[Mac Mini] connector afgebroken van moederbord

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jeffreytigch
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 23-06 14:52
Dames en heren,

Ik zit hier even flink in de puree. Ik was bezig met het vervangen van mijn interne HDD met een SSD in mijn Mac Mini (A1347, nieuwste op dit moment, 2 maanden oud). Dat ging allemaal voorspoedig tot de laatste lastige stap: het opnieuw aansluiten van de fan-stekker. Na wat pielen is het mij niet gelukt, en riep ik de hulp van mijn vader die een poging wilde wagen, waarop snel een "SHIT!" vervolgde en hij mij de connector in zijn hand liet zien.

Heb nog even geen foto's (geen computer op het moment natuurlijk), maar ik denk dat dit vrij algemeen is; de connectors zitten met precisiewerk erop gelast. Wie o wie heeft een idee of de vaardigheden om dit weer naar zijn orginele staat te kunnen brengen, voordat ik mijn nieuwe Mac Mini als deurstopper moet verklaren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 24-06 14:38

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorgosac
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 14-03-2024
Beste Bas,

Ik heb precies hetzelfde probleem met een late 2012 Mac Mini. Zou ik ook beroep op jouw deskundigheid kunnen doen om dit op te lossen?

FYI mijn privé mail is jorgos@pobox.com.

Alvast dank voor jouw reactie.

Met vriendelijke groet,

Jorgos Achtsivassilis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt Bas zelf een bericht sturen, hij heeft het standaard open staan hier op GoT. De kans dat Bas dat leest is groter dan dat hij dit oude topic leest.

Daarnaast: je e-mailadres op het internet zetten is nooit zo handig. Spammers weten het prima te vinden en daarnaast: wat moeten andere tweakers met jouw e-mail? Als je het kenbaar wilt maken kun je het in je profiel zetten zodat ze het op kunnen zoeken.