chim0 schreef op maandag 19 maart 2012 @ 15:27:
[...]
Oh, ik dacht dat ze helemaal niet deden ofzo.
[...]
Dat kan als de kaart te oud is. Heb ik ook weleens gehad. Dan was het een oude PCI kaart die niet compatible was met het moederbord. Draadloze USB adapter zou geen probleem moeten zijn, mits die ondersteund wordt in Windows 7.
Gisteravond de drivers geupdate, 1 uur lang BF3 gespeeld op alles ultra en hij liep niet vast. Skyrim niet geprobeerd, maar dat moet ook goed gaan denk ik.
De wireless adapter is nog steeds niet gevonden. Als ik naar apparaatbeheer ga zie ik wel bij overige apparaten een onbekend apparaat (ethernet-controller in de PCI bus), maar merk, type etc. zijn allemaal onbekend. Ik zal in het weekend de kaart eruit halen en kijken wat voor merk het is en drivers installeren, ben benieuwd of het werkt.
Het punt met de USB-adapter is dat het om de een of andere reden traag is. Ofwel door de afstand van +-5-6 meter, ofwel de betonnen muren ertussen, ofwel evt. stoorzenders, maar het werkt niet zoals ik zou willen. Ik wil ook eventjes een goede netwerkkaart proberen, bekabeling gaat heel heel lastig worden ook, vandaar dat ik dat niet wil.