[Android] Shadowgun in de aanbieding!

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EvBeek
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-01 11:06
Om eerlijk te zijn wist ik niet zeker of ik dit nu onder android moest zetten of onder games.. Na de faq voor games gelezen te hebben denk ik dat het hier het beste past. Zo niet mijn excuus!

Ik dacht dat mensen misschien wel willen weten dat shadowgun voor android apparaten momenteel maar 50 cent kost in de android market. Ik weet niet of dit een foutje is of een aankomende promotie maar misschien kan iemand zijn voordeel ermee doen, het spel kost immers normaal gesproken 4 euro.

Het is een shooter met een soort van Gears of War gameplay, en net als Gears of War speeld het zich ook in de toekomst af maar dan op een andere planeet. Ik heb het nog niet veel gespeeld maar de graphics zijn in ieder geval zeer indrukwekkend.

Linkje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ziet er goed uit.Zelfs jammer dat het alleen androïd is
ik zou het wel willen op windows.
Het lijkt i.i.g op quake 4.

Maar de besturing geeft geen problemen?
Zo`n shooter moet snel zijn soms,lukt dat met je vingers wel snel genoeg,vraag ik mij dan af.
Grafisch ziet het er goed uit..
Voor een tablet is het wel een welkome aanvuling.Dit soort shooters vind je meestal niet op androïd.

Persoonlijk denk ik wel,als je zoiets een beetje serieus als vermaak wilt spelen,er een minimale resolutie nodig is.
Op een klein scherm is het niet te spelen.
Dus zelfs als je een goede smartphone zou hebben,waarop het kan draaien,dan is het scherm te klein.
Een tablet zou wel goed kunnen.Daar kan zelfs evt een keybord en mouse op aan gesloten worden.
Gamed makkelijker,dan met de vingers lijkt mij :9 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19:37
Android Games - Discussie & Ervaringen

hier is dat beter op zn plek denk ik. Maar helaas niet de THD versie in de aanbieding :(