Jammer, ik heb je van de lijst afgehaald.
Ik zit even te kijken naar een plek voor de lunch, er zijn een aardig aantal eetgelegenheden daar:
- Grand café De Berenhof: Na een lange rit in de trein of met de auto heb je vast zin gekregen in een kop koffie met iets lekkers. Vanaf het terras hoor je de vogels in de volière al met elkaar kwetteren.
- Parkrestaurant De Olifant: In restaurant De Olifant kun je bij het buffet kiezen uit diverse soorten broodjes, frietjes, gebak, et cetera. De kinderen kunnen zich ondertussen uitleven in het Speel-o-Droom.
- Restaurant De Boerderij: In dit bedieningsrestaurant geniet je van pannenkoeken, uitsmijters, belegde broodjes en salades, met de warmte en gezelligheid van het knetterend haardvuur.
- Oma's Eethuys: Voor wie zin heeft in een lekkere snack is Oma’s Eethuys dé plek. Schoolreisjes, kinderfeestjes en gezinnen smikkelen hier van friet en alle soorten snacks, ijsjes en frisdrank.
- Kashba: De Kasba vind je in de Stad der Oudheid. Terwijl je op het terras geniet van een drankje of ijsje, heb je uitzicht op de bavianen met hun grote, roze konten en de manenschapen.
- Mike's: Strijk neer op het terras voor een hapje of drankje, en geniet van de capriolen van de chimpansees. Tuut tuuuuut! Ook de Berenboemel komt hier regelmatig voorbij.
- Weerlicht: Het Weerlicht is een van de kleinere horecagelegenheden. Misschien nemen de kamelen nog wel even een kijkje over de muur van de Stad der Oudheid terwijl jij je broodje zit te eten.
- Baviaan: Voor de echte zoetekauw is er de snoepwinkel Het Baviaantje. Van zuurstokken tot lollies, drankjes en ijsjes; je vindt het hier allemaal. Dit winkeltje ligt tegenover het Speel-o-Droom.
- Huid & Haar: Diep in het DinoBos vind je Huid & Haar, hier kan je genieten van een ruim assortiment zoals dinoburgers, frietjes, rookworst, ijsjes, snoep en drankjes.
Ik denk dat Oma's Eethuys of Mike's prima is om even te zitten en evt een snack te kopen.