Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

En als je al te veel last krijgt van een minderwaardigheidscomplex mag je vast wel een camera of lens van iemand lenen om dat te compenseren. ;)

Waar gaat het om? Lol maken. Foto's maken is (voor een deel van de aanwezigen) toch wel bijzaak. Om serieuze foto's in een dierenpark te maken, ga je natuurlijk geen peleng 8 mm fisheye gebruiken. Maar die zit straks wel in mijn tas. Ook een TiltShift is niet optimaal... Maar ik durf te wedden dat er minimaal 1 TS aanwezig zal zijn. Als er geld opgezet gaat worden, zou ik mijn geld op 2 of 3 zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11-09 23:50
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:42:
En als je al te veel last krijgt van een minderwaardigheidscomplex mag je vast wel een camera of lens van iemand lenen om dat te compenseren. ;)

Waar gaat het om? Lol maken. Foto's maken is (voor een deel van de aanwezigen) toch wel bijzaak. Om serieuze foto's in een dierenpark te maken, ga je natuurlijk geen peleng 8 mm fisheye gebruiken. Maar die zit straks wel in mijn tas. Ook een TiltShift is niet optimaal... Maar ik durf te wedden dat er minimaal 1 TS aanwezig zal zijn. Als er geld opgezet gaat worden, zou ik mijn geld op 2 of 3 zetten.
Zeg als je kan vliegtuigspotten met een 8mm fish dan moeten die dieren ook wel te doen zijn toch!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedoelde je deze?
Afbeeldingslocatie: http://farm5.staticflickr.com/4131/5083251270_f7c9f7aae9_z.jpg
Vliegtuigspotten met de kortste lens ooit by Dick Assink-Hille, on Flickr

Die moet ik toch een keer overdoen. Nu niet met een D300, maar met een D700 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 13:35:
Bedoelde je deze?
[afbeelding]
Vliegtuigspotten met de kortste lens ooit by Dick Assink-Hille, on Flickr

Die moet ik toch een keer overdoen. Nu niet met een D300, maar met een D700 :)
Die ja! Maar er is er ook nog een waarbij je de buik van een vluigtuig ziet en een tweaker naast je?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 10-09 22:11
Verwijderd schreef op dinsdag 17 april 2012 @ 11:42:
Heb volgens mij niet echt last van een minderwaardigheidscomplex, echter je hebt volledig gelijk bepaalde camera's en lenzen zijn goed voor het zelfvertouwen.
Echter vaak bij het uitlenen weer niet goed voor het gemoed van de gene die het uitleent.
Maar dat overleef ik ook wel weer bij het uitlenen, er na word het gemoed al snel beter. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@Zandpad: Ik weet welke je bedoelt, maar ik weet zo snel niet waar ik die online heb staan. Zou kunnen dat die op Flickr staat, maar volgens mij is die nog geen twee jaar oud.
Nou ja, ik zal straks thuis wel even kijken of ik die foto nog kan vinden.

Ineens kreeg ik nog een helder moment. Bedoelde je deze:
Afbeeldingslocatie: http://farm7.staticflickr.com/6168/6141637784_04ce9858d0_z.jpg
One flexible tweaker by Dick Assink-Hille, on Flickr

@RubenCS: Als je je maar aan de algemene regels houd, die ooit door Menno zijn opgesteld en die ik ook nog ergens in dit topic.... ah, hier ... heb neergezet, dan komt het wel goed. (n.b. De regels zijn wat harder dan de uiteindelijke uitwerking neergezet. Maar wellicht dat je snapt waarom dat zo is gedaan. Zie ondermeer het commentaar van ik meen Saphire dat ook ik me niet altijd zo stevig aan die regels houd.)

@Powerup: Ik neem trouwens ook nog een +1 mee. (En nee, dat is niet een langbenig model met blonde haren.)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 17-04-2012 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 20:00

sapphire

Die-hard pruts0r

Ik heb een collega uitgenodigd, dus wss ook met +1 :)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Argh, de baas thuis heeft mijn ingepland voor andere zaken (ze wil opgehaald worden van Schiphol nadat ze uit het buitenland terugkeerd...snap het ook niet...)

Sorry deze moet ik dus overslaan :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Iemand zit onder de plak ^_^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

ik ook, ik moet naar de meet van de baas :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:00
Verwijderd schreef op woensdag 18 april 2012 @ 07:13:
Argh, de baas thuis heeft mijn ingepland voor andere zaken (ze wil opgehaald worden van Schiphol nadat ze uit het buitenland terugkeerd...snap het ook niet...)

Sorry deze moet ik dus overslaan :(
Jammer, ik heb je van de lijst afgehaald.

Ik zit even te kijken naar een plek voor de lunch, er zijn een aardig aantal eetgelegenheden daar:

- Grand café De Berenhof: Na een lange rit in de trein of met de auto heb je vast zin gekregen in een kop koffie met iets lekkers. Vanaf het terras hoor je de vogels in de volière al met elkaar kwetteren.

- Parkrestaurant De Olifant: In restaurant De Olifant kun je bij het buffet kiezen uit diverse soorten broodjes, frietjes, gebak, et cetera. De kinderen kunnen zich ondertussen uitleven in het Speel-o-Droom.

- Restaurant De Boerderij: In dit bedieningsrestaurant geniet je van pannenkoeken, uitsmijters, belegde broodjes en salades, met de warmte en gezelligheid van het knetterend haardvuur.

- Oma's Eethuys: Voor wie zin heeft in een lekkere snack is Oma’s Eethuys dé plek. Schoolreisjes, kinderfeestjes en gezinnen smikkelen hier van friet en alle soorten snacks, ijsjes en frisdrank.

- Kashba: De Kasba vind je in de Stad der Oudheid. Terwijl je op het terras geniet van een drankje of ijsje, heb je uitzicht op de bavianen met hun grote, roze konten en de manenschapen.

- Mike's: Strijk neer op het terras voor een hapje of drankje, en geniet van de capriolen van de chimpansees. Tuut tuuuuut! Ook de Berenboemel komt hier regelmatig voorbij.

- Weerlicht: Het Weerlicht is een van de kleinere horecagelegenheden. Misschien nemen de kamelen nog wel even een kijkje over de muur van de Stad der Oudheid terwijl jij je broodje zit te eten.

- Baviaan: Voor de echte zoetekauw is er de snoepwinkel Het Baviaantje. Van zuurstokken tot lollies, drankjes en ijsjes; je vindt het hier allemaal. Dit winkeltje ligt tegenover het Speel-o-Droom.

- Huid & Haar: Diep in het DinoBos vind je Huid & Haar, hier kan je genieten van een ruim assortiment zoals dinoburgers, frietjes, rookworst, ijsjes, snoep en drankjes.

Ik denk dat Oma's Eethuys of Mike's prima is om even te zitten en evt een snack te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 19:16
Kinderfeestje en gezinnetjes staat er bij Oma's Eethuis.... klinkt als minder geschikt voor ons vrijgevochten jongemannen die zin hebben in een mannen-burger.

Sony A7R III | Sigma MC-11 | Sigma 50mm f/1.4 Art | Sigma 135mm f/1.8 Art
Zeiss 21mm f/2.8 | Minolta Rokkor 58mm f/1.2 | Godox V860II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Geen idee wat die dinoburgers zijn maar dat lijkt mij ook nogal op kinderen gericht. Ik denk niet dat je die kan ontlopen in een dierentuin :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Kinderen in een dierentuin horen er eenmaal bij en dat is ook wel leuk, maar ik zie ons daar geen kindermenuutjes eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurgan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 31-08 12:40
Universal Creations schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:33:
Kinderen in een dierentuin horen er eenmaal bij en dat is ook wel leuk
Ja, je moet de wilde dieren toch iets voeren... })

Foto's Take only pictures, leave only footprints, kill only time

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

PowerUp schreef op zondag 22 april 2012 @ 12:12:
[...]

Ik zit even te kijken naar een plek voor de lunch, er zijn een aardig aantal eetgelegenheden daar:

- Grand café De Berenhof: Na een lange rit in de trein of met de auto heb je vast zin gekregen in een kop koffie met iets lekkers. Vanaf het terras hoor je de vogels in de volière al met elkaar kwetteren.
Volgens mij zit deze bij de ingang. Ik ben er nog nooit binnen geweest. Ik heb ook de indruk dat dit voor gezelschappen is die het afhuren.
- Parkrestaurant De Olifant: In restaurant De Olifant kun je bij het buffet kiezen uit diverse soorten broodjes, frietjes, gebak, et cetera. De kinderen kunnen zich ondertussen uitleven in het Speel-o-Droom.
Groot restaurant met buffet.
- Restaurant De Boerderij: In dit bedieningsrestaurant geniet je van pannenkoeken, uitsmijters, belegde broodjes en salades, met de warmte en gezelligheid van het knetterend haardvuur.
Restaurant waar je bedient wordt. Vroeger rekende je af na afloop. Maar na alle misbruik is het nu: bestellen, betalen en dan pas ontvangen. Niet handig als je per persoon wilt betalen, bij pinnen moet je meelopen naar de kassa. Leuke discussie: waarom kan ik geen patat/friet krijgen bij mijn Bereburger, terwijl de snackbar er pal naast zit die wel patat/friet verkoopt.
- Oma's Eethuys: Voor wie zin heeft in een lekkere snack is Oma’s Eethuys dé plek. Schoolreisjes, kinderfeestjes en gezinnen smikkelen hier van friet en alle soorten snacks, ijsjes en frisdrank.
Waarschijnlijk de snackbar naast "De Boerderij".
- Kashba: De Kasba vind je in de Stad der Oudheid. Terwijl je op het terras geniet van een drankje of ijsje, heb je uitzicht op de bavianen met hun grote, roze konten en de manenschapen.
Veel meer dan koffie/thee/ijsje kun je hier niet krijgen.
- Mike's: Strijk neer op het terras voor een hapje of drankje, en geniet van de capriolen van de chimpansees. Tuut tuuuuut! Ook de Berenboemel komt hier regelmatig voorbij.
Wederom koffie/thee/ijs/snoepgoed
- Weerlicht: Het Weerlicht is een van de kleinere horecagelegenheden. Misschien nemen de kamelen nog wel even een kijkje over de muur van de Stad der Oudheid terwijl jij je broodje zit te eten.
Naast koffie ook een broodje Unox, dan heb je het wel gehad.
- Baviaan: Voor de echte zoetekauw is er de snoepwinkel Het Baviaantje. Van zuurstokken tot lollies, drankjes en ijsjes; je vindt het hier allemaal. Dit winkeltje ligt tegenover het Speel-o-Droom.
Snoepgoed/snoepgoed/snoepgoed en snoepgoed
- Huid & Haar: Diep in het DinoBos vind je Huid & Haar, hier kan je genieten van een ruim assortiment zoals dinoburgers, frietjes, rookworst, ijsjes, snoep en drankjes.
Ik kan me niet herinneren dat ik hier ooit meer dan dino's en een toiletruimte heb gezien.

This footer is intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Top, bedankt voor de info :)

Dan lijkt mij De Boerderij met de snackbar ernaast wel geen goede locatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij zit de olifant het meest strategisch voor ons tweakers. Maar ik denk dat je de keuze ook even van het weer af moet laten hangen. Als het pijpenstelen regent, wil je graag binnen zitten.

Oh, wak, veel te lang geleden dat ik daar ben geweest. Omdat we toen maar met vier waren, was het ook makkelijker. Gewoon bedenken... Honger, waar is het dichtsbijzijnde eethuis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 20:55
Universal Creations schreef op zondag 22 april 2012 @ 13:33:
Kinderen in een dierentuin horen er eenmaal bij en dat is ook wel leuk, maar ik zie ons daar geen kindermenuutjes eten.
Da's ook zo jammer, horde tweakers langsgeweest; alle kindermenu's op :+

I'm a photographer, not a terrorist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online
Helaas ben ik er niet bij, er is een fotografieklus op die dag die ik niet kan laten liggen. Have fun iedereen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Hmm, dierentuinen zijn altijd kewl :). Misschien dat ik ook even kom loeren, als het mag ;). Ooit een keer naar meeting geweest, heb me rot gelachen toen, ook al heb ik nul boeiende foto's gemaakt toen :p.

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Dat was de DH meet als ik het me goed herinner ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaTieBla
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:37

BlaTieBla

Vloeken En Raak Schieten

Ik kan mijn mogelijke reden van niet aanwezig kunnen zijn waarschijnlijk verplaatsen naar de vrijdagmiddag. Ik weet dat helaas pas de donderdag voor de meet.

leica - zeiss - fuji - apple | PSN = Sh4m1n0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donnie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-05 07:57

Donnie

AKA DonCorleone

Sjekster schreef op zondag 22 april 2012 @ 19:03:
Hmm, dierentuinen zijn altijd kewl :). Misschien dat ik ook even kom loeren, als het mag ;). Ooit een keer naar meeting geweest, heb me rot gelachen toen, ook al heb ik nul boeiende foto's gemaakt toen :p.
Was zeker gezellig, ik herinner me nog een lepel :+ Dusse gezellig komen!

Camera: Canon EOS 7D + Canon EF 24-70mm F/2.8 L, Canon 100mm Macro L, Canon EF 70-200mm L F/4 iS, Canon 50mm F1.8, Canon EF-S 10-22mm, Canon 580ex II, Canon 430ex II, strobist meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjekster
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-09 11:31
Meh, moet werken die zaterdag waarschijnlijk. Dus moeten jullie maar zonder mij plezier maken ;).

Flickr | Olympus E-M1 + E-M10

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tok027
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
Lijkt me leuk om mee te gaan :)

60D / 70-200 F4L IS / 17-40 F4L Volvo 480 Turbo rijder!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mennovanw
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 15:05

mennovanw

Canon? You can!

Ik ga (onder voorbehoud) mee. Rij zelf vanuit Rotterdam. Het voorbehoud is werk en een potentiële trip naar de andere kant van de grote plas op korte termijn.

Als ik kom neem ik mee:

-M'n 1D3
-24L II, 50L en 135 L
-M'n Voigts
-En een nog nader te kiezen stuk antiek uit de collectie (F1/7s/P) met wat lenzen.

Ik heb nog drie plekken over maar hou rekening met een afzegging op het laatste moment. Qua eten vind ik alles best en lust ik alles ;)

EF: 1DX2, 17-TSE, 20-35L, 28-80L, 35LII, 50L F1, 50 Planar, 80-200L, 85L F1.2, 100-300L, MR14-EX, 470EX-AI, 600EX-II RT
RF: R5, 15-35L, 24-70L, 28, 70-200L F2.8, 100L, 100-500L
CV: 20, 40, 50 F1, 90
Én veel klassiek Canon spul in alle mounts

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speeltje samen met Donnie
vanaf Zoetermeer, nog 1 plekken vrij

Gear

Canon 7D
canon 70-200 is
canon 100-400 is
canon 24-70

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2012 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Speeltje gaat ook mee :D

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
En ik maar denken dat Phehistyr de grootste lurker en actieve meet-bezoeker van F&V was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phehistyr
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:27

Phehistyr

De Epische Lurker

Baas boven baas :D

Give a man a fire and he will be warm for a day. Set fire to him and he will be warm for the rest of his life. Terry Pratchett - Jingo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:36

the mod man

iets van beeldmaker

Weet bij got niet wie speeltje is :+

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een waarschuwing voor alle mensen die vanuit de omgeving van zuid-holland / zeeland richting Amersfoort gaan. Nu ja, eigenlijk een waarschuwing voor alle mensen die via Utrecht naar Amersfoort gaan en dat per auto/motor/iets-dat-zich-over-de-weg-voortbeweegt doen:

Het weekend van de twaalfde gaat men kennelijk weer sleutelen aan die mooie 2/3 baans weg tussen Utrecht en Amersfoort, het knooppunt rijnsweerd en kennelijk ook aan de verbindingsweg tussen de A2 en de A28. Die laatst zou in principe alleen in de nacht (van 21 tot 5) een probleem op moeten leveren.

Maar goed, ik kan me voorstellen dat je er toch rekening mee moet houden dat Utrecht Amersfoort "iets" langer duurt dan dat de gemiddelde routeplanner aangeeft. :( :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Dit wordt er eentje in de categorie: fuck it, ik ga wel op de fiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18:17

Pixeltje

Woo-woohoo!

* Pixeltje heeft een zwaailicht en reflecterend geel bordje in de auto, geen probleem dus :+

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11-2017

Tyno

Wegenbouwer

Ik zat net even op de site van dierenpark Amersfoort te kijken, net als tijdens de Emmen-meet zal er nog een groep fotografen in het dierenpark lopen. Aanstaande zaterdag wordt er ook een workshop Dierenfotografie (http://www.dierenparkamer...rkshop-dierenfotografie-1) gegeven.

Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nordlys
  • Niet online
Dat wordt weer gezellig! Nog een huwelijk erbij en het plaatje is compleet :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

heeft er iemand zin om zijn 70-200/2.8IS aan mij uit te lenen dan :$ ? Ik had gehoopt op de 4L IS van UC, maar die moest ie zo nodig verkopen voor een 200/2.8 :P

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
Deathchant schreef op maandag 07 mei 2012 @ 09:40:
heeft er iemand zin om zijn 70-200/2.8IS aan mij uit te lenen dan :$ ? Ik had gehoopt op de 4L IS van UC, maar die moest ie zo nodig verkopen voor een 200/2.8 :P
Een mark 1 of een mark 2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 08-04 06:58
Tyno schreef op maandag 07 mei 2012 @ 07:01:
Ik zat net even op de site van dierenpark Amersfoort te kijken, net als tijdens de Emmen-meet zal er nog een groep fotografen in het dierenpark lopen. Aanstaande zaterdag wordt er ook een workshop Dierenfotografie (http://www.dierenparkamer...rkshop-dierenfotografie-1) gegeven.
En onthouden: op een zebra kan je niet scherpstellen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

NickH schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:35:
[...]

Behalve met cross focus puntjes, dan heb je ook horizontale focus oriëntatie :+.

Een workshop in de dierentuin, het is nog populair ook. Ik snap daar weinig van.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 08-09 21:30

Deathchant

Don't intend. Do!

@rubencs....maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Heeft de II zoveel voordelen t.o.v. de I dan? de 2 gaat mijn budget sowieso te boven :)
Ik wist dus niet dat je op een zebra niet kunt scherpstellen :$ wat ben ik een n00b :$
Kep een 40D dus met crosstypejes zit het wel goed dacht ik :)

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
NickH schreef op maandag 07 mei 2012 @ 10:35:
[...]

Gewoon een kameleon zoeken en een Siemens testchart in de lucht houden, kijken of hij mee verandert :+

Omdat ik op de fiets kom hou ik het vrij licht qua camera's denk ik. D2H, 24mm F/2.8, 50mm F/1.4, 135mm F/2.8 en 200mm F/3.5 (misschien die laatste 2 vervangen door de 70-200 F/2.8). Teleconvertertje kan vast ook nog wel ergens bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurgan
Tyno schreef op maandag 07 mei 2012 @ 07:01:
Dat wordt lachen dan, proberen een workshop te houden terwijl een groep tweakers luidkeels allerlei adviezen staat te roepen... En hoe zouden de cursisten zich voelen als de hele groep tweakers foto's van hun groep gaat maken? })

We kunnen denk ik ook wel stellen dat dierenpark Amersfoort zaterdag a.s. de hoogste cameradichtheid van Nederland zal hebben. Ik kijk er nu al naar uit! *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Kurgan schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:56:
[...]

...

We kunnen denk ik ook wel stellen dat dierenpark Amersfoort zaterdag a.s. de hoogste cameradichtheid van Nederland zal hebben. Ik kijk er nu al naar uit! *O*
Ik stel een eenheid van
code:
1
(megapixels+aantal filmrolletjes) / vierkante meter
voor en noem het de GoT-factor. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
NickH schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:01:
[...]

Ik stel een eenheid van
code:
1
Eerder de "GoTverdomme ga eens uit mijn beeld" -factor :+

Ik stel trouwens voor om voor filmrolletjes (35mm) een megapixel aantal van 14 aan te houden, dan wijkt het gemiddelde niet zo af van de digitale fotografen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister
  • Laatst online: 29-08 07:56

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Ik heb besloten toch ook te gaan, want constant thuis te zitten om te leren voor examens is ook niet goed voor je :+
Gear wat ik meeneem(onder voorbehoud):

Canon EOS 40D
Canon EF 28-80 f/2.8-4L Ultrasonic
Canon EF–S 55-250 IS
Tamron SP 500mm f/8 (55BB)

Canon 7s met 50mm f/0.95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurgan
* Kurgan gaat helaas toch niet. Mijn hond heeft haar kruisbanden afgescheurd :'( Morgen gaat ze onder het mes en voorlopig moet ze de trap op- en afgedragen worden. Ik ben zaterdag de enige in huis die dat kan doen.

De operatie is een dure grap dus de aankoopplannen voor fotoapparatuur worden drastisch gewijzigd maar dit gaat uiteraard voor. Ik wil wel dat ze dit kan blijven doen:
Afbeeldingslocatie: http://jarno.smugmug.com/Pets/Misty/i-jwhdJFc/0/L/DSC6481-L.jpg

Alle tweakers die wél gaan veel plezier gewenst. ;w

[ Voor 46% gewijzigd door Kurgan op 07-05-2012 18:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
Deathchant schreef op maandag 07 mei 2012 @ 12:19:
@rubencs....maakt me eigenlijk niet zoveel uit. Heeft de II zoveel voordelen t.o.v. de I dan? de 2 gaat mijn budget sowieso te boven :)
Er word gezegd dat de 2 scherper is, maar kan het niet bevestigen heb geen 1 gehad.
Indien hij niet in gebruik is mag je hem best even bekijken/gebruiken.

@Gtus, mag ik een keer spelen met jou 5d3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
@Kurgan: veel sterkte met je hond. Hond >>>>>>>>>>>>>> fotospul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Universal Creations schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:20:
@Kurgan: veel sterkte met je hond. Hond >>>>>>>>>>>>>> fotospul.
Eensch! :| Mooie hond! Het beste voor jullie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 28-05-2024

G-Tus

Doe gewoon jij

Rubencs schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:14:
[...]
@Gtus, mag ik een keer spelen met jou 5d3 ?
Je bent niet de enige, maar natuurlijk mag dat.

[ Voor 6% gewijzigd door G-Tus op 07-05-2012 18:24 ]

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Ik heb de laatste aan- en afmeldingen verwerkt, de lijst klopt weer als het goed is. Het weer ziet er nog niet al te best uit. De grootste regenkans lijkt momenteel in de ochtend te zitten, temperatuur rond de 13 graden. Met nog een hele kleine kans op warmer weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-07 10:54
NickH schreef op maandag 07 mei 2012 @ 13:01:
[...]
Ik stel een eenheid van
code:
1
citruspers schreef op maandag 07 mei 2012 @ 14:22:
[...]
Ik stel trouwens voor om voor filmrolletjes (35mm) een megapixel aantal van 14 aan te houden, dan wijkt het gemiddelde niet zo af van de digitale fotografen.
Lijkt me ook handiger. Daarnaast stel ik ook de patsfactor voor:
code:
1
 mm / diafragmagetal * 1/crop factor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga goed scoren op die schaal, maar ik weet niet helemaal hoe je dat nu moet doen met zoomlenzen....

Maar goed.. Even invullen geeft een resultaat van 107,14285714285714 (geen idee wat er daarna komt, maar ik gok nog een paar keer 285714)

Inderdaad, met de aanschaf van een nieuwe hutkoffer gaat het nieuwe speeltje ook mee.

@Nomad: Je hebt duidelijk niet opgelet tijdens de workshop fotografie in dierenpark Emmen. De leraar heeft het daar toch duidelijk uitgelegd. Dat zebrapatroon, daar slaat je camera van op tilt en dan werkt de AF niet. Dus bij zebra's moet je Manual Focus gebruiken.

Maar goed, ik zal het je niet kwalijk nemen dat je dat even gemist hebt, want je moest natuurlijk een hele berg tweakers in het gareel houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:48
Zartok schreef op maandag 07 mei 2012 @ 18:40:

Lijkt me ook handiger. Daarnaast stel ik ook de patsfactor voor:
code:
1
 mm / diafragmagetal * 1/crop factor
Ik vermoed dat je bedoelt:
code:
1
(mm / diafragmagetal) * (1 / crop factor)

We zitten hier wel op een Tweakers forum he! :+ Ik scoor niet zo goed, tenzij ik m'n 1.4x TC inzet

Sigma 100-300mm f/4 + D300:
(300 / 4) * (1 / 1.5) = 50 = :'(

Met TC
(420 / 4) * (1 / 1.5) = 70 = :)

Komt nog steeds niet in de buurt van die DickCAH :o

Edit@Zandpad: Mij is ooit geleerd dat vermenigvuldigen voor delen gaat (Meneer Van Dalen)

[ Voor 28% gewijzigd door Morrar op 07-05-2012 19:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zandpad
Morrar schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:33:
[...]

Ik vermoed dat je bedoelt:
code:
1
(mm / diafragmagetal) * (1 / crop factor)

We zitten hier wel op een Tweakers forum he! :+ Ik scoor niet zo goed, tenzij ik m'n 1.4x TC inzet
Uhm alsof dat volgens de rekenregels iets uitmaakt :P
Edit: Dan weet je toch ook dat dat niet meer opgaat? Of ben ik zo'n jonkie?! :+

300 / 5.6 * 1 / 1.5 = 3,571428571428571*10^1 hmmmm DickCAH wint!? 8)7

[ Voor 31% gewijzigd door Zandpad op 07-05-2012 19:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik wil een 10x multiplier voor mijn middenformaat 6x9 105mm F/4....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyno
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 23-11-2017

Tyno

Wegenbouwer

Morrar schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:33:
Met TC
(420 / 4) * (1 / 1.5) = 70 = :)
Met een TC zou het diafragma toch ook keer 1,4 moeten? Of heb je stiekem een plakbandje over de laatste contacten gedaan? ;)

Met een afgeplakte converter kom ik op 222,22. Zonder plakband kon ik niet verder dan 111,11.

Canon 5D III / 1DIV & EF 16-1400mm L IS USM Macro Fisheye | Flickr | Tyno Photography @ Facebook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Jaaaaa bijna de meeting :)

Word weer traditioneel tijd voor vragen wie welke gear heeft om te lenen :P

Hmmm eens kijken * sapphire heeft hele serieuze interesse in de geared statiefkop van G-Tus. En mocht iemand hem toch meenemen de Canon 16-35 en Samyang 14mm.

Iets mindere interesse maar ook wel serieus in de Sigma 50/1.4, Sigma 85/1.4, en eventueel de Canon 35L en 50/1.4 :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
Doe ook lekker mee met de patsfactor.
Patsfactor = 125.

@Leevmeister, heb jij al vervoer?

[ Voor 24% gewijzigd door Rubencs op 07-05-2012 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leevmeister
  • Laatst online: 29-08 07:56

Leevmeister

Analoge fotografie gek

Rubencs schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:33:
Doe ook lekker mee met de patsfactor.
Patsfactor = 125.

@Leevmeister, heb jij al vervoer?
Ik rij vooralsnog mee met Menno, maar als hij onverhoopt niet zou kunnen zou ik wel ander vervoer moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morrar
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18:48
@Zandpad: Ik ben inderdaad een dinosaurus, maar dat is dus inmiddels veranderd begrijp ik?. Weer wat geleerd (daar ben je dan weer nooit te oud voor :))

@Tyno: Crap, heb je gelijk diafragma gaat dan inderdaad naar 5.6. Daar schiet ik dus niets mee op tenzij ik dat met trucs ga omzeilen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
sapphire schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:00:

Hmmm eens kijken * sapphire heeft hele serieuze interesse in de geared statiefkop van G-Tus. En mocht iemand hem toch meenemen de Canon 16-35 en Samyang 14mm.

Iets mindere interesse maar ook wel serieus in de Sigma 50/1.4, Sigma 85/1.4, en eventueel de Canon 35L en 50/1.4 :+
En jij levert de geleende lenzen altijd weer brandschoon in :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snuurtje
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-09 10:51
Ik kan definitief niet komen helaas, ga dan een bokswedstrijd van een vriend van me fotograferen. Had dit ook erg tof gevonden, maar hij doet dat ook maar eens in de weinig tijd. Have fun allemaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubencs
Leevmeister schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:44:
[...]

Ik rij vooralsnog mee met Menno, maar als hij onverhoopt niet zou kunnen zou ik wel ander vervoer moeten hebben.
You have mail.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tok027
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 28-09-2024
sapphire schreef op maandag 07 mei 2012 @ 20:00:

ik neem het volgende mee:
- Canon 60D
- Canon 70-200 f/4L IS
- Canon 17-40L
- Canon 50 f/1.4

de 50mm mag je best even lenen hoor ;)

ik ben toevallig gister met mijn 70-200 tegen een tafel gestoten :( hier door is er iets niet helemaal lekker met de AF. ik moet even aankijken of deze mee gaat. deze moet even langs de dsp .

ondanks het weer heb ik er wel zin in :)

60D / 70-200 F4L IS / 17-40 F4L Volvo 480 Turbo rijder!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
citruspers schreef op maandag 07 mei 2012 @ 19:57:
Ik wil een 10x multiplier voor mijn middenformaat 6x9 105mm F/4....
crop factor = 36/90=0.4
100/(4*0.4) = 65,625

Ik zie tevens dat een TC geen effect heeft en dat hele wijde lenzen minder patsfactor hebben door hun lage aantal mm's. Ik zal hem is een correctiefactor gaan bepalen.

Trouwens a/b * 1/c = (a/b) * (1/c) = a/(b*c), eerst haakjes natuurlijk, maar daarna eerst machtsverheffen, dan delen/vermenivuldigen en dan optellen/aftrekken, alles in de orde waar het je tegenkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor het ego van iedereen, ik zal ook nog de combinatie meenemen die patsfactor 1,523809523809524 heeft.

Gelukkig heeft de nieuwe hutkoffer een regenhoes. Maar aan de andere kant geef ik eerlijk toe dat ik niet van plan ben om die te gebruiken. Tegen de tijd dat mijn tas door gaat lekken, gok ik dat iedereen toch wil afhaken.

Maar goed, ik ga er toch eigenlijk wel vanuit dat volgens goede tweakerstraditie het weer plotseling toch niet zo slecht is als we allemaal hadden gedacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Radiant
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Radiant

Certified MS Bob Administrator

Laat de weersomstandigheden zoals bij de vorige Schipholmeeting zijn aub :P Proberen kan altijd :+

Ik sleep mee: 7D, Samyang 35mm 1.4, 100-400, Fuji X100, regencover :+.

Willen er nog mensen meerijden vanuit Voorburg/Den Haag?

[ Voor 8% gewijzigd door Radiant op 08-05-2012 16:07 . Reden: \/\/ :> ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Radiant schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 11:02:
Laat het weer zijn zoals de vorige Schipholmeeting aub :P Proberen kan altijd :+

...
Laten we hopen dat het net zoals als tijdens de Emmen meet ;)...

Een correctie voor de pats factor:
code:
1
 (mm + 1000/mm) / (f-getal * crop factor) * sqrt(TC)

Voor zoomlenzen geldt de optimale waarde (bij hogere bereiken is dit bij maximale tele). Bij een 70-200/2.8 op een crop body met TC2.0 is de pats factor dus (200+5)/(2.8*1.5)*1.414= 69. Een 12-24/2.8 op FF wordt (12+83)/2.8 = 34

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dag, zo wordt het allemaal veel te ingewikkeld. Bij deze mag jij geen lenzen meer van me lenen. Dat lijkt me dan wel weer een goede straf. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Ik stel voor dat hij een lens pas mag lenen zodra hij de patsfactor met correctie uit zijn hoofd heeft uitgerekend :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dan wel graag op basis van de echte, exacte brandpuntsafstand en niet op basis van de geadverteerde brandpuntsafstand.

(Dat ding uitrekenen op basis van 197 mm is een stuk rotter dan op basis van 200 mm) >:)

Maar goed, in dat geval wil ik graag dat we vooraf even bepalen hoe je de tweede diafragma instelling van DC lenzen hierin meeneemt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
Als we hem toch gaan jennen kan ik ook wel mijn M42 nachtkijker meenemen. Kijken wat hij bakt van 2 optische paden en een restlichtversterkingsbuis :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:20:
Ja, dag, zo wordt het allemaal veel te ingewikkeld....
Hij is zo goed als hetzelfde, enkel als je er een TC opzet gaat ie keer 1.2 (1.4x) of 1.4 (2x) en als je een zeer wijde lens hebt dan krijg je ook extra pats in plaats van juist minder te krijgen. Je ook nog kunnen zeggen dat je burst rate erbij moet, je richtgetal voor met flitsers en dat uitschuifbare zonnekappen bonuspunten moeten krijgen (en de akoestiek daarvan, ik kan me een zekere wekker/provocerence cameraoperaties bij een zekere meet van een zekere persoon herinneren }:| )
citruspers schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:34:
Ik stel voor dat hij een lens pas mag lenen zodra hij de patsfactor met correctie uit zijn hoofd heeft uitgerekend :+
Verwijderd schreef op dinsdag 08 mei 2012 @ 15:44:
Dan wel graag op basis van de echte, exacte brandpuntsafstand en niet op basis van de geadverteerde brandpuntsafstand.

(Dat ding uitrekenen op basis van 197 mm is een stuk rotter dan op basis van 200 mm) >:)
Omdat alle getallen een significantie van 3 hebben ga ik ook niet verder dan 3 significante getallen voor hoofdrekenen 8) . Daarnaast kun je natuurlijk uitrekenen op basis van 200 en dan een dik procent eraf, de functie is daar toch zo goed als linear (trust me I'm an engineer ;) ),
Maar goed, in dat geval wil ik graag dat we vooraf even bepalen hoe je de tweede diafragma instelling van DC lenzen hierin meeneemt.
Wat is dat? ff googlen, cooool, bij die dingen hoef je geen patsfactor uit te rekenen, de 2e diafragma ring maakt het sowieso al instant pats 8) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PowerUp
Inmiddels ziet het weer voor zaterdag er wat beter uit. Slechts een enkele bui, wel fris met een graad of 12.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• citruspers
en dat uitschuifbare zonnekappen bonuspunten moeten krijgen (en de akoestiek daarvan, ik kan me een zekere wekker/provocerence cameraoperaties bij een zekere meet van een zekere persoon herinneren )
O-)

Goed nieuws van het weer inderdaad. Misschien wordt het nog een klein beetje beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Ik weet niet of het al eerder gezegd is (staat iig niet in de TS zover ik kan zien), maar hoe laat gaan we meeten en waar in de dierentuin gaan we meeten?

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kurgan
G-Tus schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 20:30:
Ik weet niet of het al eerder gezegd is (staat iig niet in de TS zover ik kan zien), maar hoe laat gaan we meeten en waar in de dierentuin gaan we meeten?
Lezen is ook een vak...
Net als de vorige keer zal er geen strak omlijnd programma zijn. We verzamelen om 10.00u net achter de kassa waarna ieder zijn eigen weg kan gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Juist ja...

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• the mod man
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 21:36

the mod man

iets van beeldmaker

Net als de vorige keer zal er geen strak omlijnd programma zijn. We verzamelen om 10.00u net achter de kassa waarna ieder zijn eigen weg kan gaan

en het meet gedeelte is dan wat? Ik zou net als de vorige keer wel ergens weer afspreken halverwege. Kom je toch weer andere mensen tegen, groepjes die mengen en gear dat weer terug komt.

I can't wait to shoot!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nomad
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 19:26

Nomad

Moderator Foto & Video

a.k.a. Martijn

De meeste meetings die ik "georganiseerd" heb maak ik wel een gezamenlijke lunch en 16:30/17:00 samenkomen.
Gewoon zodat je even weer compleet bent.

Wel zo gezellig, anders is het wel heel erg individueel. Kan je om 17:00 ook meteen even overleggen of je nog gezamenlijk ergens gaat avondeten.

Commercieel fotograaf - Zakelijke portretten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip om een (inmiddels) een dubbele blaar op de hiel te tackelen? :X ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

doorprikken en afplakken ;)

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Verwijderd schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:25:
Iemand een tip om een (inmiddels) een dubbele blaar op de hiel te tackelen? :X ;(
Gewoon doorprikken die handel.... wordt geloof ik wel afgeraden, maar ik doe het altijd wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Universal Creations schreef op donderdag 10 mei 2012 @ 00:29:
[...]

Gewoon doorprikken die handel.... wordt geloof ik wel afgeraden, maar ik doe het altijd wel.
Ja daar is de 2e van gekomen :F

Onsmakelijke pics op aanvraag btw :+

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 00:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Netjes schoonmaken, beetje sterilon erop (pijn is fijn...), gewoon avondje aan de lucht laten en dan pleistertje erop. Niet te strak, zodat het nog wat kan luchten, maar niet te los zodat er allerlei vuil te makkelijk in kan komen, of dat het velletje teveel los gaat.
Wie hier meer vanaf weet, mag mij corrigeren, maar zo doe ik het altijd en heb nooit ergens last van naderhand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Niet handig als je die meuk niet in huis hebt :X Naja morgen maar weer eens zien.

Het loopt verrekte lastig verder }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sapphire

sapphire

Die-hard pruts0r

Whiskey ontsmet ook hoor ;)

Maargoed, zo als UC deed ik het ook altijd ongeveer. Na dat avondje luchten was de 'huid' van de blar altijd verdroogd dus kon k dat mooi wegknippen. Genas t altijd sneller :+

Gabriël AM5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie het aandurft: :P

pic:
http://members.upc.nl/x.kok/hiel.jpg

edit:

ĺol @exif

Brightness = 7.06 foot-lambert :+

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G-Tus

G-Tus

Doe gewoon jij

Ik gebruik altijd Compeed.... en dat heeft tot nu toe altijd goed resultaten met zich meegebracht, zeker aangezien je direct gewoon weer kan lopen etc.

Flickr | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Universal Creations
Compeed is voor watjes :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Laatste keer dat ik keek, leek het er op dat de voorspelling zie dat er geen buien meer in het verschiet liggen voor zaterdag, maar zelfs zo nu en dan zon.
the mod man schreef op woensdag 09 mei 2012 @ 23:52:
en het meet gedeelte is dan wat?
Voor de planning is het over het algemeen ook wel van belang hoe veel mensen er nu echt zijn. Even extreem gezegd: Met 10-15 man kan je wel bij elkaar blijven. Met 100 man blijken groepjes van 10 man vaak al te groot, maar aan de andere kant kom je elkaar dan ook telkens weer tegen.
Heb je een man of 20-30, dan zal zich waarschijnlijk een Canon groep en een Nikon groep vormen en wellicht een groep overige. Uiteraard heb je altijd wel deserteurs die dan toch stiekum met de verkeerde groep meelopen.... ;)

[disclaimer] Ik heb eigenlijk de laatste tijd niet gekeken hoe veel mensen er nu van plan zijn om te komen. [/disclaimer]

p.s. Gear die weer terugkomt? Als je spullen van mij leent, dan zorg je dat je in de buurt blijft. Dan ga je dus niet ineens met een andere groep op stap.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 10-05-2012 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Er zit een redelijke kans in dat ik niet mee ga. Ik zit nu anderhalve week ziek thuis door de combinatie lage weerstand + griep + vaccinaties (hep.a/hep.b) voor mijn reis naar Thailand. |:(

Mijn vriendin (mijn +1) komt dan ook niet, ik ben met DickCAH en Zartok nog even een het kijken hoe we Zartok (mijn neefje) wel richting DickCAH/Dierentuin kunnen krijgen. (note to Zartok: tijd voor je rijbewijs)

;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Waar moet Zartok vandaan komen?

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NickH
Ridderkerk (vlak onder Rotterdam), mijn vriendin kan hem naar een treinstation brengen heeft ze al aangeboden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pixeltje

Pixeltje

Woo-woohoo!

Oh dat is uit de richting :P Ik kom uit Utrecht of uit Huizen, Rotterdam is dan de andere kant op ;)

Op een van de eerste pagina's van het Topic heb ik gevraagd of iemand mij zijn 70-200 wil uitlenen aldaar, iemand die 'm definitief meeneemt en even kan missen zaterdag?

[ Voor 46% gewijzigd door Pixeltje op 10-05-2012 10:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zartok
Ik zit ff te kijken, het weer wordt nou ook niet echt top, dus mogelijk dat ik dan solidair met NickH thuis blijf. Als ik ga, dan pak ik wss de intercity vanaf Rdam centraal naar Amersfoort. Mocht ik toevallig op de route van iemand liggen (A15 afslag 21, P+R oudelande) en ik zou nog mee kunnen rijden, mijn DM is open ;) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fl4pp13
  • Registratie: Oktober 2005
  • Niet online

Fl4pp13

Hmmm yes. Quite.

Zijn er toevallig nog mensen die enigszins over Utrecht komen met wie ik mee kan rijden? Ik zag van een aantal mensen wel dat de routes redelijk langs Utrecht zouden komen, maar weet niet hoe accuraat de info in de TS nog is wat betreft hoeveelheden plekken. Rij je over Utrecht en heb je nog een plekje vrij, ik hou me aanbevolen. :)
Pagina: 1 2 3 4 5 Laatste

Let op:
Graag zou ik van de mensen die zich al ingeschreven hebben en die zich nog inschrijven de volgende informatie ontvangen. Voor meer info zie hier