Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Hulp/Oordeel

Pagina: 1
Acties:
  • 154 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Medetweakers,

Ik heb deze laptop laatst gezien in de Aldi folder. Ik had hierover een paar vragen:

1. Of jullie een betere laptop weten (vooral de videokaart moet niet slechter zijn) voor een zelfde of lagere prijs?
2. Hoe Aldi met garantie is voor het geval de laptop kapot gaat
3. Voor degene die zo'n zelfde soort laptop hebben gehad of hebben: Hoe bevalt de laptop jullie?
4. HOe warm zou de laptop kunnen hebben en hoe warm word deze (denken/weten jullie)?

ALvast bedankt de genomen moeite om te lezen! Fijne nacht/dag nog!

Overigens wil ik de laptop gaan kopen voor het geval jullie dat mochten afvragen!

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 01:18 ]

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:29
Sowieso geldt hier ga zelf op onderzoek uit (geen helpdesk hier). Nog genoeg tijd om zelf reviews en vergelijkingen te zoeken.

Leuke Notebook voor een leuke prijs, dat is zeker!

Garantie gaat goed bij Aldi, ik ken iemand daar is na twee jaar het hele moederbord vervangen kostenloos (was een GeForce 9300M achteraf probleem kaart onboard).

Specs en prijzen vergelijken: http://tweakers.net/pricewatch/.

Zoek op BBG's (Best Buy Guides) op het forum voor Notebooks.

[ Voor 50% gewijzigd door Jumpman op 21-01-2012 01:17 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Topicstarter
Jumpman schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 01:13:
Sowieso geldt hier ga zelf op onderzoek uit (geen helpdesk hier). Nog genoeg tijd om zelf reviews en vergelijkingen te zoeken.

Leuke Notebook voor een leuke prijs, dat is zeker.
Pricewatch geeft niks beters aan, dat is ook de reden dat ik het op het forum vraag. Dit is wat de pricewatch aangeeft met als enigste eis een vergelijkbare videokaart:

http://tweakers.net/price...qnaFEKfJ1qFcna7VWpIZ-WZYv

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:29
Dan heb je toch antwoord. ;)

De prijs/kwaliteit verhouding zoals de aanbieding die jij linkt is ook erg goed! De scherm resolutie is het enige grote minpunt (op afstand te zien). Design is smaak, maar vind ik bij Medion niet sterk.

Persoonlijk zou ik alleen meteen het geheugen upgraden naar 8GB of 16GB, afhankelijk wat je wilt gaan doen (de prijzen zijn nu laag van DDR3 geheugen).

[ Voor 55% gewijzigd door Jumpman op 21-01-2012 01:23 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Verwijderd

Topicstarter
Jumpman schreef op zaterdag 21 januari 2012 @ 01:18:

Dan heb je toch antwoord.

De prijs/kwaliteit verhouding zoals de aanbieding die jij linkt is ook erg goed! De scherm resolutie is het enige grote minpunt (op afstand te zien). Design is smaak, maar vind ik bij Medion niet sterk.

Persoonlijk zou ik alleen meteen het geheugen upgraden naar 8GB of 16GB, afhankelijk wat je wilt gaan doen (de prijzen zijn laag nu van DDR3 geheugen).
Dat denk ik ook ja. Maar mocht iemand een nog betere actie weten dan zou ik dat graag willen weten. FYI: ik leef onder en met het motto: Niet geschoten is ALTIJD mis!

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-01-2012 01:22 ]

Verwijderd

pricewatch: HP Pavilion dv6-6105sd (LZ545EA) heeft een betere videokaart voor een lagere prijs.
En staar je nu in hemelsnaam niet blind op de specs. Je kan beter gamen met een goed scherm, i5 en GT525m dan met een slecht scherm, i7, en GT555m, zo luid mijn mening. Een goede ergonomie zorgt veel sneller voor een betere game ervaring dan een 30% snellere grafische kaart, welke binnen de kortste keren weer verouderd is.

En je schiet inderdaad mis. Losse aankoopadviestopics zijn niet meer toegestaan op GoT. Ik gooi dit topic daarom op slot.
voor meer informatie, zie het CSL beleid. Voor advies, kom eens naar [NBBG Aanschaf] Basisnotebook Juni 2011.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.