Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 10:24
heb ook besteld bij newit maar kreeg melding dat mijn bestelling nagekeken moest worden door een medewerker.

verder nog geen bevestiging ofzo ontvangen. hoe lang duurde het bij jullie voordat je een bevestiging ontving?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 22:18
De nieuwe 512 mb pi's worden per direct verstuurd vanaf vandaag naar openstaande orders! (RS online en Farnell)
Mijn pi wordt morgen verzonden via RS. Ik krijg dus een 512 mb pi :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ryatzu op 15-10-2012 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 26-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 11:05:
...dat wordt er nog 1 bestellen:
Model B now ships with 512MB of RAM!
Als ik dit goed begrijp, ontvang ik dus een 512 mb versie, aangezien ik nog geen verzendbevestiging van Farnell heb? :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
timjong93 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:20:
[...]

Als ik dit goed begrijp, ontvang ik dus een 512 mb versie, aangezien ik nog geen verzendbevestiging van Farnell heb? :D
Volgens raspberrypi.org is dit correct ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Ryatzu schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:20:
De nieuwe 512 mb pi's worden per direct verstuurd vanaf vandaag naar openstaande orders! (RS online en Farnell)
Mijn pi wordt morgen verzonden via RS. Ik krijg dus een 512 mb pi :)
Wat is je order nummer? Mijne zit in de 101011xxxx en heb nog steeds geen bericht van RS ontvangen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18:58
Ryatzu schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:21:
[...]

Volgens raspberrypi.org is dit correct ;)
Niet te vroeg juichen, na vele weken wachten (+10/15 weken ?) kreeg ik van de week nog de allereerste revisie binnen van RS 8)7

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
-LA- schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:52:
[...]

Niet te vroeg juichen, na vele weken wachten (+10/15 weken ?) kreeg ik van de week nog de allereerste revisie binnen van RS 8)7
Idem hier. Ben benieuwd of de RAM-update ook effect gaat hebben in de XBMC beleving.
Maar ik ben voorzien; 2 Pi's draaien nu XBian hier en ik ben tevree.

RS heeft de 2e case verzonden (na de eerste keer blijkbaar vergeten) en die zal eind deze week ofzo wel komen.
Emilio_TT schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 10:13:
Eindelijk heb ik mijn R'pi op kunnen halen. Het blijkt echter wel een Rev1 te zijn (dus zonder de mounting holes etc.).. Zijn er meer mensen die recent nog een Rev1 van RS gekregen hebben? Schimmige business daar.. :X

Still, I've got Pi! :D
Ik dus:
Piet91 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:12:
M'n gegevens; 'interesse getoond' op 15 april, besteld op 22 juni met reference nummer: 997** en voor het bestellen had ik het registratienummer 2499**. 4 oktober bericht dat ie verstuurd was en net 5 minuten geleden bezorgd:
[afbeelding]

EDIT: hebben die snuggerds maar 1 i.p.v. 2 cases verstuurd. Kan ik dáár weer achteraan |:( ...
EDIT #2: ook geen rev 2 board...

EDIT @ 's avonds: als 1 Pi niet genoeg is 8)
[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xato
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online
Worldwide schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 13:22:
[...]

Wat is je order nummer? Mijne zit in de 101011xxxx en heb nog steeds geen bericht van RS ontvangen. :(
Mijn order nummer is 1010128XXX en zou ook tussen 8 en 14 oktober verzonden worden. Tot op heden geen bericht meer gehad. Hopen dat hij deze week verstuurd wordt en het liefst dan ook de 512mb versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Ik had vorige week een email gestuurd. Van het wekend reactie dat hij morgen (de 16e verstuurd wordt)
Volgens raspberrypi.org wordt aangegeven in de nieuws post dat alle openstaande order vanaf vandaag de nieuwe versie krijgen ongeacht de leverancier.

Als ze zich niet aan hun woord houden komt er nog meer gezeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 19-09 17:56

Perkouw

Moderator General Chat
Wie levert nu het snelst ? Farnell of RS ?
Farnell geeft een levertijd aan van 3 weken, RS daarentegen 6 weken. Maar of dit ook klopt?!

[ Voor 141% gewijzigd door Perkouw op 15-10-2012 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Perkouw schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 14:58:
Wie levert nu het snelst ? Farnell of RS ?
Farnell geeft een levertijd aan van 3 weken, RS daarentegen 6 weken. Maar of dit ook klopt?!
misschien kun je deze beter in het algemene raspberry topic stellen.. dit topic is voor aankoop&levering

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
El_V schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:01:
[...]

misschien kun je deze beter in het algemene raspberry topic stellen.. dit topic is voor aankoop&levering
Het betreft toch echt een vraag m.b.t. de aankoop van een Raspberry en gaat daarbij ook nog eens direct over de levering ervan. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
flauw hoor.

maar antwoord op je vraag kun je toch wel opmaken als je een paar posts in dit topic leest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
El_V schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:04:
flauw hoor.

maar antwoord op je vraag kun je toch wel opmaken als je een paar posts in dit topic leest.
Flauw?
Anway, ik hoor/lees veel tegenstrijdigheden. Vandaar mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

yes!

Mijne is er nog altijd niet en ik zie net dat ze hem nu met 512MB geheugen gaan uitleveren.
Scheelt dan toch alweer om even te wachten.
Eerst al rev. 2 en nu ook nog met meer geheugen.

Ik ga er uiteraard van uit dat RS ook de nieuwste gaat uitleveren, dat staat tenminste in het bericht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 20-09 01:15

thof

FP ProMod
Bij RS Components duurt het in ieder geval erg lang, hoe het bij Farnell is geen idee. Lijkt stukken sneller maar daar is wel een creditcard nodig.

Mijn order: 10101168xx / 1168xx @ 27-07-2012
Tot op heden nog niets gehoord, twee dagen terug maar eens gemaild. Op de site staat namelijk dat hij al verzonden had moeten zijn. Nu maar hopen dat het een Rev2 board is en 512MB geheugen heeft zoals het nieuws artikel doet vermoeden...

Server 1: Intel N305 | 48GB RAM | 5*4TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 2: Intel N5105 | 64GB RAM | 1TB NVME | 4x 2.5GbE
Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Perkouw schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:07:
[...]

Flauw?
Anway, ik hoor/lees veel tegenstrijdigheden. Vandaar mijn vraag.
Voor je edit ging je post over helemaal iets anders.. (of je hem als seedbox kon gebruiken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
El_V schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:23:
[...]

Voor je edit ging je post over helemaal iets anders.. (of je hem als seedbox kon gebruiken)
Oh haha, my bad. Dan snap ik je post als je dat nog gezien had. ;)
Dat heb ik toen zelf al in het andere topic gepost, sorry in ieder geval! (je reageert ook zo flitsend snel! haha :))

[ Voor 3% gewijzigd door Perkouw op 15-10-2012 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thof schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:12:
Bij RS Components duurt het in ieder geval erg lang, hoe het bij Farnell is geen idee. Lijkt stukken sneller maar daar is wel een creditcard nodig.
Tip: prepaid creditcard zoals 3vcard.nl... of koop mijn tweede Raspberry Pi... :)

👉🏻 Blog 👈🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02 21:46

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Hoe gaat de leveringsprocedure bij Farnell?

Ik heb vorige week mijn Pi besteld, Leverinstijd stond op 3 weken. Tot nu toe enkel een ontvangstbevestiging van de order gehad waarin stond dat ik meer info krijg zodra mijn bestelling aan voorraad kan worden gelinkt.

Is dat gebruikelijk of krijg je normaliter gelijk een orderbevestinging + indicatie leverdatum?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
zandpaddo schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 16:55:
Hoe gaat de leveringsprocedure bij Farnell?

Ik heb vorige week mijn Pi besteld, Leverinstijd stond op 3 weken. Tot nu toe enkel een ontvangstbevestiging van de order gehad waarin stond dat ik meer info krijg zodra mijn bestelling aan voorraad kan worden gelinkt.

Is dat gebruikelijk of krijg je normaliter gelijk een orderbevestinging + indicatie leverdatum?
Als je even een paar berichten terug leest, zul je zien dat dit normaal is, je krijgt een bestelbevestiging en een bericht als het pakket verstuurd is. Als het goed is worden er de komende dagen weer een nieuwe lading verstuurd. En die hebben 512mb geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 20-09 00:24
Vrijdagavond een Pi besteld bij NewIT, zojuist een mail ontvangen dat hij verzonden is. Ben benieuwd hoe lang de post er over doet, en of het zoals het nieuwsbericht van vandaag vermeldde inderdaad een 512mb versie is.

Zal jullie op de hoogte houden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
Hmm. Ik dacht laat ik voor de grap eens zoeken of mensen de nieuwe versie al te koop aanbieden, per abuis kwam ik op de volgende link terecht; http://sossolutions.nl/kopen/product.php?id_product=9324189

€ 50,- inc. verzending. Dat scheelt maar 9 euro met farnell (41.4510894) als ik het goed heb ?

Iemand ervaringen met deze shop, twijfel erover om hem daar te bestellen dan heb ik hem tenminste snel.

Edit: Net even een mail gestuurd met de vraag wanneer ik hem binnen zou hebben. Het antwoord was woensdag. Ze mailen trouwens wel bizar snel terug (<2 min).

[ Voor 17% gewijzigd door Perkouw op 15-10-2012 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zojuist mijn derde Pi besteld, wederom bij Farnell. Vanwege de 512MB RAM :)

Je valt in herhaling ;)

[ Voor 42% gewijzigd door _ferry_ op 15-10-2012 18:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

timjong93 schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 17:14:
[...]

Als je even een paar berichten terug leest, zul je zien dat dit normaal is, je krijgt een bestelbevestiging en een bericht als het pakket verstuurd is. Als het goed is worden er de komende dagen weer een nieuwe lading verstuurd. En die hebben 512mb geheugen.
Thanks, dat had ik niet gezien. Wel gezien dat er een nieuwe voorraad komt. Hopen dat ik daarin val. 512 mb upgrade is iig mooi meegenomen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
thof schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 15:12:

Mijn order: 10101168xx / 1168xx @ 27-07-2012
Tot op heden nog niets gehoord, twee dagen terug maar eens gemaild. Op de site staat namelijk dat hij al verzonden had moeten zijn. Nu maar hopen dat het een Rev2 board is en 512MB geheugen heeft zoals het nieuws artikel doet vermoeden...
Ik heb vanmiddag een antwoord van RS Components ontvangen op mijn e-mail van twee dagen terug. Daarin had ik gevraagd over een status update en met het verzoek om een 2.0 versie van de RPi. Jammer genoeg zijn ze nog steeds bezig met het shippen van 1.0 versies. Voor mij dus geen 512MB en geen mounting holes. Jammer jammer, maar helaas. Hij schijnt overigens afgelopen dinsdag (9 oktober) verzonden te zijn. Laatste alinea uit de e-mail:
We are currently still shipping the version 1.0 boards and this will be what is supplied to you with your orderWe are unable to change the order the Raspberry Pi boards are despatched in, so cannot move you in the queue to receive the revision 2.0 of the board. The only difference between the boards is an added audio codec and the inclusion of mounting holes should the Pi be required for industrial applications. The case supplied by ourselves or various other third parties are all designed for the revision 1 board without the need for the mounting holes.

Server 3: Intel Xeon E5-2670 | 128GB RAM | 512+750GB SATA SSD | 6x10TB HDD | 6x 1GbE [Buiten gebruik]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Perkouw schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 18:02:
Hmm. Ik dacht laat ik voor de grap eens zoeken of mensen de nieuwe versie al te koop aanbieden, per abuis kwam ik op de volgende link terecht; http://sossolutions.nl/kopen/product.php?id_product=9324189

€ 50,- inc. verzending. Dat scheelt maar 9 euro met farnell (41.4510894) als ik het goed heb ?

Iemand ervaringen met deze shop, twijfel erover om hem daar te bestellen dan heb ik hem tenminste snel.

Edit: Net even een mail gestuurd met de vraag wanneer ik hem binnen zou hebben. Het antwoord was woensdag. Ze mailen trouwens wel bizar snel terug (<2 min).
Of met tien man, dan kost ie nog maar €43.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacuuu
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:53
Als je nu een pi bij farnell besteld, krijg je dan 100% de 512 ram versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryatzu
Zojuist een email gehad van RS dat hij verzonden is met de verrassing!
Your Raspberry Pi order was despatched today.

If you ordered a Raspberry Pi board as part of your order we are pleased to inform you that we have sent you the upgraded 512MB Revision 2 board to thank you for your continued patience.

We hope this upgrade is acceptable to you.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-02 21:20

.Gertjan.

Owl!

Dacuuu schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:18:
Als je nu een pi bij farnell besteld, krijg je dan 100% de 512 ram versie?
Bij degene die ik vanmiddag bestelde stond 512MB ram, dus ik neem aan dat als je goed op de beschrijving let je toegestuurd krijgt wat je bestelt.

*O* toch maar de knoop doorgehakt en een PI besteld. Het artikel vanmiddag bracht het ding weer in mijn gedachten. Deze keer kon ik de verleiding niet weerstaan :9

Als je op de site zoekt krijg je als beschrijving: "Raspberry Pi Model B 512MB RAM" http://downloads.element1...yPi1.html?isRedirect=true. Dit stond ook in de orderbevestiging die ik ontving.

Vond de bestelprocedure wel een beetje verwarrend. In eerste instantie werd er gesproken dat er "op rekening" werd gefactureerd, maar na de bestelling ontving ik een mail dat ik vooraf moest betalen. Op zich niet echt een probleem, maar had hem niet verwacht. Kan ook zijn dat ik het verkeerd had gelezen

Moet wel zeggen dat ze bij Farnell lekker snel werken, kort nadat ik een screenshot stuurde van de overboeking kreeg ik een mail dat de order was doorgezet :)

Overigens betrof dit wel een aankoop via het zakelijke kanaal.

Ben erg benieuwd, begin dit jaar had ik ook interesse, maar wilde niet lang wachten en wilde even afwachten hoe het ding anderen beviel. Maar nu ik veel positieve verhalen heb gelezen durfde ik de stap wel te nemen. Ben erg benieuwd :)

The #1 programmer excuse for legitimately slacking off: "My code's compiling"
Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
Ryatzu schreef op maandag 15 oktober 2012 @ 21:45:
Zojuist een email gehad van RS dat hij verzonden is met de verrassing!

[...]
Vind dit eigenlijk wel een beetje klinken alsof RS de upgrade die mogelijk is gemaakt door de raspberry pi foundation, nu gaat gebruiken als cadeautje om de pijn van het lange wachten te verlichten. Als jullie snappen wat ik bedoel.

Maar goed uiteindelijk is het natuurlijk wel goed nieuws de de 512 mb versie nu naar je onderweg is. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BamSlam_
  • Niet online
Vannacht(!) een mailtje van Farnell gehad. De rev.2 met 512MB die ik gisteravond bestelde is verzonden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
Dat is nogal random dan.
9 oktober besteld en nog niets gezien.

Ach ik heb geen haast dus wacht rustig af

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BamSlam_ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:56:
Vannacht(!) een mailtje van Farnell gehad. De rev.2 met 512MB die ik gisteravond bestelde is verzonden. :)
:? Al verzonden, ik heb eind vorige maand besteld en nog niks ontvangen, alleen een reactie op een mailtje toen ik vroeg hoe het met de order stond, toen zouden ze proberen eind vorige week alles geregeld te hebben, met alle berichten rond de 512MB upgrade dacht ik al dat het iets langer zou duren maar dit vind ik wel heel bijzonder 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
iemand die bij newit.co.uk heeft en al een bevestiging heeft? of voor mensen die langer geleden bestelde: hoe lang duurde het voordat jullie een bevestiging kregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Mijn Raspberry van www.sossolutions.nl is gelukkig binnen, 50 euro (iets duurder maarja) incl verzendkosten.
Alles netjes binnen gekregen in een envelop.
Afbeeldingslocatie: http://www.briellewebdesign.nl/media/fotos/1.jpg
Rev2 bordje, werkt super! (helaas de 256MB, de 512MB kwam 1 dag later op raspberry website :( )
Afbeeldingslocatie: http://www.briellewebdesign.nl/media/fotos/4.jpg

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timjong93
BamSlam_ schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 08:56:
Dit vind ik wel erg apart ik heb op vrijdag 5-10 besteld en nog geen ontvangstbevestiging, iemand die weet hoe je het beste contact met farnell opneemt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Mijne besteld op 27 Aug 2012 bij RS maar ook nog niks binnen of een verzend bevestiging gehad dus hoop dat ik wel de rev.2 512 versie krijg kan namelijk niet wachten om ermee aan de slag te gaan :D

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17-09 09:21
Zojuist bericht gekregen dat er "een pakje uit GB" voor me is afgeleverd thuis...
Dat kan bijna niet missen dan dat het mn lang-verwachtte Pi is. Nu hoop ik natuurlijk dat ik na 4 maanden wachten het wel een 512MB-versie is... Valt dat nog ergens op het bordje te zien??

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw

Perkouw

Moderator General Chat
kroegtijger schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:52:
Zojuist bericht gekregen dat er "een pakje uit GB" voor me is afgeleverd thuis...
Dat kan bijna niet missen dan dat het mn lang-verwachtte Pi is. Nu hoop ik natuurlijk dat ik na 4 maanden wachten het wel een 512MB-versie is... Valt dat nog ergens op het bordje te zien??
Ja, http://www.raspberrypi.org/archives/2191
Afbeeldingslocatie: http://www.raspberrypi.org/wp-content/uploads/2012/10/T3UVn-Imgur-1024x682.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.raspberrypi.org/wp-content/uploads/2012/10/vZYHy-Imgur-1024x682.jpgSee the long strings of letters and numbers underneath the word “Samsung” on the RAM chip in the middle? That’s the top part of the PoP, or Package on Package assembly which stacks the processor (the Broadcom 2835, hidden under the memory) beneath the RAM.

What you’re looking for are the letters “2G” or “4G” somewhere in that string. The top picture has “4G” written on it: that means 4Gbits, which equals 512MB. ”2G”, which you’ll see in the bottom picture, means 2Gbits, or 256MB. Easy as Pi, when you know how.

[ Voor 48% gewijzigd door Perkouw op 16-10-2012 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
Prima, dan kan ik vanavond even controleren d:)b

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvkerk
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 15:57
Vandaag besteld bij sossolutions.nl en zojuist de melding gehad dat de RPi verstuurd wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:24
zozo eindelijk mailtje van RS :S :S :P

Raspberry Pi Type B Case - Clear
Micro USB Euro power supply for Raspberry Pi
Raspberry Pi Type B Single Board Computer 512MB

totaal 52,67 euro

29-06-2012 order datum

16-10-2012 verzend datum

dus hopelijk einde van de week binnen kan ik er eindelijk mee spelen :P

2de raspberry moet er ook nog aankomen misschien over een week a 2
aan gezien ik die een week later bestelde van me eerste

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kroegtijger
Ok, ik heb dus 4 maanden zitten wachten op een oud model :(
Ach, hier valt ook nog genoeg leuks mee te doen, maar 512MB was toch leuk geweest :)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurdo
  • Laatst online: 17-11-2024
nurdo schreef op vrijdag 28 september 2012 @ 11:01:
27/09 mijn bestelling bij RS geannuleerd en bij Farnell besteld. Ik houd jullie op de hoogte.
Zojuist een verzendbevestiging gekregen. Dit is dus binnen de vooropgestelde termijn van 3 weken. Hopen dat ik hem voor het weekend nog heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nurdo schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 23:06:
[...]

Zojuist een verzendbevestiging gekregen. Dit is dus binnen de vooropgestelde termijn van 3 weken. Hopen dat ik hem voor het weekend nog heb!
Nou dan hoop ik toch ook binnenkort wat te horen, ik heb niksmeer gehoord, wel geld terug van RS zag ik bij het bankieren, die nu eindelijk aan verzenden zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schouwb
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 14:55
Volgende antwoord gekregen van Farnell op mijn vraag wanneer ze terug beginnen uitsturen:
Hi there

Sorry for the delay in updating, Farnell has been working hard to address issues with the Raspberry PI consumer site and its limitations (especially for orders under £20 and the lack of accessories). In a few weeks we shall have the new site up and running.

We are now trying to process the new Raspberry PIs and yours should be processed no longer than the end of next week.

Did I mention that the Raspberry PI is version 2.0 the 512mb model.

many thanks

Michael
Hier spreken ze over the end of next week.
Ben eens benieuwd!

ps: besteld op 8/10, ordernummer = ORP087xxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Besteld bij Farnell op 28/9, OPR0852xx, na bevestigingsmail niets meer gehoord. Ik zit nog binnen de 3 weken, dus ....

@Wouter011: welk ordernummer had jij? Je hebt een dag eerder besteld dan ik, zie ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henry_
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 22:10
Heb de mijne ook op 29-06 besteld, maar nog geen antwoord gehad.

Ordernr : 101012....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
El_V schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 13:03:
iemand die bij newit.co.uk heeft en al een bevestiging heeft? of voor mensen die langer geleden bestelde: hoe lang duurde het voordat jullie een bevestiging kregen?
alle mail bleek in de spam van mijn gmail te zitten. order is de dag na bestelling verzonden!

dus tip voor de volgende die ook bij newit besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurdo
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 09:43:
@Wouter011: welk ordernummer had jij? Je hebt een dag eerder besteld dan ik, zie ik.
Mijn ordernummer is ORP0850xx. Iemand die reeds een 512MB versie via Farnell heeft binnengekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-06 13:53
frankivo schreef op woensdag 10 oktober 2012 @ 12:29:
[...]

* frankivo ook

Ze zijn wel out of stock tot de 16e.
Maar hoor net dat via RS sowieso een levertijd van 7 weken is :P
Your item, posted on 15/10/12 with reference RJ761345295GB has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.

Zal vandaag of morgen wel binnenkomen dus :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
nurdo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:47:
[...]

Mijn ordernummer is ORP0850xx. Iemand die reeds een 512MB versie via Farnell heeft binnengekregen?
Apart, ik heb hier order nummer ORP0844xx en besteld op 25-9 maar nog geen verzend bevestiging gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nurdo
eekhoorn12 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:55:
[...]

Apart, ik heb hier order nummer ORP0844xx en besteld op 25-9 maar nog geen verzend bevestiging gehad.
Dat is inderdaad raar ja. Misschien best eens een mail sturen en om een status update vragen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54

mno

De mijne (besteld op 6-10) is ook nog niet verzonden. Bij navraag bij Farnell werd me gisteren verteld dat hij uiterlijk eind volgende week verzonden wordt :(. Kennelijk hanteren ze geen FIFO systeem.

Edit: om 14:15 toch de verzend bevestiging ontvangen :).

[ Voor 12% gewijzigd door mno op 17-10-2012 15:05 ]

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op 1 oktober besteld bij Farnell, en ook alleen nog maar een ontvangstbevestiging gekregen. Mijn order nummer is ORP0859xx ben benieuwd wanneer de raspberry eindelijk komt.

ff samengevat van iedereen die bij Farnell besteld heeft:
25/09 ORP0844xx geen verzendbevestiging, nog niet binnen
27/09 ORP0850xx wel verzendbevestiging, nog niet binnen
28/09 ORP0852xx geen verzendbevestiging, nog niet binnen
01/10 ORP0859xx geen verzendbevestiging, nog niet binnen
08/10 ORP087xxx geen verzendbevestiging, nog niet binnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob
Verwijderd schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:49:
Ik heb op 1 oktober besteld bij Farnell, en ook alleen nog maar een ontvangstbevestiging gekregen. Mijn order nummer is ORP0859xx ben benieuwd wanneer de raspberry eindelijk komt.

ff samengevat van iedereen die bij Farnell besteld heeft:
25/09 ORP0844xx geen verzendbevestiging, nog niet binnen
27/09 ORP0850xx wel verzendbevestiging, nog niet binnen
28/09 ORP0852xx geen verzendbevestiging, nog niet binnen
01/10 ORP0859xx geen verzendbevestiging, nog niet binnen
08/10 ORP087xxx geen verzendbevestiging, nog niet binnen
Ze hebben de oude voorraad 'depleted' en vervolgens gewacht op de eerste zending 512MB bordjes. Er is dus een gat ontstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Niet online
Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd, wacht wel even op wat daar uit komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eekhoorn12 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 12:40:
Ik heb in ieder geval een mailtje gestuurd, wacht wel even op wat daar uit komt
Ik heb er ook maar even een mailtje naar Farnell aan gewaagd, voor het overzichtje trouwens 27/09 besteld, ORP848XX

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 13:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ShadowBumble
  • Laatst online: 23:16

ShadowBumble

Professioneel Prutser

ShadowBumble schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 15:19:
Mijne besteld op 27 Aug 2012 bij RS maar ook nog niks binnen of een verzend bevestiging gehad dus hoop dat ik wel de rev.2 512 versie krijg kan namelijk niet wachten om ermee aan de slag te gaan :D
Zo na een mailtje over mijn status van mijn bestelling is het verzoek door gezet richting de UK blijkbaar worden alle RaspPi orders in de UK afgehandeld volgens de NL RS, ze gaan mijn order nakijken wanneer de shipdate zal zijn er werd gezegd dat het sowieso een 512mb versie zou zijn en dat het "Soon" shipped werd voor mijn Order.

Soon zal in werkelijkheid wel "Soon(TM)" betekenen zoals Blizz dat gebruikt :+

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eekhoorn12
  • Niet online
Kreeg net het mailtje binnen dat mijn pi is verstuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja! Ook zojuist een mailtje dat mijn PI verstuurd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

eekhoorn12 schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 14:29:
Kreeg net het mailtje binnen dat mijn pi is verstuurd
Hier ook, had voor de lunch een mailtje aan hun gestuurd en nu krijg ik het verlossende mailtje dat mijn "Order has been shipped" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yep! Ook ik kreeg een mailtje van F. dat ie verstuurd is!

Deliveries to mainland Europe are expected to take between 3 to 5 working days

[ Voor 41% gewijzigd door Verwijderd op 17-10-2012 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Web-Brielle
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
rvkerk schreef op dinsdag 16 oktober 2012 @ 16:46:
Vandaag besteld bij sossolutions.nl en zojuist de melding gehad dat de RPi verstuurd wordt
Ik ben benieuwd of je het 512MB bordje krijgt, kun je dit bevestigen als je hem binnen hebt? :)

2x BambuLab X1CC 3D Printer - Omtech 60w Co2 Laser - Cloudray 30w Fiber Laser

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kefding
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19-09 17:25
29/06 besteld bij RS online.
Niet zo slim blijkt achteraf, want wacht nog steeds op een verzendbevestiging.
En dat terwijl hij volgens het schema al lang verzonden zou moeten zijn...

Last.FM | Trakt.TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NLMarcel194
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17:24
Kefding schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 15:30:
29/06 besteld bij RS online.
Niet zo slim blijkt achteraf, want wacht nog steeds op een verzendbevestiging.
En dat terwijl hij volgens het schema al lang verzonden zou moeten zijn...
ja klopt ook maar ja kon er wel opwachten maar het is niet netjes
had wel een vertraging mailtje gehad

ze hadden gewoon meer in huis moeten hebben of alleen zoveel max laten bestellen
zo dat er niet een hele wacht rij komt

maar goed binnen kort heb ik hem binnen hoop voor vrijdag nog lekker weekendje mee spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeViE
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:01
Henry_ schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:05:
[...]

Heb de mijne ook op 29-06 besteld, maar nog geen antwoord gehad.

Ordernr : 101012....
Same here, zelfde ordernr, ook op 29-06 besteld, ook nog geen mail gekregen. Afgelopen maandag heb ik mijn bestelling proberen te annuleren, kreeg vervolgens de volgende melding;

"Apologies for the delayed response to your query, but as your order has been taken for dispatch I’m afraid we are unable to cancel it."

Ben benieuwd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webspider0
  • Laatst online: 16-09 19:02
10 oktober mijn Raspberry besteld.
Toen waren ze out of stock. (waar ik achteraf erg blij mee ben)
Gister was ik helaas niet thuis maar vandaag ben ik dan de gelukkige bezitter van een Raspberry pi met 512MB ram geheugen. :) na een klein weekje dus mooi snel bij NewIT en ook nog eens het nieuwe model :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D.I.N.G
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:11
Ik heb hem 28 juni besteld bij RS en hij is eindelijk binnen.

Welke versie ik heb weet ik nog niet maar ik ga er maar vanuit dat het een 256 mb versie is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet91
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Piet91 schreef op donderdag 11 oktober 2012 @ 16:12:
M'n gegevens; 'interesse getoond' op 15 april, besteld op 22 juni met reference nummer: 997** en voor het bestellen had ik het registratienummer 2499**. 4 oktober bericht dat ie verstuurd was en net 5 minuten geleden bezorgd:
[afbeelding]

EDIT: hebben die snuggerds maar 1 i.p.v. 2 cases verstuurd. Kan ik dáár weer achteraan |:( ...
EDIT #2: ook geen rev 2 board...

EDIT @ 's avonds: als 1 Pi niet genoeg is 8)
[afbeelding]
Case #2 net binnengekregen. Met DHL is ie van Birmingham -> East Midlands -> Brussel -> AMS Schiphol -> huis.
Dure shipping voor een case van iets van €6 :P

Niet dat ik 'm echt nodig heb; de Pi achter op de woonkamer-tv doe ik liever geen case om.

[ Voor 6% gewijzigd door Piet91 op 17-10-2012 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeViE
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-09 22:01
WeViE schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:13:
[...]

Same here, zelfde ordernr, ook op 29-06 besteld, ook nog geen mail gekregen. Afgelopen maandag heb ik mijn bestelling proberen te annuleren, kreeg vervolgens de volgende melding;

"Apologies for the delayed response to your query, but as your order has been taken for dispatch I’m afraid we are unable to cancel it."

Ben benieuwd...
Gisteravond mijn Raspberry ontvangen, zoals verwacht een 256MB. Heb geen mail ontvangen dat deze daadwerkelijk verstuurd was. Volgende Raspberry wordt in ieder geval niet meer bij RS online besteld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

WeViE schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 07:59:
[...]

Gisteravond mijn Raspberry ontvangen, zoals verwacht een 256MB. Heb geen mail ontvangen dat deze daadwerkelijk verstuurd was. Volgende Raspberry wordt in ieder geval niet meer bij RS online besteld...
Precies hetzelfde hier. Erg onprofessioneel dat men geen verzendbevestiging stuurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kerberos84
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:03
Besteld bij RS

Date of order: Tue, 17 Jul 2012, 09:34 AM

Uitgestelde levering -_- tussen 19-25 november shipping -_-

No Gillette, No Minette

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBloem
  • Niet online
D.I.N.G schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 18:15:
Ik heb hem 28 juni besteld bij RS en hij is eindelijk binnen.

Welke versie ik heb weet ik nog niet maar ik ga er maar vanuit dat het een 256 mb versie is.
Die periode heb ik de mijne ook besteld, gister binnen gekregen.
Het is de 256MB versie

Eerste indruk is dat deze ondanks dat de hardware minder is beter werkt met xbmc dan de Cubox op dit moment.

De meeste dingen werken al out of the box wat bij de cubox nog wel eens problemen geeft.
Meteen de licenties voor de extra codecs erbij gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
Vrijdagnacht besteld bij NewIT, vandaag ontvangen! en jawel, een 512mb versie! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkFire1985
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-02 07:51
En zojuist de bevestiging van verzending.
Farnell order#: ORP0876xx
Besteld: 09-OCT-12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
Robsta86 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:36:
Vrijdagnacht besteld bij NewIT, vandaag ontvangen! en jawel, een 512mb versie! _/-\o_
maandag besteld bij newIT en dinsdag verzonden. Hoop hem ook nog deze week binnen te krijgen maar ben er bang voor.. track-trace staat nog steeds op:
Your item, posted on 16/10/12 with reference [....] has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schouwb
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 17-09 14:55
DarkFire1985 schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:46:
En zojuist de bevestiging van verzending.
Farnell order#: ORP0876xx
Besteld: 09-OCT-12
ORP0873xx, besteld op 08/10, direct betaald met Visa. Is het zo moeilijk om bestelling fifo te behandelen?

ps: nog steeds geen verzendbevestiging dus

edit 2:
Your Farnell element14 Order Has Been Shipped. Your Reference: ORP0873xx 08-OCT-12 09.21, Our Reference: xxxxxxxx

[ Voor 20% gewijzigd door schouwb op 18-10-2012 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:35
schouwb schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 15:30:
[...]

ORP0873xx, besteld op 08/10, direct betaald met Visa. Is het zo moeilijk om bestelling fifo te behandelen?

ps: nog steeds geen verzendbevestiging dus

edit 2:
Your Farnell element14 Order Has Been Shipped. Your Reference: ORP0873xx 08-OCT-12 09.21, Our Reference: xxxxxxxx
/signed! |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
frankivo schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 10:47:
[...]

Your item, posted on 15/10/12 with reference RJ761345295GB has been passed to the overseas postal service for delivery in NETHERLANDS.

Zal vandaag of morgen wel binnenkomen dus :P
Vandaag binnen gekomen *O*

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/bugNIckiiwlr4TB98vGPlTKo/full.jpg

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robsta86
El_V schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 14:51:
[...]

maandag besteld bij newIT en dinsdag verzonden. Hoop hem ook nog deze week binnen te krijgen maar ben er bang voor.. track-trace staat nog steeds op:
Your item, posted on 16/10/12 with reference [....] has been received at our international mail centre and is being made ready for despatch overseas.
Die van mij was maandag verzonden, heeft een dagje gelogeerd op het international mail centre en was gisterochtend in NL... Met een beetje geluk heb jij 'm morgen of zaterdag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theMob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:06
PBloem schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 11:56:
[...]

Die periode heb ik de mijne ook besteld, gister binnen gekregen.
Het is de 256MB versie

Eerste indruk is dat deze ondanks dat de hardware minder is beter werkt met xbmc dan de Cubox op dit moment.

De meeste dingen werken al out of the box wat bij de cubox nog wel eens problemen geeft.
Meteen de licenties voor de extra codecs erbij gedaan.
Is het dan wel rev. 2? of is het echt nog de oude rev. 1 voorraad?

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:27
Vanochtend besteld en vanmiddag verzonden! Nu nog geduldig afwachten....

CISSP! Drop your encryption keys!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lupine_Wonse
  • Laatst online: 01-09 18:05
Gisterenavond bij NewIT besteld, vanmiddag mail gekregen:

Your order id xxxx from 17th October 2012 22:02 has been updated from Order Received to Order Shipped on 18th October 2012 15:34.
Your tracking number is RJxxxxxxxxGB.

Bij NewIT lijkt het redelijk rap te gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haakjesluiten
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 19-09 09:44
Zo net maar eens een bestelling geplaatst bij RS incl een case :)

8GB kaart heb ik nog wel liggen dus dan heb ik nog voeding nodig en een HDMI kabel nodig en dan ben ik good to go?

[ Voor 5% gewijzigd door haakjesluiten op 18-10-2012 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankivo
Crazyanz schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:06:
Zo net maar eens een bestelling geplaatst bij RS incl een case :)

8GB kaart heb ik nog wel liggen dus dan heb ik nog voeding nodig en een HDMI kabel nodig en dan ben ik good to go?
Yep :P

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Possible
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19-09 22:43
Afgelopen dinsdag de RaspberryPi bij Farnell besteld. Vandaag een nieuwe mail gekregen dat hij geshipped is!

Wat ben ik blij dat ik de order bij RS Online heb geannuleerd na bijna 6 maanden te hebben moeten wachten (17 mei besteld destijdds)

Ik snap niet dat RS online dit niet voor elkaar krijgt maar Farnell wel.

Gasloos sinds 2020 - 3240wp-Z Live 5100wp-W Live 8340wp-Merged Live Altantic Explorer 200 Live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Ik heb gister ook de verzendbevestiging gekregen. Besteldatum 8 okt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

Possible schreef op donderdag 18 oktober 2012 @ 23:52:
Afgelopen dinsdag de RaspberryPi bij Farnell besteld. Vandaag een nieuwe mail gekregen dat hij geshipped is!

Wat ben ik blij dat ik de order bij RS Online heb geannuleerd na bijna 6 maanden te hebben moeten wachten (17 mei besteld destijdds)

Ik snap niet dat RS online dit niet voor elkaar krijgt maar Farnell wel.
Maandag besteld, als het goed is staat binnen 2 uur de UPS bezorger voor de deur oOo
Had niet verwacht dat het pakketje binnen 1 dag vanuit Engeland in Nederland zou zijn.

Ben erg benieuwd naar mijn nieuwe speeltje :) Gisteren kwam het idee in mij op om hem naast media centertje ook te gaan gebruiken als emulator. Lijkt mij dat NES, SNES en Megadrive games wel moeten werken. Het werkt ook op een Nintendo DS, dus ik vermoed dat de RPi het ook wel trekt :)

Firesphere: Sommige mensen verdienen gewoon een High Five. In the Face. With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chello200
  • Laatst online: 27-11-2022
hmm ik heb nu een beetje spijt dat ik bij RS heb besteld. Levertijd stond op 6 weken volgens mij...

dikzak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• El_V
.Gertjan. schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 10:45:
[...]

Maandag besteld, als het goed is staat binnen 2 uur de UPS bezorger voor de deur oOo
Had niet verwacht dat het pakketje binnen 1 dag vanuit Engeland in Nederland zou zijn.

Ben erg benieuwd naar mijn nieuwe speeltje :) Gisteren kwam het idee in mij op om hem naast media centertje ook te gaan gebruiken als emulator. Lijkt mij dat NES, SNES en Megadrive games wel moeten werken. Het werkt ook op een Nintendo DS, dus ik vermoed dat de RPi het ook wel trekt :)
en dan mn smarthphone als controller. goed idee :D

mijne komt hopelijk ook vandaag of anders morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thof

thof

FP ProMod
Vandaag dan eingelijk mijn Raspberry Pi ontvangen van RS Components. Het betreft helaas wel een V1 model. Besteld op 27 juni 2012, geleverd op 19 oktober 2012. Order nummer is 10101168xx / 1168xx. Overigens nooit een verzend bericht gekregen, daar moest ik zelf achter aan. Was ook langer onderweg dan verwacht, aangezien hij al de 9de verzonden was. Op een of andere manier had de Selektvracht het pakketje als 'onbekend' gemarkeerd terwijl het adres er heel duidelijk op stond... :?

Leuk detail wel is dat de raspberry pi geleverd wordt in een plastic roze doosje waar precies een frame voor de Pi in zit zodat je hem er in kan vastzetten om hem te bewaren. Mijn plannen met het doosje zijn hem aan een paar kanten open maken, zodat ik hem kan gebruiken als extra case voor mijn eerste Pi.

Iemand in Apeldoorn ruilen voor de 512MB versie? :+

[ Voor 25% gewijzigd door thof op 19-10-2012 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• .Gertjan.

.Gertjan.

Owl!

thof schreef op vrijdag 19 oktober 2012 @ 19:27:
Leuk detail wel is dat de raspberry pi geleverd wordt in een plastic roze doosje waar precies een frame voor de Pi in zit zodat je hem er in kan vastzetten om hem te bewaren. Mijn plannen met het doosje zijn hem aan een paar kanten open maken, zodat ik hem kan gebruiken als extra case voor mijn eerste Pi.
Doosje? Die van mij werd geleverd in een bubbeltjes enveloppe, daarin zat een doosje met de Pi. In dat doosje zat alleen de Pi (netjes in zo'n anti-statisch zakje).

Op de site van UPS stond dat hij voor 12:00 geleverd zou worden en om 11:45 stond de UPS man voor de deur :) Meteen eventjes met de standaard RPi image getest, best geinig. Wel jammer dat deze in eerste instantie niet met je 256MB extra doet, maar met een kleine patch zo gefixt.

Kan nog steeds niet geloven dat dat kleine dingetje Full-HD materiaal kan afspelen. Qua snelheid vond ik hem namelijk niet echt super vlot (maar ja, je moet het ook niet met een pc inclusief SSD vergelijken :+ ).

Maar ik weet in ieder geval waar ik de komende tijd mijn vrije tijd aan ga besteden. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mno
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:54

mno

mno schreef op woensdag 17 oktober 2012 @ 11:45:
De mijne (besteld op 6-10) is ook nog niet verzonden. Bij navraag bij Farnell werd me gisteren verteld dat hij uiterlijk eind volgende week verzonden wordt :(. Kennelijk hanteren ze geen FIFO systeem.

Edit: om 14:15 toch de verzend bevestiging ontvangen :).
The Pi has landed :-) en het is het 512MB model (zoals verwacht bij Farnell).

[ Voor 6% gewijzigd door mno op 20-10-2012 15:22 ]

Gewoon rösti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DurkVell
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:26
Hey, dan heb je 'm toch eerder dan ik mno! Ik heb 'm een week eerder besteld, maar ..... nog altijd geen RPi!! :'( Die 3 weken zijn echter al wel voorbij!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indexample
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
ik heb begin deze week besteld bij farnell en hij is gisteren verzonden (dus na 5dagen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJ-Visto
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 27-08 10:26

DJ-Visto

Aye aye, sir!

Jup hier ook onderweg toch nog 3weken gewacht bij Farnell, moet nog voeding en een sd kaart en dan is mijn mediaplayer ook weer klaar.. HDMI kabel en poort namen zijn zelfs al klaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nicap
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 19:20

Nicap

Tsssk....

eperon schreef op zondag 21 oktober 2012 @ 11:55:
ik heb begin deze week besteld bij farnell en hij is gisteren verzonden (dus na 5dagen).
Hier ook begin van de week besteld. Afwachten tot ik hem krijg. Zal wel ergens volgende week zijn. Past hij bij farnell door de brievenbus? Ik ga namelijk een weekje weg.
Pagina: 1 ... 20 ... 33 Laatste

Let op:
[html]RPi verkopen? Zet het in <a href="http://tweakers.net/aanbod">V&A</a>, niet hier.<br>Er een vinden? wellicht helpt <a href="https://rpilocator.com/">rpilocator</a>.[/html]