Advies voor een goede* headset

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzz_NL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 08:14
Ik ben al een tijdje bezig met het zoeken van een, voor mij, goede headset.

Ik heb de prisewatch al bekeken van Tweakers maar ook bij de hooggewaardeerde waren negatieve punten aangegeven die van mij van toepassing zijn.

Mijn Eissen:
  • Goed geluid natuurlijk (ik gebruik hem het meest voor muziek, gitaar spelen en gamen)
  • Afgesloten (dus niet dat iedereen mee kan genieten, een beetje is niet erg)
  • Zit lekker (ik moet er meerdere uren mee zitten, zonder pijn in/op de oren/het hoofd)
  • 3.5mm verbinding (ik zit het meest op een iMac, USB kan ook maar dat moet het mac-compatible zijn)
Als iemand hier mij wat meer advies in kan geven?

Als er nog onduidelijkheden zijn hoor ik dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DjVe
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:15

DjVe

Hatsaflats!

1. Persoonlijk
2. Een gesloten model dus
3. Persoonlijk
4. Hebben ze vrijwel allemaal

Ga gewoon eens luisteren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 22:37

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobmeister
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 11-09 07:51
Gebruik je hem meer voor gamen of voor muziek? Wil je in een game precies kunnen horen waar iemand loopt etc etc ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 21:58

FeaR

In GoT we trust

Wil je een headset of een hoofdtelefoon? Dat is toch heel wat anders.

Verder mogen dit soort topics in Aankoopadviesforum (bèta), dus daar gaat dit topic ook heen. Al kan ik me voorstellen dat je liever in Het grote Headphones topic verder gaat aangezien dat wat specifieker is. Staat ook behoorlijk wat informatie in betreffende andere dingen waar je rekening mee moet houden. Denk aan de weerstand van de koptelefoon, want sommige hoofdtelefoons zijn haast niet zonder versterker te gebruiken. En verder is een budget altijd wel makkelijk om te weten :)

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juzzz_NL
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 18-06 08:14
Een paar vrienden raden de Hoofdtelefoon van Zalman aan, alleen heeft deze 3 input stekkers (front, rear en center) ook al zou ik dat niet hebben is dit één van de beste koptelefoons?
Awsom schreef op maandag 05 maart 2012 @ 16:23:
Gebruik je hem meer voor gamen of voor muziek? Wil je in een game precies kunnen horen waar iemand loopt etc etc ?
Eigelijk bijde, maar het gaat niet om of ik voetstappen hoor in een FTS spel bijvoorbeeld.
Ik speel zelf meer RTS en RPG spellen als Starcraft 2 en Diablo 3.
Nee nog niet, bedankt!

[ Voor 13% gewijzigd door Juzzz_NL op 05-03-2012 20:53 ]

Pagina: 1