Hey Hallo!
Sinds kort heb ik van mijn werk een 19" beeldscherm gekregen voor thuis (dus twee beeldschermen) er stond al een 22" Ook heb ik de bijbehorende kabels, zoals een DVI en VGA en Splitter kabel.
Ook is het allemaal aangesloten maar mijn computer vind het tweede beeldscherm niet, het beeld gaat aan en zegt: 1 : Auto detect (Digital Input) Self test.
Nu ik even kijk bij de pictures van mijn videokaart, zie ik dat daar een DVI en VGA aansluiting op zit, bij de mijne is dat niet het geval
Nu is mijn vraag hoe kan ik dit oplossen, alles zit goed..
Specs computer:
Videokaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: ATI Radeon HD 5450
- Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68F9)
- Geheugengrootte: 1024MB VRAM
- Stuurprogramma: atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atium
d6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.682.0.0
Beeldscherm
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
- Model: Algemeen PnP-beeldscherm
- Schermresolutie: 1680x1050 (Breedbeeld 16:10 WSXGA+)
- Kleurdiepte: 32-bits
- Frequentie: 60Hz
Sinds kort heb ik van mijn werk een 19" beeldscherm gekregen voor thuis (dus twee beeldschermen) er stond al een 22" Ook heb ik de bijbehorende kabels, zoals een DVI en VGA en Splitter kabel.
Ook is het allemaal aangesloten maar mijn computer vind het tweede beeldscherm niet, het beeld gaat aan en zegt: 1 : Auto detect (Digital Input) Self test.
Nu ik even kijk bij de pictures van mijn videokaart, zie ik dat daar een DVI en VGA aansluiting op zit, bij de mijne is dat niet het geval
Nu is mijn vraag hoe kan ik dit oplossen, alles zit goed..
Specs computer:
Videokaart
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Model: ATI Radeon HD 5450
- Beeldprocessor: ATI display adapter (0x68F9)
- Geheugengrootte: 1024MB VRAM
- Stuurprogramma: atiumd64.dll,atidxx64.dll,atidxx64.dll,atiumdag,atidxx32,atidxx32,atiumdva,atium
d6a.cap,atitmm64.dll, versie 8.682.0.0
Beeldscherm
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
- Fabrikant: (Standaardbeeldschermtypen)
- Model: Algemeen PnP-beeldscherm
- Schermresolutie: 1680x1050 (Breedbeeld 16:10 WSXGA+)
- Kleurdiepte: 32-bits
- Frequentie: 60Hz