail naar
Regiotaxi?iew schreef op maandag 19 maart 2012 @ 13:36:
[...]
Die van mij is niet opklapbaar, kan em hooguit om een boom heen vouwen...
klinkt wel leuk, even overleggen met de vrouw en kijken of we geen verjaardagen hebben.
Dan kom ik waarschijnlijk nog met de k20d want mijn verjaardag is 2 weken later pas.
Dan kom ik waarschijnlijk nog met de k20d want mijn verjaardag is 2 weken later pas.
mmm, opdrachtje voor veel te winig geld die dag of heel veel fun met tweakers...
I can't wait to shoot!
Meeting met Tweakers: onbetaalbaar!
Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II
Verwijderd
Wat ik dus net mis in de TS is het adres van de dierentuin.... Dat is wellicht wel handig, hoewel er geen drie dierentuinen in Amersfoort zijn, dus vergissen is niet zo eenvoudig, maar toch...
Het bezoekadres is:
Barchman Wuytierslaan 224
3819 AC Amersfoort
Het bezoekadres is:
Barchman Wuytierslaan 224
3819 AC Amersfoort
12 Mei is prima, dus ik ben er sowiezo bij
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Vraagje; ikzelf woon in Amersfoort, om precies te zijn op 3 minuten lopen van het station, en ik ben niet zo heel erg actief met fotograferen. Erger nog, ik heb mijn Canon 450D ingeruild voor een Nikon AW100 omdat ik op een iets andere manier bezig ben met fotograferen dan de meeste hier.
Toch zou ik het wel heel leuk vinden om aan te haken als jullie bijvoorbeeld nog richting de stad gaan! Is er nog iets van een Foto/GPS live-feed beschikbaar om jullie te kunnen volgen? Ik heb verschillende (auto) meetings van GoT meegemaakt en het daar eigenlijk altijd erg naar mijn zin gehad dus vandaar...
En als iemand bang is voor het OV kan ik eventueel parkeerplek en/of een lift aanbieden
Toch zou ik het wel heel leuk vinden om aan te haken als jullie bijvoorbeeld nog richting de stad gaan! Is er nog iets van een Foto/GPS live-feed beschikbaar om jullie te kunnen volgen? Ik heb verschillende (auto) meetings van GoT meegemaakt en het daar eigenlijk altijd erg naar mijn zin gehad dus vandaar...
En als iemand bang is voor het OV kan ik eventueel parkeerplek en/of een lift aanbieden
Ik ben er in dat geval definitief NIET bij
Designer | Developer | Director | Photographer | LARPer | Geek | Male | 39
Verwijderd
Ik zou me niet druk maken om het feit dat sommige mensen anders fotograferen dan dat jij doet. Ook op schiphol meets (vliegtuigspotten) zijn er soms wel mensen met compacts bij. Maakt niet uit, het gaat om plezier hebben en gezellig kletsen en zo.Icey schreef op maandag 26 maart 2012 @ 13:18:
Vraagje; ikzelf woon in Amersfoort, om precies te zijn op 3 minuten lopen van het station, en ik ben niet zo heel erg actief met fotograferen. Erger nog, ik heb mijn Canon 450D ingeruild voor een Nikon AW100 omdat ik op een iets andere manier bezig ben met fotograferen dan de meeste hier.
Vorige meets die in dierentuinen gehouden worden, wijzen er op dat er meestal geen vervolg "buiten" komt.Toch zou ik het wel heel leuk vinden om aan te haken als jullie bijvoorbeeld nog richting de stad gaan! Is er nog iets van een Foto/GPS live-feed beschikbaar om jullie te kunnen volgen? Ik heb verschillende (auto) meetings van GoT meegemaakt en het daar eigenlijk altijd erg naar mijn zin gehad dus vandaar...
Het is mijn ervaring dat fotograferen op een meet absoluut niet op de eerste plaats staat
Meestal is iedereen na de meet kapot en moet ook nog een aardig stukje terug naar huis, dus het gedeelte in de stad daarna is minimaal vaak ja
Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk
Pfff allemaal watjes.
waar moet je moe van zijn dan? Stukje rijden en foto's maken, dat moet iedere kerel (of dame) toch gewoon aankunnen?
Hapje eten na de Emmen meet vond ik iig wel erg gezellig
waar moet je moe van zijn dan? Stukje rijden en foto's maken, dat moet iedere kerel (of dame) toch gewoon aankunnen?
Bij jou staat iedereen blind flitsen op numero uno toch, ik wordt af en toe nog zwetend wakker na nachtmerries over de Ardennen meetcitruspers schreef op maandag 26 maart 2012 @ 14:38:
Het is mijn ervaring dat fotograferen op een meet absoluut niet op de eerste plaats staat
Misschien moe van de opmerkingen die door mensen van het andere merk gemaakt wordensapphire schreef op maandag 26 maart 2012 @ 17:35:
Pfff allemaal watjes.
Zartok schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:30:
[...]
Bij jou staat iedereen blind flitsen op numero uno toch, ik wordt af en toe nog zwetend wakker na nachtmerries over de Ardennen meet.
Maar wat moet je anders met 7 Nikon flitsers op hetzelfde kanaal?
Precies, want alleen echte mannen schieten met Zeiss!Zartok schreef op maandag 26 maart 2012 @ 18:30:
Misschien moe van de opmerkingen die door mensen van het andere merk gemaakt worden
Neeeej UC, echte mannen schieten FullFrame!
DickCAH is komende meet ook eindelijk een echte man
Helaas kopen ze daar dan wel weer de verkeerde camerabody bij, welke niet snapt hoe een diafragma werkt.Universal Creations schreef op maandag 26 maart 2012 @ 20:51:
[...]
Precies, want alleen echte mannen schieten met Zeiss!
[ Voor 7% gewijzigd door citruspers op 26-03-2012 22:30 ]
Gelukkig doe ik dat ook. Ik schiet ook nog manueel en op RAW.sapphire schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:41:
Echte mannen stellen het diafragma op de lens in... en bovendien zijn echte lenzen wide-open al ragscherp, dus afstoppen is niet nodigcitruspers schreef op maandag 26 maart 2012 @ 22:29:
Helaas kopen ze daar dan wel weer de verkeerde camerabody bij, welke niet snapt hoe een diafragma werkt.
Kortom: ik is een echte vent!
[ Voor 7% gewijzigd door Universal Creations op 26-03-2012 23:12 ]
Eerst was het altijd wie de grootste / zwaarste / meeste heeft. Nu lijkt het wel wie het meest met de hand kan/moet doen (omdat de camera/lens het niet meer automagisch kan).
* BlaTieBla bedenkt zich dat het misschien niet een al te handige formulering is
* BlaTieBla bedenkt zich dat het misschien niet een al te handige formulering is
leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0
Echte mannen kennen de beperkingen van hun apparatuur en weten hoe ze desondanks maximaal resultaat kunnen halen, manueel of anderszins.
Disclaimer: dubbelzinnige formulering absoluut niet per ongeluk.
Disclaimer: dubbelzinnige formulering absoluut niet per ongeluk.
Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time
Echte mannen gaan naar de dierentuin ipv er enkel over te ouwehoeren. Ik heb alweer 12 dierentuinbezoeken gedaan sinds de start van dit topic.
This footer is intentionally left blank
ajhaverkamp schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:43:
Echte mannen gaan naar de dierentuin ipv er enkel over te ouwehoeren. Ik heb alweer 12 dierentuinbezoeken gedaan sinds de start van dit topic.
Echte mannen geven hun verslaving toeajhaverkamp schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 07:43:
Universal Creations schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 09:01:
[...]
Echte mannen geven hun verslaving toe
Verwijderd
Ik geloof dat ik alleen mijn D50 mee neem naar Amersfoortsapphire schreef op maandag 26 maart 2012 @ 21:41:
Echte mannen stappen de natuur in, ipv zo'n nep parkje
Echte mannen schieten op film met een 30-40 jaar oude cam? Dan ist pas echt manueel :-p Als je daar op kickt.
Als echte mannen met een 30-40 jaar oude cam schieten ben ik Brad Pitt met mijn Agfa Record I uit 1951.Snuurtje schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 14:42:
Echte mannen schieten op film met een 30-40 jaar oude cam? Dan ist pas echt manueel :-p Als je daar op kickt.
Waarom heb ik toch het idee dat mijn eensch zó wijze opmerking om de mannen van den jongensch te scheiden op de hak word genomen
The difference between men and boys, is the size of their toyssapphire schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:54:
Waarom heb ik toch het idee dat mijn eensch zó wijze opmerking om de mannen van den jongensch te scheiden op de hak word genomen
Chuck Norris maakt geen foto's, hij beveelt alles en iedereen om stil te staan zolang HIJ dat wil.
Universal Creations schreef op dinsdag 27 maart 2012 @ 17:56:
[...]
The difference between men and boys, is the size price of their toys
Om even een inschatting te maken wat ik mee kan/mag nemen naar de meet om in een hokje geplaatst te kunnen worden; een wegwerp old-skool film compactje van het kruidvat -> man of jongen?
Vrouw, alleen vrouwen kopen bij de kruitvat
nou vooruit, als enige Zuid Limburger kom ik wel weer naar Amersfoort
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ben je ook weer eens een keertje in NederlandDeathchant schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:01:
hoho, ik kom misschien ook (uit Maastricht)Deathchant schreef op woensdag 28 maart 2012 @ 22:01:
Ctrl+k
hehe
ja man die meeting in Emmen.....miljaar wat was ik vroeg op en laat thuis. En nu alweer een dierentuin ver weg........Nu hoef ik pas om 06:45 op te staan en ben ik om 19:30 thuis.....en aangezien ik wel wat meer werk van mijn fotografie wil maken en ik met UniversalCreations kan meerijden zoals vorige keer had ik zoiets van ach what the hell ga nog maar eens met die Hollanders mee 
Jou dan niet meegeteld Sibylle, alhoewel Maastrichtenaren ook een volk apart zijn
Jou dan niet meegeteld Sibylle, alhoewel Maastrichtenaren ook een volk apart zijn
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Ik kom misschien ook wel aanwaaien, die datum is voor mij nog een beetje onzeker momenteel. Maar het lijkt me erg leuk dus wellicht ben ik erbij.
Je hebt je zin gekregenPhehistyr schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:03:
[...]
Wat mij betreft leggen we de datum nu al vast: op 12 mei wordt er een workshop fotografie gegeven.
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
* sapphire is wel blij dat Deathchant komtDeathchant schreef op donderdag 29 maart 2012 @ 09:23:
heheja man die meeting in Emmen.....miljaar wat was ik vroeg op en laat thuis. En nu alweer een dierentuin ver weg........Nu hoef ik pas om 06:45 op te staan en ben ik om 19:30 thuis.....en aangezien ik wel wat meer werk van mijn fotografie wil maken en ik met UniversalCreations kan meerijden zoals vorige keer had ik zoiets van ach what the hell ga nog maar eens met die Hollanders mee
Jou dan niet meegeteld Sibylle, alhoewel Maastrichtenaren ook een volk apart zijn![]()
![]()
Snitzel?sapphire schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:15:
[...]
* sapphire is wel blij dat Deathchant komtWas vorige keer gezellig tijdens hapje eten in Emmen met Oa. UC en RubbenCS
Even de aanwezigheid op misschien gezet, omdat er op de 12de waarschijnlijk ook een cursus is waar ik heen wil. Die duurt maar tot 12 uur. Wellicht dat ik daarna nog even aanwaai.
Euh.... nee
Hmm, als ik zo de gear bekijk kom ik wat tekort met m'n Nikon D40 en een Sigma 70-200 2.8 HSM. Desalniettemin lijkt het me wel tof om eens te meeten en vooral veel te leren. Ik ga er nog eens over nadenken
Over je uitrusting zou ik me echt geen zorgen maken hoor. Er wordt wel regelmatig wat heen en weer geplaagd, maar dat is altijd met een enorme knipoog. Zelf weet ik ook nog niet wat ik precies mee ga nemen, dat hangt een beetje van mijn rug af. Desnoods neem ik alleen een compact mee.
En je hebt een Nikon, daar kunnen we altijd meer van gebruiken.
En je hebt een Nikon, daar kunnen we altijd meer van gebruiken.
Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo
Je gear maakt echt helemaal niks uit. Al neem je een compactcam, analoge camera, mobiele telefoon of niks mee, 't gaat toch om de gezelligheid
Haha bedankt voor de geruststellende woorden, allebei. Helaas zit de datum voor mij in de weg met een familieweekend. Heeft voorrang volgens vriendin, anders ruzie
(ja , onder de plak en dergelijke, kom maar op). Wel jammer, Amersfoort is mooi dichtbij voor mij, en op een zaterdag. Have fun in ieder geval, ik zie de plaatjes (en verhalen) tegemoet.
Les 1 voor de workshop: als je aan het fotograferen bent, hou dan in de gaten wat er om je heen gebeurt zodat je geen kansen mist...Phehistyr schreef op vrijdag 09 maart 2012 @ 08:03:
Wat mij betreft leggen we de datum nu al vast: op 12 mei wordt er een workshop fotografie gegeven.

Ze was zo gefocust op die andere vogel dat ze totaal niet doorhad dat er een kapgier op nog geen twee meter afstand zat...

Is er iemand die nog een plekje heeft vanaf Utrecht?
If so: mag ik meerijden? Ik kan voor koffie en koekjes zorgen!
If not, dan kan ik proberen een auto te regelen, maar dat is een beetje een long-shot. (mag met mijn leasehok geen privé kilometers rijden).
If not, dan kan ik proberen een auto te regelen, maar dat is een beetje een long-shot. (mag met mijn leasehok geen privé kilometers rijden).
And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust
Ik kom vanaf Vught, dus wel min of meer via Utrecht. Als je op een beetje handig bereikbare plek langs mijn route woont, of naar een handig punt kan komen met OV of zo, dan wil ik je best oppikkenPixeltje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 09:28:
Is er iemand die nog een plekje heeft vanaf Utrecht?
The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr
Les 2: let op je achtergrond. Vanuit haar hoek had ik zonder telelens ook geen foto gemaakt van die gier.Kurgan schreef op zaterdag 07 april 2012 @ 23:09:
[...]
Les 1 voor de workshop: als je aan het fotograferen bent, hou dan in de gaten wat er om je heen gebeurt zodat je geen kansen mist...
[afbeelding]
Ze was zo gefocust op die andere vogel dat ze totaal niet doorhad dat er een kapgier op nog geen twee meter afstand zat...
This footer is intentionally left blank
Hagelslager gaat graag mee.
Gear : Nikon D300
18-200 VR
70-200 F2.8 sigma
Heb eventueel auto ter beschikking vanuit Huizen.
Gear : Nikon D300
18-200 VR
70-200 F2.8 sigma
Heb eventueel auto ter beschikking vanuit Huizen.
Hagelslager gaat graag mee!
Gear: Nikon D300
Nikon 18-200 VR
Sigma 70-200 F2.8
Eventueen 2 plekken beschikbaar vanuit Huizen
Gear: Nikon D300
Nikon 18-200 VR
Sigma 70-200 F2.8
Eventueen 2 plekken beschikbaar vanuit Huizen
Je staat erbij in de lijst, Pixeltje rijdt al mee met Orion84 
Er is een
knop om je berichten aan te passen als jij de laatste bent die heeft gereageerd
Er is een

Hagelslager is mijn schoonpa, maar wist niet dat hij mee zou gaan, vandaar mijn oproep. Ik zal even afstemmen met Orion84 dat ik met Hageslager meerij. Is wat omslachtig misschien, maar kortom: ik rij met hagelslager mee
Datum komt mij niet erg goed uit helaas.JvdGeest schreef op woensdag 11 april 2012 @ 17:36:
Ben ik nou de enige die vanuit het hoge noorden komt?
I can't wait to shoot!
Ben dan een bruiloft aan het fotograferen, dus om nu die mensen in de kou te laten staan en ik in de dierentuin.....dat komt niet goed denk ik
. Dus ook ik kom niet vanuit het noorden
Kunnen ze de bruiloft niet in Amersfoort houden, genoeg fotografen voor dat ene unieke plaatje.Nomad schreef op woensdag 11 april 2012 @ 18:15:
Ben dan een bruiloft aan het fotograferen, dus om nu die mensen in de kou te laten staan en ik in de dierentuin.....dat komt niet goed denk ik. Dus ook ik kom niet vanuit het noorden
En dan blijkt dat Nomad niet de mooiste foto's heeft gemaakt... kan ie zijn studio wel sluitenRubencs schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:37:
[...]
Kunnen ze de bruiloft niet in Amersfoort houden, genoeg fotografen voor dat ene unieke plaatje.
Kortom: gaat niet gebeuren.
[ Voor 4% gewijzigd door Universal Creations op 11-04-2012 22:52 ]
Ik zal het ze voorstellen! Hebben ze meteen 30 fotografen voor hun locatieshoot. Grote kans dat er wel wat bruikbaars geschoten wordtUniversal Creations schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:52:
[...]
En dan blijkt dat Nomad niet de mooiste foto's heeft gemaakt... kan ie zijn studio wel sluiten
Kortom: gaat niet gebeuren.
Ik heb een keer eerder in een dierentuin bruiloftsfoto's gemaakt en dat is best grappig, dus wat mij betreft prima
Denk eerder dat ie zichzelf in de kou laat staan als ie daar niet op komt draven, lol :-p
Ik kan me nog een Utrecht meet herinneren (en jij was er toen ook bij), waar dit ook zo'n beetje gebeurde. 1 fotograaf die aan het werk was en 30 fotografen die het beter wisten...Nomad schreef op woensdag 11 april 2012 @ 22:56:
Ik zal het ze voorstellen! Hebben ze meteen 30 fotografen voor hun locatieshoot. Grote kans dat er wel wat bruikbaars geschoten wordt.
haha prachtig, wie kreeg t voor elkaar en had het slechte idee om aan het werk te zijn en daar 30 tweakers bij uit te nodigen dan?
Het was toeval dat de fotografe in kwestie daar was, terwijl wij daar net hadden verzameld.Snuurtje schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:15:
haha prachtig, wie kreeg t voor elkaar en had het slechte idee om aan het werk te zijn en daar 30 tweakers bij uit te nodigen dan?
Foto van de enige werkende fotograaf op dat moment

[ Voor 24% gewijzigd door Universal Creations op 11-04-2012 23:19 ]
Klopt, maar volgens mij was zij niet half slecht. Ik werk heel anders dan haar, maar ik kan me haar stijl wel voorstellen. Dat keukentrapje wil ik niet mee slepen, maar het is verdomd handig om bij je te hebben af en toe.
Reflectorscherm heb ik ook bij me, maar dan een opvouwbare, zodat ik een stuk mobieler ben etc.
Maar kudo's dat zij stug door ging met 30 fotografen die haar best merkbaar lieten weten dat ze niet alleen was.
Reflectorscherm heb ik ook bij me, maar dan een opvouwbare, zodat ik een stuk mobieler ben etc.
Maar kudo's dat zij stug door ging met 30 fotografen die haar best merkbaar lieten weten dat ze niet alleen was.
Dat lijkt me idd gruwelijk irritant idd. Ze mist daar trouwens wel vol haar bounce :-p Maar ziet er erg profi uit, met zoveel assistentie ook.
Volgens mij werd de zon gebounced en niet het flitslicht.
Verwijderd
Hey die ken ik die bruidUniversal Creations schreef op woensdag 11 april 2012 @ 23:17:
[...]
Het was toeval dat de fotografe in kwestie daar was, terwijl wij daar net hadden verzameld.
Foto van de enige werkende fotograaf op dat moment
[afbeelding]

ze is al getrouwd* hoor Krusher, dus deze pick-up line gaat niet werken.
*hoop ik voor haar, anders heeft ze wel een kloten dag gehad
Verwijderd
Of de dag van haar leven met dat zooitje ongeregeld met teveel camera'sNomad schreef op donderdag 12 april 2012 @ 11:19:
[...]
...
*hoop ik voor haar, anders heeft ze wel een klote dag gehad
* Deathchant weet niet meer wie sapphire is....Diegene die zoveel kletste?sapphire schreef op vrijdag 30 maart 2012 @ 18:15:
[...]
* sapphire is wel blij dat Deathchant komtWas vorige keer gezellig tijdens hapje eten in Emmen met Oa. UC en RubbenCS
U vraagt, wij hebben nog een oudje liggen.Deathchant schreef op zaterdag 14 april 2012 @ 22:38:
[...]
* Deathchant weet niet meer wie sapphire is....Diegene die zoveel kletste?

helemaal in z'n element
nu weet ik het weer
Ik geef toch mer de voorkeur aan die foto waarop ik een 50/1.2 lik, maargoed

Verwijderd
Is er ook plek voor newbies die net hun camera hebben (zeg 5dagen) en zijn eerste stappen op spiegelreflex fotograferen aan het maken is.
Canon EOS 1100D met twee lenzen:
Canon EF-S 18-55mm IS II
Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II
Voelde mij in Natuurpark Lelystad afgelopen zondag best wel voor l*l staan toen er allemaal mensen met telelenzen aan het fotograferen waren en ik met mijn 18-55mm aankwam zetten
.
Canon EOS 1100D met twee lenzen:
Canon EF-S 18-55mm IS II
Canon EF-S 55-250mm f/4-5.6 IS II
Voelde mij in Natuurpark Lelystad afgelopen zondag best wel voor l*l staan toen er allemaal mensen met telelenzen aan het fotograferen waren en ik met mijn 18-55mm aankwam zetten
Let op:
Graag zou ik van de mensen die zich al ingeschreven hebben en die zich nog inschrijven de volgende informatie ontvangen. Voor meer info zie hier
Graag zou ik van de mensen die zich al ingeschreven hebben en die zich nog inschrijven de volgende informatie ontvangen. Voor meer info zie hier