Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Nieuwe laptop -hulp-

Pagina: 1
Acties:
  • 202 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste medeTweakers,

Mijn ouders en ik gaan binnenkort verhuizen naar een andere woning. Nou krijgen mijn 2 zusjes een nieuwe laptop als we in het nieuwe huis zitten en is dit aan mij gevraagd om uit te zoeken. De volgende eisen worden gesteld voor de laptop:

- 500,- MAXIMAAL
- 1ste hands aka nieuw
- 15,4" of groter
- redelijk snel (lees:niet langzaam. SSD NIET VAN TOEPASSING)
- moet een tijdje meegaan
- ABSOLUUT GEEN ATOM POWER CPU
- minimaal 4GB ram
- dvd speler
- geen Acer, PB of HP Compaq
- Quad core cpu of dual core met HT cpu
- redelijke grafische kaart (lees: geen IGP gpu)

Dit is de laptop die ik precies goed vind: pricewatch: HP g6-1245sd (QJ336EA). Nou was mijn vraag is dit een leuke laptop of kan ik beter voor een laptop met core i5 2nd generation gaan?

Alvast bedankt!

Mvg,

Bart

• jeroen3
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:06
Jep, zoek eens een Dell ;)
De zakelijke Vostro's doen het goedkoop de laatste tijd. (let op de btw)

[ Voor 10% gewijzigd door jeroen3 op 06-03-2012 18:21 ]

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:32

Pixeltje

Woo-woohoo!

Je geeft aan dat je geen HP wilt, en linkt er vervolgens naar eentje..

Darn. jeroen was me voor.

Hoe dan ook, je zou deze vraag beter kunnen stellen in het AankoopAdvies forum. Nog beter: lees de Tweakers.net Notebook Best Buy Guide eens door :) Daar vind je niet alleen de laptops die als 'best buy' uit de bus komen maar ook alternatieven die misschien beter bij je budget passen of toch net wat meer power leveren.

reviews: Notebook Best Buy Guide: februari 2012

[ Voor 77% gewijzigd door Pixeltje op 06-03-2012 18:23 ]

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

• leonwin7
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11:12
Pixeltje schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:21:
ik geloof dat hij met HP compaq gewoon compaq bedoelt. :)
en het is misschien ook handig om je richtprijs er bij te vermelden.

[ Voor 12% gewijzigd door leonwin7 op 06-03-2012 18:22 ]

Verwijderd

Topicstarter
Pixeltje schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:21:
Dit is wat ik in mijn Topic heb gezet; HP Compaq. Oftewel ik bedoel ABSOLUUT GEEN COMPAQ!

@T leonwin7:

U begrijpt het van het merk, de prijs staat erbij:

"- 500,- MAXIMAAL"

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 06-03-2012 18:25 ]

• Pixeltje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11:32

Pixeltje

Woo-woohoo!

Verwijderd schreef op dinsdag 06 maart 2012 @ 18:22:
[...]

Dit is wat ik in mijn Topic heb gezet; HP Compaq. Oftewel ik bedoel ABSOLUUT GEEN COMPAQ!

@T leonwin7:

U begrijpt het!
Je hoeft niet in hoofdletters aan te geven wat je wel en niet wilt, dat komt niet heel vriendelijk over ;) Lees mijn aangepaste post even, de BBG is waarschijnlijk een goed startpunt voor een laptop. Behalve die van februari dit jaar zijn er meer, dus als je in de versie van februari niets van je gading tegenkomt kun je in een eerdere NBBG misschien nog iets vinden.

And I begged Angel of the Lord what are these tortured screams? And the angel said unto me; These are the cries of the carrots, the cries of the carrots! You see, Reverend Maynard, Tomorrow is harvest day and to them it is the holocaust

Verwijderd

Ik heb Hulp/Oordeel niet voor niets gesloten.

En inderdaad: hoofdletters = exit topic. Ik zou je niet eens gaan helpen al zat je binnen het beleid.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.