Bij degene die ik vanmiddag bestelde stond 512MB ram, dus ik neem aan dat als je goed op de beschrijving let je toegestuurd krijgt wat je bestelt.
toch maar de knoop doorgehakt en een PI besteld. Het artikel vanmiddag bracht het ding weer in mijn gedachten. Deze keer kon ik de verleiding niet weerstaan
Als je op de site zoekt krijg je als beschrijving: "Raspberry Pi Model B 512MB RAM"
http://downloads.element1...yPi1.html?isRedirect=true. Dit stond ook in de orderbevestiging die ik ontving.
Vond de bestelprocedure wel een beetje verwarrend. In eerste instantie werd er gesproken dat er "op rekening" werd gefactureerd, maar na de bestelling ontving ik een mail dat ik vooraf moest betalen. Op zich niet echt een probleem, maar had hem niet verwacht.
Kan ook zijn dat ik het verkeerd had gelezen
Moet wel zeggen dat ze bij Farnell lekker snel werken, kort nadat ik een screenshot stuurde van de overboeking kreeg ik een mail dat de order was doorgezet
Overigens betrof dit wel een aankoop via het zakelijke kanaal.
Ben erg benieuwd, begin dit jaar had ik ook interesse, maar wilde niet lang wachten en wilde even afwachten hoe het ding anderen beviel. Maar nu ik veel positieve verhalen heb gelezen durfde ik de stap wel te nemen. Ben erg benieuwd