Ik had mijn nieuwe Duron 800 unlocked met geleidende verf. Draaide nu op 7.5 x 133.
Ik dacht, dat bruggetjes verbinden gaat zo makkelijk, ik doe ook De L6 en L7 bruggen als volgt:
L6= .|||: geeft default multiplier van 7
L7= |||:|. geeft default voltage van 1.8V
Zo dacht ik um verder te kunnen krijgen dan 1Ghz.
Maar nu doet ie niets meer
Hij zit op een MSI k7 turbo-R mobo. Ik weet zeker dat de bruggetjes goed verbonden zijn, en dat er geen andere contacten geraakt worden. Mijn diagnostic LEDS van het mobo staan allemaal op rood. Dit geeft 'power up' aan. Nu heb ik de L6 en L7 bruggen weer proberen te verbreken door heel voorzichtig de verf eraf te krabben. Het is me nog niet gelukt om mijn duron weer werkend te krijgen
en ik had um pas een paar dagen 
Is er nog hoop voor deze Duron?
Ik dacht, dat bruggetjes verbinden gaat zo makkelijk, ik doe ook De L6 en L7 bruggen als volgt:
L6= .|||: geeft default multiplier van 7
L7= |||:|. geeft default voltage van 1.8V
Zo dacht ik um verder te kunnen krijgen dan 1Ghz.
Maar nu doet ie niets meer
Hij zit op een MSI k7 turbo-R mobo. Ik weet zeker dat de bruggetjes goed verbonden zijn, en dat er geen andere contacten geraakt worden. Mijn diagnostic LEDS van het mobo staan allemaal op rood. Dit geeft 'power up' aan. Nu heb ik de L6 en L7 bruggen weer proberen te verbreken door heel voorzichtig de verf eraf te krabben. Het is me nog niet gelukt om mijn duron weer werkend te krijgen
Is er nog hoop voor deze Duron?