Heb ik gedaan.. Of ik moet een btw nummer ingeven of met american express betalen..
@anthonycd: wat ben je dan kwijt? je had gratis verzending? wat is je totaalkostenpost
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.
heb ik in het verleden als eens gedaan, en kreeg uiteindelijk een nette afmelding van Farnell dat ik als particulier niet zo mocht bestellen..
Verzendgegevens
Verzendmethode UPS Standaard zelfde dag (gratis)
Totaal 39,29
Verzendmethode UPS Standaard zelfde dag (gratis)
Totaal 39,29
Ik geraak nog steeds niet op de site van Farnell. De Belgische variant that is.
Notehoutelade schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:27:
heb ik in het verleden als eens gedaan, en kreeg uiteindelijk een nette afmelding van Farnell dat ik als particulier niet zo mocht bestellen..
Gezien het feit dat farnell elke werkdag rond een uurtje of 17 à 18 onbereikbaar is danwel met foutmeldingen strooit ben ik niet verbaasd dat ze dit al helemaal niet aan kunnen...
RS komt tot nu to ook niet verder dan hun interest pagina...
RaspberryPi scoort hier geen punten mee bij mij, wat een waardeloos georganiseerde launch. Met name het feit dat er mijns inziens continu de suggestie is gewekt van een wereldwijde launch met gelijke kansen voor iedereen (first come, first served), blijkt nu dus dat iedereen zonder zakelijke account in feite achter het net vist (iig in NL).
RPi heeft een leuk verhaaltje over de voordelen van zaken doen met RS / Farnell, en dat zal allemaal wel, maar ik vermoed dat er net als ik een hoop mensen teleurgesteld zijn over zowel de organisatie als de eerlijkheid van deze launch.
RS komt tot nu to ook niet verder dan hun interest pagina...
RaspberryPi scoort hier geen punten mee bij mij, wat een waardeloos georganiseerde launch. Met name het feit dat er mijns inziens continu de suggestie is gewekt van een wereldwijde launch met gelijke kansen voor iedereen (first come, first served), blijkt nu dus dat iedereen zonder zakelijke account in feite achter het net vist (iig in NL).
RPi heeft een leuk verhaaltje over de voordelen van zaken doen met RS / Farnell, en dat zal allemaal wel, maar ik vermoed dat er net als ik een hoop mensen teleurgesteld zijn over zowel de organisatie als de eerlijkheid van deze launch.
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
"We believe Farnell has sold out already. Blimey."
[ Voor 11% gewijzigd door Kwastie op 29-02-2012 07:30 ]
When I get sad i stop being sad and be awesome instead
Als er iemand eentje over heeft: hou me aanbevolen!! :-)
http://be.farnell.com/ras...rry-pi-model-b/dp/2081185Mathieu_Hinder schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:28:
Ik geraak nog steeds niet op de site van Farnell. De Belgische variant that is.
here you go
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:56 ]
Slapen?
* Ultraman is al sinds 6:00 aan het werk
* Ultraman is al sinds 6:00 aan het werk
**
[ Voor 100% gewijzigd door Fantasma op 17-03-2017 13:57 ]
Met vingers opwarmen voor het betere F5 werk?
Hier nog steeds register interest pagina bij RS en Farnell errorpagina's keer op keer ... Tja ...
Krijg continu iets als dit:
An error occurred while processing your request.
Reference #97.c4481451.1330497088.3eb6033
Bij farnell.com he? hier ook.Cave_Boy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:32:
Krijg continu iets als dit:
En nu krijg je dit;
Our websites are currently unavailable whilst we perform a scheduled system upgrade.
Every effort has been made to minimise the impact of this event and we apologise for any inconvenience this has caused.
Should you wish to place an order or speak to a sales representative please refer to the contact list below:
GVD!!! Tis een slecht moment
Our websites are currently unavailable whilst we perform a scheduled system upgrade.
Every effort has been made to minimise the impact of this event and we apologise for any inconvenience this has caused.
Should you wish to place an order or speak to a sales representative please refer to the contact list below:
GVD!!! Tis een slecht moment
Ik krijg nu op farnell een mooie site unavailable pagina
HAHA farnell geeft me nu een foutmelding over een 'scheduled system update'
"The general rule on about people on IRC seems to be "Attractive, single, mentally stable: choose two"
Scheduled system update me kont 
Dit: Cole: '@Raspberry_Pi Some sysadmin in the UK is screaming: "WHY ARE THE CABLES ACTUALLY MELTING!?!"'
is je oorzaak
Dit: Cole: '@Raspberry_Pi Some sysadmin in the UK is screaming: "WHY ARE THE CABLES ACTUALLY MELTING!?!"'
is je oorzaak
Blijkbaar wel want op Farnel is het uitverkocht... en ik denk maar dat ik weer eens naar me bed ga, onderstaand bericht lijkt mij duidelijk, denk niet dat ik uberhaupt nog 1 kan bestellen, dan maar op een later tijdstip! Balen zeg, sta ik speciaal voor opDacuuu schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:31:
Iemand hem al met succes kunnen bestellen?
@Raspberry_Pi Once the first batch sells out, can you still place an order? If so, how long might it take to fulfill that order?
Raspberry Pi @Raspberry_Pi 49s
@EricMiddleton21 You should be able to, yes; but I'm not sure what's up with RS at the moment.
Pak je telefoon:
Netherlands
Telephone: 030 - 241 73 73
Email: hollandsales@farnell.com
Netherlands
Ik heb dat ook 2x gehad, maar toen heeft hij er toch 2 toegevoegd (en je mag er maar 1 bestellen).Ultraman schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:26:
Ik krijg bij Farnell dat ding maar niet aan mijn winkelmand toegevoegd... Ajax errors
Nu moest ik dus eerst weer mijn winkelkar updaten naar 1 exemplaar en daar krijg ik nu weer een timeout op.
Overigens staat hij nu op stock expected in 30 days, dus ik denk dat het klopt wat ze op twitter zeggen, dat de eerste batch al op is en je nu aan het preorderen bent.
Edit, oh, ze hebben er nu ook genoeg van bij Farnell:
Misschien hadden ze hun servers beter kunnen upgraden voor de stormloop, niet tijdensSite unavailable

[ Voor 19% gewijzigd door GekkePrutser op 29-02-2012 07:36 ]
Die zijn pas vanaf 8:30 bereikbaar als de site kloptCave_Boy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:34:
Pak je telefoon:
Netherlands
Dat had ik stiekem al opgezocht, want dan ga ik het wel via de telefoon proberen was mijn idee
jammer maar helaas, ik geef het op.
enige voordeel is dat zometeen de raspberries inclusief case worden geleverd
enige voordeel is dat zometeen de raspberries inclusief case worden geleverd
En Farnell is terug bij de normale foutmelding
Wat ik dus niet snap, is hoe die kunnen uitverkocht geraken? Farnell ligt down en RS kan uberhaupt geen bestelling opnemen. Hoe kunnen ze dan zoveel verkocht hebben?
Is er geen leuk alternatief inplaats van de Rasberry?
Wat een bagger zeg. Farnell uitverkocht terwijl ik constant probeerde de site te krijgen, en ook heel RS-online kom ik niet meer bij....
Ik duik wel weer m'n bed in, als iemand er 1 voor me weet te bestellen houd ik me aanbevolen.
Ik duik wel weer m'n bed in, als iemand er 1 voor me weet te bestellen houd ik me aanbevolen.
Zat alternatieven
maar niet in die prijs klasse

NSLU2, SheevaPlug, Pogoplug, Espressobin and Odroid H2 addict
Wel wat duurder, doch sneller:Cave_Boy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:37:
Is er geen leuk alternatief inplaats van de Rasberry?
http://www.solid-run.com/products/cubox
En niet zoveel alternatieven met zo'n sterke gpuWeaZuL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:38:
Zat alternatievenmaar niet in die prijs klasse
Beagleboard / Beaglebone, Hawkboard, plug computers. Alleen allemaal wat duurder..
Ik kan weer op de RS Components website.. alleen nog steeds geen mogelijkheid om iets te bestellen..
Is ook alleen pre-order, en 3x zo duurMintyDoerak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:38:
[...]
Wel wat duurder, doch sneller:
Waarom zijn al die alternatieven zo ontieglijk duur
Ik geef het op.
Zwaar teleurgesteld in de launch.
Dan bestellen we er binnenkort maar mét casing.
Zwaar teleurgesteld in de launch.
Dan bestellen we er binnenkort maar mét casing.
Nou, soepel..zodra ik een search er in gooi crasht hij weer. Heeft er iemand een directe link naar de RS raspi?
Hier ligt rswww.com/ er totaal uit hoor.trebium schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:40:
rs-online lijkt ook weer soepel te werken, alleen mogelijk om te registreren als bedrijf...
Is RS nou ook allleen voor bedrijven? Dit lees ik op circuits online:
Bij RS Components kunnen particulieren per 1-3-2011 niets meer bestellen.
Lekker geregeld deze launch
Bij RS Components kunnen particulieren per 1-3-2011 niets meer bestellen.
Lekker geregeld deze launch
Ik vind dat de volgende keer Conrad ofzo ook mee mag doen. Twee websiets die eigenlijk alleen aan bedrijven leveren vind ik wel slecht uitgedacht. Het is algemeen bekend dat vele mensen er een wilde hebben. Daarintegen dit was misschien het makkelijkst en ze hebben er maar 10.000 beschikbaar. Over de gehele wereld haal je denk ik een half miljoen mensen die er een willen hebben. Ofwel je kan een breed distrubutienetwerk opzetten waar dan vervolgens elk verkooppunt maar 10 stuks krijgt ofzo...
Was handiger geweest als dit eerst meer gecommuniceerd werd dan waren de websites ook niet down. De normale consument moet gewoon nog even wachten.
Was handiger geweest als dit eerst meer gecommuniceerd werd dan waren de websites ook niet down. De normale consument moet gewoon nog even wachten.
Als ze het een btje slim gespeeld hadden en een actie ervan gemaakt hadden tijdens de falende lauch van de RPi had ze dat mss wel wat extra klanten opgeleverd ...MintyDoerak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:38:
[...]
Wel wat duurder, doch sneller:
Verwijderd
Jongens, niet zo miepen hoor, tegen dit soort launches is bijna geen enkele voorbereiding bestand. Een betrekkelijk klein bedrijf heeft nu eenmaal niet de resources om op de gok ontzettend veel servers te huren/regelen om een paar nerds gelijk tevreden te stellen
Is een pre-order voor de tweede batch.Hoogie2004 schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:40:
[...]
Is ook alleen pre-order, en 3x zo duur
Waarom zijn al die alternatieven zo ontieglijk duur
CuBox is natuurlijk wel wat sneller en geavanceerder dan de Raspberry Pi. (1GB Ram, Gbit Ethernet, E-sate etc.)
Daarnaast wordt Raspberyy Pi Foundation gesubsidieerd, wat het prijsversch wel enigszins rechtvaardigt..
Lijkt inderdaad dat het van zeer korte duur was, ik kon vrij ver door het registratie scherm komen maar heb geen bedrijf. Dus ik kon me niet aanmelden
Ik heb net al een account kunnen aanmaken maar daar heb ik zo weinig aan als die vertakte site niet laad

Moet je alleen je kvk nr opgeven daar?trebium schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:43:
[...]
Lijkt inderdaad dat het van zeer korte duur was, ik kon vrij ver door het registratie scherm komen maar heb geen bedrijf. Dus ik kon me niet aanmelden
Klopt, maar de site van Raspberry Pi zelf blijft toch al die tijd stabiel in de lucht..Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:43:
Jongens, niet zo miepen hoor, tegen dit soort launches is bijna geen enkele voorbereiding bestand. Een betrekkelijk klein bedrijf heeft nu eenmaal niet de resources om op de gok ontzettend veel servers te huren/regelen om een paar nerds gelijk tevreden te stellen
Zoals ze zelf op Twitter al zeiden, de bedrijven hebben hier geen rekening mee gehouden.
Hopen dat ze snel nieuwe hebben!
Heeft er iemadn trouwens de direct link voor de RS raspberry pi?
Verwijderd
Daar klopt geen hout van, want de site van Raspberry Pi was voor de launch al niet eens meer bereikbaarTwixell schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:45:
Klopt, maar de site van Raspberry Pi zelf blijft toch al die tijd stabiel in de lucht..
Zoals ze zelf op Twitter al zeiden, de bedrijven hebben hier geen rekening mee gehouden.
Hopen dat ze snel nieuwe hebben!
Met zo'n toeloop valt nu eenmaal bijna geen rekening te houden, het is Youtube of Amazon niet.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 07:46 ]
Both Premier Farnell and RS Components have worldwide distribution networks, so wherever you are in the world, you will be able to buy from a local distributor. This will saves you money on shipping; it’s a much better way for you to buy than getting them all shipped from the Foundation in the UK.
Riiiiigggghhht...
Riiiiigggghhht...
KVK + bedrijfsnaam waren wel verplicht ja... ( ik heb verder niet meer gekeken en de site afgesloten)
Kheb wel een account bij RS maar de site ligt er ook al uit. helaas........
"We're so frustrated about the DDOS effect - and apparently some of you are VERY ANGRY. We're really sorry; it's out of our hands."
Rigghhhttt
de RPi als een malle hypen en als het er op aan komt ... werkelijk opmerkelijk
Rigghhhttt

[ Voor 21% gewijzigd door WeaZuL op 29-02-2012 07:48 ]
Geheel mee eens, MAAR wat mij wel dwarszit is hoe de launch de afgelopen maanden is gepresenteerd (max 1 per persoon, wereldwijd beschikbaar, gelijke kansen voor iedereen, geen partner programma, geen resellers etc) staat nogal in schril contrast met 'we hebben opeens toch gekozen voor RS & Farnell, good luck!'.Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:43:
Dat is wat mij irriteert.
Dat is de enige link die ik krijg als ik zoek op hun site..
Maar Raspberry_Pi zelf melde al dat RS er nog geen goede pagina van online had staan, en dat ze er mee bezig waren om het uit te zoeken.. Hopen dat er nog een paar te bestellen zijn zodra hij er wel goed op komt te staan!
Verwijderd
Wat loop je nou te miepen gast, heb je enig idee wat er bij komt kijken om zo'n massa mensen te faciliteren? Duidelijk niet, want dan zou je niet zo moeilijk doen.WeaZuL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:47:
"We're so frustrated about the DDOS effect - and apparently some of you are VERY ANGRY. We're really sorry; it's out of our hands."
Rigghhhttt
Bijna geen enkele website is bestand tegen zulke aantallen en zeker niet als zoiets eenmalig is.
Buiten de partners hebben ze niet gelogen en die partners hebben ze alleen maar gekozen om zo snel mogelijk zoveel mogelijk van die dingen uit te leveren. Ze zijn er niet duurder op geworden en wel beter beschikbaar, dus wat is het probleem? Ze proberen jou juist zo snel mogelijk van zo'n ding te voorzien.real[B]art schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:47:
Geheel mee eens, MAAR wat mij wel dwarszit is hoe de launch de afgelopen maanden is gepresenteerd (max 1 per persoon, wereldwijd beschikbaar, gelijke kansen voor iedereen, geen partner programma, geen resellers etc) staat nogal in schril contrast met 'we hebben opeens toch gekozen voor RS & Farnell, good luck!'.
Dat is wat mij irriteert.
Hou kan Farnell nou al uitverkocht zijn, ik kan niet eens erop komen sinds 7 uur.
Ik duik mijn bed weer in. Called it 2 days ago, alles ligt plat, surprise surprise.
Door RS components en Farnell te kiezen is de Raspberry PI juist niet beschikbaar in Nederland..
Het plat gaan van beide sites was inderdaad te voorspellen, en is amper tegen te gaan..
Het plat gaan van beide sites was inderdaad te voorspellen, en is amper tegen te gaan..
Wat als ze maar 1 verkoop punt hadden..citruspers schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:51:
Ik duik mijn bed weer in. Called it 2 days ago, alles ligt plat, surprise surprise.

Gelukkig staat de digitale verkoop niet aan de winkel verkoop. Dan zal het gebouw instorten als er een dikke rij voor de deur stond

[ Voor 21% gewijzigd door Dacuuu op 29-02-2012 07:53 ]
Die Cubox is ook best leuk. is weliswaar stuk duurder maar ook kwa kracht wel wat beter en makkelijker uit te breiden. €99,00 is ook nog enigsins een ok prijs. Ben afgehaakt bij de verzendkosten van €30,00....
Miepen?Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:49:
[...]
Wat loop je nou te miepen gast, heb je enig idee wat er bij komt kijken om zo'n massa mensen te faciliteren? Duidelijk niet, want dan zou je niet zo moeilijk doen.
Bijna geen enkele website is bestand tegen zulke aantallen en zeker niet als zoiets eenmalig is.
[...]

Die hadden ze 1 site deed het een tijdje niet...
Het probleem is dat er - naar mijn idee - een bepaald beeld geschetst is van de launch wat ze nu absoluut niet waarmaken. Als ik had geweten van deze constructie had niet als een klein kind m'n bed uit gehuppeld vanochtendVerwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:49:
Buiten de partners hebben ze niet gelogen en die partners hebben ze alleen maar gekozen om zo snel mogelijk zoveel mogelijk van die dingen uit te leveren. Ze zijn er niet duurder op geworden en wel beter beschikbaar, dus wat is het probleem? Ze proberen jou juist zo snel mogelijk van zo'n ding te voorzien.

Dat deze constructie verder vrij positief is hoor je mij niet over (behalve dan het feit dat het iig in NL lastig bestellen is voor particulieren).
Welke? Volgens mij werken beide sites niet.Cave_Boy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:53:
[...]
Die hadden ze 1 site deed het een tijdje niet...
Bij RS of farnell?Cave_Boy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:52:
Die Cubox is ook best leuk. is weliswaar stuk duurder maar ook kwa kracht wel wat beter en makkelijker uit te breiden. €99,00 is ook nog enigsins een ok prijs. Ben afgehaakt bij de verzendkosten van €30,00....
Inkoopactie anyone? (weliswaar de simpele variant, om de verzendkosten te delen..)Cave_Boy schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:52:
Als je weet dat je een heel populair produkt hebt koop je tijdelijk extra capaciteit in. Da's een van de dingen waar je rekening mee houdt als je een serieuze infrastructuur ontwerpt.
Anyway, ik heb net wat frustratie getweet en een mail naar Conrad gestuurd of ze dat ding ook willen inkopen.
Ik ben vooral teleur gesteld in het raspberry team dat men zaken doet met 2 partijen die zo onvriendelijk zijn als het gaat om verkoop aan particulieren.
Anyway, ik heb net wat frustratie getweet en een mail naar Conrad gestuurd of ze dat ding ook willen inkopen.
Ik ben vooral teleur gesteld in het raspberry team dat men zaken doet met 2 partijen die zo onvriendelijk zijn als het gaat om verkoop aan particulieren.
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Nu zijn de servers door de rackmounts gezakt?Dacuuu schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:52:
[...]
Wat als ze maar 1 verkoop punt hadden..
Gelukkig staat de digitale verkoop niet aan de winkel verkoop. Dan zal het gebouw instorten als er een dikke rij voor de deur stond
Simpele variant? Zijn er meerdere varianten dan van de cubox?MintyDoerak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:54:
[...]
Inkoopactie anyone? (weliswaar de simpele variant, om de verzendkosten te delen..)
Ik vind het ook behoorlijk zwak. Veel tamtam gemaakt rond de launch, inderdaad praatjes als een per persoon, eerlijk, gelijke kansen, blabla ... Dan kiezen ze voor 2 bussiness retailers die niet eens verkopen aan particulieren? Wtf? Dat de site plat gaat, kunnen ze weinig aan doen, maar die keuze is toch onbegrijpelijk? Zelfs als de site niet plat zou gelegen hebben, zou dit weinig hebben opgelost. Zeer foute keuze m.i...
doelde op de inkoopactie zelf..WeaZuL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:55:
[...]
Simpele variant? Zijn er meerdere varianten dan van de cubox?
*beetje vroeg
Ik kan er zojuist een preorderen
http://export.farnell.com...romotions/raspberryPi.jsp
Ze verkopen heus wel aan particulieren, ik een account aan kunnen maken en je hoeft nergens kvk oid in te vullen.
Als bedrijfs naam vul je je voor- en achternaam in.
Dat kan best maar dan wel in ander topic... Wie maakt hem?MintyDoerak schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:56:
[...]
doelde op de inkoopactie zelf..
*beetje vroeg
Ja, dit kan je gewoon voorkomen door een deel van je capaciteit -van te voren- over te hevelen naar een AWS ofzo. Maar goed, alle PI's zullen zo wel op ebay staan voor het drie/vier/hondervoudige van de inkoopprijs.Wijnands schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:54:
Als je weet dat je een heel populair produkt hebt koop je tijdelijk extra capaciteit in. Da's een van de dingen waar je rekening mee houdt als je een serieuze infrastructuur ontwerpt.
ping 127.212.23.124
Verwijderd
Miepen ja, als je maar niet kunt begrijpen dat dit vrijwel onmogelijk goed te regelen is. Die site gaat plat omdat er zoveel requests gedaan worden. Gaat er geen lichtje branden dat dat overeenkomt met een DDOS, een redelijk standaard methode om een site plat te krijgen?WeaZuL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:52:
Miepen?lolz Ik zie een aankondiging met een hoop poeha, vervolgens loopt de launch volledig in het honderd .... neej top geregeld
Alleen met een groot budget of als grote speler valt dit een beetje in goede banen te leiden (en dan nog is het uiterst tricky), maar aangezien ze beide niet hebben of zijn en het tegendeel zelfs waar is kan je ook gewoon erg moeilijk doen. Niet gelijk krijgen wat je wilt is voor sommigen blijkbaar niet te verkroppen.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 29-02-2012 08:00 ]
Geef even aan over welk bedrijf je het nu hebt. Ik gok Farnell?dimako_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:57:
Ze verkopen heus wel aan particulieren, ik een account aan kunnen maken en je hoeft nergens kvk oid in te vullen.
Als ik daar op klik krijg ik een hele rits met landen..?Twixell schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:56:
Ik kan er zojuist een preorderen
Dan krijg je een melding achteraf dat je als particulier nit zomaar kan bestellen, is een paar posts hierboven ook al eens ter sprake gekomen.dimako_ schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:57:
loving farnell.com's redesign... I think the white really makes the blank screen stand out!
Rechtsbovenin staat dan Farnell Export o.i.d. klik daar eens opDacuuu schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:58:
[...]
Als ik daar op klik krijg ik een hele rits met landen..?
+ waarom niet een channel maken op ebay, net zo handig als winkel ipv dit gezeur.
ping 127.212.23.124
Ach tegenwoordig is bijschalen appeltje eitje als je je zaakjes maar op orde hebt en blijkbaar hebben ze dat niet .... daarnaast is een oplossing niet per defninitie van technische aard maargoed ....Verwijderd schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:57:
[...]
Miepen ja, als je maar niet kunt begrijpen dat dit vrijwel onmogelijk goed te regelen is. Die site gaat plat omdat er zoveel requests gedaan worden. Gaat er geen lichtje branden dat dat overeenkomt met een DDOS, een redelijk standaardmethode om een site plat te krijgen?
Alleen met een groot budget of als grote speler valt dit een beetje in goede banen te leiden (en dan nog is het uiterst tricky), maar aangezien ze beide niet zijn en het tegendeel zelfs waar is kan je ook erg moeilijk doen.
laat ik niet teveel miepen
Maar zo te zien is ie gewoon nog niet te bestellen, beide sites staan gewoon op pre-orders.
Verwijderd
Iets met stuurlui en walWeaZuL schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 08:01:
Ach tegenwoordig is bijschalen appeltje eitje als je je zaakjes maar op orde hebt en blijkbaar hebben ze dat niet .... daarnaast is een oplossing niet per defninitie van technische aard maargoed ....
laat ik niet teveel miepen
Dat was een paar jaar terug toen ik er wat wilde bestellen zo, maar ik dacht dat ik dat recentelijk niet meer op hun site kon terugvinden.Mathieu_Hinder schreef op woensdag 29 februari 2012 @ 07:59:
[...]
Dan krijg je een melding achteraf dat je als particulier nit zomaar kan bestellen, is een paar posts hierboven ook al eens ter sprake gekomen.
https://nl.rs-online.com/...tion.html?method=register lijkt weer te werken!
of misschien gewoon geluk dat het even snel gaat...
of misschien gewoon geluk dat het even snel gaat...
[ Voor 20% gewijzigd door trebium op 29-02-2012 08:03 ]
Leek weer te werken 
Come one, gewoon nog een keer apache opnieuw starten, kunnen we weer een seconde of 10
Come one, gewoon nog een keer apache opnieuw starten, kunnen we weer een seconde of 10
op-voorraad.nl - Realtime voorraad updates voor de Playstation 5!
Farnell:
Kreeg ik zojuist te zien bij het plaatsen van mijn orderMeer voorraad beschikbaar in 30 werkdagen
Let op:
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]